Pro mlm???Onderstaande uitspraak kan je lezen op de pro mlm site http://www.therealmlmsecrets.info/
Jij geloofd echt alles....!
Hij promoot zijn eigen toko!
So be it
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Pro mlm???Onderstaande uitspraak kan je lezen op de pro mlm site http://www.therealmlmsecrets.info/
Wel alles lezen sobeit...Deze site (http://www.therealmlmsecrets.info) is eigendom van Franka Peels- Gecertificeerd Expert in Netwerk Marketing Technieken.
JUIST!Wel alles lezen sobeit...
Zou iemand die gecertificeerd is in Netwerk Marketing Technieken dan anti-mlm zijn???
Doen we.Tja, sobeit, de ene scam verteld iets over de andere scam.
Anyway, punt is dat hij aangeeft dat 95% van de mensen die met mlm, en dus ook Nikken, faalt.
Dat zijn methode een scam is, daar ben ik het volledig met je eens. Laten we het glas heffen, we hebben uiteindelijk één punt van overeenstemming gevonden
?Waar blijft onze bart1976 nu? Me de staart tussen de benen afgedropen
Ben zelf (tijd geleden ) op diverse bijeenkomsten geweest over de NIKKEN produkten, om de mogelijkheid te bezien in te stappen.
Wat had je DAN gewild? Slapend rijk worden? MLM is niet voor luie mensen.Als nieuwe verkoper moet je hard aan de bak om een netwerk op te gaan zetten. De kansen een groot netwerk (want dat moet je uiteindelijk hebben om percentages van de lagen verkopers onder jou te kunnen ontvangen) op te zetten worden in de jaren steeds kleiner, en dus de mogelijkheden een fatsoenlijk inkomen met normale werkuren te behalen ook..
Waarom geef je dan de indruk dat diegenen die eerder zijn begonnen méér kunnen verdienen?Ik heb overigens het principe van MLM heel goed door hoor, is alleen mijn stijl van inkomen verdienen niet.
Dit staat mij dus ook tegen aan mlm en ook specifiek aan so be it. je wet niets van deze man en gaat er direct vanuit dat deze man er met de pet naar heeft gegooid.Hoeveel uur heb je je ingespannen?
Wel 40 uur?
En NOG geen millionair?
Dan had ik ook de handoek in de ring gegooid!
(sorry, ik wordt vaak cynisch wanneer iemand na ample onderzoek iets verwerpt)
deze topic gaat dacht ik over Nikken, niet MLM iha...
Is niks op tegen....... Nare ervaringen kunnen ook voorkomen bij de sigarenboer op de hoek!dus zet ik meijn persoonlijke ervaringen met Nikken en enkele mensen waarlangs ik ermee in aanraking ben gekomen neer.
En misschien waren dat wel de verkeerde types, maar je hebt maar 1 kans om een eerste indruk te maken, en die hebben zij dus verpest.
Ik val jou (jij mag mij U blijven noemen.... ) niet aan, maar wat je schrijft.Verder vraag ik mij af waarom u zo aanvallend reageert? (is overigens 1 van de redenen waarom ik mij ervan gedistancieerd heb, ik hou er niet van zo benaderd te worden eigenlijk zonder reden...)
ik ben wetenschappelijk opgeleid, en benader zaken dus op een andere manier dan anderen.........
Toen bleek dat die hoge scholing hun zwakke plekken blootlegde......
Vertel eens....?Makkelijk om dingen uit het verband te rukken
pardon? Ik heb NOOIT gezegd dat dit wel zo is. JIJ bent diegene die dit steeds aanhaalt. MIJ boeit het niet en het is ook geen issue voor mij.De critici waren hier ook helemaal stil (DAGENLANG!) na een simpele uitleg (schalulleke begreep het nóg niet echt) dat NIET automatisch de "bovenste" het meest verdient
En nu wil ik hiervan bewijs zien. Je hebt genoeg hoger opgeleiden door het slijk gehaald door ze te beschuldigen aan mlm te doen.Wanneer je echt onderzoek zou plegen zou je tot de conclusie komen, Walter, dat, bij eerlijke en echte mlmbedrijven, de mensen die hun lidmaatschap/distributeurschap verlengen een hoger percentage beter opgeleiden zit dan gemiddeld in de maatschappij.