LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lifeplus

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Lifeplus

Ongelezen bericht door Osiris »

Goeie Artikelen betreffende KareMor Amerika.

Zijn mij ook nog onbekend deze verhalen. Gelukkig hebben wij hier in Europa en de rest van de Wereld niets te duchten van KareMor Amerika.

Als je wat verder onderzoek had verricht had je ontdekt dat er een KareMor Europe is die volledig zelfstandig is en gevestigd in Ierland.

Als je op de KareMor site zelf had gekeken had je alle produkten die hier verkocht mogen worden kunnen vinden en gezien dat de KI spray niet verkocht wordt. Plus nog vele andere Vitamist Sprays en hier ook nooit verkocht zullen worden. Heeft te maken met de europese regelgeving.

Je kwam ook aanzetten met vergelijkbare en betere produkten. Welke produkten zijn te vergelijken met Vitamist? Pillen? Poeders? Drankjes? Pleisters? Injecties? Sublinguale toediening?
Als je nog beter onderzoek had gedaan had je ook naar het verhaal van orale absorptie onderzoek verricht of de inhoud van vitaminenpillen ed.. Bij deze, Verbaas me. :lol:

Ook Vitaminensprays zijn in sommige landen gewoon in de winkels te verkrijgen. In Amerika bijv. kijk maar op www.vitamist.com bij de retail sectie. In het Verenigd koninkrijk en Ierland via Boots. Ik dacht maar 4 stuks en eigen naam. In Portugal, Polen en Hongarije. Het zijn maar een paar landen, maar toch.

Als je wilt kun je zelf een onderzoek verrichten naar het product. Ik ben bereidt om je geheel gratis en zonder verplichting een sample toe te sturen waar je je onderzoeksgeest oplos kunt laten. Ik heb dan alleen je adresgegevens nodig om deze op te sturen. Dit doe ik omdat jij afgaat op feiten en geen verhalen. :lol:

Verder kun je ook nog info opvragen bij Het Medice Centrum Walborg in Amsterdam. Zij hebben ook diverse onderzoeken naar de sprays gemaakt.

Gr,

Osiris.

Noordeling63
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 okt 2004 15:07

Re: Lifeplus

Ongelezen bericht door Noordeling63 »

Osiris: Jammer dat het onderwerp zich verplaatst van MLM naar de kwaliteit van het produkt.

Maar goed, in mijn zoektocht naar de door jou verkochte produkten en de achtergrond van het bedrijf Karemor kwam ik het volgende tegen:

"Spray vitamins are the new snake oil," says Timothy Quill, who practices anesthesiology and critical care medicine at the Dartmouth-Hitchcock Medical Center and is a professor of anesthesiology at Dartmouth Medical School. "They're essentially useless."

"The arguments given on the Vitamist Web site for taking these spray products are specious pseudomedical mumbo jumbo," he says. "It's just foolishness. None of it makes any sense when you understand vitamins and the way they're absorbed."

Ik werk niet in de medische sector, dus heb ik mijn veronderstellingen gebasseerd op de informatie verstrekt op de al eerde genoemde websites.

Pillen, poeders en weet ik wat, ze zijn in een ruime assortiment te verkrijgen via winkels, apotheken, drogisterijen en bodyshops. Centrum en Davitamon zijn bekende voorbeelden van vitaminepillen. Spirulina is zowel in tablet, poeder en capsulevorm te verkrijgen. Het toedienen van vitaminen door middel van injecties ben ik nog niet tegengekomen (lijkt met ook niet erg verstandig) :lol:

Wat wil je trouwens suggereren met de opmerking dat wij hier in Europa niets meer te duchten hebben van Karemor Amerika? Bedoel je met "volledig zelfstandig en gevestigd in Ierland" dat de Vitamist/Karemor produkten die hier verkocht worden volledig verschillen qua produkt, samenstelling van het produkt en origine van de Karemor/Vitamist produkten die verkocht worden in de Verenigde Staten? Worden de Vitamist/Karemor produkten of grondstoffen geïmporteerd uit de Verenigde Staten of worden zij hier geproduceerd?

Mijn naam of adres geef ik nooit door via het internet (uit principe), maar bedankt voor het aanbod. Ik heb de theorie van de orale absortie doorgelezen. Alhoewel de informatie natuurlijk niet onafhankelijk is wil dat niet zeggen dat de theorie onjuist is. Ik ken de rapporten van het Medisch Centrum Walborg natuurlijk niet en ga ze ook niet opvragen, maar lijkt mij een gerenommeerd instituut.

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Lifeplus

Ongelezen bericht door Osiris »

Hoi noorderling

Het is jammer dat je je informatie baseerd op 1 artikel. Er zullen er denk ik wel meer zijn, zowel positief als negatief. Als je wilt kan ik je allerlei bronnen mbt Orale absorptie aanreiken. het is behoorlijk veel info. Het klopt dat kareMor en hun distributeurs deze info gebruiken. is ook logisch, het gaat over een toedieningswijze die KareMor met de Vitamist sprays gebruikt. Waarom het wiel proberen opnieuw uit te vinden?

En je hebt gelijk mbt. KareMor Europe. Deze is zo zelfstandig dat zij zelf hun sprays produceren, ontwikkelen in grondstoffen inkopen. De basis produckten die er waren zijn volledig doorontwikkeld en aangepast aan de europese normen. Natuurlijk moeten zij hun royalties betalen over de patenten ed. dat moet het bedrijf waar ik nu nog werk ook.

Raar eigenlijk dat de sprays niet zouden helpen. er is zelfs voor mensen met hartklachten een nitrobaatspray op de markt gekomen en die werkt wel. Info kun je krijgen bij je apotheek.

Je hebt gelijk mbt het ontaarden in een produkt welles nietes verhaal. het schijnt op dit forum normaal te zijn als je iets zegt over MLM positief of negatief dat ze of persoonlijk worden of dat het discusieren ontaard in een product goed of slecht verhaal.

Als het goed is heb je mijn website gezien. hier staan ook onze adres gegevens op. kijk maar wat je doet.

Gr,

Osiris

Madeleine

Re: Lifeplus

Ongelezen bericht door Madeleine »

Raar eigenlijk dat de sprays niet zouden helpen. er is zelfs voor mensen met hartklachten een nitrobaatspray op de markt gekomen en die werkt wel. Info kun je krijgen bij je apotheek.
Nitrobaatspray zal wel de vervanger zijn van het pilletje onder de tong. Nu spray je de werkzame stof onder de tong of in de mond. De vitaminesprays die jullie verkopen, spray je die op de huid of op slijmvlies?

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Lifeplus

Ongelezen bericht door Osiris »

De Vitaminensprays worden in je mond op je wangslijmvliezen gesprayt.

Net als het nieuwe nitrobaatspraytje wat pas sinds dit jaar officieel op de markt is (Volgens mijn gegevens). De Vitamist vitaminensprays sinds 1984 en gepatenteerd betreffende voedinssupplementen.

Nog een andere vraag:

Heeft iemand al uitgezocht of mijn bewering mbt de direct sales klopt?

Tot nu toe is hier geen commentaar meer op gekomen.

Osiris :lol:

Gesloten