LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MLM-bedrijven
Re: MLM-bedrijven
Dit is de definitie van inductie :
Inductie is het natuurkundig verschijnsel waarbij in een gesloten stroomkring elektrische spanning wordt opgewekt wanneer een geleider zich bevindt in een veranderend magnetisch veld of wanneer een geleider beweegt in een magnetisch veld.
Inductie werd op 28 augustus 1831 voor het eerst ontdekt door Michael Faraday.
Misschien dat ze dat in Delft nog niet weten ???
Teun
Inductie is het natuurkundig verschijnsel waarbij in een gesloten stroomkring elektrische spanning wordt opgewekt wanneer een geleider zich bevindt in een veranderend magnetisch veld of wanneer een geleider beweegt in een magnetisch veld.
Inductie werd op 28 augustus 1831 voor het eerst ontdekt door Michael Faraday.
Misschien dat ze dat in Delft nog niet weten ???
Teun
Precies zoals ik hem ook gebruikt heb dus. En? Wat is nu het antwoord op de vraag van Maarschalk??Dit is de definitie van inductie
student@:
De grapjas. Student die ergens KORT over kan discussieren?! Zelfkennis is bepaald zijn sterkste punt niet.Maar goed, we kunnen hier lang of kort over discussieren.
Hallo meneer welles en mevrouw nietus of andersom.
Ik zie allerlei mensen die zeggen ergens verstand van te hebben of juist niet.
Ik ben maar een simepele ziel op dat gebied met een grote intresse in allerlei wetenschappen die op enigerlei wijze verband houden met het ontstaan van alles.
Bij het lezen van een paar van die boekjes door professoren onderzoeksresultaten die de gedane beweringen ondersteunen en zo meer.
Heb ik gelezen dat de mens niet zonder magnetisme kan. men heeft dit ontdekt tijdens het begin van de ruimte vaart. de mens komt dan buiten de invloed van het natuurlijk aanwezige magnetische veld op aarde. de ruimtereizigers werden duizelig en misselijk zonder verder enige fysieke oorzaak. Toen met de volgende reizigers wegstuurden had met een electromagneet geplaatst in het toestel waardoor een nabootsing van het aards magnetisch veld was ontstaan en de zogenoemde ruimte ziekte kwam niet meer voor. Ik geloofde dit ook niet tot ik test resultaten heb mogen vergelijken. en wanneer dan 3 vooraanstaande universitaire onderzoeksinstituten waaronder de TU Delft tot nagenoeg dezelfde resultaten komen wie ben ik dan om dit niet te geloven.
Dus magnetisme heeft naar mijn mening absoluut invloed op het menselijk lichaam.
Hoe verklaar je anders dat ook weer hooggeleerde personen als getuige deskundige worden gevraagd over de invloed van het magnetisch veld rond hoogspannings leidingen en hun invloed op de lichamen van de mensen die daar noodgedwongen wonen en allerlei ziektes hebben die anderen ook hebben maar dan in duidelijk ernstiger vorm.
Dat kan geen toeval zijn toch. Want toeval bestaat niet zeggen natuurkundigen alles heeft een oorzaak. Alleen als de oorzaak niet of nog niet bewezen is. Waar ligt dat dan aan. Aan de wetenschapper die nog niet ver genoeg heeft gezocht of nog niet de kennis of capaciteit bezit om dit aan te kunnen tonen of ligt dit aan degene die per ongeluk ontdekt dat iets werkt en daar mee verder gaat in plaats van een natuurkundig bewijs daar voor neer te leggen om de "gevestigde orde" te overtuigen.
En ik zie ook + en - probeer het eens van de positieve kant te zonder zoeken. de meeste mensen worden al opgeleidi en opgevoed van uit een negatief denk patroon waardoor je denkvermogen in bredere zin wordt begrenst.
Heren en dames wetenschappers draai de vraag eens om. probeer eens te mee te werken in plaats van tegen argumenten te geven.
