LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belachelijk die schikking

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door pluutje »

Veel euro's en aliassen vanavond :idea:

Yvo de Beer
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 apr 2005 17:16

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door Yvo de Beer »

Henk,

Je bent ook een van die nuchtere mensen. Toen ik vannacht de reacties op mijn stelling las, was ik zeer verbaasd over sommige reacties. Ik heb in het verleden ooit meegedaan als 18 jarige sukkel aan een piramidespel. Natuurlijk ging dit hele systeem op de fles en sloten allerlei gedupeerden zich aan bij een organisatie om hun geld terug te krijgen. Zelf was ik zo nuchter om de consequenties te aanvaarden van mijn eigen domme actie en heb mij dus hierbij niet aangesloten. Ik had natuurlijk ook kunnen roepen dat ik was misleid en dat mij valse informatie was gegeven, maar als 18 jarige besefte ik al dat dit mijn eigen schuld was. Maar goed, de mensen die met Dexia in zee zijn gegaan hebben hier natuurlijk niets aan. Als ik bepaalde reacties lees denk ik wel dat er een paar uitzonderlijke gevallen bij zitten die alles zouden moeten terugkrijgen. Maar het overgrote deel moet gewoon het voorstel accepteren en hieruit lering trekken ( hoewel veel van deze mensen waarschijnlijk toch weer in dezelfde hoop stront trappen )
Laatst gewijzigd door Yvo de Beer op 30 apr 2005 03:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik krijg het gevoel dat dexia erg bang is.

Bang dat ze uiteindelijk toch moeten toegeven dat er geen aandelen zijn geweest maar dat ze van onze inleg hypotheken hebben verkocht.

Bang dat uiteindelijk toch aan het licht zal komen dat ze bedrog en diefstal hebben gepleegd. Bang voor tralies .

Het blik dexianen wat vanavond op dit forum is losgelaten toont dat wel aan, daar hoef ik geen chemisch ingenieur met een netto salaris van 1800 euro netto (!) voor te zijn.

Gesloten