LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Puzzelparty Oplichters

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
fpprene
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 aug 2006 00:06
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door fpprene »

LET OP.
Het is nog veel agressiever dan we denken; incassi storneren en rekeningnummer definitief voor incasso blokkeren helpt al niet meer; men incasseert simpelweg vanuit een andere naam en andere rekeningnummer:

Puzzelrijk:
1e incasso tgv Fitanova 1836.46.525 ad 4,95 gestorneerd; vervolgens
rekeningincasso onmogelijk gemaakt (geblokkeerd) dus wat doen ze: nieuwe
incasso vanuit een ander nummer (giro 272649) en een andere naam Global Collect Services !!!


28-08-2006 ma P000272649 GLOBAL COLLECT SERVICES af ? 4,95

BETALINGSKENM. 330280051006
PUZZELRIJK NL
GLOBAL COLLECT BV

dus maar weer storneren en blokkeren !!!!



1e incasso en storno:

17-08-2006 ma 1836.46.525 FITANOVA POSTORDERS EIND af ? 4,95

:twisted: BETALINGSKENM. 7425480806600001
HITSTOREMEMBER
SANMARCODV
ORDERNR. BESTELLING * 0142548


STORNO
17-08-2006 ma 1836.46.525 FITANOVA POSTORDERS EIND bij ? 4,95

BETALINGSKENM. 7425480806600001
Terugboeking
NIET AKKOORD MET AFSCHRIJVING
HITSTOREMEMBER
SANMARCODV
ORDERNR. BESTELLING * 0142548



Succes
René

sama79
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 aug 2006 12:33

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door sama79 »

Ook ik heb net een brief gekregen van puzzelrijk dat ik gebruik kan maken van €19,95 dat is een tegoed,maar moet dan wel binnen 3 dagen reageren.
Dus ik belde naar dat nummer en steeds in gesprek.
Gelukkig vertrouwde ik het toen niet en ben gaan zoeken op google en daar vondt ik verschillende verhalen over puzzelrijk.
Ik ben blij dat ik eerst ben gaan zoeken naar dit bedrijf en dat ik er niet ingestonken ben.
Ik heb een adres van hun voor diegene die er wat aan heeft
TAV TESSA VAN RHEWEIJK
POSTBUS 256
5680 AG BEST
Ik hoop dat diegene die gedupeerd zijn hier wat aan hebben.

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door bolleboos »

Postbus heb je weinig aan denk ik.

Dit is de registrant van www.hollandschvoordeel.nl

Fitanova
Esp 120
5633 AA EINDHOVEN
Netherlands

Verbaasd mij niet veel eigenlijk

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door bolleboos »

en een telefoonnummer (als die werkt)

Administrative contact:
Berg vd Nicolette
+31 (0)402302484
[email protected]

sama79
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 aug 2006 12:33

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door sama79 »

bedank t ik ga hier zeker wat mee doen.Ik ben echt zo blij dat ik er niet iongetrapt ben en dat telefoonnummer van hun op mijn brief werkt nog steeds niet.

Bryan1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 aug 2006 13:48

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Bryan1985 »

Jah zo kreeg ik vandaag dus ook een brief in de post van puzzelrijk over dat mijn postcode was geselecteerd voor een SONY LCD BREEDBEELD TV t.w.v. € 1.499.00!

Dus ik belde er heen maar niemand pakte op.. ten slotte had ik op gehangen en ben ik een sop internet gaan zoeken naar een site van hun en het blijkt dat ze niet eens een site hebben!!

En nu ik dit hier lees over dat kunnen ze bij mij hoog de boom in..
Maar dan vraag ik me af hoe komen ze aan alle info met wat ze je sturen.. De bewoners etc die hier wonen.. en als het om onze postcode ging waarom is die brief dan niet verzonden naar de beheerder van dit huis!! Maar iig ben blij dat ik heb opgehangen.. Wie weet wa sik ook in de boot genomen door hun..

groetjes Bryan

Doede001
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2006 20:38

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Doede001 »

Ej,

ik kreeg ook een mailtje van puzzlerijk, Uw postcode is geselecteerd voor een
SONY LCD breedbeeld TV t.w.v. € 1.499,00! Ik vertrouwde het niet helemaal dus ik ging ook via google op zoek naar wat het was, toen kwam ik gelukkig op deze site en nu weet ik wat het is, Bedankt hé!

