LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 08 Aug 2005 16:18 door Notenkraker


--------------------------------------------------------------------------------

Ja, hansop, dat bedoelt hij. Ik deel die mening helemaal. Dat jij te stom bent om dat te begrijpen, pleit niet voor je intelligentie
notenkraker wil van zijn ban af, daarom is hij zo vriendelijk :wink: of zou er iets mis zijn met de intelligentie van notenkraker ?

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door cornelis »

PS.
Voor Cornelis,
Ik heb en had wel degelijk aandelen, maar niet met geleend geld!!!
Bekijk oude postings van mij van vorig jaar, de aandelen die ik had en heb zijn afgelopen mei voor een deel tot uitkering gekomen (na 6 jaar) met een gemiddelde winst van 6.3%, niet zo gek ten opzichte van jullie clubje.
Ja tolboom dan ben jij vast niet benaderd door het geboefte van dexia,de contracten waren zo ingewikkelsd opgesteld dat zelfs de consumenten bond dacht dat het wel snor zat.

Bovendien werd er met geen woord over "lening" gesproken,en je mag toch wel verwachten dat je eerlijk word voorgelicht niet dan?

Er werd steeds gesproken over een éénmalige inleg denk jij dan dat het dan rente betreft.
Rente betaal ik elke maand aan een hypotheek,en die rente hoef ik niet in één keer bij vooruitbetaling te voldoen.

Tolboom we zijn willens en wetens opgelicht,en proberen ons recht te halen maar daar schijn jij nogal wat moeite mee te hebben.
Je zult het waarschijnelijk ook niet nodig vinden dat iemand word gestraft voor b.v aanranding of verkrachting.
Je zult waarschijnelijk zeggen "ze liep er zo uitdagend bij" eigenschuld.

Maar zo werkt dat niet iemand die de wet overtreed moet worden gestraft zo ook dexia vind je niet.

Groetjes

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Notenkraker,

Helemaal mee eens die JH EN/OF IDAHO heeft er helemaal geen verstand van en denkt ons een beetje gek te maken , maar dan moet hij toch wat anders verzinnen, maar niet over dat jaaaarenlange procederen, want daar zitten we niet mee maar hu schijnbaar wel vandaar elke keer een reactie dat het jaaarenlang zal duren voor DEXIA VERLIEST, maar dat gebeurt eerder dan ze denken.

Want ze komen steeds meer in het nauw en beginnnen hem steeds meer te knijpen.

Jo.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Piet »

Waar ging deze topic ook al weer over?
Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Waarom wordt een belangrijke uitspraak zoals die over het Dexia Aanbod 12 weken uitgesteld? (19 oktober)

Waarom zijn de meeste rechtszaken eenzijdig en zonder toestemming van de gedupeerde tot december aangehouden?

Waarom wordt een belangrijke rechtszaak zoals die in Arnhem (aan- en verkoopbewijzen en Wck) pas weer op 14 november 2005 op de rol gezet!!!!!

Alle zaken worden worden over de datum van 1 oktober heengetild en waarom?
Leaseverlies gaat de komende maanden bij het Gerechtshof in Amsterdam een verzoek indienen om de Duisenberg regeling bindend te laten verklaren voor alle Dexia gedupeerden.
Tevens wordt dan verzocht alle lopende rechtszaken in de slaaprol te zetten!!
Dit gaat niet meer om een geschil tussen private partijen zoals de Tweede Kamer en de regering ons wil laten geloven, hier zit meer achter!
Hier zitten grote belangen voor anderen achter.
Maar wij gaan door en laten ons niet uit het lood slaan door een stelletje raddraaiers.
Samen staan we sterk is altijd onze kracht geweest en zal ook onze kracht blijven!

De aandelenlease affaire zal NIET in de doofpot verdwijnen.

