LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben een keer opgebeld door de postcode loterij en zij vertelde mij dat ik een prijs gewonnen had. Nou ik dacht nu gaat het gebeuren.
Laat Henny maar komen!!
Maar neen... Ik mocht meedoen met lingo geloof ik dat het was.
Nergens gepraat over kosten want het was een prijs ja ja
Je voelt hem al de prijs was een keers gratis en vervolgens maandelijks betalen. Ook al had ik door de telefoon uitdrukkelijk gezegd dat ik er dus niet voor ging betalen en bijdehand genoeg was om de naam van de betreffende persoon te noteren.
Daarna heb ik steeds uit pure nijd de automatische inkasso van mijn rekening laten terug halen, Een stelletje dieven zijn het :twisted:

Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

Het belangrijkste vind ik, het percentage van de inleg, dat netto, na aftrek van belasting, weer aan prijzen wordt uitbetaald
Zo is het maar net.

Anmer

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Anmer »

Volgens de laatste trekking van de postcodeloterij viel in Zevenkamp/Rotterdam de postcode- kanjer. De wijkprijs was 715 Euri per lot maar daar kwamen de kanjerpunten nog bij.Er bleef ca. 1,8 miljoen over voor de kanjer punten, dat bleek dus in ons geval ca.15 Euro per punt te zijn.Ik wil de verdeling wel eens weten en ik wil een correspondentie-adres van die loterij en/of telefoonnummers van die lui zodat ik eens wat duidelijkheid over de verdeling van het geld kan krijgen. Ik ben er n.l. vast van overtuigd dat we met ze allen in de maling worden genomen, of word er weer geld gereserveerd om onze onderbetaalde voetbalprofs in een tropische omgeving samen met vrouw en kinderen en andere bobo's te trakteren.Waarom worden er overigens zoveel TV spots over de Postcodeloterij uitgezonden a raison van ?????.ZO, wie wil en kan mij de nodige antwoorden verschaffen.Oh,ja,Laat er geen misverstand ontstaan.Ik koop loten om kans op een prijs te maken en dat daardoor ook goede doelen worden gesteund is prachtig,maar daar bedoel ik niet de fiscus mee.

Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

heel veel mensen zouden willen opzeggen maar ja je weet maar nooit straks valt ie in de straat en krijgen de buurtjes jouw deel. Daarom houden veel mensen de postcode loterij aan!

Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

Nooit meedoen is ook elke week de winst van een niet gekocht lot,

dat is de zekerheid, :) :lol: :P

moraal van dit verhaal. je begeerte naar meer doet je struikelen. en verliezen.

Gemberkoekje

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gemberkoekje »

Als je geld wilt, zet het dan op een spaarrekening en wacht 10 jaar... Je moet niet met een loterij meespelen om te verwachten dat je wint zo werkt het nou eenmaal niet. En op zich verdelen ze die prijzen al over een hele postcode dus dat valt ook wel mee. Je kunt beter gwoon zo nu en dan bijv. een staatslot kopen en hopen dat je geluk hebt...

Iemand die een lot koopt en verwacht over een week miljonair te zijn is naar mijn mening flink naief...

b.olsen

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door b.olsen »

ik verwacht ook niet dat ik over een week dat milionairsbedrag ga winnen , hooguit dat ik het vandaag win

Gesloten