LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tevreden UPC klant
Re: tevreden UPC klant
Blijkbaar is het dan toch wel heel bijzonder dat men bij upc krijgt waarvoor men betaald dat het vermeldenswaard is dat men dat hier moet melden.
Niet voor niets zijn er 2 aparte topics voor upc, en heeft de consumentenbond regelmatig te maken met de calamiteiten van upc, en wordt er regelmatig bij zowel Radar en Kassa regelmatig aandacht aan dit bedrif besteed.
En dan denken een paar malloten hier dat ze door wat positieve postings het door upc zelf te grabbel gegooide naam wat op kunnen krikken.
Dat er nog niks veranderd is getuige wel het antwoord wat ik van de week van upc kreeg en in dit topic heb gepost, maar daar hoor je niemand over.
Niet voor niets zijn er 2 aparte topics voor upc, en heeft de consumentenbond regelmatig te maken met de calamiteiten van upc, en wordt er regelmatig bij zowel Radar en Kassa regelmatig aandacht aan dit bedrif besteed.
En dan denken een paar malloten hier dat ze door wat positieve postings het door upc zelf te grabbel gegooide naam wat op kunnen krikken.
Dat er nog niks veranderd is getuige wel het antwoord wat ik van de week van upc kreeg en in dit topic heb gepost, maar daar hoor je niemand over.
Re: tevreden UPC klant
nogmaals agro, deze topic is gestart om ook eens te melden dat upc ook goede service kan bieden.
Laat ons maar lekker malloten zijn als jij je daar goed bij voelt, maar het mag ook eens gezegd dat het ook goed kan gaan.
Dat jij dat maar niet kunt begrijpen is jouw probleem en hoef je anderen ook niet af te gaan branden omdat zij toevallig geen slechte ervaringen hebben.
Want dat doe jij en ook anderen op dit forum maar al te graag heb ik de indruk.
Laat ons maar lekker malloten zijn als jij je daar goed bij voelt, maar het mag ook eens gezegd dat het ook goed kan gaan.
Dat jij dat maar niet kunt begrijpen is jouw probleem en hoef je anderen ook niet af te gaan branden omdat zij toevallig geen slechte ervaringen hebben.
Want dat doe jij en ook anderen op dit forum maar al te graag heb ik de indruk.
Re: tevreden UPC klant
Blijkbaar gaat het inderdaad bij een enkeling goed, en dat is dan ook heel bijzonder zo bijzonder zelfs dat het hier gepost moet worden, die posten dan hier ook allemaal, totdat het verkeerd gaat dus.
Zie het relaas van Mischa3020 de meest fanatieke upc verdedig(st)er, zelfs die is vertrokken bij upc. Wie volgt?
O ja, das waar ook, dat wordt liever niet gelezen net zo min als de onzin welke ik krijg gestuurd van upc want dat past (nog) niet in jullie straatje.
Zie het relaas van Mischa3020 de meest fanatieke upc verdedig(st)er, zelfs die is vertrokken bij upc. Wie volgt?
O ja, das waar ook, dat wordt liever niet gelezen net zo min als de onzin welke ik krijg gestuurd van upc want dat past (nog) niet in jullie straatje.
Re: tevreden UPC klant
wie zegt dat het een enkeling is? omdat een paar personen op deze begin topic reageert met een positieve reactie?
Ofis het zo slecht omdat een paar personen op verschillende topics negatief reageert?
Ofis het zo slecht omdat een paar personen op verschillende topics negatief reageert?
Re: tevreden UPC klant
Misschien heeft UPC wel zelf deze topic gestart, zou me niet verbazen .
Groetjes,
Medion.
Groetjes,
Medion.
Re: tevreden UPC klant
agro: dus omdat het hier dan gepost wordt heb jij zo iets van daar moet ik tegen in gaan.
Re: tevreden UPC klant
Paranoia ???Misschien heeft UPC wel zelf deze topic gestart, zou me niet verbazen .
Groetjes,
Medion.
Re: tevreden UPC klant
Nee geen last van 8tervolgingswaanzin, jij?Paranoia ???
Groetjes Medion.
Re: tevreden UPC klant
Waar het mij om ging in mijn persoonlijke verhaal is inderdaad om ook eens iets positief te schrijven, mensen die problemen hebben gaan zoeken op internet, tevreden klanten die posten niet, en die gaan ook niet op zoek om te kijken of er nog meer tevreden klanten zijn.
Na de verhalen bij Tros radar was ik ook best wel huiverig om naast mijn internetaansluiting ook telefonie en digitale tv te nemen, maar ja als je alle providers op een rijtje zet dan is er overal wel iets.
