LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de upc mediabox

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
UPC M.J
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2010 18:15

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door UPC M.J »

SimonleBon

Begrijp me niet verkeerd dat je de kabel weg kan laten. Het was een indicatie natuurlijk.
Jij bent een voorstander van ADSL en dat mag je gerust zijn. Jij hebt het geluk natuurlijk dat je dicht bij de telefooncentrale woont omdat je 18 Mb haalt. Ik had dat geluk helaas niet en haalde maar 6Mb ( correct aangesloten ). En KPN heeft dus mijn internet zonder enige moeite opgezegd omdat ik te ver woonde van de centrale.

Al met al ADSL is geen slechte optie. Als je een downloadfreak bent kan je altijd overstappen naar de kabel van UPC.

Nou hoorde ik iemand praten over GLASVEZEL aanbieders. Maar dat zijn de grootste oplichters. Beloven klanten digitale TV ( hebben de klanten tot nu toe nog niet gehad ). Geven oma/opa's 100 Mb internetsnelheid ? Ja lekker betrouwbaar. UPC geeft tenminste een advies op maat vandaar altijd de analyse die de medewerkers maken.
En wie betaalt de monteurskosten? Altijd de klant.
Bij UPC kijken we eerst naar de oorzaak. Als jij met de modem hebt lopen gooien gaan we natuurlijk de monteurskosten niet vergoeden. Heeft de modem daarintegen altijd gewerkt en komt die bv. niet meer online dan vergoeden wij de kosten. Want upc heeft geen eigen monteurs. Wij huren die in. Dus als de problemen vanuit de klanten komen gaan wij de kosten natuurlijk niet vergoeden :)

UPC M.J
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2010 18:15

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door UPC M.J »

bavarian schreef:Dus voor u is het gestopt. Iedereen kan een alias aanmaken op dit forum en schrijven dat hij/zij voor UPC, Oxxio,etc. werkt.

Nooit ingaan op zulke identiteiten is mijn advies :mrgreen:

Bester adviseur kijk eens even naar deze topic?

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 60&t=82481

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door agro »

Als jullie beide UPC zo slecht vinden, jongens dan vertrekken jullie toch?
Is al gebeurt, heb deze arrogante onbeschofte instelling helemaal de deur uit geschopt.
Ik kan iedereen aanraden dit ook te doen.
Er zijn betere en goedkopere alternatieven, (op tv gebied met meer zenders betere kwaliteit en beduidend goedkoper) (ook voor internet en telefonie zijn er betere en goedkopere alternatieven) en waar de helpdesk wel kennis van zaken heeft.
UPC M.J

Geregistreerd: 04 jun 2010 17:15
Berichten: 9
Re: UPC HORROR
Velen zijn gedupeerden van het wanbeleid van de upc en hebben nu incasso buro`s en deurwaarders achter zich aan.
De upc is een meester in het opschuiven van ontvangstproblemen net zo lang volkhouden tot dat de klant niet meer betaald en komt vervolgens met de ingegeven text eerst uw rekening voldoen anders kunnen wij u niet helpen.



Sure.. Ik weet niet van wie jij die verhalen hoord. Maar als jij gelijk aan diegene vertelt dat ze moeten haar rekeningen moeten betalen dan is het goed
2e ik ben inderdaad een student en mijn functie op mijn afdeling is hoger dan iedereen die u op afdeling klanttevredenheid heeft gesproken ( niet opschepperig
Zie hierbij het niveau van de leidinggevende bij upc, kan je gelijk voorstellen wat het niveau van de rest moet zijn. :oops:
Laatst gewijzigd door agro op 14 jun 2010 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Mieke474
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 apr 2010 00:35

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door Mieke474 »

lol bavarian... is er eens iemand van upc die wil helpen is het weer niet goed.... naja je mag ook mij posten.. ik werk ook bij upc en kan het verhaal beamen... je krijgt idd een goede opleiding en moet een toets doen, pas als je die haalt ben je echt upc medewerker.... en ja het is waar, sommigen klanten willen niet geholpen worden, maar gaan dan ergens zeuren dat upc hun niet wilde helpen... wat een wereld... :oops: mss iets om over na te dneken, niet?

UPC M.J
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2010 18:15

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door UPC M.J »

agro schreef:
Als jullie beide UPC zo slecht vinden, jongens dan vertrekken jullie toch?
Is al gebeurt, heb deze arrogante onbeschofte instelling helemaal de deur uit geschopt.
Ik kan iedereen aanraden dit ook te doen.
Er zijn betere en goedkopere alternatieven, (op tv gebied met meer zenders betere kwaliteit en beduidend goedkoper) (ook voor internet en telefonie zijn er betere en goedkopere alternatieven) en waar de helpdesk wel kennis van zaken heeft.
UPC M.J

Geregistreerd: 04 jun 2010 17:15
Berichten: 9
Re: UPC HORROR
Velen zijn gedupeerden van het wanbeleid van de upc en hebben nu incasso buro`s en deurwaarders achter zich aan.
De upc is een meester in het opschuiven van ontvangstproblemen net zo lang volkhouden tot dat de klant niet meer betaald en komt vervolgens met de ingegeven text eerst uw rekening voldoen anders kunnen wij u niet helpen.



Sure.. Ik weet niet van wie jij die verhalen hoord. Maar als jij gelijk aan diegene vertelt dat ze moeten haar rekeningen moeten betalen dan is het goed
2e ik ben inderdaad een student en mijn functie op mijn afdeling is hoger dan iedereen die u op afdeling klanttevredenheid heeft gesproken ( niet opschepperig
Zie hierbij het niveau van de leidinggevende bij upc, kan je gelijk voorstellen wat het niveau van de rest moet zijn. :oops:
Staat nergens dat ik een leidinggevende ben. Binnen upc heb je verschillende functie's waarbij de ene meer mag dan de ander. Dus als je niet zoveel ervanaf weet ga aub niet als een kip zonder kop wat typen. Scheelt je namelijk de moeite om het niet te typen.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door agro »

UPC M.J

Geregistreerd: 04 jun 2010 17:15
Berichten: 10
Re: UPC HORROR
Inmiddels alweer gebeld maar nu door UPC op 2 juni door ???
Ik stond in een winkel waardoor ik niet kon noteren wie ik aan de lijn had.
Wat blijkt M. J. is een student die nog maar net bij UPC werkt.
Dat hij dan al meteen wordt gepromoveerd tot in de hoogste hiërarchie...
Nee, de persoon die mij nu belt die heeft alles in een spreadsheet gezet en kan mij vertellen dat ik ongeveer € 30,- teveel heb betaald. Dit wordt verrekend met de volgende nota.
Ik krijg nog steeds een "goedmakertje" maar wat dat is houdt hij nog even voor zich.
Spannend!



Om te beginnen. Heb ik een account aangemaakt om met u te communiceren. Ik heb een ongeval gehad dus kan niet op werk zijn. Ik ben M.J.

Om te beginnen ben ik meer als een jaar in dienst bij UPC dus niet net begonnen. 2e ik ben inderdaad een student en mijn functie op mijn afdeling is hoger dan iedereen die u op afdeling klanttevredenheid heeft gesproken ( niet opschepperig bedoeld). Maar ondanks dat ik een student bent wilt dat niet wegnemen dat ik uw probleem niet kan oplossen. Volgens mij was ik wel diegene die uiteindelijk uw administratieve probleem opgelost heb binnen elke dagen waar u zelf 6 maanden mee bezig bent.
Dat u een storing toevallig krijgt dat is even terzijde. Ik heb nog inderdaad gezord dat u een bos bloemen ontvangt namens upc. En wat door u teveel betaalde kosten laten crediteren.
Ik zou niet meer weten wat ik nog voor u moet doen om u een tevreden klant te maken.

Dit wou ik kwijt. Mocht ik weer hersteld zijn van het ongeval met mijn lichaam zal ik de eerste zijn die weer met u contact opneemt. Ik heb u aangegeven dat ik het probleem zou oplossen en dit zal ik doen. Mits natuurlijk u MIJ daar de ruimte voor geeft. Ik vind het jammer dat ondanks dat de administratieve problemen opgelost zijn nog een absolute ontevreden klant bent.

Met vriendelijke groet
Bovenstaand is op dit topic geplaatst: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 60&t=82481
Staat nergens dat ik een leidinggevende ben. Binnen upc heb je verschillende functie's waarbij de ene meer mag dan de ander.
Laatst gewijzigd door agro op 14 jun 2010 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.

UPC M.J
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2010 18:15

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door UPC M.J »

niet bepaald nee ?

Staat toch echt nergens dat ik een leidinggevende ben? Dus doe wat aub aan je begrijpend lezen. Maar goed voor de "slimmere" ( heus ) onder ons Je moet het zo zien. Je hebt een normale conducteur en een hoofdconducteur. Die net wat meer mag toezeggen en doen als een normale conducteur ;)
Als je het nu niet begrijpt dan weet ik het ook niet meer :!: :lol: :oops: :shock: 8)
Laatst gewijzigd door UPC M.J op 14 jun 2010 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.

UPC M.J
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2010 18:15

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door UPC M.J »

agro schreef:
UPC M.J

Geregistreerd: 04 jun 2010 17:15
Berichten: 10
Re: UPC HORROR
Inmiddels alweer gebeld maar nu door UPC op 2 juni door ???
Ik stond in een winkel waardoor ik niet kon noteren wie ik aan de lijn had.
Wat blijkt M. J. is een student die nog maar net bij UPC werkt.
Dat hij dan al meteen wordt gepromoveerd tot in de hoogste hiërarchie...
Nee, de persoon die mij nu belt die heeft alles in een spreadsheet gezet en kan mij vertellen dat ik ongeveer € 30,- teveel heb betaald. Dit wordt verrekend met de volgende nota.
Ik krijg nog steeds een "goedmakertje" maar wat dat is houdt hij nog even voor zich.
Spannend!



Om te beginnen. Heb ik een account aangemaakt om met u te communiceren. Ik heb een ongeval gehad dus kan niet op werk zijn. Ik ben M.J.

Om te beginnen ben ik meer als een jaar in dienst bij UPC dus niet net begonnen. 2e ik ben inderdaad een student en mijn functie op mijn afdeling is hoger dan iedereen die u op afdeling klanttevredenheid heeft gesproken ( niet opschepperig bedoeld). Maar ondanks dat ik een student bent wilt dat niet wegnemen dat ik uw probleem niet kan oplossen. Volgens mij was ik wel diegene die uiteindelijk uw administratieve probleem opgelost heb binnen elke dagen waar u zelf 6 maanden mee bezig bent.
Dat u een storing toevallig krijgt dat is even terzijde. Ik heb nog inderdaad gezord dat u een bos bloemen ontvangt namens upc. En wat door u teveel betaalde kosten laten crediteren.
Ik zou niet meer weten wat ik nog voor u moet doen om u een tevreden klant te maken.

Dit wou ik kwijt. Mocht ik weer hersteld zijn van het ongeval met mijn lichaam zal ik de eerste zijn die weer met u contact opneemt. Ik heb u aangegeven dat ik het probleem zou oplossen en dit zal ik doen. Mits natuurlijk u MIJ daar de ruimte voor geeft. Ik vind het jammer dat ondanks dat de administratieve problemen opgelost zijn nog een absolute ontevreden klant bent.

Met vriendelijke groet
Bovenstaand is op dit topic geplaatst: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 60&t=82481
Staat nergens dat ik een leidinggevende ben. Binnen upc heb je verschillende functie's waarbij de ene meer mag dan de ander. Dus als je niet zoveel ervanaf weet ga aub niet als een kip zonder kop wat typen. Scheelt je namelijk de moeite om het niet te typen.
Lijkt me wel duidelijk nu. :D :oops:
:idea: Een cursus Nederlands lijkt me ook niet overbodig :lol: :lol: :oops:

Een cursus Nederlands lijkt me ook niet overbodig


Kijk beste man/vrouw,

Dat heet nou ZIEK ZIJN en vervolgens nog steeds de problemen van je klanten willen oplossen. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat jij in die tijd zo niet geholpen bent. En dat je eigenlijk nu beseft hoe het ook kan bij UPC!

Maja ik zal wel niet meer ingaan op jouw reacties want komt niks meer zinnigs eruit.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door agro »

Dat heet nou ZIEK ZIJN en vervolgens nog steeds de problemen van je klanten willen oplossen.
Of heet dat de boel belazeren?
In de ziektewet gaan zodat je een uitkering van gemeenschaps geld krijgt, en vervolgens gewoon thuis doen wat je normaal bij je baas ook doet.
Nieuwe aso manier bij upc om te besparen op personeelskosten en deze zo af te schuiven op de gemeenschap?

UPC M.J
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2010 18:15

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door UPC M.J »

Beste gast,

Een week ziek zijn daar ga je de ziektewet niet in hoor?

Weet niet of jij uit de grot komt?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door agro »

puck15

Geregistreerd: 01 okt 2008 21:59
Berichten: 41
Re: UPC HORROR
Heel netjes.

Gewoon probleem opgelost, zo hoort het ook. !!

"Om te beginnen. Heb ik een account aangemaakt om met u te communiceren. Ik heb een ongeval gehad dus kan niet op werk zijn. Ik ben M.J."

Zou zo zeggen sterkte en netjes opgelost
Tuurlijk niet, thuis blijven doe je geheel op eigen kosten.
Of wil je beweren dat je gewoon doorbetaald krijgt zonder aanwezig te zijn.
Maja ik zal wel niet meer ingaan op jouw reacties want komt niks meer zinnigs eruit.
Het moet gezegd worden enige zelfkennis heb je wel, er komt inderdaad niks zinnigs meer uit.

UPC M.J
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2010 18:15

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door UPC M.J »

Ik snap jouw echt niet?

Wat wil je nou? Eerst loop je te klagen dat UPC slecht is, vervolgens zie je dat tegenwoordig problemen 100x beter opgelost worden ga je met de salarisadministratie van UPC bemoeien?

Tuurlijk niet, thuis blijven doe je geheel op eigen kosten.
Of wil je beweren dat je gewoon doorbetaald krijgt zonder aanwezig te zijn.


Je bent wel een hele doelloos iemand om 24/7 iets te posten ;) Begrijp je dan echt niet dat niemand je verhaal meer leest? Best triest vind je niet?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door agro »

upc is ook slecht en zal het altijd blijven, een vos verliest wel zijn haren (lees logo voor upc) maar niet zijn streken.

Eerst ga je er prat op dat je in de ziektewet thuis toch je werk doet, vervolgens wordt je geconfronteerd met hetgeen je, je hiermee schuldig maakt aan aso gedrag waarna je je in allerlei bochten te probeert wringen om dit goed te praten.
Ik bemoei me in het geheel niet met de administratie van upc, alleen met het door jezelf gegeven feit dat je je schuldig maakt aan aso gedrag.
Je bent wel een hele doelloos iemand om 24/7 iets te posten Begrijp je dan echt niet dat niemand je verhaal meer leest? Best triest vind je niet?
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet :?:

UPC M.J
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2010 18:15

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door UPC M.J »

weetje ;)

Je hebt gelijk. Koop een taart voor jezelf en ga het vieren. Heb je namelijk verdiend :)

SimonleBon
Berichten: 257
Lid geworden op: 12 feb 2006 19:36

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door SimonleBon »

UPC M.J schreef:SimonleBon

Begrijp me niet verkeerd dat je de kabel weg kan laten. Het was een indicatie natuurlijk.
Beetje flauw. Een indicatie met als doel een oneerlijk prijsvergelijk tussen UPC kabel en ADSL neer te zetten. Hoe je het ook bekijkt, ADSL is gewoon goedkoper en de huur van de lijn zit bij de prijs inbegrepen, en komt er niet extra bovenop.
UPC M.J schreef: Jij bent een voorstander van ADSL en dat mag je gerust zijn.
....
Al met al ADSL is geen slechte optie. Als je een downloadfreak bent kan je altijd overstappen naar de kabel van UPC.
....
Nou hoorde ik iemand praten over GLASVEZEL aanbieders. Maar dat zijn de grootste oplichters.
....
Bij UPC kijken we eerst naar de oorzaak. Als jij met de modem hebt lopen gooien gaan we natuurlijk de monteurskosten niet vergoeden. Heeft de modem daarentegen altijd gewerkt en komt die bv. niet meer online dan vergoeden wij de kosten.
....
Want upc heeft geen eigen monteurs. Wij huren die in. Dus als de problemen vanuit de klanten komen gaan wij de kosten natuurlijk niet vergoeden :)
Lijkt me niet meer dan logisch dat de modem kosteloos vervangen wordt bij problemen. Er bestaat namelijk geen alternatief voor de modem van UPC.

Ik lees twee keer achter elkaar 'gaan we natuurlijk niet vergoeden' UPC is net als andere bedrijven bij wet verplicht gewoon een goed product te leveren (sla het Burgerlijk Wetboek er maar eens op na). Wanneer een monteur een RJ-45 niet goed op de kabel knijpt en de paren gewoon naast elkaar aansluit, ligt de oorzaak van het probleem dan bij de klant?

GLASVEZEL: Ik heb een kennis met 100Mb glasvezellijn, en die is toch dik tevreden, supersnel. Duur, maar stuk goedkoper dan het duurste UPC abo.

Wanneer je downloadfreak bent, voldoet ADSL meestal prima en is goedkoper dan UPC. Ik ben geen voorstander van ADSL, CAI, satelliet, UMTS, of welke transportlaag ook, maar weeg af wat mij de beste prijs/prestatieverhouding biedt. Wat dat op dat moment in tijd is, zal mij een worst wezen. Nu is het het pakket zoals ik eerder beschreef, maar dat kan over 2 jaar weer anders zijn.

Maar door mijn ervaringen met o.a. UPC, Canal Digitaal en KPN heb ik wel een zekere vooringenomenheid ontwikkeld, die ook telkens in de praktijk al juist bevestigd werd.

Maar als ik mij goed herinner ging dit topic over de UPC mediabox, het imho apparaat dat de UPC monopolie faciliteert en toepassing van nieuwe technologische ontwikkelingen verhinderd. Denk hierbij aan superplatte TV's met geïntegreerde DVB (C,T,S) onvanger.

Voor HDTV via UPC, zit je sowieso altijd aan de mediabox vast, waardoor je nieuwe apparatuur niet kunt gebruiken zoals je wilt. Moet je je eens voorstellen; heb je een superluxe design TV van B&O, wordt je verplicht die lelijke afstandbediening van de mediabox te gebruiken. Volslagen achterhaald.

Bij CD kun je tenminste nog een CAM module aanschaffen die je in het slot van je TV propt zodat je de interne DVB-S ontvanger kunt gebruiken.

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door jolanda77 »

stap gewoon over op glas vezel werkt beter dan dit bedrijf
snelhijd geweldig constand 100 mibt en up ook 100 mibt
tv geweldig tien keer beter dan die brand hout box van dit bagger bedrijf
en als je de helpdesk belt zeggen ze tien keer heeft uw de box de stekker er uit gehaalt nou sorry hoor maar dit bedrijf laat me niet lachen het is een groot drama
dat upc spook nota.s. verbinden als je een abo heb van 60 mibt mag je blij zijn als je maar 45 mib haalt tv hd slecht telefoon weg vallen naar 3 min
nee ze hebben het voor mijn af gedaan van daar dat ik ben overgestapt ben naar glasvezel wat een wereld van verschil zeg tien keer beter dan dat bagger bedrijf
upc **** bedrijf

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door agro »

Mieke474 schreef:
Klantenservice is zeker niet het moeilijkste beroep van Nederland, maar wordt door klantenservicecentra zelf moeilijk gemaakt door alles te standariseren in scripts en procedures. De helpdeskmedewerker leest op van zijn beeldscherm ("computer sais No") en hebben feitelijk geen kennis van zaken.
U hebt echt geen idee hoe het werkt he... net zoals vele andere trouwens.. beetje zielig... u veroordeelt de klantenservice medewerkers van upc al bij voorbaat terwijl u geen idee heeft van hoe er wordt gewerkt... :? :!: :!: :|
Zie onderstaand een mooi voorbeeld hoe de helpdesk (klantenservice) van upc werkt, dit kan je natuurlijk alleen maar bereiken na de "gedegen opleiding" welke upc geeft voor de aanstelling.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 60&t=82802

En zie ook dit topic, hoe de "adequate helpdesk" iemand aan het lijntje kan houden, dit is alleen mogelijk met de ultieme opleiding van upc, pas nadat TS na een half jaar melding maakt op dit forum wordt zijn probleem naar het laat aanzien opgelost.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 60&t=82481

Mieke474
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 apr 2010 00:35

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door Mieke474 »

Zie onderstaand een mooi voorbeeld hoe de helpdesk (klantenservice) van upc werkt, dit kan je natuurlijk alleen maar bereiken na de "gedegen opleiding" welke upc geeft voor de aanstelling.
viewtopic.php?f=60&t=82802

En zie ook dit topic, hoe de "adequate helpdesk" iemand aan het lijntje kan houden, dit is alleen mogelijk met de ultieme opleiding van upc, pas nadat TS na een half jaar melding maakt op dit forum wordt zijn probleem naar het laat aanzien opgelost.
viewtopic.php?f=60&t=82481
nou ik geef toe allemaal erg vervelend allemaal... maar deze fouten werden gemaakt bij de technische helpdesk en niet bij de 'gewone'klantenservice waar ik werk. geloof me, ik probeer om zoveel mogleijk klante te helpen...probeer echt alles te doen wat inmijn macht ligt! helaas waar mensen werken gebeuren fouten dat is nou eenmaal bij veel bedrijven en hebben klantenservicemedewerkers zich ook te houden aan bepaalde regels binnen het grote bedrijf! en op deze pagina wordt ook geen onderscheidt gemaakt tussen de technische helpdesk of klantenservice. ook wordt e rhier vergeten dat er ook medewerkers zijn zoals ik 8) :) die zoveel mogelijk proberen te regelen voor de klant, maar dan moet die klant mij daarwel de tijd en mogelijkheid toe geven. een klant die meteen boos begint te schreeeuwen en niets van mij wil aannemen moet later niet gaan zeuren dat ik of een collega niets wilde doen, dit in tegenstelling tot een klant die begrijpt dat ik of een collega wel alles wil proberen om het op te lossen of een klant die r ustig blijft en een normale conversatie kan voeren... misschien is dit iets waar klanten die hier upc komen afzeiken rekening mee kunnen houden en wie weet krijg je mij of een collega aan te telefoon die u graag willen helpen! :roll: :roll:

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door jolanda77 »

upc helpen ja van de wal in de sloot

raar he je ziet weer meer klachten komen over dit bedrijf
vier maanden vooruit rekenen dat kan ik ook vind men het gek dat men gaat zeuren als klant ik zal zeggen zeg gewoon heel die zooi op
en als men glasvezel heb moet men echt nemen is veel beter tv veel scherpe
bilt intenet geweldig 100 mbit up 100 mibt gen ge woon stabiel
kan men nog wat van leren bij dit balle bedrijf

UPC M.J
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2010 18:15

Re: de upc mediabox

Ongelezen bericht door UPC M.J »

Mieke474

Laat ze gewoon gaan joh, bijdehande mensen die hier niks te doen hebben. Waarschijnlijk hebben ze niks bereikt in hun leven joh of wat dan ook. Geen aandacht meer besteden aan ze. Wij 2 weten wel beter hoe het bij UPC gaat ;)
Hoeveel klanten er wel tevreden zijn. Tevens laatste bericht in deze topic.

Gesloten