LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door croosjes »

ikwaseenbeetjedom,iji snapt het nog steeds niet;je verteld weer halve waarheden kijk zelf maar ik hen voor je een kopie gemaakt wat ik al beschreven had in de uitleg aan janneke52.Kijk hier:



De hele website






Croos-Telecom, een introductie
Goedkoop bellen voor particulieren en bedrijven

Business Class telefoneren voor een Economy prijs…

Daling van tarieven voor telefoonverkeer gaat bij vele aanbieders vaak gepaard met vermindering van gesprekskwaliteit of bereikbaarheid van bestemmingen.

Door de zeer nauwe samenwerking met BT onderscheiden wij ons op dit gebied duidelijk van de meeste “alternatieve carriers”. Wij doen dit door een topklasse kwaliteit op het gebied van telecommunicatie diensten aan te bieden met een topklasse service. Uiteraard tegen de scherpst mogelijke prijsstelling.

Ons “Business Class” pakket richt zich op klantenservice, facturatie en technische service. Hiermee positioneren wij ons tussen de netwerk operator en de klant. Op deze manier kunnen wij flexibel inspelen op uw specifieke wensen zonder concessies te doen aan de kwaliteit van de aangeboden dienst.


Kwaliteit en bereikbaarheid is voor bedrijven essentieel en daarmee een voorwaarde voor succes en continuïteit.

Met Croos-Telecom belt u, zowel zakelijk als privé via het ultramoderne glasvezelnetwerk van BT. Alle telefoongesprekken naar nationale, internationale en mobiele bestemmingen worden daardoor tegen zeer gunstige tarieven afgehandeld en per seconde gefactureerd.

U kunt zich online en direct aanmelden via deze website. Wilt u eerst meer informatie of wilt u een "op maat" offerte neemt u dan contact met ons op voor een telefonisch of persoonlijk onderhoud. Wij staan u graag te woord.

De enige juiste manier om snel over te stappen naar goedkopere kwalitatieve telefonie, is voor zowel, particulier als bedrijf, naar Croos-Telecom powered by ASPIDER® Communications en BT.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Croos Telecom schenkt al zijn inkomsten aan de vereniging schadeloosstelling en zal zich volledig inzetten voor de aandelenlease gedupeerden en mee werken aan een financieel gezonde vereniging.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
De voordelen voor u op een rijtje:

Verbinding van hoge kwaliteit
Zeer hoge beschikbaarheid
Concurrerende bel- en starttarieven
Tarifering per seconde
Uitgebreide ondersteuning via ons callcenter
Behoud van huidige telefoon en faxnummers
Geschikt voor voice-, fax-, modem-, en ISDN dataverkeer
Beschikbaar voor iedereen en daarmee iedere aansluiting in Nederland
Geen minimale afname of verplichte contractduur
Gemak van automatische incasso per maand
Uitgebreide factuurspecificatie via e-mail en internet

© Croos-Telecom | mail: [email protected]


De Website WWW.TELECOMMARKETING.NL die jij opgeeft is speciaal voor agent schappen die hiermee werken en hun geld mee verdienen.Alle verdiensten van Croostelecom wordt geschonken aan vereniging schadeloosstelling kijk maar naar de kopie web site hierboven.

Dus als je wat verteld doe het dan goed.Voor jouw te lezen tussen de XXXXXXXXXXXXX dan weet waar het staat.
Laatst gewijzigd door croosjes op 17 okt 2004 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, ik was van plan voorlopig helemaal niet meer in dit forum te reageren omdat ik al die persoonlijke ruzies goed zat ben.

Voor jouw laatste posting maak ik echter een uitzondering:

als nu nog niet iedereen hierdoor wordt overtuigd dat Croosjes een zakkenvullende agent/vertegenwoordiger van een telecombedrijf is, geef ik het op!

Ga ergens anders reclame maken oplichter en vervuil dit forum niet langer. :evil:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,ook jij wil niet dat de vereniging de gedupeerden kosteloos helpt en daar zit het verschil in en dat jij nou het vermogen heeft gehad om de aandelen over te nemen dat moet jij weten maar geef de andere gedupeerden dan ook een kans het andres te doen dan jij wat kosteloos is.Want uiteindelijk sta jij ook met je hand open om je centjes terug te vangen via een advocaat.


En nog wat jij moet ook goed lezen en geen halve waarheden vertellen of de boel bedriegen kom zelf eens met een goed voor stel wat de gedupeerden niets kost.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door croosjes »

Meedoen als agent bij Telecommarketing.nl kost niets, immers, een promotor of een deelnemer aan een handelsschema handelt in strijd met de wet als hij iemand probeert te overhalen een betaling te doen door hem voordelen te beloven die hij zou verkrijgen wanneer hij anderen overtuigt om eveneens aan het schema deel te nemen.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ikwaseenbeetjedom,wat jij nog steeds niet snapt is dat je een overeenkomst sluit met de vereniging schadeloosstelling en die belooft een gratis advocaat en niet de sponsor en daar zit het verschil.kijk bijvoorbeeld naar het inschijfformulier op WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL en vergelijk de aanmelding formulier hiermee dus deze twee dingen staan los van elkaar.

