LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Full Media Service
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 07 dec 2006 13:49
Re: Full Media Service
ik heb in december van een incasso bureau een vrij hoog bedrag ontvangen,ik heb toen een mail gestuurd en kreeg een paar dagen later via briefwisseling bericht dat ik het toch moest betalen.
ik heb da toen niet gedaan,6 december 2006,en heb sindsdien niets meer gehoord,maar krijg af en toe wel nog boekjes toegestuurd.
ik stuur die dan terug,maar ik krijg ze terug wegens adres niet bestaand.
ik heb da toen niet gedaan,6 december 2006,en heb sindsdien niets meer gehoord,maar krijg af en toe wel nog boekjes toegestuurd.
ik stuur die dan terug,maar ik krijg ze terug wegens adres niet bestaand.
-
- Berichten: 3040
- Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26
Re: Full Media Service
ik heb in december van een incasso bureau een vrij hoog bedrag ontvangen
Mag ik het adres van dat incassobureu? Ik wil van een incassobureau ook best wel eens een hoog bedrag ontvangen.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 07 dec 2006 13:49
Re: Full Media Service
ik bedoelde ermee dat ik een hoog bedrag moest betalen.
sorry als het misleidend overkwam.
sorry als het misleidend overkwam.
-
- Berichten: 3040
- Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26
Re: Full Media Service
Ik snapte je wel, ik vond het gewoon een grappige verspreking
Re: Full Media Service
Mijn ervaring met Full Media Service is volgend:
2 jaar geleden iemand aan de deur gekregen en daarna gebeld voor een abonnement op Hart voor Dieren met puzzelboek. Het zou gaan om een halfjarig proefabonnement. Bleek dat we er een jaar aan vast zaten, niets op papier natuurlijk. Meteen opgezegd (telefonisch ). Ze zeiden dat schriftelijk niet nodig was .
Na een jaar niets meer ontvangen, totdat firma Wijck BV Foto Kind/Light met onderschrift FMSI geld probeerde af te schrijven. Dit tot 2 maal toe gestorneerd, want wij kregen niets meer.
Daarna niets meer gehoord.
Nu na 5 maanden krijgen we van Jura Incasso een heel raar bedrag, zonder voorletter van Full Media!
Brief naar FM, Jura en Tros Radar gestuurd.
Ik ben benieuwd.
2 jaar geleden iemand aan de deur gekregen en daarna gebeld voor een abonnement op Hart voor Dieren met puzzelboek. Het zou gaan om een halfjarig proefabonnement. Bleek dat we er een jaar aan vast zaten, niets op papier natuurlijk. Meteen opgezegd (telefonisch ). Ze zeiden dat schriftelijk niet nodig was .
Na een jaar niets meer ontvangen, totdat firma Wijck BV Foto Kind/Light met onderschrift FMSI geld probeerde af te schrijven. Dit tot 2 maal toe gestorneerd, want wij kregen niets meer.
Daarna niets meer gehoord.
Nu na 5 maanden krijgen we van Jura Incasso een heel raar bedrag, zonder voorletter van Full Media!
Brief naar FM, Jura en Tros Radar gestuurd.
Ik ben benieuwd.
-
- Berichten: 3040
- Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26
Re: Full Media Service
Petra, zie mijn bericht in het forum Oplichters.
De Europese Unie gaat dit soort oneerlijke firma's en hun handelwijze zeer binnenkort strenger aanpakken. FMS hoort, gezien de verhalen hier, hun werkwijze, en het feit dat ze voor hun administratie gebruik maken van buitenlandse vestigings-adressen, mijns inziens tot deze categorie.
Inderdaad even afwachten, maar de kans is niet denkbeeldig dat je helemaal niets meer van ze hoort.
De Europese Unie gaat dit soort oneerlijke firma's en hun handelwijze zeer binnenkort strenger aanpakken. FMS hoort, gezien de verhalen hier, hun werkwijze, en het feit dat ze voor hun administratie gebruik maken van buitenlandse vestigings-adressen, mijns inziens tot deze categorie.
Inderdaad even afwachten, maar de kans is niet denkbeeldig dat je helemaal niets meer van ze hoort.
