LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar zijn ze?????

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door student26 »

Heren, die wel een studie hebben afgerond en die waarschijnlijk met hun titels een langere zin kunnen formuleren dan Jan met zijn gehele brein. Laat dit heerschap in zijn sop gaar koken en besteed jullie tijd niet meer aan deze proleet.
Hoe lang de zin is die iemand weet te formuleren boeit me eerlijk gezegd niet echt. Lange zinnen zijn niet per definitie beter! Ik ben het wel met je eens dat Jan niet veel interessants (en waars) weet te produceren.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@JvE: Het is stil aan de overkant.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Thunder
Ik volg het nu een beetje, aangezien ik de moed een beetje heb opgegeven, dat deze discussie tussen Jan en de rest van de forumleden ooit een eind krijgt.

Maar wat me opvalt Jan, ben je ook in staat om een normale Nederlanse volzin te produceren? Of blijf je hangen in de Jip en Janneke taal en het slaan van loze niet samenhangende woorden en het produceren van smileys?

:lol: :lol: :D :lol: :D :lol: :D :twisted:
Maar na bestudering van je eigen site, blijkt dat je daar de zelfde infantiele zinnen en taal produceerd.

Leuk..... Welke site.... :?
Heren, die wel een studie hebben afgerond en die waarschijnlijk met hun titels een langere zin kunnen formuleren dan Jan met zijn gehele brein. Laat dit heerschap in zijn sop gaar koken en besteed jullie tijd niet meer aan deze proleet.
Humor!!!! :D

Rasje34
Alleen de nickname al.....! :lol:
Thunder, ik heb het verhaal ook een beetje gevolgd en ik sluit me volledig bij je aan.
Natuurlijk.... Hopla.... in de piramide...... :wink:

JvE :roll:

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ach Jantje, schop maar lekker tegen mijn nickname aan, hoor. Hoe langer deze discussie duurt, hoe meer je als een wild paard in de rondte trapt, want je komt er niet meer uit, he :lol: Ellenlange verhalen waarin eigenlijk niets wordt gezegd. Je had de politiek in moeten gaan.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Ach, Ratjse...,

Misschien heb je wat aan het volgende artiukel wat ik net zat te lezen.... Of je baas heeft er wat aan!

Zo werkt MLM ook....
Een aansporing van de mensen waar je mee om gaat.

____________________Pluim van collega goedkoop maar effectief

Bedrijven hebben er baat bij dat de medewerkers elkaar schouderklopjes geven. Ondernemingen als Boeing en Taco Bell hebben een systeem ingevoerd waarin werknemers elkaar pluimen geven. Dit komt arbeidsmoraal ten goede en voorkomt dat personeel op zoek gaat naar ander werk.

De medewerker die klus goed heeft uitgevoerd, krijgt een kaartje of een e-mail met complimenten van zijn collega's. Bij sommige bedrijven komt de gelukkige ontvanger in aanmerking voor een kleine prijs zoals een dvd-speler of een fiets. Dit schrijft The Wall Street Journal.
Goedkoop
Volgens consultants zijn de zogenoemde peer-recognition programma's een goedkope manier om personeel te motiveren en te behouden. Het idee om medewerkers elkaars goede werk te laten belonen met een pluim bestond al lang, maar kwam echt in trek tijdens de recessie van een paar jaar geleden.
Tegenwoordig heeft zo'n 35 procent van de grote bedrijven een soort van peer-recognition programma. Vijf jaar geleden was dat ongeveer 25 procent, schat Stephanie Penner, directielid van Mercer Human Resource Consulting.

Enthousiast
Een compliment van een collega is een opkikker voor zelfvertrouwen en zelfbeeld. Een peer-recognition programma kan een hele organisatie positief beïnvloeden. Het spreekt de mensen op de werkvloer aan omdat zij mogen bepalen, wie een beloning krijgt. Jonge werknemers zijn enthousiast omdat zij de voorkeur geven aan een minder hiërarchische bedrijfscultuur.
In de afgelopen jaren hebben bedrijven veel managementlagen weggesneden dus past peer-recognition ook beter bij de manier waarop veel bedrijven zijn georganiseerd.




Publicatiedatum: dinsdag 20 december 2005
Bron: zibb.nl
Auteur: Otto Blaauwgeers

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Je had de politiek in moeten gaan.
LOL. Welke partij zou dergelijke standpunten ondersteunen? :wink:

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hi....,

Ik kan zulke lange zinnen niet zelf maken en daarom knip&plak ik maar in het wilde weg, zodat het TOCH nog lijkt of ik wat te vertellen heb want ik heb natuurlijk géén titel, zoals de geleerde mensen op dit hóóggeachte forum......, dit in tegenstelling tot forums waar ik graag vertoef en waar eerst meningen worden bekeken, gewikt en gewogen en pas DAARNA vragen worden gesteld en wordt gespiegeld of de boodschap wel goed is overgekomen, zodat iedereen, zonder vernedert te worden, zijn zegje kan doen.

