LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vista print visitekaartjes

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
witte angora
Berichten: 31211
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door witte angora »

@ hvo11

Dit is een probleem bij heel veel bedrijven denk ik. Bij de meeste klanten gaat het goed, maar als er bij een of enkele klanten iets fout gaat, dan gaat het ook goed fout. Gelukkig gaat het bij Vista Print meestal niet om wereldschokkende bedragen.

Is het alle geld en moeite wel waard om je gelijk te halen kun je je afvragen dan. Zeker als andere leveringen wel naar tevredenheid zijn/waren. Als ik zoiets heb dan zoek ik gewoon een andere winkel/leverancier. Er zijn er in iedere branche zat, ook bij de drukkerijen, die mischien wel voor ongeveer dezelfde prijs leveren, en nog veel meer mogelijkheden bieden. Zo ben ik in korte tijd bij de NUON en de SNS bank vertrokken, en bij AH zien ze me ook niet zoveel meer.

Ik zoek eigenlijk alleen nog een alternatief voor de belastingdienst, :mrgreen: ik kan sinds 1 januari jl. heel veel kosten niet meer aftrekken, ik zoek er een die toch wat gunstiger is, weet jij nog iets? :wink:

Maar mijn berichtje was eigenlijk om even een positief tegenwicht te geven, anders wordt het allemaal zo mopperig.

hvo11
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 okt 2009 10:28

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door hvo11 »

Vandaag toch gebeld door Vistaprint.
Bedrag zou teruggestort worden. Perfect.
Bericht via contactformulier op site zou volgens hun voldoende moeten zijn om contact te leggen.

LFinder
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:10

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door LFinder »

Hallo,

Mijn Vriendin heeft perongeluk iets besteld bij Vistaprint wat ze niet wou alleen nu geeft hij aan dat de bestelling compleet is we hebben al gemaild maar ik denkniet dat ze daar op antwoorden en ik heb een paar nummers geprobeerd om te bellen maar krijg niemand zijn dit wel de juiste nummers wij kunnen dit gewoon niet betalen wij willen van deze besteling af

Groetjes Louis

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door wolk4life »

wij hebben ook hele goede ervaring ermee.... alleen onze postcode stond dr niet op maar dat zijn we gewoon zelf vergeten :lol:
en ze waren ook vrij snel na t bestellen binnen...

tuctuc

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door tuctuc »

8)
Laatst gewijzigd door tuctuc op 18 jan 2013 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.

M. de la Croix
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2010 16:11

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door M. de la Croix »

Op zoek naar reacties over Vistaprint kom ik op div. forums met louter slechte ervaringen. Apart dat er hier dan nog zoveel positieve staan ...
Vistaprint komt de levering niet na, zijn niet te bereiken, of ze reageren gewoon niet. Gelukkig ging het niet om een groot bedrag, ik ga de bank vragen het terug te boeken en dan moet Vistaprint mij maar eens zien te bereiken.
Advies: niets bestellen hier!

Goudappeltje
Berichten: 26
Lid geworden op: 30 mei 2007 09:41

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Goudappeltje »

I-Deal is ook niet heilig hoor. Ik had visitekaartjes besteld bij Vistaprint. Ik doorliep alle stappen. Een bedrag van 26,95 zag ik staan. Toen moest ik betalen, ik kon via Ideal de betaling doen. Toen zag ik echter een bedrag van 38 euro. Ik had de betaling vroegtijdig afgebroken en ging zoeken hoe dit kon. Ach, ik zag het al...er kwam nog btw bij + verzendkosten. Okay, vooruit. Alle stappen weer opnieuw uitgevoerd en ditmaal de bestelling wél doorgevoerd.
Een uur later keek ik per toeval op mijn bankrekening en zag dat het bedrag 2x was afgeschreven. Vreemd, want ik had wél een mailtje gehad van Vistaprint waarin werd bevestigd dat ik de betaling had afgebroken, en dat als ik hem alsnog wilde plaatsen ik op de link kon klikken.
2 weken lang heen en weer gemaild met die stomme klantenservice. Ik werd helemaal gek van ze. Soms reageerden ze niet inhoudelijk op mijn mails. Heel irritant. Ik kon een printscreen faxen naar ze, om te bewijzen dat het was afgeschreven. Niets meer vernomen.
Vandaag het telefoonnummer gezocht. Via detelefoongids.nl kwam ik erachter dat het 077-8507700 (Vistaprint telefoonnummer in Venlo). Daar kreeg ik, na lang overgaan, een voicemail. Typisch.
Ik gokte en maakte de laatste twee cijfers een 10, dus 077-8507710 en kreeg een dame aan de telefoon van Vistaprint. Ik vroeg haar naar de klantenservice en ik kreeg toen een standaard computerstem met opties, toets dit, toets dat. Uiteindelijk iemand aan de telefoon. Verhaal uitgelegd, binnen 1 minuut had hij mij een mail gestuurd dat het gehele bedrag werd teruggestuurd. Ondertussen was het pakketje al verstuurd, maar dat was dan mazzel voor mij en pech voor hen. Ik mocht het gewoon houden.
Toch weer netjes, maar wel raar de manier waarop het allemaal moet gaan.