Alle grote voorbeelden uit de wetenschap waren mensen die anders dachten dan de bekende "gevestigde orde" daarom duurde het ook zolang voor zij bekend werden om hun vinding. zij werden tegen gewerkt. omdat de nieuwe theorie of vinding weleens alles dat er bekend was op dat gebied onwaar bleek te zijn en zij waarschijnlijk jaren lang hebben geleefd met een leugen. En ja dat kan je nooit goedkeuren als bekrompen denker.
zo en dat wou ik eens even kwijt.
veel plezier en laat iedereen in zijn waarde.
met alle respect
vr gr dikkiedik
Ik zie allerlei mensen die zeggen ergens verstand van te hebben of juist niet.
Ik ben maar een simepele ziel op dat gebied met een grote intresse in allerlei wetenschappen die op enigerlei wijze verband houden met het ontstaan van alles.
Bij het lezen van een paar van die boekjes door professoren onderzoeksresultaten die de gedane beweringen ondersteunen en zo meer.
Heb ik gelezen dat de mens niet zonder magnetisme kan. men heeft dit ontdekt tijdens het begin van de ruimte vaart. de mens komt dan buiten de invloed van het natuurlijk aanwezige magnetische veld op aarde. de ruimtereizigers werden duizelig en misselijk zonder verder enige fysieke oorzaak. Toen met de volgende reizigers wegstuurden had met een electromagneet geplaatst in het toestel waardoor een nabootsing van het aards magnetisch veld was ontstaan en de zogenoemde ruimte ziekte kwam niet meer voor. Ik geloofde dit ook niet tot ik test resultaten heb mogen vergelijken. en wanneer dan 3 vooraanstaande universitaire onderzoeksinstituten waaronder de TU Delft tot nagenoeg dezelfde resultaten komen wie ben ik dan om dit niet te geloven.
Dus magnetisme heeft naar mijn mening absoluut invloed op het menselijk lichaam.
Hoe verklaar je anders dat ook weer hooggeleerde personen als getuige deskundige worden gevraagd over de invloed van het magnetisch veld rond hoogspannings leidingen en hun invloed op de lichamen van de mensen die daar noodgedwongen wonen en allerlei ziektes hebben die anderen ook hebben maar dan in duidelijk ernstiger vorm.
Dat kan geen toeval zijn toch. Want toeval bestaat niet zeggen natuurkundigen alles heeft een oorzaak. Alleen als de oorzaak niet of nog niet bewezen is. Waar ligt dat dan aan. Aan de wetenschapper die nog niet ver genoeg heeft gezocht of nog niet de kennis of capaciteit bezit om dit aan te kunnen tonen of ligt dit aan degene die per ongeluk ontdekt dat iets werkt en daar mee verder gaat in plaats van een natuurkundig bewijs daar voor neer te leggen om de "gevestigde orde" te overtuigen.
En ik zie ook + en - probeer het eens van de positieve kant te zonder zoeken. de meeste mensen worden al opgeleidi en opgevoed van uit een negatief denk patroon waardoor je denkvermogen in bredere zin wordt begrenst.
Heren en dames wetenschappers draai de vraag eens om. probeer eens te mee te werken in plaats van tegen argumenten te geven.
Alle grote voorbeelden uit de wetenschap waren mensen die anders dachten dan de bekende "gevestigde orde" daarom duurde het ook zolang voor zij bekend werden om hun vinding. zij werden tegen gewerkt. omdat de nieuwe theorie of vinding weleens alles dat er bekend was op dat gebied onwaar bleek te zijn en zij waarschijnlijk jaren lang hebben geleefd met een leugen. En ja dat kan je nooit goedkeuren als bekrompen denker.
zo en dat wou ik eens even kwijt.
veel plezier en laat iedereen in zijn waarde.
met alle respect
vr gr dikkiedik
Heb je zitten te slapen tijdens de les , Maarschalk ??Ik geloofde dit ook niet tot ik test resultaten heb mogen vergelijken. en wanneer dan 3 vooraanstaande universitaire onderzoeksinstituten waaronder de TU Delft
Of was je aan het spijbelen ???
Het lichaam is één grote geleider vol met gesloten stroomkringen, studentje.Dit is de definitie van inductie
Precies zoals ik hem ook gebruikt heb dus. En? Wat is nu het antwoord op de vraag van Maarschalk??
En het maakt niet uit of je nou een pink of een arm of voor mijn part een oor in een magnetisch veld beweegt ( = geleider), het blijft nog steeds een gesloten stroomkring.
