LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ mlmengel,
Onderstaande uitspraak kan je lezen op de pro mlm site http://www.therealmlmsecrets.info/
Pro mlm???
Jij geloofd echt alles....! :lol:

Hij promoot zijn eigen toko!

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Deze site (http://www.therealmlmsecrets.info) is eigendom van Franka Peels- Gecertificeerd Expert in Netwerk Marketing Technieken.
Wel alles lezen sobeit...

Zou iemand die gecertificeerd is in Netwerk Marketing Technieken dan anti-mlm zijn???

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ mlmangel,
Wel alles lezen sobeit...

Zou iemand die gecertificeerd is in Netwerk Marketing Technieken dan anti-mlm zijn???
JUIST!

Hij zoekt geen nieuwe zieltjes..., maar oude zieltjes......

"Maar met zijn methode, waar je voor betaalt, gaat het je wél lukken!!!!"

Ik ben óók erg kritisch, mlmengel,

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Tja, sobeit, de ene scam verteld iets over de andere scam.

Anyway, punt is dat hij aangeeft dat 95% van de mensen die met mlm, en dus ook Nikken, faalt.

Dat zijn methode een scam is, daar ben ik het volledig met je eens. Laten we het glas heffen, we hebben uiteindelijk één punt van overeenstemming gevonden :wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ Angel,
Tja, sobeit, de ene scam verteld iets over de andere scam.

Anyway, punt is dat hij aangeeft dat 95% van de mensen die met mlm, en dus ook Nikken, faalt.

Dat zijn methode een scam is, daar ben ik het volledig met je eens. Laten we het glas heffen, we hebben uiteindelijk één punt van overeenstemming gevonden
Doen we.
En misschien zijn we allebei wel dom dat we hier nog op dit forum zitten.... :lol:
Maar jij bent WEL lid van een sekte.....!
De sekte van "de lichtgelovigen van de heiligen der laatste anti-mlmers"!
Ik was eigenlijk ingehuurd om je te dé-programmeren.....
Maar dat is een verloren zaak in jouw geval. :roll:
Je zit in de klauwen van je upline en die knijpen je strot zo dicht dat je allemaal hallucinaties krijgt van hogerop komen via het bezweren van goedbedoelende mlm-ers.......
De "tuin der Lusten" is je beloofd wanneer je het onderspit delft tegen sluwe mlm-ers..... (Moge zij voor eeuwig branden op hun luxe jachten en in hun grote villa's....!! :twisted:)

Prettige dag verder. :wink:

So be it

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Waar blijft onze bart1976 nu? Me de staart tussen de benen afgedropen?

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Nikken

Ongelezen bericht door magnetico »

Waar blijft onze bart1976 nu? Me de staart tussen de benen afgedropen
?

Volgens mij zit ie op zijn magnetisch MLM-dekentje op het strand in Salou 8)

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

Ben zelf (tijd geleden ) op diverse bijeenkomsten geweest over de NIKKEN produkten, om de mogelijkheid te bezien in te stappen.

De truc werd ons na 2 avonden erg duidelijk, het hele systeem is voornamelijk erop gebasseerd de initiatiefnemenrs uiteindelijk met vervroegd rentenieren te sturen.

Als nieuwe verkoper moet je hard aan de bak om een netwerk op te gaan zetten. De kansen een groot netwerk (want dat moet je uiteindelijk hebben om percentages van de lagen verkopers onder jou te kunnen ontvangen) op te zetten worden in de jaren steeds kleiner, en dus de mogelijkheden een fatsoenlijk inkomen met normale werkuren te behalen ook.

De reactie van de initiatiefnemers van de bijeenkomsten destijds toen ik besloot niet verder te gaan (ook omdat ik niet achter de produkten EN de prijzen ervan kan staan) sprak ook boekdelen, ik heb zelden mensen zo boos zien worden....De aard van de bijeenkomsten was ook typerend: alleen verkooptechnieken, trucjes etc. Een goed product verkoopt zichzelf, heb jee geen verkoopstrategie bij nodig...

Ik was vrij snel klaar met de producten en de mensen erachter...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ Walter,
Ben zelf (tijd geleden ) op diverse bijeenkomsten geweest over de NIKKEN produkten, om de mogelijkheid te bezien in te stappen.

Diverse? 2 maal?
Als nieuwe verkoper moet je hard aan de bak om een netwerk op te gaan zetten. De kansen een groot netwerk (want dat moet je uiteindelijk hebben om percentages van de lagen verkopers onder jou te kunnen ontvangen) op te zetten worden in de jaren steeds kleiner, en dus de mogelijkheden een fatsoenlijk inkomen met normale werkuren te behalen ook..
Wat had je DAN gewild? Slapend rijk worden? MLM is niet voor luie mensen.
En je loopt rond met het idee dat de éérsten die starten het meest verdienen?
En "kansen"?
Denk je dat mlm een gokspelletje is?