Iemand zei eerder: Het gaat vaak goed bij Vistaprint, maar als het mis gaat, gaat het ook GOED mis.

Ik ga ook nog apart een klacht indienen bij I-Deal. Ik vind het vreemd dat een bedrag tóch wordt afgeschreven terwijl ik hem niet heb bevestigd en wel vroegtijdig heb afgebroken.

stam00
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2010 14:02

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door stam00 »

Koop hier nooit!!!!!

Voor een mooie prijs dacht ik hier Visitekaartjes te maken. Alles rondgemaakt en betaald. Nu zag ik dat ik een kleine fout had gemaakt, maar de bestelling kon je annuleren door een email naar vistaprint te sturen. Na dit allemaal te hebben gedaan heb ik direct mijn bestelling aangepast en opnieuw verzonden. Maar wat schetst mijn verbazing, ik krijg 2 pakketjes binnen, dus ook het verkeerde. Nou kan dit gebeuren, dus ik opnieuw een email gestuurd. Deze zal je beantwoord krijgen "binnen" 48 uur , dat werdt uiteindelijk zes dagen (144 uur).
In deze email stond dit
"Helaas is het onmogelijk om na het plaatsen van de bestelling hier nog veranderingen in aan te brengen, aangezien ons productie proces geheel geautomatiseerd is.
Vandaar dat wij ook aan onze klanten vragen om de inhoud van hun document goed te controleren voordat men de bestelling plaatst.
Op deze manier kunnen wij de enorme kostenbesparingen die deze verregaande automatisering biedt aan onze klanten doorgeven."

-Waarom staat er dan op de site dat je de bestelling kan annuleren???
-Waarom staat er dan op de site dat je binnen 48 uur antwoord krijgt op je emails???
-Waarom staat er dan op de site niet goed geld terug garantie?????
Vervolgens krijg je bakken vol met emails van reclame en andere onzin van vistaprint.
Wat een drama webwinkel!!!!!

grtcees
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2011 15:28

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door grtcees »

De narigheid van Vistaprint is dat men voortdurend mailtjes stuurt met GRATIS aanbiedingen. Ga het maar eens proberen en je komt tot de ontdekking dat het vrijwel onmogelijk is om een gratis product te bestellen. Er ontbreekt altijd wel wat waardoor je toch voor een extra bedrag iets erbij moet kopen. Ook zijn er altijd meer verzendkosten dan je verwacht.
En als je dan eens een bestelling plaatst, klopt de rekening niet met de prints die je krijgt.
Heel ergerlijk is de voortdurende stroom mails die je krijgt als je een keertje ingaat op een aanbieding. Uitschrijven van account of stoppen met mails is bijna onmogelijk en volgens mij is dat in Nederland al een hele tijd verboden.

Deze walgelijke manier van verkopen refereert enorm aan de Amerikaanse wijze van koop-of-ik-schiet technieken die heel erg lijken op de manier waarop in de middellandsezeelanden winkeliers proberen hun waren aan de man te brengen. Volgens mij is in Europa hier niemand meer van gediend. Dus stoppen met deze verwerpelijke manier om mensen geld uit de zak te kloppen.

Voor niets gaat nu eenmaal de zon op en reclame hoort er gewoon bij. Maar het door de strot duwen van ongewenste artikelen moet gewoon gestopt worden.
Als je bijv. normaal wat drukwerk wilt bestellen, vallen de hele hoge prijzen op. Zoek gewoon eens wat op internet over bestellen van flyers o.i.d. en je zult zien dat dit bedrijf gigantisch door de mand valt.

Er zijn vele internet drukkers die vele malen goedkoper en minder irritant zijn dan Vistaprint.

GrtCees

Gesloten