LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CWI

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: CWI

Ongelezen bericht door Gast »

Dan ben ik het helemaal met jou eens gast 17:26 uur.

Want zo is het WEL !

Gast

Mithra-Karr-1-2 en desnoods 3 zitten jullie toch niet zo te emmeren
( wil wel andere woorden gebruiken maar worden door het filter verwijderd) jullie zitten nou al zo lang te mekkeren pak elk baantje aan maar er is gewoon niks.
Kom niet aan met een uitzendbureau want na twee weken kun je weer vertrekken.
Ben 50 jaar heb meer als 500 brieven gestuurd was wel zo eerlijk mijn leeftijd erbij te zetten 38 reacties waarvan 32 sorry U bent te oud bij 4
werd ik uitgenodigd om te komen praten binnen die tijd alweer af
gezegd ze waren al voorzien de overige twee had ik ook wel willen doen
maar was volgens hun niks voor mij op de overige brieven niet gereageerd dus als er volgens jullie genoeg werk is kom op dan met dat
werk en hou anders je hatelijke smoel dicht.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Wat een BS zeg, als jij een baan krijgt via het uitzendbureau en je bent binnen 2 weken weer weg dan doe je iets fout denk ik.

En het argument van te oud kennen we nu ook wel, dat geloof ik allang niet meer. Leeftijdsdiscriminatie is officieel verboden en als ze het toch doen ga je lekker aangifte doen of zo. Maar blijf niet doormelken over dat antwoord, verzin iets originelers.

Gast

Word jou wat gevraagd Karr-2?

karr-2

Ja anders zou ik niet antwoorden he, Bovendien hoeft mij niet iets gevraagd te worden om te reageren, daar is dit forum voor bedoeld volgens mij.

Gast

Karretje, heb je er weleens van gehoord dat een uitzendburo voornamelijk tijdelijk werknemers in dienst neemt? Nee, dat kan jij niet weten, want jij hebt in je hele leven altijd al werk gehad.

Jij weet niet eens wat er te koop is! Ga lekker bij je zuster je nagels laten doen, blufke :o es!

karr-2

Zelfs bij een uitzendburo nemen ze mensen aan voor lange dienst, dus klets niet uit je nek aub.

Gast

Ja ben net vandaag weer langs geweest en ik kon kiezen . Banen voor het oprapen. Half jaar,1 jaar ,2 jaar, ik kon kiezen.

Dat geloof je toch zelf niet hè karr? En niet zo'n brutale mond graag!

Want jij l*lt een eind in de ruimte hier en overal . :D

karr-2

Ik ben brutaal als ik dat wil, daar heb jij niets over te zeggen. En ik geloof me zelf altijd als ik iets zeg anders zou ik het niet zeggen.

Ik weet niet bij welk uitzendburo jij zit, maar het is duidelijk de verkeerde.

Gast

Alle uitzendbureau's in Nederland zijn "verkeerd" Karr!,

Het zijn gewoon "winkels" die voor zichzelf draaien!, niet voor die mensen die in dienst zijn van het uitzendbureau, het is gewoon gooi- en smijtwerk van personeel!.

karr-2

Ha ha ha ha wat een zwaar overdreven onzin zeg. Ik ken zat mensen die via een uitzendburo werken, soms al jaren in dienst zijn en nooit geen probleem hebben. Toch raar he dat het dus wel kan....

Gast

In je dromen zeker, of werk je zelf met losse werknemers?

Helaas Kar, ik en veel mensen met mij, zullen je helaas ongelijk moeten geven,

Dat mensen lang in geschreven staan bij uitzendbureau's kan best, maar lang werken, op één dezelfde plek, is natuurlijk gek aan stekerij!,

Maar goed, je zal het wel weten... :?

Gast

Karr leeft nog in het verleden..., toen kwam dit nog regelmatig voor!,

Dit waren de zgn. Hannekemaaiers ( boerenknechten, die vroeger van boer naar boer trokken ) en voor een heel klein loontje hun diensten verleenden.