Ik ben ook niet zo kapot van hun werkwijze en producten, maar van mlm zélf heb je nog niets begrepen.......

Suc6, So be it

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

jammer dat u niet kunt lezen, na 2 avonden had ik de truc door, ik stel niet dat ik maar 2 keer geweest ben.. Ook nog enkele 1 op 1 meetings met de initiatiefnemers (de mensen dus die kontakt gezocht hadden met mij) en daar vielen ze behoorlijk door de mand. En ja ik heb heel goed door dat er gewerkt moet worden.. met name door de nieuwe lijnen. Door het Nikken-systeem (en waarschijnlijk nog andere ook) zullen degenen die aan de top van de pyramides staan uiteindelijk (bijna) niets meer hoeven doen.

Ik heb geen problemen met hard werken, er wel problemen mee dat ik een deel moet afstaan aan mensen die er behalve eerder instappen en een paar voorlichtingsavonden organiseren verder weinig aan doen.
En dat een percentage vangen van mijn omzet (nog tot daar aantoe..), maar ook van alles in mijn lijn.
Aardig tijd aan besteed destijds, en de reactie van de heren initiatiefnemers op diverse (zeer kritische ) vragen sprak boekdelen.

Ik heb overigens het principe van MLM heel goed door hoor, is alleen mijn stijl van inkomen verdienen niet.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ Walter,
Ik heb overigens het principe van MLM heel goed door hoor, is alleen mijn stijl van inkomen verdienen niet.
Waarom geef je dan de indruk dat diegenen die eerder zijn begonnen méér kunnen verdienen?
En wat is er mis met de "stijl".....?
(Misschien is er iets mis met de stijl van de organisatie waar je bij betrokken was?)

Hoeveel uur heb je je ingespannen?
Wel 40 uur?
En NOG geen millionair?
Dan had ik ook de handoek in de ring gegooid!
(sorry, ik wordt vaak cynisch wanneer iemand na ample onderzoek iets verwerpt)

En hoeveel mlmbedrijven heb je echt onderzocht?

mvg,
So be it

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

deze topic gaat dacht ik over Nikken, niet MLM iha...
dus zet ik meijn persoonlijke ervaringen met Nikken en enkele mensen waarlangs ik ermee in aanraking ben gekomen neer.
En misschien waren dat wel de verkeerde types, maar je hebt maar 1 kans om een eerste indruk te maken, en die hebben zij dus verpest.

Verder vraag ik mij af waarom u zo aanvallend reageert? (is overigens 1 van de redenen waarom ik mij ervan gedistancieerd heb, ik hou er niet van zo benaderd te worden eigenlijk zonder reden...)

So be it... (goede nick gekozen dus!) :wink:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hoeveel uur heb je je ingespannen?
Wel 40 uur?
En NOG geen millionair?
Dan had ik ook de handoek in de ring gegooid!
(sorry, ik wordt vaak cynisch wanneer iemand na ample onderzoek iets verwerpt)
Dit staat mij dus ook tegen aan mlm en ook specifiek aan so be it. je wet niets van deze man en gaat er direct vanuit dat deze man er met de pet naar heeft gegooid.
Wat ik mij afvraag wat zijn verwachtingen waren en hoe deze ontstaan zijn. Als hij zich inderdaad heeft voorgesteld na 40 uur miljonair te zijn, hoe komt hij dan aan deze voorstelling?
Als dat niet zijn verwachting was, wat was dan wel zijn verwachting?

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

ik ben wetenschappelijk opgeleid, en benader zaken dus op een andere manier dan anderen. Ik wil zeker bij produkten als Nikken op de markt zet wetenschappelijk onderzoek zien (ONAFHANKELIJK!) over de werking.

En dat was dus erg lastig... Wat mij met name tegenviel was de houding van degenen in wiens downline ik zou komen over mijn kritische houding t.o.v. de produkten en de opzet van de financiele afhandeling.
Ik was denk ik als potentieel goede distributeur gekenmerkt door opleiding en werk. Toen bleek dat die hoge scholing hun zwakke plekken blootlegde... tja oten stonden ze dus letterlijk en figuurlijk met de b*k vol tanden en konden (en deels wilden) mij geen antwoorden geven op mijn vragen..

En dan ben ik er klaar mee! zowel met de produkten als de potentiele upline..

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Nikken

Ongelezen bericht door joopataa »

En daar zit nu juist ook het probleem. Men zoekt geen mensen die zich kritisch opstellen en moeilijke vragen stellen. Men zoekt volgelingen die je kan sturen in de door hun gekozen richting.Ik weet nog dat toen ik meeging naar een info-avond de blikken die ik kreeg toen ik een kennelijk lastige vraag stelde over de arbeidsvoorwaarden ivb met ziekenfonds en belastingen.Hoewel ik me van geen kwaad bewust was had men liever gezien dat ik de zaal gelijk verliet maar toen ik dus bleef zitten werd ik volkomen genegeerd. Ik zat daar niet zo mee maar degene met wie ik was meegegaan wel.In de pauze werd mij verteld dat ik niet geschikt was voor het systeem en men had dan ook graag dat ik weg ging. Dus Mr Walter. Moeilijke vragen stellen is Niet de bedoeling, wat de voorstanders ook roepen.Meestal worden dit soort stukjes afgedaan als of leugens of je word gekleineerd, Geeft niet hoor, wie boven mij staat wil me niet beledigen en wie onder me staat kan het niet.