Prettige avond, Ratsje.....

Jan v. E.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Nou heb je dus weer veel geluld en weinig gesproken. Maar ik wens je toch een fijne avond.

Ps: Dan blijf je toch lekker op de forums waar je graag vertoeft, Janneman? Blijf je ook veilig op dat voetstuk staan, waar je jezelf op geplaatst hebt.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Geplaatst op 21 Dec 2005 21:12 door Rasje34


--------------------------------------------------------------------------------

Nou heb je dus weer veel geluld en weinig gesproken. Maar ik wens je toch een fijne avond.

Ps: Dan blijf je toch lekker op de forums waar je graag vertoeft, Janneman? Blijf je ook veilig op dat voetstuk staan, waar je jezelf op geplaatst hebt.
Daar krijgen mensen zoals jullie mij NIET vanaf Rasje.... 8)

Ook een prettige avond......
JvE

En de enige reden waarom ik er nu niet zoveel ben is omdat ik het druk heb....
Maar om iemand wegwijs te maken in MLM, wanneer blijkt dat hij of zij er niet veel van weet, ben ik nooit te beroerd voor.... :)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door student26 »

Zo werkt MLM ook....
Wat een onzin is dat nou weer. MLM heeft maar 1 motiverend systeem: de mogelijkheid om geld te verdienen. En als de één de ander dan al een schouderklop geeft, is het omdat die eerste blij is dat die tweede een inkomen voor die eerste opbouwt. Binnen de economische psychologie, die uiteraard gericht is op dat deel van de economie dat wél zoden aan de dijk zet (traditioneel zakendoen, dus), wordt loon/inkomen niet eens zozeer als motiverende factor erkend.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Wat een onzin is dat nou weer. MLM heeft maar 1 motiverend systeem: de mogelijkheid om geld te verdienen. En als de één de ander dan al een schouderklop geeft, is het omdat die eerste blij is dat die tweede een inkomen voor die eerste opbouwt. Binnen de economische psychologie, die uiteraard gericht is op dat deel van de economie dat wél zoden aan de dijk zet (traditioneel zakendoen, dus), wordt loon/inkomen niet eens zozeer als motiverende factor erkend.
Blabla???? :roll:

JvE

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door student26 »

Blabla????
Och gut, snap je het weer niet?

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Nee Student26, hij snapt het nog niet :wink:

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Gohhhhh,

Wat een vriendelijke reacties allemaal.....!

De ''Kerst'' gedachte? :oops: :oops: :oops:

Jullie voelen je beschaamd....? :(

Prettige feestdagen.... Jan v. E.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Nee hoor Jan, ik voel me niet beschaamd. Waarom zou ik? Ondanks onze meningsverschillen wens ik jou ook goede feestdagen, hoor :D

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hi....,

Ik neem jullie nog wel een paar keer te pakken wanneer ik in Emmen ben... (bij de kinderen...) :twisted: :wink:

Jan van Eechoud....... :)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door student26 »

Gohhhhh,
Wat een vriendelijke reacties allemaal.....!
Je oogst wat je zaait Jan.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Komt er nu nog wat van????

Waar zijn al die benadeelden?????

De ''zwakken'' in de maatschappij?

De bedrogenen......?


Allemaal verzinsels dus? Roddel? Achterklap?
Stoken? Meepraters zoeken?

JvE

kuklos
Berichten: 10137
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door kuklos »

Komt er nu nog wat van????

Waar zijn al die benadeelden?????

De ''zwakken'' in de maatschappij?

De bedrogenen......?


Allemaal verzinsels dus? Roddel? Achterklap?
Stoken? Meepraters zoeken?
Waar zijn al die succesverhalen dan? Die mensen die hun baan hebben opgezegd en nu van de mlm leven? En al die miljonairs, waar zijn die dan?

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Komt er nu nog wat van????
Waar zijn al die benadeelden?????
De ''zwakken'' in de maatschappij?
De bedrogenen......?

Allemaal verzinsels dus? Roddel? Achterklap?
Stoken? Meepraters zoeken?
Waar zijn al die succesverhalen dan? Die mensen die hun baan hebben opgezegd en nu van de mlm leven? En al die miljonairs, waar zijn die dan?
Waar zijn ze dan?
De mensen die gisteren een pyjama hebben gekocht.?
De mensen die nog geloven dat de aarde plat is?
De mensen die gisteren bij hun zus op visite waren?

Wat een verstand........ :shock:
Wat een redenatievermogen...... :oops:
Themagericht........ :cry:

JvE

Gesloten