D1RK,
Fijn dat er nu ook een positief geval is op het forum.
hoe lang heeft je zaak geduurd? Is het een groot bedrag of een klein waarom het ging?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onbetwiste deel schadeclaim snel uitgekeerd pers 14 mrt 2005
-
Re: onbetwiste deel schadeclaim snel uitgekeerd pers 14 mrt 2005
Ik heb een aanbod gekregen voor een eindregeling en als ik dit niet zou accepteren, dan werd er een lager bedrag uitbetaald dat onbetwist deel van de schadeclaim werd genoemd. Er blijkt echter geen specifictie van overlegd te worden en het bedrag is veel lager dan die gesuggereerde 70 % van de berekende schade.
Tot op heden is er zelfs na veel verzoeken geen specificaite gekomen van dat "onbetwiste deel van de schadeclaim." Het bedrag is nu wel opgeplist in 2 subtotalen materieel en immaterieel.
De verzekeraar komt dus de afspraak niet na en daarbij is het "onbetwiste" bedrag dat betaald is niet meer, dan wat er aan voorschot verstrekt had moeten worden tot op heden.
Wie heeft er ook een dergelijke ervaring, want als je niet specificeert wat onbetwist is, dan is natuurlijk alles nog steeds te betwisten.
Tot op heden is er zelfs na veel verzoeken geen specificaite gekomen van dat "onbetwiste deel van de schadeclaim." Het bedrag is nu wel opgeplist in 2 subtotalen materieel en immaterieel.
De verzekeraar komt dus de afspraak niet na en daarbij is het "onbetwiste" bedrag dat betaald is niet meer, dan wat er aan voorschot verstrekt had moeten worden tot op heden.
Wie heeft er ook een dergelijke ervaring, want als je niet specificeert wat onbetwist is, dan is natuurlijk alles nog steeds te betwisten.
Ik zou mocht je een belangenbehartiger hebben daar een goed overleg mee voeren.
We weten immers dat verzekeraars ons "verzekeren" van trucs en de daarbij behorende ellende.
Laat je daarom niet in de luren leggen/om de tuin leiden,en zeker niet intimideren, niet gevoelig voor zijn!!
Vaak als men voor de rechter staat is men nog kleiner dan een klein piepmuisje.
Dus draai de rollen om, probeer alle middelen met je belangenbehartiger te gebruiken die er zijn om zo de verzekeraar de duimschroeven aan te draaien.
Zolang er geen volledige transparantie is , geen duidelijk is, of je het gevoel hebt genaaid te worden moet je goed nadenken wat je doet.
het is natuurlijk weer een sluwe verzekeringsstunt om niet te hoeven uitbetalen, en jou een super mega lang traject in te sturen.
maar goed, dergelijke figuren meet hun stunts zullen een slechte dood sterven.
Ik heb in ieder geval na 8 jaren geen onbetwist deel ontvangen
fijne dag.
ton1
We weten immers dat verzekeraars ons "verzekeren" van trucs en de daarbij behorende ellende.
Laat je daarom niet in de luren leggen/om de tuin leiden,en zeker niet intimideren, niet gevoelig voor zijn!!
Vaak als men voor de rechter staat is men nog kleiner dan een klein piepmuisje.
Dus draai de rollen om, probeer alle middelen met je belangenbehartiger te gebruiken die er zijn om zo de verzekeraar de duimschroeven aan te draaien.
Zolang er geen volledige transparantie is , geen duidelijk is, of je het gevoel hebt genaaid te worden moet je goed nadenken wat je doet.
het is natuurlijk weer een sluwe verzekeringsstunt om niet te hoeven uitbetalen, en jou een super mega lang traject in te sturen.
maar goed, dergelijke figuren meet hun stunts zullen een slechte dood sterven.
Ik heb in ieder geval na 8 jaren geen onbetwist deel ontvangen
fijne dag.
ton1
Tja en als je dan stopt met pillen (die je slikt dankzij hun) die je rustig moeten houden kon het @#$@$% wel een moment komen dat je s'nacht een x gaat denken ik stap mijn auto in om die @#@$((&kken thuis op te zoeken.Blijf rustig, zelfverzekerd en wordt nooit boos of opgewonden.
Wintertijd? mmmm bij de volgende piep is het 04:39 hrs