LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] up2date

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: up2date

Ongelezen bericht door Frankkk »

Mensen aan een lening helpen is heel normaal in electronica-zaken en dergelijke. Die lening wordt juist aangegaan door mensen die eigenlijk het geld niet hebben.

Bij een dating agency moet er natuurlijk ook geld verdiend worden.

Alleen, als je op zoek bent naar liefde, dan wil je natuurlijk niet met een partij in zee gaan die je een slecht gevoel bezorgt en je een schuldgevoel probeert te bezorgen (eerst een paar uur toets, dus al een prestatie, voordat je weet hoe duur het is) en er druk op zet om je in de schulden te gaan steken.

Kijk ook eens hier:
http://www.up2-date.nl/artikel_radar.php
Laatst gewijzigd door Frankkk op 01 feb 2006 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.

kipje

Re: up2date

Ongelezen bericht door kipje »

Hallo wiel0598

in 1998 bestond up2date nog niet eens :roll: :roll:

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: up2date

Ongelezen bericht door jurrien »

Het is jammer dat jij kennelijk niet tegen kritiek kan. Hoe ik in mijn eigen leven sta is hier niet van belang.Volgens een aantal van jullie eigen reactie's is er voor de laagste prijs GEEN date garantie ! Dat verzin ik dus niet. Maak je geen zorg hoe ik in het leven sta maar los de problemen die op redelijk grote schaal zijn ontstaan op ! Dan hoef ik of wie dan ook niets op dit of een ander forum toe te voegen. Trouwens op een ander forum zag ik dar daar de reactie's ook niet mals waren en vergeleken met dat probeer ik nog normaal te antwoorden. Zelfs op jou toch ook wat groffe manier van benaderen.

Jurrien
tav,,,,,,,,,,,angela.

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: up2date

Ongelezen bericht door Frankkk »

@Jurrien: welk ander forum bedoel je?

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: up2date

Ongelezen bericht door jurrien »

Je kan dat via google.nl zelf ook wel vinden denk ik ,maar hier dan 1.
Op de site van www.gezondheidsplein.nl kan je op de pagina van PSYCHE lezen over relatiebemiddeling en de teleurstellingen van mensen bij up2date. en anderen.
Jurrien.

Trude

Re: up2date

Ongelezen bericht door Trude »

[/b]Wat een gedoe over Up2date zeg, zijn er dan geen belangrijkere dingen om te bespreken? Alle leden van dit dating bureau hebben zich vrijwillig aangemeld en als het dan niet zo snel en goed verloopt als men had gedacht gaan ze acties als dit voeren, waar zijn jullie mee bezig............ :oops: Er zijn genoeg voorbeelden te noemen waar wij als VOLK ons voor in moeten zetten, dingen waar wij niet vrijwillig voor kiezen maar wel van ons wordt geeisd dat wij elke maand gigantische bedragen voor neer leggen. In elke huiskamer wordt er geklaagd en gezeurd over wat er allemaal mis is in dit land maar iedereen is te laf of te lui om hiervoor in actie te komen. Stel eerst eens belangrijke prioriteiten voordat je aan dit geleuter meedoet!

crazycat
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2006 19:34

Re: up2date

Ongelezen bericht door crazycat »

Lieve Angela,

Wat ben je toch boos! Heb je een beetje stress op je werk? Is het schuldgevoel of zo?
Schuldgevoel omdat jullie mensen met een dikke lening, een lening aanbieden voor een inschrijving? Schuldgevoel omdat jullie eigenlijk niet zo goed zijn als dat jullie zelf zeggen?

Richt je woede nu eens op je werk, en ga een oplossing zoeken voor die 1% die niet tevreden is! Als je dat doet, hoor je mij niet meer mauwen!
En vergeef mij mijn vraag, ik wilde het alleen zeker weten. Misschien was het wel een foutieve berekening. Kan toch? Stress.....

Nog een andere berekening: Als er een oproep wordt gedaan, ik heb er één gedaan en Tros Radar, en de uitkomst is +90% up2date klachten, verhoud dat zich toch niet helemaal met de leden aantallen van de andere dating bedrijven! Kortom, jullie hebben het hoogste klachten percentage van allen datingbureau's! Iets om over na te denken!