Re: Full Media Service
hier nog eentje die zich heeft laten oplichten,
ze hebben zich voorgedaan als ketnet medewerkers en ze gingen mij een pakket sturen voor een kindje
ik heb wel al 2 keer betaald maar nog nooit iets ontvangen,
ik hoef ook niks te ontvangen als ik dit hier lees, maar ik zou heel graag hebben dat dit spelletjes worden beeindigd
ze hebben zich al over de grens hier in belgie (mechelen)
al mensen zitten oplichten, waar gaat dit toch alle allemaal naartoe...
graag wil ik hier aan de tros vragen om deze spelletjes van uca holding of full media service
te laten stoppen,
hoe kunnen ze nu toch je kinderen gebruiken voor geld in hun zakken te steken!!!!
een kwade belg
ze hebben zich voorgedaan als ketnet medewerkers en ze gingen mij een pakket sturen voor een kindje
ik heb wel al 2 keer betaald maar nog nooit iets ontvangen,
ik hoef ook niks te ontvangen als ik dit hier lees, maar ik zou heel graag hebben dat dit spelletjes worden beeindigd
ze hebben zich al over de grens hier in belgie (mechelen)
al mensen zitten oplichten, waar gaat dit toch alle allemaal naartoe...
graag wil ik hier aan de tros vragen om deze spelletjes van uca holding of full media service
te laten stoppen,
hoe kunnen ze nu toch je kinderen gebruiken voor geld in hun zakken te steken!!!!
een kwade belg
Re: Full Media Service
1,5 jaar terug werd ik aangesproken in een druk winkelcentrum door een man die bood mij een speelgoedpakket aan heel goedkoop met spulletjes van nijntje en bob de bouwer enz aan. Het hele pakket zou na 8 dagen geleverd worden, ik moest wel thuis blijven en het zou me nog geen tientje kosten, ik zou nergens aan vastzitten die meneer heeft het geen enkele keer over een abonnement gehad. Het was eenmalig en dat was dus dat. Ik heb gewacht maar heb het pakketje nooit gehad. Het geld was wel afgeschreven, geen 10 maar bijna 30 euro en na ongeveer een paar weken bleef ik tijdschriften van Komeet ontvangen. Ik heb tot nu toe alleen maar tijdschriften ontvangen die allen nog ongeopend hier liggen, ik begreep niet waar ze vandaan kwamen. Ook heb ik niet 1 keer een rekening van FMS ontvangen om iets te betalen maar krijg ik nu wel al 3 weken een brief van Jura Incasso dat ik moet betalen anders word ik gedagvaard. Nu weet ik wel dat daar eerst een deurwaarder aan te pas moet komen, maar hier heb ik nooit om gevraagd. Mijn zus heeft een keer van hen een rekening van 300 (!) euro ontvangen en omdat er gedreigd werd met een deurwaarder heeft zij toen betaald, uit angst dat het bedrag hoger zou worden. Kan ik hier nog wat aan doen? weet iemand misschien of ik dit m oet betalen van FMS? Of zal ik wachten tot ik gedagvaard word en dan aan de kantonrechter de boel uitleggen?
Ik vind trouwens wel dat als er zoveel mensen bedonderd zijn dat we met zijn allen naar de politie moeten stappen. Laten we er wat aan doen met zijn allen!
Groetjes
Ik vind trouwens wel dat als er zoveel mensen bedonderd zijn dat we met zijn allen naar de politie moeten stappen. Laten we er wat aan doen met zijn allen!
Groetjes
-
- Berichten: 3040
- Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26
Re: Full Media Service
Mooi onderwerp voor de reguliere Radar-uitzendingen, lijkt me.
Op de eerste plaats hoeft u helemaal NIETS aan fms te betalen. ZIJ bedonderen de boel, en dan dreigen ze je ook nog met een rechtszaak?
