LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarom geen gratis antwoord-envelop voor uwv-klanten ?

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.

is het redelijk dat UWV klanten zelf de postzegel laat betalen?

ja
12
41%
nee
17
59%

Totaal aantal stemmen: 29

karr-1

Re: waarom geen gratis antwoord-envelop voor uwv-klanten ?

Ongelezen bericht door karr-1 »

Voor de zoveelste keer, IK BEN GEEN WW'ER, IK HEB GEEN UITKERING. Ik heb gewoon een baan net als vele mensen, werk 5 soms 6 dagen in de week van half 9 tot 5 en zit voor mijn werk veel op het net. En ja dus heb ik tijd om te reageren.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

dat jij werkt kan dan best zijn, zal je baas blij mee zijn dat je zit te internetten onder werktijd.
dat je op het net zit voor je werk ok gebruik dat daar ook voor neem aan dat trosradar niet onder je werkgebied zal vallen he.

een ww ´er is volgens jou iemand die te lam is om te werken, ook al is dat in 75% geheel onterecht.

maar figuren zoals jou die in de baas zijn tijd prive dingen zitten te doen op internet zouden ook accuut buitengegooid moeten worden door hun werkgever

ff 1 tip je zou niet de eerste zijn die op straat staat door het internetten wat niks met zijn/haar werk te maken heeft.

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Ik ben mijn eigen werkgever en ik kan mezelf niet op straat gooien. Maar goed, dat snappen de meeste mensen hier niet.

Gast

als je een eigen zaak hebt heb je geen baan maar ben je een zelfstandige maar ja dat snap jij waarschijnlijk niet

Gast

Gast heeft nog nooit over internet privacy beleid gehoord zeker.

En als een directeur of eigenaar in zijn eigen tijd of in zijn werktijd even zit te internetten, vind ik niet erg.
Dat mogen wij tenslotte ook, mids de werk situatie het toelaat.

Maar laten we allen eens bij deze topic blijven en even lekker gaan praten over UWV en WW.

De meeste mensen denken dat wij WW's op onze gat zitten, en lekker zitten te genieten van ons luize leventje.
Even wat nieuws voor diegenen die dat denken.
Wake up man, wat denk je wel niet, je mag maar hopen dat jij nu niet werkeloos wordt.
Dan piep je wel anders, en durf ik wel te vermelden dat jij hier je gal zit te verspuien, omdat je tegen gewerkt wordt.

Ja ook ik wil aan het werk, zsm, eigenlijk vorig jaar al.
Maar de economie laat het nu niet toe, de bedrijfen zijn aan het bezuinigen omdat het rijk er mee begonnen is.
In deze situatie worden er meer en meer mensen werkeloos, en gaat de koop kracht omlaag.
Tenslotte, als je plots van 1005 loon naar 70% loon toegaat, kun je ook niets meer uitgeven, en kun je ook niet meer de koopkracht ondersteunen.
Tegenwoordig denkt men er zo makelijk over, maar het zit een beetje gecompliceerder in elkaar dan de meeste mensen denken.
Alleen hier in leeuwarden zijn er de afgelopen jaar al 32% van de werkende bevolking ontslagen.
Nu wat denk jij dat dat zal doen op de lokale koopkracht, en daarnaast gaat gas licht etc etc maar omhoog.
Waar moeten die mensen dat van betalen als je al in een huurhuis zit van rond de 700 euro.
Ja ik hoor nu al de mensen denken die zeggen (zoek je toch een goedkoepr huis), nee mensen dat gaat ook niet, nooit gehoord van wachtlijsten.
En dan moet je ook nog flink wat peon er tegen aan gooien om te verhuizen.
Ik wil wel zien hoe jij rond komt met 1000 euro in de maand, een solicitatie plicht (terwijl ze je geen werk willen geven).
Ja je hoort het goed, ik ben nu 300 nog wat solicitaties verder, en heb nog steeds geen baan.
het maakt mij niets uit wat ik moet doen mids ik maar genoeg verdien om mijn kosten te kunnen betalen.
En dan kan ik weer niet verhuizen omdat ik te veel verdien.
Dus om het nog maar eens te formuleren, het zit gecomliceerder in elkaar dan de meeste mensen denken.