Oh ja, en doe nou niet zo lelijk tegen de andere mensen joh! Ze bedoelen het niet slecht, en komen voor gedupeerde op. Het is niet persoonlijk. Het is kritiek op Up2date. Maar als je zelf mensen persoonlijk aan gaat spreken, krijg je natuurlijk wel reaktie.

Wees eens lief! Als je dat doet, ga ik lieflijk spinnen! prrrr Mag je mij bellen, kan je het horen!

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: up2date

Ongelezen bericht door Frankkk »

Ja jurrien, misschien is kim1982 wel een goede match voor je :) Een pittige tegenpool kan verfrissend werken 8) Kim is voor 92 % zeker nog 23, misschien te jong voor jou?

dirk123

Re: up2date

Ongelezen bericht door dirk123 »

crazycat jij hebt zoveel commentaar heb jij soms zelf een slecht lopend datingburo of probeer je soms op deze manier klantjes te werven waar je zelf de capaciteit niet voor hebt

Otto II

Re: up2date

Ongelezen bericht door Otto II »

Ook ik heb besloten mezelf in te laten schrijven bij Up2date. Nou moet ik inderdaad zeggen dat mijn eerste match niet geheel naar wens is gegaan. Op papier "klonk" ze als mijn type, helaas bleek de klik er in het echt niet te zijn. Vol goede moed wacht ik nu op de volgende match. Ik heb trouwens ongeveer 1500 euro betaald en kreeg hier wel degelijk garanties voor.
Met verbazing en natuurlijk ook enige vorm van teleurstelling heb ik naar de uitzending van Radar gekeken omdat ik net als anderen mijn vertrouwen (en geld) in Up2date heb gelegd. Voorlopig laat ik mijn inschrijving daar gewoon gelden. Immers was het ook een illusie om na de eerste match al mijn droomvrouw te hebben gevonden.
Met nog meer verbazing heb ik echter gekeken naar de vervolguitzending van Radar met de voorzitter van de AVR. Deze mevrouw Mönch heb ik een aantal jaar terug gesproken toen zij oprichtster was van Mens & Relatie. Eén van de concurrenten van Up2date.
Nu ben ik niet iemand die in complottheorieen gelooft, maar als de oprichtster van Mens & Relatie nu de voorzitter van de AVR is, heb ik nu toch een stuk minder vertrouwen in de AVR. Hoe geloofwaardig, betrouwbaar en objectief is die AVR nu? Als oprichtster van M&R lijkt mij dat dit de perfecte manier is om de marktleider op dit gebied de grond in te boren.
Natuurlijk is relatiebemiddeling niet voor iedereen weggelegd. Misschien voor mij ook niet. Maar iedereen stemt natuurlijk met z'n volle verstand in om te gaan werken met Up2date, maar moet men zich ook zeker beseffen dat een bureau ook geen wonderen kan verrichten. Ik sta voorlopig voor 1 jaar ingeschreven en kijk hoe de zaken er over een paar maanden voorstaan. Wordt vervolgd!

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: up2date

Ongelezen bericht door jurrien »

Dat zal niet gaan Frankk . Op de eerste plaats heb ik al een goede en lieve vrouw, en dan komt daar ook nog bij dat ik dit jaar 60 jaar word.Dus een vrouw van 23 zie ik niet zo zitten, Maar bedankt voor het kijken. :?
Jurrien :D

crazycat
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2006 19:34

Re: up2date

Ongelezen bericht door crazycat »

Hé Dirk123


Nee, ik heb geen dating bureau en heb ook geen plan er één te beginnen.

Ik vind de negatieve insteek over het niet hebben van capaciteit niet helemaal geweldig. Met zo'n uitspraak ga je al vooruit lopen op je eigen speculaties. Stel eerste een vraag, wacht op een antwoord en dan mag je vragen waar mijn capaciteiten liggen! Oké?

Als je een beetje goed leest, kan je zelf wel verzinnen wat ik eigenlijk voor werk doe, en waarom ik mijn eigen hier voor inzet!

Groeten,

Crazycat

crazycat
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2006 19:34

Re: up2date

Ongelezen bericht door crazycat »

Oh ja, Angela

Ik had weer iets vergeten te lezen.....domme domme crazycat

Iemand een uitgestelde betaling aanbieden, die ze in maandelijkse termijnen betalen, met rente en adminstratie kosten.....dat noem jij dus geen lening....... vreemd. Eigenlijk geen slimme opmerking van je.