Je ziet het ik heb overal aan gedacht en hou nou eens op met onwaarheden te vertellen.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Alle verdiensten van Croostelecom wordt geschonken aan vereniging schadeloosstelling kijk maar naar de kopie web site hierboven.
Jij zegt het...
en wie controleert dat cq. kan dat controleren ????????????????
Je ziet het ik heb overal aan gedacht
een rare (verdachte/triomfantelijke) uitspraak in dit verband!
Geplaatst op 12 Oct 2004 07:13 door olaflena

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

April 2005 loopt de 5 jaars termijn af waarna boetevrij het aex plus certificaat verkocht kan worden. Dat wil ik dan ook verkopen maar er zal een restschuld overblijven van ca 6000 Euro.
Wie kan me helpen met gegevens van advocaten die gezamelijke proces van meerder leasebeleggers in dit product tegen Dexia willen opstarten of reeds opgestard zijn. Of, wie heeft eenzelfde product en gaat er ook na 5 jaar mee stoppen?

groet, Olaf.
Dit was overigens het onderwerp, wat dan door jou handig wordt overgenomen voor jouw reklame boodschappen, croosjes! Daar is hier een ander forum voor aanwezig, ga daar maar naar toe, of naar piramidespelen of zo, of naar autobanden.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,heel simpel het wordt allemaal gestort op de rekening van de vereniging zo gemakkelijk werk het.En daar heeft de oprichter geen invloed op en de advocaten willen ook hun geld vangen want die werken niet gratis voor de vereniging.






Je ziet het ik heb overal aan gedacht: antwoordt,wat moet ik anders zeggen ""dat het niet zo is,dat wil jij toch graag horen"".NATUURLIJK IS ALLES GEREGELD ANDERS BEGIN IK ER NOG GEEN EENS AAN.


Maar je zal van dit antwoord wel weer van de helft een kopie maken.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door croosjes »

ikwaseenbeetjedom,hier laat ik het bij ik heb antwoorden genoeg gegeven op jou en andere gedupeerden de rest via mail of telefoon
vrgr.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ach, jij zegt het.. en wie gelooft dat nog...


Dit was het onderwerp en niet "hoe wordt croosjes telecom schatrijk..."
Geplaatst op 12 Oct 2004 07:13 door olaflena

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

April 2005 loopt de 5 jaars termijn af waarna boetevrij het aex plus certificaat verkocht kan worden. Dat wil ik dan ook verkopen maar er zal een restschuld overblijven van ca 6000 Euro.
Wie kan me helpen met gegevens van advocaten die gezamelijke proces van meerder leasebeleggers in dit product tegen Dexia willen opstarten of reeds opgestard zijn. Of, wie heeft eenzelfde product en gaat er ook na 5 jaar mee stoppen?

groet, Olaf.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door ad snoeren »

--------------------------------------------------------------------------------




Geplaatst op 17 Oct 2004 10:10 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------



Wat als ik maar 39 personen zo gek krijg, of 38 of 37..?.ANTWOORD




dit is veelzeggend genoeg.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ohhhh... croosjes, JOKKEBROK, 30 % van de inkomsten gaat naar jouw vereniging (schenking van croos telecom :lol: :lol: :lol: , en dat ben jij dus, dit is stiekum zeg en alleen de overige 70 %, dat is dus 5.25 Euro per lid en per geronselde beller gaat naar de hulp voor gedupeerden, dat schiet op zeg! Daar wil een advocaat wel voor werken zeg! JOKKEBROK !!!

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Hoeveel ronselaars x 40 'die zo gek gekregen zijn' bestaan er inmiddels eigenlijk?

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door impact »

Telecom-Croosjes, wie controleert penningmeester-Croosjes? Zeker secretaris-Croosjes? Wordt je zeker wel moe van (steeds dat verwisselen van je pet)? En dan ook nog al die lastposten, die je maar niet willen geloven... :twisted:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,jullie zijn niet lastig en niemand moet wat.En als de gedupeerden het niet geloven er zijn zat andere mogelijkheden voor hun ter beschikking
zoals andere stichtingen en vereniging.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door impact »

Inderdaad, Telecom-Croosjes, we MOETEN je niet geloven!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik raak ernstig geëmotioneerd door al die onbaatzuchtigheid.
Wat een geluk dat het nog bestaat. Na de Wvd ook al zo onbaatzuchtig van die onbaatzuchtige bankmeneren dacht ik dit ga je nooit meer meemaken zo'n lot uit de loterij. Maar zie het wonder is daar :o

Lfs Ad

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door impact »

Ik heb ook vandaag alleen al drie verse zakdoeken uit de kast moeten halen, Ad. Alleen al om mijn tranen van ontroering over zoveel philantropie door Telecom-Croosjes te drogen! :lol:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

:cry: al zijn bij croosjes telecom duur verdiende centjes draagt hij af aan andere mensen ( de stichting van croosjes) om die een gratis advocaat te schenken... als dat niet ontroerend is...

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door impact »

Al het geld, dat binnendruppelt bij Telecom-Croosjes gaat naar de Stichting Croosjes, wordt verheugd binnengehaald door penningmeester Croosjes en daarna gecontroleerd door secretaris Croosjes. Die strijkt het op en stopt het in de achterzak van voorzitter Croosjes, nadat die het natuurlijk ook nog eens goed heeft nageteld.
Als al dat vermoeiende werk is gedaan, zet hij weer een nieuwe reclame op diverse forums - want de geldstroom mag niet opdrogen. :lol:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik lees net dat croosjes lid is van de vrijmetselarij...Nu snap ik waarom hij altijd zo geheimzinnig doet.
Morgen is ie er weer en doet net alsof vandaag niet geweest is, wedden?

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door impact »

Dan kan Telecom-Croosjes tenminste van zijn telefooninkomsten de uitmonstering betalen, die hij bij de wekelijkse clubavonden van zijn loge moet dragen. :lol:
En de stomerij om de vlekken te verwijderen na zo'n genoeglijke bijeenkomst. Want het schijnt daar rijkelijk te vloeien, de sterke drank.

Gesloten