Bryan1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 aug 2006 13:48

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Bryan1985 »

dat is het zelfde briefje dat ik in mijn post bus kreeg dus

menmg
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2006 18:27

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door menmg »

Ik kreeg gister een brief van hun in de bus maar dan met telnr 0800-2653426.
Er werd al lacherig opgenomen en vertrouwde het daarom al niet helemaal. Wilde dus wel kijken wat dat puzzelboekje was, maar bij het vragen van bankrekeningnr, heb ik gezegd dat ik deze niet telefonisch doorgeef.
Maar daar kunnen we zo toch niets mee, was haar antwoord. We kunnen het niet opsturen met een acceptgiro. dan wil ik het niet ontvangen. Maar ze bleef doorzeuren. Toen bleek dat ik niet erin mee ging en ik nog bleef weigeren verbrak ze zonder iets de uitleg.

Daarna ben ik pas op de google gaan zoeken en kwam hier uit. Wat een oplichters zeg. Moet wel zeggen, als het een betalings telnr was geweest had ik al niet gebeld, maar omdat het een gratis nummer was wel, maar in toekomst dus niet meer!!

groetjes Michelle

Bryan1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 aug 2006 13:48

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Bryan1985 »

ja precies.. dat was bij mij het geval ook alleen omdat het een gratis nummer was had ik gebeld..

Dingen zoals dit moeten we eigenlijk door geven aan die gek van de tv die die oplichters oppakt :D :P

menmg
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2006 18:27

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door menmg »

Ja je bedoelt Willibrord Frequin. Zou wel een hele goeie zijn ja. Wie weet!!

ratteke
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 aug 2005 09:51

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door ratteke »

whoepieieieie,

ben een bijna winner van een sonyblablabla.
krijg een eerste gratis( 4,95 euries administratie en verzend kosten) exemplaar van puzzelparty.
Nou mooi NIET dus :P :P :P
Owja moet wel binnen 3 dagen reageren.


PS Deze kennis makingsactie van puzzelrijk verplicht u tot niets. Jaja het zal wel.

ze gaan dr gang maar dit uilskuiken trapt hier lekker niet in :P :P :P

Bedankt voor de tips van mijn voorgangers

xxx

Anna_Mii
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2006 16:01

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Anna_Mii »

Hallo.. Ik kreeg vandaag een brief waarin stond:

geachte mevrouw. *****

Namens puzzelrijk, het leukste puzzel-en-win magazine van Nederland, mag ik uw hartelijk feliciteren!
Uit alle nederlandse postcodes selecteerde onze centrale computer o.a uw postcode voor toekenning van een unieke TV-WINcode. En hiermee kunt u nu al een fantastische SONY breedbeeld TV met BRAVIA t.w.v. 1.499,00 gewonnen hebben. Echt waar! Het bewijs ziet u onderaan de brief..

En toen stond er nog een heel gezeik en een telefoonummer: 0900-2255470 (lokaal tarief)
En een code en dat ik binnen 3 dagen moest reageren.. Ik wou dus meteen maar gaan bellen maar ik d8 k google ff op de naam Tessa an Rheweijk en toen kwam ik hier.. Bedankt dat jullie me hiervoor waarschuwen dat dit nep is... Ik zit nog wel met 1 ding.. Hoe komen ze aan mijn persoonlijke naam en mijn adres?

yvonne371
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2006 07:57

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door yvonne371 »

Ook ik ben gebeld een paar weken geleden,
ik zou nog kans maken op een minicooper,
En kreeg dan nu alvast het gratis puzzelboekje,ja ja gratis....
Maar we zijn nu dus een aantal dagen verder en mooi geen puzzelboekje.......maar natuurlijk wel die 4,95 afgeboekt van mijn rekening.
Nu was ik net een beetje aan het google en trof dus dit forum aam,en nu ik alles gelezen heb, ben ik dus ook opgelicht door die lui.Maar ik heb net dus wel even mijn 4,95 terug geboekt, geen boekje ook geen geld.
Want die 10 dagen zijn inmiddels al verstreken, en zou ik dus vast zitten voor 29,95 euro.
Nou mooi niet dus.