Dus elektrisch is het simpel te verklaren.
Niks op je verhaal aan te merken. Dat electriciteit, magnetische velden en alle vormen van straling effect kunnen hebben op het menselijk lichaam is een ding dat zeker is. Dat je het goed kan gebruiken is iets waar de evolutie zeker gebruik van heeft gemaakt, ons hele zenuwstelsel werkt electrisch. Dat te veel ongezond kan zijn hoef je maar te vragen aan iemand die in een magnetron gezeten heeft of voor een ground to air radarschotel heeft gestaan. Er kan een tekort of een teveel aan zijn, net als dat geldt voor water, vitaminen, vet, zuurstof, en ga zo nog maar even door.Alle grote voorbeelden uit de wetenschap waren mensen die anders dachten dan de bekende "gevestigde orde" daarom duurde het ook zolang voor zij bekend werden om hun vinding. zij werden tegen gewerkt.
Maar hier begint de discussie pas. Geen van bovenstaande stoffen is een algemeen geneesmiddel. Ok, scheurbuik gaat over als je een sinasappel eet, maar dat is alleen het opheffen van een tekort. Als je in een mijn geen zuurstof hebt, dan kom je niet ver met je sinasappeltje, net zoals je tijdens een maandenlange bootreis niets hebt aan frisse lucht tegen het uitvallen van je tanden. In dat licht bezien doet de vraag zich op hoe een magnetisch armbandje dan wel werkzaam is tegen allerlei kwalen, van haaruitval tot schimmeltenen. Hoe wordt bijvoorbeeld het opzuigen van kwaadaardige straling door een magneet verklaard in termen van de wetten van energiebehoud? Hoe weet zo'n armband het verschil tussen wenselijke en niet wenselijke straling? Hoe localiseert de magneet om je pols de inwerking van de gsm-zendmast op je hersenen?
Helemaal mee eens dat niet bij voorbaat nieuwe denkbeelden moeten worden geblokt. Maar mogen we alsjeblieft vragen om een groep mensen met allemaal dezelfde kwaal waarbij 9 van de 10 er vanaf komen door het dragen van een magneet? Dat hebben we tenslotte van pinicilline ook gevraagd voordat het als geneesmiddel de markt op ging? Als we kijken naar die comedy van Tineke met haar biostabiel zien we mensen die zo'n ding omdeden en vervolgens keken welk van hun kwalen minder werd, met als gevolg dat als je Truus heet je migraine minder wordt, als je Fred heet gaat de spit uit je rug, Bep krijgt meer energie, etc. etc. Zo helpt het tegen 100 kwalen, alleen bij 100 verschillende mensen. Daar heb je dus niks aan, want dan weet je nog niet bij wat het helpt en bij wie. En de baat-het-niet-dan-schaadt-het-niet vlieger gaat ook niet op, want ALS het iets doet is het logischerwijze ook mogelijk dat het meer geeft van waar je juist teveel van krijgt, of tegenhoudt wat je juist nodig hebt. Want we gaan niet beweren dat die magneten ook nog de intelligentie hebben om het onderscheid te maken , toch?
-
Schijnbaar heb ik zitten slapen want ik wist niet dat tijdens college alle publicaties en onderzoeken waar de universiteit aan mee heeft gewerkt behandeld werden.
Maar Teun, beantwoord nou eens mijn vragen.
Dat heb ik je nog niet zien doen.
@dikkiedik,
leuk hoor, onderzoeken van universiteiten, publicaties.
Maar kan je ook noemen welke, waar gepubliceerd etc?
Maar Teun, beantwoord nou eens mijn vragen.
Dat heb ik je nog niet zien doen.
@dikkiedik,
leuk hoor, onderzoeken van universiteiten, publicaties.
Maar kan je ook noemen welke, waar gepubliceerd etc?
@ Gast:
@ dikkiedik:
@ teun:
Ik kan er ook niets aan doen dat jij berichten van meer dan 5 regels niet kunt volgen.De grapjas. Student die ergens KORT over kan discussieren?! Zelfkennis is bepaald zijn sterkste punt niet.
