LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Kees

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Kees »

Ik ga niet in op het aanbod, omdat ik het mijn eigen verantwoordelijkheid vind dat ik met een restschuld zou kunnen blijven zitten. Dexia hoeft daar niet voor op te draaien. Of zie ik het verkeerd?

Groeten hoor! Kees

René

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door René »

Ook ik heb niet gereageerd op het Dexia-aanbod.

Groetjes René

Kees

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Kees »

Heb nog 7 en 'n half jaar je gaan en moet over ,n half jaar Euro 150,- per maand gaan betalen. Ga niet op aanbod in.

Rina

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Rina »

Beste meneer Blok,

Ik heb een WDV toen was het Legio Lease, vorig jaar liep het contract al af, wij moesten ongeveer 3000 euro bij betalen.
Ik ga niet in op het aanbod van Dexia. Ik wacht liever af op een geprek van mijn eigen advocaat af.

groetjes Rina

djessie

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door djessie »

Natuurlijk niet ingegaan op het aanbod. Wel ingestuurd, zonder handtekening van eega.
moest voor 1 april (grapje?) keuzeformulier insturen.Dat heb ik niet gedaan. Groeten aan allen.

Ikke

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Ikke »

Wij (mijn vrouw en ik) hebben 3 contracten afgesloten. 2 winstverdriedubbelaars en 1 kortingkado.
1 winstverdriedubbelaar hebben wij noodgedowngen onder protest verlengt daar wij geen geld hadden om het af te kopen. De ander winstver3dubbelaar loopt in nov 2003 af en staat nu op een verlies van ongeveer 20 000 euro.(Dit is het bedraag wat wij bij afloop moeten betalen naast de eenmalige inleg van 9000 euro!) De kortingkado heeft zijn eerste drie jaar er ook opzitten en ook daar moeten wij de volledige maandlaasten (113 euro) de komende 7 jaar van betalen. Ook wij hebben voor geen van alle contracten het aanbod getekend. O, ja de overeenkomsten zijn in het verleden door slechts één van ons getekend.

Ilona-Rysiu

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Ilona-Rysiu »

Wij tekenen niets meer
En nog meer betalen ik dacht het niet.


Willem

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Willem »

niet op aanbod ingegaan

echtgenote heeft vernietigingsbrief aan Dexia gezonden welke zij vervolgens niet hebben aanvaard.
onlangs eindafrekening ontvangen > te betalen ruim €7000,-

als reactie heden brief (naar voorbeeld Sara Etty) verzonden waarin ik inafwachting Egalease procedure om ontheffing betaling verzoek.

Groeten,

Willem

Henk

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Henk »

Ik kan er niet op ingaan ben totaal beetgenomen
Zit aan de grond en overspannen gaat alniet goedsoms op het werk

Bianca

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Bianca »

Ik ben niet ingegaan op het Dexia-aanbod (moest vandaag, 7 april 2003 teruggestuurd zijn). Ik heb een Winstverdriedubbelaar voor eur 113.95 p.m. Einde looptijd 14 november 2003. Mijn echtgenoot heeft niet getekend. Ik ben lid van SLV en mijn echtgenoot van Eegalease. Ik ben de afgelopen 3 weken 2 tot 3x daags gebeld door "onbekend" op de nummermelder. Sinds vandaag is dit gestopt.

Bep

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Bep »

Ik moet nog reageren op hun aanbod maar wil daar niet op in gaan. Is er ergens een voorbeeldbrief?

Math

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Math »

Ben i.b.v. vier winstverdriedubbelaars, ben bij Stichting Leaseverlies, Eegalease.Herhaaldelijk door Dexia gebeld, zelfs na 21.15 uur.Gevraagd eerst afluisterapp.uit te zetten, waarop werd geantwoord:" Bij deze is die uit meneer". Vervolgens die loopjongen van dexia gevraagd of hij niet in gewetenswroeging kwam om bij zo een criminele bende te werken voor 8 euro netto s'avonds.Toen hing hij maar op. Wij gaan nergens op in en hopen op mogelijkheid 1 van afgelopen Trosradar uitzending. Dat de zaak wordt aangehouden door de rechter.

J.A.Raatjes

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door J.A.Raatjes »

Hr. Blok.

Wij ( mijn vrouw en ik ) zijn zeker niet in gegaan op hun belachelijke aanbod, we wachten gewoon af.
Ik vind dat mijn partij(PVDA)er maar er iets aan moet doen.

Met vriendelijke groet,
Fam.Raatjes

Math

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Math »

Ben i.b.v. vier winstverdriedubbelaars, ben bij Stichting Leaseverlies, Eegalease.Herhaaldelijk door Dexia gebeld, zelfs na 21.15 uur.Gevraagd eerst afluisterapp.uit te zetten, waarop werd geantwoord:" Bij deze is die uit meneer". Vervolgens die loopjongen van dexia gevraagd of hij niet in gewetenswroeging kwam om bij zo een criminele bende te werken voor 8 euro netto s'avonds.Toen hing hij maar op. Wij gaan nergens op in en hopen op mogelijkheid 1 van afgelopen Trosradar uitzending. Dat de zaak wordt aangehouden door de rechter.

anneria

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door anneria »

ik ga niet in op het aanbod.omdat ik vind dat wij ons zelf dan tekort doen en het net is ofwij wisten waar wij mee bezig waren flinke geld bedragen lenen voor aandelen iets wat ons door de medewerker van dexa niet was verteld dus voel ik mij goed bij de neus gepakt

Fenna

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Fenna »

Wij gaan er niet op in!

Ingrid Dekkers

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Ingrid Dekkers »

Ik ga niet in op het dexia aanbod. Ik ga proberen een advocaat in de arm te nemen om mij in deze vervelende zaak te ondersteunen.

Jodocus uit Joure

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Jodocus uit Joure »

Ik ga er wel op in. Hondert mensen die er niet op ingaan en 300000 klanten, dan heb 299900 mensen dat ding getekend. Lijkt me een redelijk aantal. Ik ga eieren voor m'n geld kiesen en ga tekenen (woordgrapje zo vlak voor Pasen moet kennen).
Jodocus uit Joure

Verstandig

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Verstandig »

NIET!!

M.vr.gr

Gesloten