LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Jongste verzekeringen Babythings

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Koninginnedag

Re: De Jongste verzekeringen Babythings

Ongelezen bericht door Koninginnedag »

Beste medewerkers van de Jongste Verzekeringen,

Neem nog een biertje van de provisie die jullie over de rug van die ukkies binnen hebben gesleepd. Weet je wat neem er gewoon 2 en daarna gewoon lekker uit eten ofzo, kan jullie die ukkies wat schelen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Relevantie; onderwerp de Jongste Verzekeringen Babythings is inmiddels 5 TROS STERREN gaat Radar nu inmiddels over tot actie of moeten wij gewoon nog een paar maanden geduld hebben?

Kieft

Ongelezen bericht door Kieft »

Geachte heer de Jongste, wat een zielig verhaal zit ik net te lezen van u. Dit komt wel erg dichtbij zelf medelijden. U belooft om 25% direct uit te betalen. Of u dit uit eigen zak betaald maakt geen **** uit. Deze belofte komt u niet na. En niet alleen bij mij maar, zoals ik lees op dit forum bij heel veel. O ja, u bent wel zielig en ik heb medelijden met u. U heef zich natuurlijk flink in de nesten gewerkt. U dacht natuurlijk aan provisie omdat iedereen wel even 15 jaar lang premie zou gaar storten.
Ach toch...........

Gast

de jongste verzekeringen = zooooooooooooo zielig

Gast

de jongste verzekeringen = zooooooooooooo zielig

Gast

Verzekeren zonder zorgen begint bij De Jongste Verzekeringen.

grapje

boze vader

Ongelezen bericht door boze vader »

9 mei - wachtijd regeling inmiddels bijna 2 maanden. Zou in 2 weken geregeld zijn. Geen enkele reactie op e-mails of vragen. De Jongste Verzekeringen is het weer niet tijd voor een persbericht op dit forum met de laatste stand van zaken ?? Heeft er zowiezo al iemand iets gezien of ontvangen van de belofte van de Jongste Verzekeringen of is dit gewoon een gevalletje Babythings manier van zaken doen -> veel beloven maar niets nakomen zeker niet als je lastig wordt. Leuk hoor te maken hebben met de Jongste verzekeringen, ik kan het iedereen aan raden :(

Mirjamsss

Ongelezen bericht door Mirjamsss »

Makkelijk gezegd allemaal, Babythings is failliet!!

trouwe kijker

Ongelezen bericht door trouwe kijker »

Beste Radar,

Wij volgen dit forum sinds kort en gingen er eigenlijk van uit dat na het drama babythings het gezeur ondanks een fors verlies wel voorbij zou zijn. Nu blijkt jongste verzekeringen er echter een soortgelijk gedrag er op na te houden. Wij hebben tot nu toe onze gegevens doorgegeven en vervolgens netjes gewacht. Wij krijgen nu echter het idee dat wie niet zeurt, zo en zo nooit aan de beurt komt bij jongste verzekeringen. Wij zouden u dan ook willen vragen om de gedane 25% belofte , die in uw uitzending is gepresenteerd te rectificeren. Wij krijgen namelijk het idee dat het een leuke gratis reclame is geweest in uw uitzending, maar dat er nooit daadwerkelijk de intentie is geweest om de 25% uit te keren. Tros radar rectificatie aub en voor de rest zullen we de laatste 25% ook maar als verloren beschouwen.

Bedroefde Vader

Ongelezen bericht door Bedroefde Vader »

Nog steeds wachten wij met smart op de toegezegde gelden van de zgn babyDREAMstart. Dit zaakte ruikt aan alle kanten. BT en De Jongste Verzekeringen spelen een vreemd spelletje.
VOlgens mij kan de vordering opgenomen worden op de lijst van concurrente crediteuren in het faillissement van BT. Zal mijn vordering op BT dan ook indienen bij de curator.