@ dikkiedik:
Hier heb ik nou echt nog nooit van gehoord. Ben benieuwd naar een link waar dit te lezen valt. Het magnetisch veld van de Aarde is vrij omvangrijk hoor, in het begin van de ruimtevaart kwam men daar echt niet buiten. En duizelig en misselijk zonder verdere oorzaak? Wat dacht je van het ontbreken van boven en onder, een totaal van slag rakend orientatiegevoel?Heb ik gelezen dat de mens niet zonder magnetisme kan. men heeft dit ontdekt tijdens het begin van de ruimte vaart. de mens komt dan buiten de invloed van het natuurlijk aanwezige magnetische veld op aarde. de ruimtereizigers werden duizelig en misselijk zonder verder enige fysieke oorzaak.
Dat gaat volgens mij meer over wat hier al electrosmog is genoemd: elektromagnetische golven van een bepaalde frequentie. Dat is iets anders dan magnetische straling zoals een magneet die uitzendt.Hoe verklaar je anders dat ook weer hooggeleerde personen als getuige deskundige worden gevraagd over de invloed van het magnetisch veld rond hoogspannings leidingen
Ook dat is niet geheel waar. Zo wordt het ontstaan van het heelal toegeschreven aan een destijds willekeurig en toevallig van quantumfase veranderend deeltje toegeschreven. En zo wordt het hele ontstaan van het leven zelf aan toevalligheid toegeschreven.Want toeval bestaat niet zeggen natuurkundigen alles heeft een oorzaak.
Zeker contact gehad met een MLM'er? Dit is 1 van die typische uitspraken die je hier regelmatig op het forum tegenkomt.de meeste mensen worden al opgeleidi en opgevoed van uit een negatief denk patroon waardoor je denkvermogen in bredere zin wordt begrenst.
@ teun:
Daar zit een tegenspraak in. Als je lichaam namelijk 1 grote geleider is dan maak je kortsluiting en is er sowieso geen sprake van "losse" gesloten stroomkringen. Aangezien het lichaam grotendeels uit water bestaat klopt dat ook wel. Los daarvan kan bijvoorbeeld het bloed de magnetische kracht of de op een bepaald punt opgewekte stroom niet verplaatsen zoals hier beweerd wordt. En zoals de gast hiervoor al opmerkte: hoe onderscheidt je positieve en negatieve zaken? Hoe komt de straling of stroom precies op de plek waar het nodig is? En waarom lopen we dan niet allemaal met een magneet in onze broekzak of sluiten we geen batterij op onze oren aan?Het lichaam is één grote geleider vol met gesloten stroomkringen, studentje. En het maakt niet uit of je nou een pink of een arm of voor mijn part een oor in een magnetisch veld beweegt ( = geleider), het blijft nog steeds een gesloten stroomkring.
Dus elektrisch is het simpel te verklaren.
Helaas voor jou is het een algemeen bekend gegeven dat jij lult als brugman EN dat mensen die veel woorden nodig hebben meestal niks te zeggen hebben.Ik kan er ook niets aan doen dat jij berichten van meer dan 5 regels niet kunt volgen.
Ook valt het op dat je ego meteen weer gekrenkt is want je hapt onmiddelijk. We mogen toch beslist geen kritiek op de kritikus hebben.
Om het kort te houden ( ): ZIELIG
Wat me ook opvalt is dat degene die het meest roept dat MLM'ers meteen op de persoon spelen het keer op keer zelf doet.
Het lijkt er eerder op dat we geen kritiek op jou mogen hebben, gast. Overigens:
Het is Brugman, met een hoofdletter...jij ***t als brugman
-
En opnieuw is Teun niet in staat vragen te beantwoorden.
Teuntje kan alleen maar wat roepen en op de man spelen, maar nog steeds is hij niet in staat om mijn vragen te beantwoorden.
Het wordt langzaamaan een bekend fenomeen.
Teuntje kan alleen maar wat roepen en op de man spelen, maar nog steeds is hij niet in staat om mijn vragen te beantwoorden.
Het wordt langzaamaan een bekend fenomeen.
En opnieuw gaan maarschalk en student op de persoon spelen. Iets wat ze de MLM'ers verwijten. Inhoudelijk commentaar, behalve het naspelen van een plaat met een kras erop, ho maar.