Voor mensen die ze eens persoonlijk een bezoekje willen brengen:
Ze zitten op de Brusselseweg 704 in Maastricht. Dat is op het terrein waar ook een steenfabriek zit, vlak bij de grens met Smeermaas. Inderdaad, ik herhaal het nog maar eens, is Komeet de vroegere naam. Mensen die het blad Burda kennen, weten het waarschijnlijk nog wel, een jaar of 20 geleden werd dat op dezelfde manier aangesmeerd aan nietsvermoedende slachtoffers. Ook zogenaamd een proef-abonnement, maar ondertussen wel 5-voudige bedragen van je rekening afschrijven. En hoe heette de firma die dat destijds regelde? De Komeet.......
Het is niet voor niets dat ze op die vrijwel onvindbare lokate zitten, wie zou ze als buren willen hebben?
Op de eerste plaats hoeft u helemaal NIETS aan fms te betalen. ZIJ bedonderen de boel, en dan dreigen ze je ook nog met een rechtszaak?
Voor mensen die ze eens persoonlijk een bezoekje willen brengen:
Ze zitten op de Brusselseweg 704 in Maastricht. Dat is op het terrein waar ook een steenfabriek zit, vlak bij de grens met Smeermaas. Inderdaad, ik herhaal het nog maar eens, is Komeet de vroegere naam. Mensen die het blad Burda kennen, weten het waarschijnlijk nog wel, een jaar of 20 geleden werd dat op dezelfde manier aangesmeerd aan nietsvermoedende slachtoffers. Ook zogenaamd een proef-abonnement, maar ondertussen wel 5-voudige bedragen van je rekening afschrijven. En hoe heette de firma die dat destijds regelde? De Komeet.......
Het is niet voor niets dat ze op die vrijwel onvindbare lokate zitten, wie zou ze als buren willen hebben?
Re: Full Media Service
Ik heb een aangetekende brief gestuurd naar FMS en het incassobureau.
Ik kreeg een brief terug van UCA klantenservice uit Geleen dat ze mijn gegevens meteen verwijderd hebben. Ik had in de brief gezet dat het vast een vergissing was en dat het bedrijf Wijck Foto Kind/Light misschien wel oplichtte
Van het incassobureau heb ik niets meer gehoord
Succes allemaal en niets betalen!
P
Ik kreeg een brief terug van UCA klantenservice uit Geleen dat ze mijn gegevens meteen verwijderd hebben. Ik had in de brief gezet dat het vast een vergissing was en dat het bedrijf Wijck Foto Kind/Light misschien wel oplichtte
Van het incassobureau heb ik niets meer gehoord
Succes allemaal en niets betalen!
P
Re: Full Media Service
als er iets ongevraagd en onterecht van mijn rekening wordt afgeschreven laat ik het meteen terugstorten...
automatische incasso's kan ik met een druk op de knop direct terugboeken....
automatische incasso's kan ik met een druk op de knop direct terugboeken....
Re: Full Media Service
ook ik ben er ingetrapt en zag dat er binnen 2 dagen 2x een bedrag van 30 euro van me giro was afgeschreven dat heb ik eerst terug laten boeken en heb er ook gelijk voor gezorgd dat zij niets meer af konden schrijven automatisch, maar toen kreeg ik een brief van Jura incasso op de mat of ik even 270€ wilde overmaken, ik heb het maar overgemaakt want wat had ik aan die ongein...maar nu lees ik steeds hier dat ik gewoon NIETS had moeten betalen en dat Jura Incasso me ook niets had kunnen maken....en nu...? ben ik gewoon een dombo geweest en heb ik te snel betaald??
Re: Full Media Service
Vandaag kreeg ik na een lange tijd niets te hebben ontvangen weer een pakketje op me mat....met een blad én een cd rom erin....ik wilde meteen bellen naar het bedrijf maar het nummer wat op de voorkant staat draait alleen een bandje dat ze van dinsdag t/m donderdag van 13u t/m 15.30 aanwezig zijn...op de voorkant van het blad staat: van 13u t/m 15.30u van maandag t/m donderdag!! en na het afluisteren van het bandje verbreken ze gewoon de verbinding...ook als je om 14u belt!!! en het bedrijf is niet te vinden via Google of telefoongids, niet in Maastricht of in Geleen!
-
- Berichten: 3040
- Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26
Re: Full Media Service
Helaas, Chan-tal, klopt het dat je te snel betaald hebt.
