LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Dubbeldekker

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Dubbeldekker »

Hallo allemaal,

Wij zijn afgelopen donderdag weer terug gekomen van de "fantastische vakantie" op het prinsenmeer :twisted: . Op de dag dat we op pad gingen hadden we nog steeds geen toegangs pasjes voor de poort. We hadden hier dus al regelmatig telefonisch contact over gehad, nee ze zouden klaar liggen bij de poort, ivm de drukte. Eindelijk aangekomen aan de poort, vraagt een dametje naar onze pas. Die hadden we dus niet en deze zou in de bak bij de poort liggen. U kunt het dus wel raden, DIE ZAT ER DUS NIET IN... Komt er een tweede 'DAME', zeg maar PITBULL aanlopen of ik even met de auto met caravan voor de poort weg wil gaan omdat we de boel ophouden. Ik zeg tegen haar/hem "kijk even achter mij en vraag of iedereen even achteruit wil rijden" wat denk jezelf. Vraag dus vriendelijk of ze de poort even open wil doen, dan parkeer ik hem wel even langs het voetbal veld en kunnen we naar de receptie om het te regelen. Nou bij gods gratie ging de poort open, kon ik een rondje rijden en de auto weer honderden meters terug parkeren, "buiten de poort" :twisted: :twisted: :twisted: Mijn vrouw gauw op de rotonde er uitgelaten en die naar de receptie. 1 uur later komt ze er eindelijk aan, hoe die daar is behandeld, lusten de honden geen brood van. Ze had het verhaal aan een medewerkster uitgelegd dat we nog steeds geen kaartjes hadden gekregen en dat ze aan de poort dan klaar zouden liggen als we aankwamen, komt er een snotblaag achter de bali er bij staan en zegt dan (na bijna een uur in de wachtrij te hebben gestaan), u zult wel niet betaald hebben anders had u ze wel gehad. :?: :?: :?: Ik was blij dat ik de kinderen bij mij had gehouden, want wat daar allemaal over de toonbank gaat (ontevreden mensen, wij waren dus niet de enige). Nou eindelijk het park op en op zoek naar ons mooie plekje. Met recht zoeken naar ons plekje, wat een drama. Zoeken naar een naald in een hooiberg, kwamen ook steeds dezelfde auto's tegen (niet zo raar, iedereen was waarschijnlijk aan het zoeken). Eindelijk gevonden, moeten we hier staan? Opgepropt op elkaar. Ja dus :!: :!: Als ik dit van tevoren had geweten, had ik wel een shovel meegenomen, je hebt er in iedergeval geen last van dat er water blijft staan, wat een afschot. Eindelijk alles op de plek en gereed om een hapje te gaan eten op de plaza. Bomvol :cry: :cry: , half uur in de rij bij het lopend buffet en de kinderen op uitkijk naar een tafeltje. Er was er 1 vrij met alle resten van de vorige eters. Mensen dit was nog maar de eerste dag. Ik lees hier meer over schoonmakers op het park, ik heb ze niet gezien :?: :?: 4 douches voor ik weet niet hoeveel man (kant van de heren), putjes die verstopt zitten zodat het water gewoon onder de deur doorloopt naar buiten, na een paar minuten stopt het water (natuurlijk om het putje tijd te geven om het af te voeren, WAT NIET LUKTE :!: :!: ), na 5 min wachten kun je nog weer een paar min douchen. Wat was ik weer blij om thuis onder het gemalen water te staan. Vakantie annuleren kon alleen met medische verklaring, voor mensen die natuurlijk gaan zeggen maak dat je wegkomt en vraag je geld terug. Mijn oudste zoontje komt terug van de toilet en zegt dat alles onder de stront zit (heb de kinderen alles in het toilet van de caravan laten doen, was gewoon goor), heeft er bijna een hele dag zo gezeten, vast een verdwaalde schoonmaker op het terrein geweest. Mijn jongste zoontje werd ziek, wij naar de receptie om een telefoon nummer van een huisarts te halen, gaven ze niet. Hun maken de afspraak met de huisarts en dat konden ze de volgende dag wel regelen. Pardon mijn zoontje schreeuwd moord en brand en huilt alles bij elkaar, moeten we tot morgen wachten :!: :!: Denk het dus niet, kregen we uiteindelijk het nummer van het ziekenhuis, moesten we die maar bellen. Via het ziekenhuis en drie huisartsen (telefonisch) verder uiteindelijk 1 te pakken gekregen waar we naar toe konden gaan. Mijn zoontje had een zware middenoor ontsteking en gelijk antibiotica gekregen. Hadden beter een hele nacht kunnen wachten totdat de camping een afspraak had geregeld voor de volgende dag. Ik kan zo nog wel langer doorgaan, maar je moet het zelf ondervinden. Mocht u toch gaan, dag tripjes zijn een leuke uitkomst. Ik ga hier in iedergeval nooit meer heen en raad het een ander ook af als u kinderen nog onder de 15 jaar zijn. Mensen die van feestverlichting houden en de hele dag door hollandstalige muziek willen horen in dolby surround (je hoort het van alle kanten) over de camping zullen dit een fantastische plek vinden.
Oh ja niet vergeten de hoofdweg over de camping, dit is echt fantastisch als je een echte auto liefhebber bent, je raakt niet uitgekeken. Wel ff oppassen bij het oversteken naar het meer. :oops: :oops: :oops:

Ik leef mee met de mensen die het ook niet naar hun zin hebben gehad, volgende keer beter.