Volgens mij toetsen jullie dus niet bij de BKR. Ik vraag mijn eigen dus af of dat wel legaal is!!!!!! Ik ga dat uiteraard uitzoeken en zal zonodig weer(!) aan de bel trekken!!!!!! Iedergeval bedankt voor de tip!

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: up2date

Ongelezen bericht door jurrien »

Angela mag zeggen wat zij wil, Maar ik blijf hier net zolang posten tot zij hun klanten die daar duur voor betalen op een behoorlijke wijze helpen!Bedankt voor het aanbod voor een pilsje. wie weet. Ik zie het met dat uitgestelde betalen precies hetzelfde. Je helpt mensen die al in een emotionele put zitten ook nog eens in een financieel gat.

jurrien.

crazypoes

Re: up2date

Ongelezen bericht door crazypoes »

Naar aanleiding van de laatste postings, zou ik graag de discussie terug willen brengen naar waar het naar mijn mening allemaal door is ontstaan.

Up2date overtuigt mensen naar hun vestigingen te komen zonder vooraf enige informatie te verstrekken over de voorwaarden en de prijzen. Door vervolgens gebruik te maken van goed uitgedachte psychologische marketingtechnieken, schrijven mensen die (op dat moment) kwetsbaar zijn zich tegen, in verhouding met de te leveren diensten, astronomische tarieven in. Het feit dat per definitie niet iedereen even goed bemiddelbaar is, (bijna) iedereen gewoon wordt ingeschreven en het systeem niet berekend is op de snelle groei, heeft ervoor gezorgd dat er nu veel klachten over de gang van zaken van Up2date bestaan.

Als Up2date start met het selectief inschrijven van mensen die binnen het bestand passen en het systeem van bemiddelen verbetert, dan zal het aantal klachten over de kwaliteit van de matches afnemen. Dit is echter niet de enige verandering die naar mijn mening moet plaatsvinden. Van relatiebemiddelingsbureaus zoals Up2date zou geeist moeten worden dat vooraf (op de site of in een te ontvangen brochure) de prijzen en de voorwaarden duidelijk gecommuniceerd worden. Mocht dit niet gebeuren, dan zou een onafhankelijke vergelijkingssite mogelijk een uitkomst zijn.

Laten we hopen dat het Up2date lukt om alles netjes af te handelen en dat hun informatievoorziening helder wordt. Het is belangrijk om in te blijven zien dat er nog duizenden mensen staan ingeschreven die hopen dat ze nog iets voor hun geld krijgen. Wat mij betreft krijgt Up2date een kans, maar we houden ze in de gaten.

Groeten,
crazydog

crazycat
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2006 19:34

Re: up2date

Ongelezen bericht door crazycat »

Crazypoes/dog (gaat niet samen hé)

Je slaat de spijker op de kop! Hier is waar het om gaat!

Maar eh...ben je nou poes of dog?

Crazycat

Gast

Re: up2date

Ongelezen bericht door Gast »

Ben toch benieuwd naar mensen die contact hebben gehad naar aanleiding van de 150 of meer klachten , en daar al hulp bij hebben ondervonden ?
Knorretje.

jacobien

Re: up2date

Ongelezen bericht door jacobien »

volgens mij hoor je daar nooit meer wat van..............

crazycat
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2006 19:34

Re: up2date

Ongelezen bericht door crazycat »

Momenteel 149 klachten!

David is heel netjes te woord gestaan door Desiree. Samen zijn ze tot overeenstemming gekomen en zal de bemiddeling worden voortgezet.

Nu maar hopen dat de rest ook tot overeenstemming komt want ik ben toch wel een beetje huiverig van de positie van de AVR. Ze zijn mij net weer iets te gretig (zie laatste radar uitzending).

Ik wil hier overigens niet mee zeggen dat de werkwijze van Up2date mij bevalt.


Desiree wilde mij ook nog graag spreken. Geen probleem. Dus als je dit leest, bel gerust, maar bel na 18:00. K'ben overdag absoluut niet bereikbaar.


Crazycat

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: up2date

Ongelezen bericht door joopataa »

Na al die aanvallen op de naam van jurrien ben ik maar overnieuw begonnen met de gebruikersnaam joopataa. bedankt voor jullie steun.

Joopataa :D

Gesloten