Gast

volgens mij kunnen we gewoon wachten tot die ukkies van nu 80 zijn, en dan zien we nog geen cent !! we zij gewoon belazerd door BT en de jongste verzekeringen. het enige wat we nog kunnen doen is mensen waarschuwen om niet in zee te gaan met dit onbetrouwbare verzekeringskantoor.

AleX!

Ongelezen bericht door AleX! »

Wat een verhalen allemaal over BabyThings....Ik wist helemaal niet dat het bedrijf failliet was. Ben nu pas in de gelegenheid om aan wat anders te denken en rond te kijken (prive-omstandigheden). Ik had een waardebon gekregen om bij BT te spenderen maar nu kom ik via deze site erachter dat BT dus failliet is :oops: . Hoewel de waardebon in verhouding met jullie bedragen wat lager is, is het bedrag van 50,= EURO voor mij persoonlijk heel veel en dacht dat goed te kunnen spenderen.
Is de waardebon nu weggegooid geld of zou ik het nog elders kunnen inleveren?

Gast

Aan de DREAM start kwam een HORROR eind...

boze vader

Ongelezen bericht door boze vader »

Weer een week, maar geen steek verder. Weer geprobeerd contact te zoeken met de Jongste Verzekeringen, maar weer geen enkele reactie.
De Jongste Verzekeringen een ijskoude douche verdienen jullie, want dit begint toch echt richting het toppunt van klant onvriendelijkheid te komen. Radar ik vindt het ook jammer dat jullie geen verdere actie ondernomen hebben tot nu toe in dit verhaal. :?

Gast

Ik hoop dat Radar snel weer eens aandacht kan besteden aan deze kwestie. Het is nogal wat als een bedrijf via landelijke televisie goede sier kan maken door te vertellen dat ze min of meer uit eigen zak alle gedupeerden gaan compenseren, maar daar vervolgens niks van waarmaken.
.

Gast

is de Jongste verzekeringen soms ook failliet? en met stille trom vertrokken net zoals Babythings? :evil:

trouwe kijker

Ongelezen bericht door trouwe kijker »

mijn idee gast. de mooie meneer uithangen op tv en vervolgens denken: hebben we dat tros radar toch ook even mooi voor de gek gehouden, want we gaan echt niks uitkeren. daarom was mijn vraag ook aan tros radar deze belofte voor landelijke tv te rectificeren, want hun belofte van twee weken zijn ze in ieder geval niet nagekomen (2 maanden inmiddels en werkelijk geen enkele rectie van de kant van jongste verzekeringen.

Esther H

Ongelezen bericht door Esther H »

Beste redactie,

Kan er niet iets aan De Jongste Verzekering gedaan worden?
Ook wij zijn de dupe en hebben toen toch maar de polis afgesloten om toch de 450 euro te krijgen. Vervolgens wordt er nu al maanden van onze rekening afgeschreven terwijl dit niet de afspraak was.
We hebben al met al 450 van Babythings tegoed en inmiddels ook 90 van de Jongste Verzekeringen..tis om gek van te worden...doe alsjeblieft iets want dit gaat ons gewoon geld kosten ipv een leuke spaarrekening op te bouwen.

Gast

Beste Tros radar,

Kan er nou niet eens aandacht besteedt worden aan dit probleem ipv een uitzending te vullen met een KIA Picanto die gewoon 1 op 20 rijdt in de praktijk. Wij worden in de praktijk gewoon in de maling genomen door eerst Babything en vervolgens de Jongste verzekeringen.
Please help ons.

Anne-Marie

Ongelezen bericht door Anne-Marie »

Wacht ook nog steeds op bericht van de Jongste Verzekeringen.
Netjes mijn aankoopbewijs opgestuurd naar de Jongste, maar nog steeds geen geld gezien. Bellen en mailen helpt inderdaad ook niet.
Vind ook dat Radar hier weer eens aandacht aan moet besteden!!

Ondertussen blijf ik mailen en bellen, maar begin de moed toch langzamerhand te verliezen.

Gesloten