het is nog geen 11 november en de verkiezing om prins carnaval is nu al losgebarstenLangzaam maar zeker gaan de maskers van sommigen af.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gevolg overlijden duisenberg v.s. schikking
Re: gevolg overlijden duisenberg v.s. schikking
-
J.L. v. N.
Het blijft niet alleen bij zeuren, mafkees hansop. Winnende vonnissen tegen je vrienden bij boevenbank Dexia slepen die "zeurders" eruit. Hoe langer hoe meer! 
Een ieder bedankt voor zijn/haar diepzinnige bijdragen en succes gewenst met elkaar troosten, zielig doen en natuurlijk straks het terugbetalen van de verder opgelopen schulden...
Ik weet het, jullie zullen me missen!
Ik heb in elk geval genoten van zoveel geneuzel en gezeur van mensen die zich met zaken hebben beziggehouden waar ze duidelijk geen kaas van hebben gegeten.
Ik weet het, jullie zullen me missen!
Ik heb in elk geval genoten van zoveel geneuzel en gezeur van mensen die zich met zaken hebben beziggehouden waar ze duidelijk geen kaas van hebben gegeten.
Alleen al om deze reden is het een vermaak om te zien hoe de zielepoten zichzelf belachelijk maken. Helaas ten koste van de schrijnende gevallen maar die hoor je hier niet 
Als allerlaatste geef ik jullie nog maar even de bijdrage mee van jullie lotgenoot / bondgenoot dejongh1, om het niveau van de mensen die hier opereren weer te geven. Wellicht nog stof tot napraten binnen de praatgroep. Tot ziens.
"Duisenberg kon niet meer met zijn geweten overweg vanwege de Duisenberg-regeling.De Duisenberg-regeling;waar Duisenberg 600.000
aandelenlease gedupeerden probeert te benadelen/bedonderen ten gunste van het bankwezen.Deze laatste louche opdracht is hem fataal geworden.God straft gelijk.Ik ben benieuwd hoeveel meer doden er zullen vallen in de aandelenleasezaak?Bruneel?Zalm?Hertsenberg?"
"Duisenberg kon niet meer met zijn geweten overweg vanwege de Duisenberg-regeling.De Duisenberg-regeling;waar Duisenberg 600.000
aandelenlease gedupeerden probeert te benadelen/bedonderen ten gunste van het bankwezen.Deze laatste louche opdracht is hem fataal geworden.God straft gelijk.Ik ben benieuwd hoeveel meer doden er zullen vallen in de aandelenleasezaak?Bruneel?Zalm?Hertsenberg?"
-
J.L. v. N.
Mafkees hansop, op www.platformaandelenlease.nl bij "uitspraken" kan je nog even nalezen hoe "weinig" kaas er door de "zeurders" van is gegeten. Dexia-kaas begint steeds beter te smaken! 
jl. van niks heeft impact je weer gestuurd om noten te kraken ?? 
-
Notenkraker
JH, je bent me eigenlijk te min om nog verder met je in discussie te gaan. Mijn buurvrouw J.L. v. N. zit hier naast me en laat mededelen dat ze op die mafkees hansop reageerde omdat ze het niet kon aanzien dat zo'n ellendeling zo maar zijn Dexia-propaganda hier kon uitstrooien.
Datzelfde geldt ook ten aanzien van jou, troll.
Datzelfde geldt ook ten aanzien van jou, troll.
Wat een niveau zeg op dit forum,ga zo maar lekker door dan zullen we de zaak tegen Dexia zeker niet winnen Dit geld overigens ook voor Hansom want die heeft volgens mij een zepert meegemaakt op de Beurs en is zich nu aan het afreageren.