Zelf heb ik een bloedhekel aan de methodes van incassobureau's, maar heb er gelukkig zelden mee te maken gehad. En als het dan eens gebeurde, liet ik me door hun spierballentaal niet intimideren.
Dat ik juist zit met mijn manier van redeneren, blijkt ook wel uit het simpele feit dat ook minister Hisch Ballin hier paal en perk aan wil stellen.
Jammer van je geld, maar ik geef je heel weinig kans dat je dit nog ooit terugziet. Volgende keer bij een incassobureau: gewoon duidelijk laten merken dat je geen boodschap hebt aan ze, dan haken ze wel af.
Ze zijn wel te vinden in Maastricht, hun adres staat diverse keren in dit topic. Je zal er echter eigen vervoer voor moeten hebben om er te komen, vrees ik.
Zelf heb ik een bloedhekel aan de methodes van incassobureau's, maar heb er gelukkig zelden mee te maken gehad. En als het dan eens gebeurde, liet ik me door hun spierballentaal niet intimideren.
Dat ik juist zit met mijn manier van redeneren, blijkt ook wel uit het simpele feit dat ook minister Hisch Ballin hier paal en perk aan wil stellen.
Jammer van je geld, maar ik geef je heel weinig kans dat je dit nog ooit terugziet. Volgende keer bij een incassobureau: gewoon duidelijk laten merken dat je geen boodschap hebt aan ze, dan haken ze wel af.
Ze zijn wel te vinden in Maastricht, hun adres staat diverse keren in dit topic. Je zal er echter eigen vervoer voor moeten hebben om er te komen, vrees ik.
Re: Full Media Service
je heb inderdaad te snel betaald
270 euro is te veel en als je het niet betaald had...
ik had ze een brief geschreven dat je er niet mee eens was en ik zou een brief sturen naar dat andere bedrijf. als je een brief van een incassobedrijf krijgt dan hoef je nooit meerdan 15% van de hoofdsom te betalen, in dit geval had je dus niet moeten betalen
270 euro is te veel en als je het niet betaald had...
ik had ze een brief geschreven dat je er niet mee eens was en ik zou een brief sturen naar dat andere bedrijf. als je een brief van een incassobedrijf krijgt dan hoef je nooit meerdan 15% van de hoofdsom te betalen, in dit geval had je dus niet moeten betalen
Re: Full Media Service
Ik ben op zoek naar meer mensen die aangifte willen doenover dit bedrijf. Ik wil namelijk absoluut niet betalen aan dit incassobureau en dat heb ik al aangegeven. Er is mij gezegd dat het ging om een proefabonnement en dat ik nergens aan vastzat. Als er meer mensen zijn die zo beetgenomen zijn dan kunnen we er met zijn allen wat aan doen!
-
- Berichten: 3040
- Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26
Re: Full Media Service
Je kan ze ook faxen.
Full Media Service International BV
Brusselsewg 704
6219NP Maastricht
Rubriek: Boekhandels
(043)3509805 (043)3250103
Full Media Service International BV
Brusselsewg 704
6219NP Maastricht
Rubriek: Boekhandels
(043)3509805 (043)3250103
Re: Full Media Service
Bij deze vragen wij U om uw klacht rechtstreek aan ons E-mail ([email protected] adres door te geven, wij zullen uw klacht meteen in behandeling nemen, en verder afhandelen.
Met vriendelijke groet,
FMSI
Met vriendelijke groet,
FMSI
Re: Full Media Service
Jullie zouden om te beginnen de telefoon weleens op kunnen nemen!
Re: Full Media Service
@fmsi,
Wel een zielige manier om langs deze weg klachten op te lossen. Zorg er gewoon voor dat er geen klachten ontstaan zoals dat een bonafide bedrijf betaamd en zorg er vooral voor dat je goed bereikbaar bent voor je klanten.
Maxiem.
Wel een zielige manier om langs deze weg klachten op te lossen. Zorg er gewoon voor dat er geen klachten ontstaan zoals dat een bonafide bedrijf betaamd en zorg er vooral voor dat je goed bereikbaar bent voor je klanten.
Maxiem.