Joopataa

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ Walter, (en de andere Anti's, die natuurlijk gelijk de gelederen sluiten en een medestander hebben gevonden....LOL)
deze topic gaat dacht ik over Nikken, niet MLM iha...

waarom spreekt je dan WEL over mlm? En zeg je dat "het jouw stijl" niet is? Dus wanneer je eerlijk bent geef je toe dat je het WEL over mlm had?
dus zet ik meijn persoonlijke ervaringen met Nikken en enkele mensen waarlangs ik ermee in aanraking ben gekomen neer.
Is niks op tegen....... Nare ervaringen kunnen ook voorkomen bij de sigarenboer op de hoek! 8)
En misschien waren dat wel de verkeerde types, maar je hebt maar 1 kans om een eerste indruk te maken, en die hebben zij dus verpest.

Helemaal waar.......
En ze hebben je ook opgescheept met een vóóroordeel t.o. mlm......!
Het waren toch ook wel "mensen"?
Heb je nu óók een vóóroordeel tegen mensen in het alg.?
Verder vraag ik mij af waarom u zo aanvallend reageert? (is overigens 1 van de redenen waarom ik mij ervan gedistancieerd heb, ik hou er niet van zo benaderd te worden eigenlijk zonder reden...)
Ik val jou (jij mag mij U blijven noemen.... :wink: ) niet aan, maar wat je schrijft.

De anderen Anti's zullen, wanneer een mlm-er zegt dat de aarde rond is...., onmiddelijk kreten uitstoten dat ik dat dan eerst maar moet bewijzen....! :roll:

So be it
(en ik wenste je al eerder suc6..... :) )

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

leuk he , quoten, je grootste hobby op dit forum geloof ik. Makkelijk om dingen uit het verband te rukken en dan mensen daarop te bekritiseren..

ook succes!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Nog even @ Walter.....
ik ben wetenschappelijk opgeleid, en benader zaken dus op een andere manier dan anderen.........
Toen bleek dat die hoge scholing hun zwakke plekken blootlegde......


Wanneer je echt onderzoek zou plegen zou je tot de conclusie komen, Walter, dat, bij eerlijke en echte mlmbedrijven, de mensen die hun lidmaatschap/distributeurschap verlengen een hoger percentage beter opgeleiden zit dan gemiddeld in de maatschappij.

Natuurlijk trekt het idee ook gelukzoekers, luie donders en oneerlijke mensen aan......., helaas...... NET als in de gewone maatschappij! :(
Maar die zijn meestal snel weer weg!

Suc6 weer...... luister goed naar de Eco's, Schalullekes en Angels en je zult NOOIT te weten komen hoe mlm echt draait.

De critici waren hier ook helemaal stil (DAGENLANG!) na een simpele uitleg (schalulleke begreep het nóg niet echt) dat NIET automatisch de "bovenste" het meest verdient en dat de prijzen helemaal niet hoger "HOEVEN" te zijn.....omdat het NIET bonus over bonus over bonus over bonus is!!!!
(De ENIGE die toegaf een iets andere kijk op mlm gekregen te hebben, was Joop)

Maar zulke zaken heeft niet echt de interesse van de Anti's..... :?

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Makkelijk om dingen uit het verband te rukken
Vertel eens....?

En waarom ben je zo boos?
Je voelt je misschien een tikkie ongemakkelijk?

Kijk het maar even na, wie hier de meest grove beschuldigingen zoals "oplichters" e.d. uit....... :cry:

So be it.
Nog steeds mvg........ :lol:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

De critici waren hier ook helemaal stil (DAGENLANG!) na een simpele uitleg (schalulleke begreep het nóg niet echt) dat NIET automatisch de "bovenste" het meest verdient
pardon? Ik heb NOOIT gezegd dat dit wel zo is. JIJ bent diegene die dit steeds aanhaalt. MIJ boeit het niet en het is ook geen issue voor mij.
Wanneer je echt onderzoek zou plegen zou je tot de conclusie komen, Walter, dat, bij eerlijke en echte mlmbedrijven, de mensen die hun lidmaatschap/distributeurschap verlengen een hoger percentage beter opgeleiden zit dan gemiddeld in de maatschappij.
En nu wil ik hiervan bewijs zien. Je hebt genoeg hoger opgeleiden door het slijk gehaald door ze te beschuldigen aan mlm te doen.

Gesloten