Ik heb nergens het bestaan van aardstralen en wichelroedewandelaars beweertWeer zo'n misselijkmakende redenering.
Als je mijn tekst écht gelezen had wist je dat.
Mijn tekst ging over hoe deze soort vragen benadert worden los van het feit of het wel of niet waar is....
Of het primitief is om dat wél te geloven, zoals hier veel beweerd wordt, moet iedereen zelf weten
wat ik veel primitiever vind is dat sommigen niet schijnen te kunnen discusiéren en hún visie kunnen overbrengen terwijl ze daarbij de ander gewoon in zijn waarde laten
Nee je eigen punt komt natuurlijk veel sterker over als je die van de ander onderuithaalt door belachelijk te maken en krachttermen te gebruiken zoals jouw redenering is misselijkmakend.
Mijn redenering is mijn mening en daar hou ik het bij, wat anderen ervan vinden is hun verhaal en om mijn punt over te brengen hoef is die van hun niet af te kraken.
1 ding staat voor mij vast iemand die zich bezighoud met aardstralen en dingen die je niet kunt zien en in andere dingen gelooft die ik niet geloof is prettiger omgaan als met iemand die zich met mijn mening bezighoud omdat de zijne beter is en diegene zich daarom niet gewoon bij zijn eigen verhaal kan houden maar eerst anderen in de hoek moet zetten om ruimte voor zichzelf te maken.
Bovendien begint je betoog dat mijn mening misselijkmakend is en vervolgens veklaar je dat volgens redenen die echt nergens in mijn verhaal terug te vinden omdat ik daar simpelweg niet in geloof en dat dus ook niet beweer.
Ik lees vaak op het wetenschapsforum en daar las ik een intressant stuk over dat wat vroeger gedacht werden aardstralen te zijn veel overeenkomsten vertonen met de lijnen/grenzen van magnetische velden.
Dit is geen bewezen wetenschappelijk feit maar wel een theorie die minder vergezocht en aannemelijker wordt gevonden binnen wetenschappelijk onderzoek.
maar om mezelf te citeren,
Maar ik hou maar snel op want zoals met elk onderwerp waar iemand een persoonlijke mening over heeft schijnen deze ..... belachelijk gemaakt worden door de eeuwige zelfde grapjes en scheldpartijen