Karr, iedereen zou willen dat jij gelijk had, dan was er meteen veel minder werkeloosheid hier in Nederland!,

Dan wordt het land weer wat uit de prut getrokken, met al die armoedzaaiers hier!, die jij te eten moet geven met je bedrijfje,

Hoe kan dit probleem van de werkeloosheid worden opgelost, ik denk dat lastenverlichting wel eens werkbevorderend kan werken op de werkgevers,

Misschien wordt het dan weer leuk in Nederland!.

karr-2

Dat mensen lang in geschreven staan bij uitzendbureau's kan best, maar lang werken, op één dezelfde plek, is natuurlijk gek aan stekerij!,
Ik had het over werken niet over lang ingeschreven staan, daar is geen kunst aan natuurlijk. En ze doen echt wel ander werk als het gras maaien hoor....

Gast

Ik wol reagere op it berochtje van Karreman, oer de Hannekemaaiers,

Ik wie toendestiids Hanneman by de boer op it lân, en in é skoarre,

It wie dreech wurk, maar de jongfaam kaam dochs by us kofje bringen,

Dat wie doch ien lekkere donder!, :P

ien grutte frou, it boarst op schoot, en altiid hiet op é kont!,

Dreege nachten ha wie hán, daar op de oud pleats, drank en froulju vierden hoogtij 's nachts,

De hannemannen koeden dr wat moi!.

Gast

Ik zie me al aankomen Karr-12 ik wil aangifte doen leeftijddiscrim.
Als je iemand in mekaar trapt wordt je al niet meer opgepakt.
Voor mij is het verstand van jouw met de jaren gezakt en is het op
een gegeven moment in het riool terecht gekomen.
Met die praatjes van jouw die je er op nahoud geloof ik niet meer in die
eigen zaak van jouw want jij bent niet eens in staat je eigen te handhaven met zo´n mentaliteit.
Heb een topic gelezen over iemand die jouw kon stond bij dat je zelf een uitkeringstrekker was begin ik hoe langer hoe meer te geloven,
gezien de tijd dat jij op dit forum zit.
Begrijp je trouwens ook niet op elke topic waar je zit heb je gedonder
en het ligt altijd aan de tegenpartij nooit bij jouw.
Dit houd maar een ding in dat je met de dag dommer wordt en het
riool voller.

Gast

Zetbazen werden ze vroeger genoemd. Verdiende dik geld om mensen aan het werk te zetten.
Nu heeft het een chiq jasje "uitzendbureau" of "reintegratiebedrijf" maar er wordt nog steeds dik geld aan verdiend. Degene die het werk doet krijgt een schijntje van wat er door de opdrachtgever wordt betaald de rest verdwijnt in de zakken van degene die er niets voor doet.

haile

Ongelezen bericht door haile »

CWI/UWV ?

was gisteren bij CWI voor uitkering. Werd mij door een of andere doos
toegesnauwd dat ze geen klantenservice hadden. Wat is dat nou ?
als ik vroeger zo op mijn werk kwam werd ik door directeur op matje geroepen. Al die mutsen deruit flikkeren daar

karr-2

Ik een uitkeringstrekker? Ha ha nee hoor, daar doe ik niet aan, nooit gedaan ook. Geloof wat je wilt, ik zit er niet mee.

Gast

heb eens een topic van toen nog Karr-1 gelezen waarin stond dat
hij twee mnd. in de ww gelopen heeft heeft hij tenminste zelf beweerd.
Zeker geen uitkering genomen he ben je te dom voor.
Begin je hoe langer hoe meer als een gestoorde te zien en eens zal
je opgepakt worden Karretje eigenlijk wel jammer want dan wordt dit
forum ineens en stuk korter alhoewel er weer tegenover staat dat het
dan ineens en zinnig forum wordt.

Gesloten