LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jardin tuinstoelen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Miranda1

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Miranda1 »

Ik wilde stoelen van dit merk kopen maar doe het niet nu ik dit allemaal gelezen heb.

Laura80

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Laura80 »

Toch denk ik dat er erg veel stoelen verkocht worden door Jardin want ze zijn immers prettig geprijsd.

rolido

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door rolido »

Ja, hoor daar heb ik ook last van, zo,n 2 jaar geleden is mijn man ook door zo'n stoel heen gezakt, de arm leuning knapte dwars door midden. Wij zijn terug gegaan naar Leen Bakker en daar kregen wij een nieuwe stoel mee omdat wij nog garantie hadden.

Maar het vertrouwen is nu wel uit de stoelen. Wij hebben nu de stoelen van Hartman in gebruik en die van Jardin voor lichte mensen en voor de voeten.
8) :roll: :lol:

Peter62

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Peter62 »

Het is gewoon rommel! Alle stoelen van onze set binnen een jaar stuk. Voor ons dus geen Jardin meer!

Wim59

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Wim59 »

Inderdaad zijn de stoelen erg goedkoop en maakt de prijs het aantrekklijk om tot aanschaf over te gaan. Maar bezint eer ge begint en laat je goed informeren over de aan te schaffen stoelen. Soms is het beter meer geld uit te trekken voor dit soort zaken.

Mar.
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jan 2005 18:56

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Inmiddels hebben wij Hartman stoelen aangeschaft gistermiddag.

Marina54

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Marina54 »

Toevallig is er gisteravond bij ons iemand door een jardin stoel gezakt die twee maanden oud is. Vandaag bij Leen Bakker geweest en we kregen een nieuwe mee. Ik ben benieuwd hoe lang de stoelen het volhouden.

Gast

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Gast »

ben er ook doorheen gezakt,net als mijn schoonvader en vriendin.had het er laast nog over.Kunstof werd gezegd werd na verloop harder en dan knappen ze.Geen wonder dat ze goedkoop zijn

gasst

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door gasst »

PROFICIAT JARDIN!!!!!

Het 3e zomerseizoen is amper begonnen voor mijn tuinstoelen of mijn 5e JARDINTUINSTOEL heeft het vanmorgen begeven!!!

Ja u raadt het goed, wederom afgebroken bij de ARMLEUNINGEN!!!

Wat een waardeloos product!!!

Tiny_Grasshopper

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Tiny_Grasshopper »

Inmiddels is er een nieuwe website gelanceerd door Jardin met een afdeling klantenservice. Hierin staan de algemene voorwaarden en garantiebepalingen. Het nummer en openingstijden van de klantenservicelijn zijn ook vermeld.

www.jardin.nl

Mar.
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jan 2005 18:56

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Ziet er beter en duidelijker uit. Garantiebepalingen zijn verandert zie ik. Ze hebben blijkbaar niet veel vertrouwen in hun eigen produkten;-)

Stapelstoelen; twee jaar
Drie-standenstoelen; twee jaar
Vier- en vijf standenstoelen; drie jaar
Ligbedden; twee jaar
Tafels; twee jaar
Overige producten; één jaar
Wanneer zijn onze garantiebepalingen o.a. niet van toepassing?

-bij gebruik van de tuinmeubelen anders dan het gepaste gebruik of door
abnormale belasting
-bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
-bij oververhitting door verwarmingsbronnen als hete pannen, omgevallen
kaarsen e.d.
-bij aantasting door agressieve stoffen
-bij normale slijtage
-bij reparaties, verricht door uzelf of derden
-bij kleurverschillen tussen vervangen onderdelen en de rest van het product
als gevolg van leeftijdsverschillen
-indien de (onder)vloeren onvoldoende vlak zijn
-bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de
gebruiksaanwijzing
-bij beschadiging door opzet of grove nalatigheid

[email protected]

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ook wij hebben plusminus 3jaar geleden 4 tuinstoelen van Jardin gekocht,2 jaar geleden zakte mn schoonzusje er door en kreeg van Leenbakker netjes weer een nieuwe.Toen volgde mijn zusje ook die zakte er door.Ik baalde als een stekker. kBen er niet mee terug gegaan,krijg je zeker weer de zelfde gevaarlijke stoel mee !!
Mijn zus en mijn schoonzusje zijn er met wat blauweplekken afgekomen net als wij want vorige week zakte mijn man en ik ook door 2 Jardin stoelen. Dus er staat nu nog 1 tuinstoel in de tuin waar een zitverbod op staat !!!!!!Levens gevaarlijk!!!!!!!!!!! Ik koop nooooit meer een tuinstoel van het merk JARDIN!! WAARDELOOS!!!!!!!!
GROETJES van Debbie Mensinga uit het t Zandt

Laura80

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Laura80 »

Ook wij hebben slechte ervaringen met dit merk. Inmiddels hebben we hardhouten stoelen gekocht en dat gaat tot nu toe goed.

Peter62

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Peter62 »

Nog geen bericht gehad van Jardin helaas. Leen Bakker wil niets doen en Jardin doet al helemaal niets.

corrie54

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door corrie54 »

Ik wilde een aanbieding kopen maar doe het nu maar niet.

Mar.
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jan 2005 18:56

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Als je schade hebt goed de garantievoorwaarden doorlezen en kijk ook bij aankoop of er op de verpakking een stukje staat over produktaansprakelijkheid.

Martin van den Barselaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2005 10:06

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Martin van den Barselaar »

Ik dacht dat ik iets aparts had, je weet niet wat je leest ...

Bij mij zijn ook alle vier de stoelen van Jardin gebroken bij de armleuning en één stoel is écht totaal gebroken !

Ik heb alleen de kassabon niet bewaard en kan ook niet aan tonen hoe lang hij in gebruik is ....

Maar ik zou wel een reactie willen horen van Jardin op deze ervaringen..

Het is toch een zwak punt van de stoel.

Nog niet eerder meegemaakt met andere stoelen...

En alle vier dezelfde breuk plaats, dat wil toch iets zeggen.

amanda83
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2005 11:34

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door amanda83 »

Toevallig is gister weer een tuinstoel kapot gegaan. Er is iemand door heen gezakt. Dit is al de tweede keer dat dit gebeurt en de mensen die er doorheen zakken zijn niet bepaald zwaar. Hoe kan dit dan gebeuren en weet iemand hoe ik hierover contact op kan nemen met Jardin?

Mar.
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jan 2005 18:56

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Helaas blijft jardin slechte kwaliteit leveren. Afgelopen week is er een vriend van ons door zijn hagelnieuwe stoel van dit merk gezakt.

bripa
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2005 17:51

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door bripa »

wij hebben twee jaar geleden een tuinset van jardin gekocht, en op tijd van 4 weken van 2 juni t\m 30 juni 2005 zijn er twee stoelen door midden gebroken bij de poten. Allebei de keren bij mijn vriendin die 6 maanden zwanger is. Ik vind zo iets niet normaal, dat dat kan gebeuren. heb het momenteel gemeld bij jardin en zou van hun bericht terug krijgen hoe ze dit doen behandelen.

Gesloten