Overigens, tot de vorige post van mij, heb je nogal helemaal geen kritiek op mij gehad (aangezien ik hier nog helemaal niet gepost had). Dus hoe mijn reactie dat men geen kritiek op jou mag hebben het resultaat kan zijn van kritiek op mij???????????
Overigens hou je erg van afleidingsmaneuvres of ben je gewoon een m.ieren.euker met je B of b?
Overigens hou je erg van afleidingsmaneuvres of ben je gewoon een m.ieren.euker met je B of b?
Nogmaals, ik ben geen voorstander van magnetische armbanden.
Maar er zijn nog steeds geen bewijzen dat het wel of niet werkt.
Zelfs de wetenschap is er over verdeeld en zijn nog steeds aan het testen of magnetisme invloed op de mens heeft.
En als de wetenschap er nog nog uit is, dan weet een of ander Maarschalkje of studentje het zeker nog niet.
Je kunt er wel een mening over hebben, maar dan moet je niet met een dom verhaal proberen je gelijk te halen.
Maar er zijn nog steeds geen bewijzen dat het wel of niet werkt.
Zelfs de wetenschap is er over verdeeld en zijn nog steeds aan het testen of magnetisme invloed op de mens heeft.
En als de wetenschap er nog nog uit is, dan weet een of ander Maarschalkje of studentje het zeker nog niet.
Je kunt er wel een mening over hebben, maar dan moet je niet met een dom verhaal proberen je gelijk te halen.
Hoho. Het zijn niet Maarschalkje of studentje die een produktje op de markt brengen dat zijn werking hierop baseert. En daar moeten serieuze eurootjes voor neergeteld worden en is dus alleen maar geschikt voor één marketingsysteempje waar volgens sommigen ook nog wel van zal worden aangetoond dat het werkt, terwijl normaal denkenden niet anders zullen concluderen dan dat het zal blijven werken zoals het de afgelopen 60 jaar gewerkt heeft. Vul zelf maar in hoe dat is, nadat je om je heen gekeken hebt naar al die grote mlm ondernemingen waar onze economie op drijft, al die mlm vrachtwagens en mlm vliegtuigen die de produkten uit alle mlm industrieën over de hele wereld sjouwen.En als de wetenschap er nog nog uit is, dan weet een of ander Maarschalkje of studentje het zeker nog niet.
Ik hoop dat ik niemand ontrief met het wegblazen van het rookgordijn rond de forumsubject. Want is op enige manier die emf-discussie in verband te brengen met het onderwerp? Wat als het al dan niet juist is dat er goede of slechte invloed van verschillende vormen van straling uitgaat, is dan opeens mlm de oplossing waardoor het bestaansrecht verwerft?
Dat mlm-ers zich nogal snel op een zijspoor laten rangeren is bekend, maar ieder met 3 actieve hersencellen meer hoeft daar toch niet in mee te gaan?
-
Teuntje, ik heb twee dingen aangehaald van de energetix website die natuurkunidg niet kloppen.
Jij kwam vervolgens melden dat het wel kon en kwam met een website waarop stond dat dit wel kon.
Bewijs dit en ga geen rookgordijn opwerpen dat magnetische armbanden al dan niet iets kunnen.
Daar heb ik me niet over uitgelaten.
En ga vervolgens uitleggen waarom ik volgens jou heb zitten slapen omdat iemand een onderzoek aanhaalt, zonder bronvermelding, dat de TU Delft ergens aan zou hebben meegewerkt en ik dit onderzoek niet zou kennen.
@gast, ja ik viel teuntje persoonlijk aan nadat hij dit bij mij deed.
Als je de bal kaatst kan je hem verwachten.
Jij kwam vervolgens melden dat het wel kon en kwam met een website waarop stond dat dit wel kon.
Bewijs dit en ga geen rookgordijn opwerpen dat magnetische armbanden al dan niet iets kunnen.
Daar heb ik me niet over uitgelaten.
En ga vervolgens uitleggen waarom ik volgens jou heb zitten slapen omdat iemand een onderzoek aanhaalt, zonder bronvermelding, dat de TU Delft ergens aan zou hebben meegewerkt en ik dit onderzoek niet zou kennen.
@gast, ja ik viel teuntje persoonlijk aan nadat hij dit bij mij deed.
Als je de bal kaatst kan je hem verwachten.