Groeten

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Wat een drama verhaal,????
Jullie zijn niet gelijk naar huis gereden?, campings voldoende in de omgeving

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

J Mennen managing director van de Ooststappen groep heeft per direct de jetski,s aan kettingen gelegd, de gemeente Asten had dat verbod uitgevaardigd vanwege lawaai,gevaar,overlast en geen vergunningen.

De gemeente heeft nog 6 onderdelen op hun lijst staan waaraan het park niet voldoet, dit alles vanwege schriftelijke klachten bij de gemeente Asten.

leootje29

Ongelezen bericht door leootje29 »

Hallo allemaal,

Wat een verhalen lees ik nu weer over dit park...
Wij gaan er 3 september naartoe, geboekt via Vacansoleil.
Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien in ons verblijf.
Ik werk zelf op een camping en ben er opgegroeid en ik weet wat schoonmaken is.
Ben zelf bijna 7 maanden zwanger en asmatisch, maar als er niet schoon is, reken er maar op dat ik aan de bel trek.
zoals ik de verhalen lees zijn ze er ook niet erg vriendelijk, die peuk opsteken in mij bijzijn denk het dus niet.
Volgens mij mag er in openbare gebouwen al een poosje niet gerookt worden?
Een boete kost al gauw honderden euries...
Keuringsdienst komen al gauw langs als ze klachten over zullke parken krijgen...
Ik hou jullie op de hoogte!

mamasel

Ongelezen bericht door mamasel »

Hallo Allemaal,

Wij hebben het afgelopen weekend door gebracht in het prinsenmeer. In een vennendreef Comforthome. Nou weinig Comfort aan heel die home hoor.
Gelukkig had ik dit weekend via vakantieveilingen.nl geboekt voor maar 16 euro + standaard bijkomende kosten. Maar in de anderhalf uur durende rij aan bij de receptie om in te checken sprak ik een vrouw die er 400 euro voor betaald had, die zal zich het afgelopen weekend lulliger hebben gevoeld dan ons.

Bij aan komst stond er wel iemand bij de poort die vertelde wat we moesten doen. Zo voorkom je wel rijen aan de slagboom met mensen die niet weten hoe of wat. Aangekomen bij de receptie 1,5 uur in de rij gestaan om sleutel en plattegrond van de accomodatie te krijgen. Daar aangekomen liep 1 van ons al door een heerlijk hoop met honden stront! Nu weet ik ook waarom ik altijd kijk voor parken waar honden niet mogen komen, kunnen de beestjes niks aan doen wel die aso baasjes!
De "comfort home" was aan elkaar vast geplakt van viezigheid. De wc, vloer alles leek wel alsof het niet eens gecontroleerd was na de vorige bewoners. Dus helaas zelf maar een fles sop gaan halen en er door heen gesopt. Want met een 3 jarige die alles vast pakt en der vingers in der mondje stopt is er niks zo fijn als het toch wat schoon is. En dan nog niet gesproken te hebben over de douche waar de schimmel in liep! Je kon je kont er niet eens in keren. De wc bril lag er los op, ook zo prettig als je kleine kindere hebt. Schimmel in de matrassen.

Helaas was het weer niet zo bijzonder dus buiten zitten zat er niet bij, dus dan ben je toch gedwongen om binnen te eten e.d.
Het zwembad en speeldingen voor de kinder was wel goed hoor, kleintje heeft zich goed vermaakt. Maar dit park moet eens de punten op de i gaan zetten dan houden ze misschien mensen te vriend en komen ze ook nog eens terug.
Maar naar zo'n oud en verpouperd park gaan wij niet meer heen, dus een geluk dat ik er bijna niets voor betaald heb, maar oh oh wat zal die mevrouw balen met der 400 euro!!! :evil:

g.hofstra

Ongelezen bericht door g.hofstra »

Programma red mijn vakantie komt als geroepen. Personeel van Prinsenmeer is erg onvriendelijk. Als de directie sjachrijnig is omdat je via vakantieveiling hebt geboekt meldt je dan als bedrijf af. Het inktgehalte op de camping is erg hoog vonden wij. Ook wij moesten apart camperen als familie. Veel plekken vrij naast ons de hele week dat we er waren. Vonden het desondanks dat toch leuk, totdat ons opstapje naar de caravan werd gestolen de laatste dag. Opstappen groep: Nooit weer!! ook al is het voor niks.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

g.hofstra schreef:Programma red mijn vakantie komt als geroepen. Personeel van Prinsenmeer is erg onvriendelijk. Als de directie sjachrijnig is omdat je via vakantieveiling hebt geboekt meldt je dan als bedrijf af. Het inktgehalte op de camping is erg hoog vonden wij. Ook wij moesten apart camperen als familie. Veel plekken vrij naast ons de hele week dat we er waren. Vonden het desondanks dat toch leuk, totdat ons opstapje naar de caravan werd gestolen de laatste dag. Opstappen groep: Nooit weer!! ook al is het voor niks.
Is het trapje door de Ooststappen directie gestolen ?.
Niet van te voren de staanplaatsen geregeld ?.
Over dit park zijn al veel negatieve ervaringen geschreven, zie oa deze topic :wink:

Gesloten