Moneyman schreef: ↑03 aug 2023 22:05
witte angora schreef: ↑03 aug 2023 21:36
Moneyman schreef: ↑03 aug 2023 21:31
Want juist het gebruik van één uniforme app voor alle sites maakt het digitale leven alleen maar makkelijker.
En ik heb nu dus één uniforme sms-dienst. Wat is het verschil dan?
Nee, die uniforme sms-dienst heb je niet, want er worden nu juist verschillende inlogmethodes gehanteerd.[quote="witte angora" post_id=2940920
Bij de overheid = Digid? Ik heb toch echt maar één sms-dienst, en dat werkt overal bij de overheid exact hetzelfde.
En wie garandeert dan dat het allemaal ietsiepietsie veiliger is? Ik geloof er niet in, serieus niet.
Mar… niet lullig bedoeld… hoeveel verstand van zaken heb je van de materie, om hier een oordeel over te hebben? Heb je een objectieve reden om aan te nemen dat de veiligheid niet beter gewaarborgd is als alles identiek is?
Van de materie zelf heb ik geen verstand. Maar ik zie op meerdere terreinen voldoende om me heen dat dingen wél ingewikkelder en vooral duurder worden, maar absoluut niet beter. Integendeel. Ik ben wel een beetje klaar met alle 'vooruitgang'. Het heet 'vooruitgang', maar dat is het in mijn beleving echt niet. Meer werk, meer moeite, meer gedoe, meer onhandigheid, en het resultaat is vaak bagger, vergeleken met eerdere opties.
Geef mij gewoon een simpel hutje ergens in het bos, en ik zit de rest van de rit wel uit. Van mij hoeft het allemaal niet zo nodig.