dicken tattoo
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2006 02:22

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door dicken tattoo »

ojeeee en ik was zo stom om die ****** geloven samen met mijn vrouw.
nou ik ben benieuwd wanneer ze afschrijven.

en er is niks wat ze daar tegen doen ? legale oplichters dus.. misschien een marktgat?

wendy dongen
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2006 08:42

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door wendy dongen »

Jawel............ook ik ben er dus ingetrapt, hetzelfde verhaal als jullie allemaal.
Eenmalig 4,95 betalen en dan niks meer.
Maar ook bij mij is er 2x 29,95 afgeschreven.
Maar ik zal eens kijken of ik ook zo'n blokkade bij mijn bank krijg, zodat ze niks meer kunnen afschrijven. :oops: :oops: :oops:

OttoParts
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 sep 2006 01:43

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door OttoParts »

Inderdaad.. bel onmiddelijk naar uw bank, of ga op bezoek om enigerlei incasso automatisch te blokkeren..
Voor deze "firma" heeft EuroClix reclame gemaakt trouwens...
deze verwees naar een Enquete waar je punten mee kan verdienen
na het deelnemen aan ogenschijnlijk onschuldige acties/koopjes jagerij en wat dies meer zij, en pats! de Colporteurs van het Internet hebben je te pakken voordat je het weet (met een voorsprong op de argeloze burger).
De "telemarketing" medewerkster van PuzzleRijk vraagt bij toestemming op aanbiedingen op het moment al smakelijk of U bezwaar heeft tegen audio opname van het gesprek..
Welkom in de wereld van "Phishing".. dit lijkt me een zaakje voor politie/justitie inmiddels
Redactie/Moderators: doe er wat mee!

gidonboot
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2006 09:22

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door gidonboot »

Hallo,
Ook ik had een proenummer aangevraagd voor 4,95 en kreeg er een brief bj dat eelke 10 v/d maand 29,95 van mijn rekening zou worden afgescheven en dat was niet de bedoeling want dat vond ik wel veel geld voor dat puzzelblaadje dus snel opgebeld naar nr. 040-2302450 (Marian Linders) en werd door haar vriendelijk te woord gestaan, mijn abonnement zal worden stopgezet.
Deze morgen kreeg ik een brief met de bevestiging van het telefoongesprek.
Dit is dus toch zeer korrekt en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Fam.G.Boot
Gorinchem

jkruize
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 sep 2006 17:00

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door jkruize »

Ja, ja, wat stom. Het was ook te mooi om waar te zijn. Tijdens het telefoongesprek dacht ik al: dat kan nooit. Nou jah. Ik was het al weer vergeten. komt vandaag dat boekje binnen. Wat erg. dat er mensen zijn die die doen, sterker nog, die voor zo iemand werken. Die man kan er niets aan doen. Ik heb gehoord dat zijn moeder in de oorlog hoer was. Lullig dat zijn zus al geen haar beter is. Blijkt een leleijkert te zijn.

ik heb wel een idee.
Laten we een puzzelpartydag organiseren. Gaan we met zijn allen naar Ulvenhout (of waar deze mensen ook wonen). Ik ben benieuwd of deze meneer dan nog een plezierige dag heeft. We moeten ons niet laten afschrikken. gewoon: oog om oog / tand om tand.

p.s. Ik zou me rot schamen als ik in Ulvenhout zou wonen. De mensen uit Ulvenhout moeten maar eens kiezen. ben je voor of tegen. Lijkt wel oorlog. Is het ook. Dat willen deze mensen toch ook.

dicken tattoo
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2006 02:22

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door dicken tattoo »

maar bij mij ging het om hondenspul van vitafit of zoiets
nou die troep werkt niet en ik laat het nu analyseren in een lab. eens kijken wat daar alles inzit

we hebben een email gestuurd en gebeld en werden te woord gestaan nu nog eens zien of ze toch afschrijven

Gesloten