LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierenmedium?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door bitchy »

dat is toch niet zo raar jezebelletje als je uitgemaakt bent voor leugenaar labiel en zwak persoon oplichter en geschikt om in een psych.inrichting opgenomen te worden

blijf jij dan nog vriendelijk?
je hoeft er geen waarzegger voor te zijn om te voorspellen dat ik dan ook niet vriendelijk blijf

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door HvdB »

Zeker Marianna, ik heb de kamer naast die van je ouders.

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marianna »

Op op het strooiveld bij het crematorium!

Zie hier het bewijs is geleverd, er bestaan kwelgeesten.


Groetjes,
Marianna

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Wat kan jij tekeer gaan zeg Marieta, hopelijk lijdt je hond DAAR niet onder. Ik veroordeelde helemaal niemand en ik blijf erbij dat je voorzichtig moet blijven. Ik vind je reactie zeer hysterisch en niet in overeenstemming met mijn reactie.

Lees alle reacties es die er gegeven worden op mij en op anderen. Daar wordt je wel pissig van ja. Ik blijf normaal heel rustig en kan veel hebben maar op een gegeven moment is het bij mij ook af, en terecht.
En NEE mijn hond lijdt daar niet van want ze heeft het bij mij harstikke goed en ze krijgt alle zorg die ze nodig heeft.
En zullen jullie wel weer zeggen dat komt door die achterlijke gedachtengang van je en labiele persoonlijkheid, maar waarom moet iemand met een andere mening nou meteen maar lekker van alle kanten uitgescholden worden???? Ik dacht dat het een vrij land was hier. Laat mij maar lekker "dom" zijn en mn hond slechte zorg geven door een charlatan, en ja ik ben stom om dat te doen vooral als ze goed op dr voer reageert en dr allergie grotendeels weg aan het trekken is. Das ook heeeeel erg stom, en niet slim om zomaar gekke dingen te doen zonder naar de dierenarts te gaan. Daarom heb ik mijn DIERENARTSVOER ook ingeruild he. Ik ga nooit naar de da, dat hoeft niet ik vertrouw wel op die stomme charlatans enzo. Daarom kreeg ze ook voer van 60 euro per zak die ze 2 in de maand nodig had. Maarja het is stom om op ander voer over te gaan wat beter werkt dat zie ik nu ook wel in en dat het stom is omdat het van een charlatan afkomt. Zou niet moeten kunnen he, dat je hond het beter doet op een aanwijzing van zon charlatan.

En dingen aanvoelen is al iets heel ander als telepathie, dus als je nie tweet waar je over praat houd dan je mond.

De hond van Marieta krijgt zeer foute fibraties door van Marieta. Daarom zit ie tegenwoordig in een TBS kliniek.
hihihi hohoho, sukkel moeilijk he grappig zijn.


[/b]

Mokwai
Berichten: 103
Lid geworden op: 30 apr 2005 09:39

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Mokwai »

Tsjonge jonge zeg.... waar gaat het hier nog over...
Beetje jammer dat sommigen onder ons zo raar doen tegen Marieta,
mag je tegenwoordig ook in nederland al geen eigen meninge meer hebben dan???
Echt mensen, waar gaat het dan nog over allemaal :?:

Harry Steenhoven
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:25

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Harry Steenhoven »

Ik ga nooit naar de da, dat hoeft niet ik vertrouw wel op die stomme charlatans enzo.
Silvia Millecam vertrouwde ook altijd in die figuren. Kijk maar eens hoe dat afgelopen is.

Mokwai
Berichten: 103
Lid geworden op: 30 apr 2005 09:39

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Mokwai »

sorry hoor, maar ik vind toch echt dat dit te ver gaat.
Sluiten dit forum :!: :!: :!:

joostw
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:21

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door joostw »

Als een ieder die nog tenminste één werkende hersencel heeft, nu niet meer op dit topic reageert, hoef je je niet meer te ergeren aan een hier aanwezig personage.

Dus iedereen met één of meerdere werkende hersencellen, niets meer neerzetten.

HvdB, alle ruimte voor jou, leef je uit, geniet van je eigen slimme opmerkingen, krijg RSI van het typen, lees alles terug en reageer nog een keer en nog een keer en nog een keer etc. etc.

Succes en sterkte met jezelf.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door S. »

sorry hoor, maar ik vind toch echt dat dit te ver gaat.
Sluiten dit forum
Mee eens, leven en laten leven. Ieders mening respecteren; ook al snap je er de 'ballen' niet van.
Dat maakt het toch juist interessant, al die verschillende standpunten?
Lijkt wel of al die zeer fel reagerende figuren ergens bang voor zijn.... :?

S.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door HvdB »

joostw, RSI zit tussen je oren.

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Rasputin »

H(arry) v(an) D(exia) B(ank)
Bij jou zit er een bokkie in je kop

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Rasputin »

Joh, ga toch weer Willems pesten op het legio lease forum.
En neem je alter ego Steenhoven mee. Die is hier ook verdwaald.
:twisted:

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door HvdB »

Willems is juist een goede vriend van mij. De redactie van TROS radar kan bevestigen dat ik Harry van Steenhoven niet ben.

Ik schrijf inderdaad onder 5 namen hier op dit forum (met name Legio-lease) en ik begrijp niet dat jullie het niet doorhebben.

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Rasputin »

Dat hadden al meer mensen door. Bijvoorbeeld S.....in het diversenforum
HvdB,
Jij hebt hier een hoop accounts aangemaakt, aangezien je onder vele namen reageert.
S.
Jij niet Harry Steenhoven....?
Laat me eens raden wie dan wel
Bokkie....?
Jules Degrelle...?
walnoot
DEXIABANK (inmiddels niet meer onder ons)

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door HvdB »

Bokkie en Degrelle??? Ben jij niet goed bij je hoofd of zo?

Misschien ben ik wel trudy, Kor S of zo.

Ik heb een behoorlijke gespleten persoonlijkheid dus verrassingen zijn niet uitgesloten.

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Rasputin »

Ik heb een behoorlijke gespleten persoonlijkheid dus verrassingen zijn niet uitgesloten.
waarom dan niet bokkie en degrelle....? Jij bent ertoe instaat als ik al die onzin lees die jij eerder in deze topic hebt gezet.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door HvdB »

Bokkie en Degrelle zijn grappenmakers net als ik. Ik heb maar 1 "nick" nodig om bij mensen de realiteit door hun strot heen te duwen.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door eeliane »

Ik heb ook ooit glaasje draaien gedaan, er gebeurde niks, haha toen ben ik maar t glaasje gaan duwen naar de letters (we hadden allemaal een vinger op dat glaasje dus), die meiden zijn er nu nog van overtuigd dat er iets gebeurde, hahahaha.
Denk dat er altijd wel zo iemand bij zit die de boel even gaat regelen en echt in een deuk ligt om de reacties van de anderen.

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marianna »

Silvia Millecam vertrouwde ook altijd in die figuren. Kijk maar eens hoe dat afgelopen is.
Ja die was bang haar haar te verliezen en ging dus liever dood. Dat was HAAR keus en wie heeft het recht haar dat te verwijten?

Groetjes,
Marianna

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

Waar gaat deze topic ook alweer over :?:

Er zitten een hoop poltergeisten tussen volgens mij :!:

Gesloten