En de dure kpn was ik ook zat dan maar het risico van een wegvallende verbinding al deze aansluitingen staan allemaal nog in de kinderschoenen, en internet van upc beviel mij prima. De keren dat ik echt geen verbinding had zijn op één hand te tellen. En je kan ze wel af blijven kraken maar dan zou geen één aanbieder meer een eerlijke kans krijgen. Dus van mij kregen ze het voordeel van de twijfel, mede omdat het mij per maand wel heel veel geld scheeld om een pakket te nemen, en dat het heel toevallig allemaal goed werkt dat schijnt volgens sommige wartaal te zijn, volgens mij zijn ze ook heel erg hard bezig hun reputatie te verbeteren, ze zijn zelf toch ook niet achterlijk ze moeten het toch van ons hebben.
Na de verhalen bij Tros radar was ik ook best wel huiverig om naast mijn internetaansluiting ook telefonie en digitale tv te nemen, maar ja als je alle providers op een rijtje zet dan is er overal wel iets.
En de dure kpn was ik ook zat dan maar het risico van een wegvallende verbinding al deze aansluitingen staan allemaal nog in de kinderschoenen, en internet van upc beviel mij prima. De keren dat ik echt geen verbinding had zijn op één hand te tellen. En je kan ze wel af blijven kraken maar dan zou geen één aanbieder meer een eerlijke kans krijgen. Dus van mij kregen ze het voordeel van de twijfel, mede omdat het mij per maand wel heel veel geld scheeld om een pakket te nemen, en dat het heel toevallig allemaal goed werkt dat schijnt volgens sommige wartaal te zijn, volgens mij zijn ze ook heel erg hard bezig hun reputatie te verbeteren, ze zijn zelf toch ook niet achterlijk ze moeten het toch van ons hebben.
Re: tevreden UPC klant
positieve verhalen zijn hier blijkbaar niet gewenst Chief, en zeker niet als het om UPC gaat
Re: tevreden UPC klant
En daarom krijg je als antwoord op een vraag over de mediabox die ze willen gaan sturen, dat je je abonnement van chello en telefonie wil opzeggen welke je notabene niet eens hebt.
Zeer positief moet ik zeggen, dan wordt ook nog beweerd dat veel is verbeterd, zo een antwoord bevestigd alleen maar dat er dus niks is verbeterd, en dure KPN t.o.v. upc? wat kan je leuke grapjes vertellen.
Zeer positief moet ik zeggen, dan wordt ook nog beweerd dat veel is verbeterd, zo een antwoord bevestigd alleen maar dat er dus niks is verbeterd, en dure KPN t.o.v. upc? wat kan je leuke grapjes vertellen.
Re: tevreden UPC klant
Ik bestel zakelijk spullen van over de hele wereld Agro. En geloof me?
Er is geen bedrijf in de wereld wat foutloos werkt. het enigste wat ik tot nog toe van je gezien heb is dat ze een fout gemaakt hebben v.w.b. je opzegging van de mediabox. Als je daar zo'n paniek over moet maken en UPC betitelt als het meest slechte bedrijf van Nederland dan heb je nog niet veel meegemaakt.
Er is geen bedrijf in de wereld wat foutloos werkt. het enigste wat ik tot nog toe van je gezien heb is dat ze een fout gemaakt hebben v.w.b. je opzegging van de mediabox. Als je daar zo'n paniek over moet maken en UPC betitelt als het meest slechte bedrijf van Nederland dan heb je nog niet veel meegemaakt.
Re: tevreden UPC klant
Tja als je niet verder kijkt dan je neus lang is niet nee.
Wat dacht je van een lijst storingen waar je U tegen zegt, meer tijd geen verbinding dan wel, dubbele facturering, en afsluiting omdat ik niet dubbel wilde betalen.
En dan moet ik nog steeds borg modem terugkrijgen.
En als ik dan nu zie wat ik voor antwoord terugkrijg op mijn vraag op de mediabox dan kan ik niet anders constateren dat het nog geen spat veranderd is, en zolang ze de onbenullen waar ze mee werken niet de straat op schoppen en deskundige mensen op de juiste plaats gaan neerzetten zal het ook nooit veranderen.
Tja vakmensen kosten nu eenmaal geld en dat wil upc niet uitgeven, ze sukkelen liever met onbenullen zoals die ene hier, en die wordt dan ook nog seruieus genomen door de anderen.
Niet voor niets staan ze al vanaf het begin dat ze actief zijn in de top van de meest slechte bedrijven, bij diverse consumenten organisaties en tv programma's, en dan nog menen die mallotern die zogenaamd positief iets te melden hebben dat het zo geweldig is.
Het druipt er gewoon van alle kanten vanaf dat ze dat op de eenof andere manier in opdracht van hun baasje (lees upc) moeten doen, net of ze met die paar postings de naam die door upc zelf te grabbel gegooid is hiermee kunnen opkrikken.
Wat dacht je van een lijst storingen waar je U tegen zegt, meer tijd geen verbinding dan wel, dubbele facturering, en afsluiting omdat ik niet dubbel wilde betalen.
En dan moet ik nog steeds borg modem terugkrijgen.