Denk er maar eens over na, je zult hele rare dingen tegen komen die nu niets zeggen, maar als je werkeloos bent, je wel wat zeggen.

Ik wil hier niet zielig zitten doen, want dat ben ik absoluut niet.
Maar ik zou wel eens willen dat de mensen op dit forum hun gedachten eens verder lieten gaan voordat zij hun mond open doen.

Think before you speak, om het maar op zijn engels te zeggen.

Gast

Gast, het ging hier over het plakken van postzegels... :roll:

Gast

Ik dacht al, een groot verhaal voor een postzegel! :D :wink:

Gast

Daar moeten toch minstens 2 postzegels op :lol:

Gast

is het nou redelijk of niet?
kunnen hier geen kamervragen over gesteld worden?

jekaba

Ongelezen bericht door jekaba »

Ik kan mij wel vinden in de stelling dat er een antwoordenvelop bijgesloten wordt. Dat is geen peuterigheid of iets dergelijks, men is "gewoon"klant. Men heeft jaren verplicht premie betaald, men heeft daar personeel voor aangenomen. Er is een zeer duur kantoor gekomen. Er zit een dik betaalde directeur op een mooie post. Denkt u echt dat al deze mensen een postzgel uit hun eigen zak pakken voor hun zakelijke brieven. Denkt u echt dat alle personeelsbladen e.d. door het personeel wordt gefrankeerd met hun eigen geld. Waarom zou een klant, die MOET antwoorden, zijn/haar postzegel dan wel betalen. Maar de discussie gaat al fout bij de opmerking dat men geld krijgt, neem nu maar van mij aan dat NIEMAND in dit land geld krijgt. (nou ja, bijna niemand) Wij betalen allemaal voor alles en nog wat premie, dus we krijgen gewoon waar we voor verzekerd zijn, en HELAAS moeten mensen daar soms gebruik van maken. Ik hoop dat de mensen die het nu hebben over geld krijgen, nooit een beroep hoeven doen op een "SOCIALE VERZEKRINGS WET". Maar is dat wel zo, wees dan ook zo reëel terug te denken aan deze diskussie.

Gast

Geplaatst op 05 Apr 2005 23:18 door Gast
zie www.antwoordnummer.nl

Sorry is dit te makkelijk?
Ik ligt aan de regio maar er zijn bedrijven die het dan niet in behandeling of je langer laten wachten.

danny271

Ongelezen bericht door danny271 »

weet niet waar jullie het over hebben maar bij alles wat ik van het uwv te apeldoorn krijg toegestuurd zitten antwoord enveloppen bij
ik heb met de scanner op de comp zelfs een reseve voorraad gemaakt :P :P

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Oftewel we zeuren al ruim 8 pagina's door over de Nederlandse gierigheid. Al die energie had je beter kunnen gebruiken om naar het postkantoor te lopen en postzegels te halen....

Gast

Niet mee bemoeien karr!, jij hebt hier niks mee te maken!,

Ga aan je werk!. :D

Gast

Venantius, je hebt echt geen idee waar je over praat.
Wat heeft het kabinet nu weer te maken met het wel of niet moeten plakken van een postzegel...

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Wat heeft het krijgen van een uitkering of niet te maken met een postzegel?

Ik vind het persoonlijk niet meer dan normaal dat je bij alle in te zenden zaken een antwoordenvelop krijgt toegestuurd. Uitkeringsgerechtigden zitten vaak al op het minimum van het bestaan, dus geld voor postzegels is er dan vaak niet.

Gast

Hebben we hier te maken met een salamander?

Gesloten