Is er nog iemand die nog betaalt aan Dexia???
Ga naar een advocaat, roep nietigheid in op basis van het ontbreken van de Wck vergunnung en het niet voldoen aan deze wet (de advocaat weet hier alles van) en stop met betalen.
Je hebt het RECHT om te stoppen met betalen!

We laten ons niet in de maling nemen en blijven vechten voor ons recht.

Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 08 aug 2005 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door rachil »

Is dat zo Piet zijn alle rechtzaken aangehouden tot december?
Mijn rechtzaak in iedergeval tot op heden nog niet want ik heb een brief ontvangen van de rechtbank dat men op 30 augustus uitspraak zal doen,ik ben dus benieuwd dat dit dan ook werkelijk gebeurd.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 08 Aug 2005 14:40 door hansop


--------------------------------------------------------------------------------

Jan-Jan,

Ik beweer helemaal niets. Leidde af uit meerdere linkjes van Piet dat het om meerdere uitspraken ging. Als dat niet zo is, ook goed, dan zat ik er naast. Maar dat maakt de vraag alleen maar logischer: waarom aan de ene kant inhoudelijk kennelijk zo blij met dat vonnis, en aan de andere kant de betreffende rechter uitschelden?
Kwestie van goed lezen en nadenken, was toch jouw devies?

Onderzoeken is misschien ook wel handig, voordat je je commentaar geeft.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door hansop »

Och daar hebben we CB weer. Komt er weer een betoog over wetenschappelijk denken etc. etc.?

En ondertussen blijft de vraag waarom Piet K. zo loopt te schelden op mr. Strengers maar staan....
Maar gelet op Piets laatste posting blijkt maar weer eens dat de complottheorieen niet aan te slepen zijn. Iedereen doet het fout, behalve Piet. Echt heeeeeeel Nederland zit in het complot om Piet en de 10 Palletjes kapot te maken. hahahahaha. Wat een sneu stel.
Laatst gewijzigd door hansop op 08 aug 2005 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door CB »

Het is goed met je jochie. Ook jij zal het nog wel leren. Wanhoop niet.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door rachil »

Nou Hansop jij zit in ieder geval zeker in een komplot, je hebt er zelfs de gehele dag de tijd voor,ga maar eens bij je eigen kijken hoeveel reacties je al hebt gegeven vanaf 26JULI

Nog even zo door blijven gaan dan gaan we weer met z'n alle

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [/b]

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Janny »

we kunnen wel als een koppel verstoorde kippen in het rond gaan rennen, maar blijf even kalm om de feiten te zien.:

De nieuwe Wet Collectieve Afhandeling Massaschade is pas op 1 augustus 2005 in werking getreden ,maar u bent u er niet aan overgeleverd.

want ook bij algemeen verbindendverklaring door het Hof kunt u met een briefje laten weten dat u niet meedoet aan het akkoord (zwijgt u, dan bent u wel gebonden).u heeft dan nog enige weken om daartegen te protesteren.

Dus we moeten alert reageren als Dexia verder gaat met zijn praktijken. Maar uitgeleverd zijn we nog niet.

Bovendien, komt mij steeds voor:

Het is een voorstel!!!!

Wat we kunnen afwijzen
.

In de praktijk is dat veel werk aan de winkel voor Dexia, en daarna kunnen we zonodig massaal het aanbod afwijzen.
We hebben ons daaraan dus nog niet bindend verklaard.

Dus eerst alle aanbiedingen maar eens afwachten wat het werkelijke aanbod van Dexia gaat worden..

Dan kunnen nee zeggen en alsnog procederen. aan ons de keus.~dus niet aan dexia, wij hebben de eindbeslissing in onze handen. Van wel of niet.

Maar bedenk lang niet iedereen komt zondermeer in aanmerking , Dus die zijn er ook niet door gebonden.
Zij blijven vrij om via de rechter , een uitspraak te verkrijgen.

Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 08 aug 2005 18:34, 2 keer totaal gewijzigd.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door hansop »

Rachil,

Ik ben er graag voor jullie, dat weet je toch.
Heb jij nu het antwoord al over de kwestie mr. Strengers? En de complottheorieen van guru Piet? Ik denk dat zelfs minister Zalm Persoonlijk de post van Piet K. leest. Zo ver gaat deze kwestie! :wink:

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door CB »

We zijn ook erg blij met je. Vordert je onderzoek al knul?

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door rachil »

Nou Hansop rechters te kijk zetten gaat mij ook te ver,maar ik kan het Piet nog niet eens kwalijk nemen want deze man heeft al zoveel over zich heen gekregen dat ik me best voor kan voorstellen dat hij zo af en toe wat te ver gaat.

Maar een ding is voor mij ook zeker ook jij zit in een komplot Hansop en met jou nog wat meerdere kornuiten,probeer dat maar eens te ontkennen. want dan moet ikalweer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door JH »

rachill :lol: :lol: :lol: :lol:

Dit is de ware mentaliteit op dit forum. www.wantrouwen.nl
Met wantrouwen kom je er zeker :wink:

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Cornelis van 16.41 uur.

Als de contracten zo ingewikkeld waren, had dan deskundige hulp ingeroepen en niet klakkeloos getekend.

Nogmaals: Zoek in woordenboek op wat LEASE voor betekenis heeft, dan had er wellicht een lampje gaan branden bij je.

Vergelijking met aanranders die ongestraft moeten blijven slaat nergens op!

Volgens jouw redenatie moet dom gedrag (legio-leasecontract ondertekenen waar je niets van begrijpt) beloond (geld terug van een verloren gok) worden!

Groetjes.
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 08 aug 2005 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Goed gezegd en geschreven Piet, we gaan door en we maken DEXIA en de rechters gek.

Dat proberen ze ons te maken , maar dat zal ze niet lukken.
We staan voor ons recht, en die collectieven rechtszaak krijgt LVL nooit voor elkaar, voor alle gedupeerden.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Pluutje van 11.42 uur.

:?: :?: :?: :?:

Je hebt toch nog een beetje massel, met dit rot weer kan je jezelf opzetten! Ben je ook van dat gezeur over Legio-losers af. :lol:

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Hopmannetje van 11.44 uur,

Jullie zijn wel degelijk bang, gezien het oeverloos gel.. over deze kwestie.
Nogmaals, niemand heeft jullie gedwongen om te tekenen, door de dollartekens in je ogen zag je niet wat je tekende.

Hopmannetje, de groeten aan je welpjes, misschien kun je hun zakgeld ook inzetten! :lol:

Geef toch toe dat jullie niet al te slim zijn geweest!

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door cornelis »

A. tolboom

Natuurlijk slaat het nergens op wat ik zeg omdat het jou niet uitkomt.

En ga jij ff nakijken wat forum voor gedupeerden betekent.

En van mijn hyptheekakte snap ik ook niet veel, het is ook een kwestie van vertrouwen vind je niet.

En deskundigehulp inroepen hoe kom je daar bij de medewerkers van dexia zijn toch deskundig??
Tolboom je kunt hier op het forum blijven en je ergeren tot je een ons weegt maar de medewerkers van dexia waren zo deskundig dat ze over lijken gingen en gaan om maar te verkopen.

Is volgens jou de consumentenbond dan niet deskudig dat die er ook in trapte??

Als je je zelf zo ergert aan ons snap ik niet wat je hier heb te zoeken.

Zal wel één of ander belang spelen.

Want ik verklaar je voor gek als je er niets mee te maken heb en er toch tijd aan verspeeld.
En dat geld ook voor al die andere trollen en verziekers.
Je kunt ons wel voor dom uitmakem dat we dubieuse contracten tekenden.

Maar je bent pas echt stom dat je hier op het forum je tijd verdoet als je geen belang hebt.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door pluutje »

Is Tolboompje een beetje in de war? :roll: :oops:
Laatst gewijzigd door pluutje op 08 aug 2005 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten