Re: de upc mediabox
Geplaatst: 13 jun 2010 21:42
SimonleBon
Begrijp me niet verkeerd dat je de kabel weg kan laten. Het was een indicatie natuurlijk.
Jij bent een voorstander van ADSL en dat mag je gerust zijn. Jij hebt het geluk natuurlijk dat je dicht bij de telefooncentrale woont omdat je 18 Mb haalt. Ik had dat geluk helaas niet en haalde maar 6Mb ( correct aangesloten ). En KPN heeft dus mijn internet zonder enige moeite opgezegd omdat ik te ver woonde van de centrale.
Al met al ADSL is geen slechte optie. Als je een downloadfreak bent kan je altijd overstappen naar de kabel van UPC.
Nou hoorde ik iemand praten over GLASVEZEL aanbieders. Maar dat zijn de grootste oplichters. Beloven klanten digitale TV ( hebben de klanten tot nu toe nog niet gehad ). Geven oma/opa's 100 Mb internetsnelheid ? Ja lekker betrouwbaar. UPC geeft tenminste een advies op maat vandaar altijd de analyse die de medewerkers maken.
En wie betaalt de monteurskosten? Altijd de klant.
Bij UPC kijken we eerst naar de oorzaak. Als jij met de modem hebt lopen gooien gaan we natuurlijk de monteurskosten niet vergoeden. Heeft de modem daarintegen altijd gewerkt en komt die bv. niet meer online dan vergoeden wij de kosten. Want upc heeft geen eigen monteurs. Wij huren die in. Dus als de problemen vanuit de klanten komen gaan wij de kosten natuurlijk niet vergoeden
Begrijp me niet verkeerd dat je de kabel weg kan laten. Het was een indicatie natuurlijk.
Jij bent een voorstander van ADSL en dat mag je gerust zijn. Jij hebt het geluk natuurlijk dat je dicht bij de telefooncentrale woont omdat je 18 Mb haalt. Ik had dat geluk helaas niet en haalde maar 6Mb ( correct aangesloten ). En KPN heeft dus mijn internet zonder enige moeite opgezegd omdat ik te ver woonde van de centrale.
Al met al ADSL is geen slechte optie. Als je een downloadfreak bent kan je altijd overstappen naar de kabel van UPC.
Nou hoorde ik iemand praten over GLASVEZEL aanbieders. Maar dat zijn de grootste oplichters. Beloven klanten digitale TV ( hebben de klanten tot nu toe nog niet gehad ). Geven oma/opa's 100 Mb internetsnelheid ? Ja lekker betrouwbaar. UPC geeft tenminste een advies op maat vandaar altijd de analyse die de medewerkers maken.
En wie betaalt de monteurskosten? Altijd de klant.
Bij UPC kijken we eerst naar de oorzaak. Als jij met de modem hebt lopen gooien gaan we natuurlijk de monteurskosten niet vergoeden. Heeft de modem daarintegen altijd gewerkt en komt die bv. niet meer online dan vergoeden wij de kosten. Want upc heeft geen eigen monteurs. Wij huren die in. Dus als de problemen vanuit de klanten komen gaan wij de kosten natuurlijk niet vergoeden