En als ik dan nu zie wat ik voor antwoord terugkrijg op mijn vraag op de mediabox dan kan ik niet anders constateren dat het nog geen spat veranderd is, en zolang ze de onbenullen waar ze mee werken niet de straat op schoppen en deskundige mensen op de juiste plaats gaan neerzetten zal het ook nooit veranderen.
Tja vakmensen kosten nu eenmaal geld en dat wil upc niet uitgeven, ze sukkelen liever met onbenullen zoals die ene hier, en die wordt dan ook nog seruieus genomen door de anderen.
Niet voor niets staan ze al vanaf het begin dat ze actief zijn in de top van de meest slechte bedrijven, bij diverse consumenten organisaties en tv programma's, en dan nog menen die mallotern die zogenaamd positief iets te melden hebben dat het zo geweldig is.
Het druipt er gewoon van alle kanten vanaf dat ze dat op de eenof andere manier in opdracht van hun baasje (lees upc) moeten doen, net of ze met die paar postings de naam die door upc zelf te grabbel gegooid is hiermee kunnen opkrikken.
Re: tevreden UPC klant
Agro je valt in herhaling!
Het is heel triest dat het zo slecht is afgehandeld laten we daar duidelijk over zijn.
Maar het is wel degelijk zo dat er heel veel verbeterd is bij upc!
En die uiting die jij maakt dat iedereen die hier iets positiefs uit over upc er wel zal werken, dat vind ik echt een teken van zwakte. ik weet niks beters dus zet ik er dat maar neer...
Laten we wel zijn bij elke internetprovider zijn er wel problemen niet alleen maar bij upc, en dat wordt hier net zo duidelijk op dit forum.
Het is heel triest dat het zo slecht is afgehandeld laten we daar duidelijk over zijn.
Maar het is wel degelijk zo dat er heel veel verbeterd is bij upc!
En die uiting die jij maakt dat iedereen die hier iets positiefs uit over upc er wel zal werken, dat vind ik echt een teken van zwakte. ik weet niks beters dus zet ik er dat maar neer...
Laten we wel zijn bij elke internetprovider zijn er wel problemen niet alleen maar bij upc, en dat wordt hier net zo duidelijk op dit forum.
Re: tevreden UPC klant
welke ene ?ze sukkelen liever met onbenullen zoals die ene hier, en die wordt dan ook nog seruieus genomen door de anderen.
Blijf her herhalen: Paranoia?Het druipt er gewoon van alle kanten vanaf dat ze dat op de eenof andere manier in opdracht van hun baasje (lees upc) moeten doen, net of ze met die paar postings de naam die door upc zelf te grabbel gegooid is hiermee kunnen opkrikken
Omdat mensen wel positieve ervaringen hebben werken ze ineens voor UPC.
Wat een onzin.
By the way? Ik heb geen UPC. Ik heb wel UPC gehad maar ben overgestapt op Telenet daar ik verhuisd ben naar belgie. En Ik heb alleen goede ervaringen gehad met UPC.
Re: tevreden UPC klant
Daarom komen ze nog steeds in opspraak zeker, en jij valt niet in herhaling?Maar het is wel degelijk zo dat er heel veel verbeterd is bij upc!
Hoezo slecht afgewikkeld? het is nog helemaal NIET afgewikkeld!!!
Kijk eens verder dan je neus lang is en trek je conclusie.welke ene ?
Re: tevreden UPC klant
Je bedoelt mensen die wel positief zijn? Ach ach. gewoon die mense afkraken en roepen dat ze bij UPC werken Agro.
Re: tevreden UPC klant
Goedemiddag allen.
Het is toch leuk dat Hoffie en Agro al meer dan 1 jaar aan het fulmineren zijn jegens de Club UPC, levert alleen maar positieve reclame op voor UPC. ADSL aktie van hun blijkt ernorm aan te slaan.
Service en Goedkoop ook nog, wat wil een mens nog meer.
Het is toch leuk dat Hoffie en Agro al meer dan 1 jaar aan het fulmineren zijn jegens de Club UPC, levert alleen maar positieve reclame op voor UPC. ADSL aktie van hun blijkt ernorm aan te slaan.
Service en Goedkoop ook nog, wat wil een mens nog meer.
Re: tevreden UPC klant
Dank je wel,
Ik zet mijn geld in ieder geval "nooit" meer op UPC wat er ook gebeurt.
Groetjes - Medion.
Ik zet mijn geld in ieder geval "nooit" meer op UPC wat er ook gebeurt.
Groetjes - Medion.
Re: tevreden UPC klant
Medion. geld zetten hoef je ook niet.
Bij UPC wordt niet gegokt , daar gaan ze van het zekere en goede product uit. De digitale tv media box wordt massal gehuurd voor een prikkie.
Bij UPC wordt niet gegokt , daar gaan ze van het zekere en goede product uit. De digitale tv media box wordt massal gehuurd voor een prikkie.