LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versatel / Tele2 Klachten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
johnsykes
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 apr 2009 11:24

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door johnsykes »

mijn probleem is dan toch eindelijk opgelost...Op Goede Vrijdag werkte de telefoon opeens weer! Ach, wat is een maand zonder telefoon :? ik vraag me toch werkelijk af waarom dit zo lang heeft moeten duren.

dinga
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:24

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door dinga »

In tegenstelling tot wat op de website wordt vermeld, n.l. unieke overstapservice kom ik toch wel rare dingen tegen. Heb pakket tv,internet en bellen aangevraagd. Wat is het resultaat? Op 7 mei wordt alles afgesloten en op 13 mei komt er een monteur (van een extern installatiebureau) langs die de boel moet gaat installeren. Goede afstemming en communicatie dus, maar inmiddels zit ik wel 6 dagen zonder telefoon (waarbij derving van inkomsten), internet en tv. De hele middag heen en weer gebeld tussen Tele 2 (11 min. in de wacht, opnieuw gebeld weer hele verhaal opdreunen aan een andere medewerker en nog geen steek verder komen). Goede keuze om voor de reclame te kiezen voor het zwarte schaap, want ik zeg mijn abonnement, waaraan ik helaas nog een jaar vastzit, direkt weer op. Wat een misleiding en onkunde! Als ik zo het forum lees, krijg ik het al bij voorbaat benauwd. Bedankt Tele2!

diny1
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jan 2005 11:17

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door diny1 »

Wij zijn al bijna 3 jaar zeer tevreden klanten van versatel/tele2.
Wij kregen een folder voor 1 jaar gratis sport1
Wij opgebeld, kregen we eerst te horen dat het gesprek opgenomen werd waarom??? wij waren niet van plan om weg te gaan bij versatel, wij wilden alleen ook sport1 een jaar gratis erbij.
Maar wat blijkt??? een heel nieuw jaar contract, ja daaaaaag, we hebben het onmiddelijk geweigerd, zeiden nog tegen die mevrouw, wij gaan toch niet weg....zo moesten we het niet bekijken werd er gezegd.
Gewoon een nieuw contract, wat is dit voor flauwe kul bij trouwe klanten bij u?
Ik vind dit een waardeloze aanbieding.
Willen het al niet eens meer hebben

Desphex
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2009 20:47

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Desphex »

Ook wij hebben problemen met Tele2 Internet en Telefoneren.

Het begon allemaal met de overstap van UPC naar Tele2.
Wij waren eerder aangesloten dan de datum die we per sms hadden gekregen (klein pluspuntje).

De spullen hadden we ook al binnen gehad.

Toen begon het geklooi.

UPC is veel te laat opgezegd(nu alweer over het contracteinde), terwijl we bij de aanvraag hadden laten weten dat Tele2 dat mocht doen. Na wat te bellen, wouden ze het contractnummer van UPC hebben, maar je klantnummer IS het contractnummer. De meeste die ik sprak wouden daar niets van weten, waarvan 1 persoon die telkens niet begreep wat een contractnummer was.

Het ISRA punt in de woonkamer bleek niet aangesloten te zijn (geen kabeltjes aan de contacten), en aangezien we dat liever door een monteur lieten doen, belden we de Tele2 Helpdesk.

Monteur geplanned die alleen een berichtje op voicemail had achter gelaten, en nooit is langsgeweest, en werd later ontkent dat ze er een gestuurd hadden, en er was niets van bekend volgens KPN en Tele2.

Daarna werden we van het kastje naar de muur gestuurd. Tele2 zei dat we daarvoor KPN moesten hebben aangezien ze de lijnen van KPN huurden, en KPN zei dat we Tele2 moesten hebben OMDAT ze de lijnen van KPN huurden.

Na 3 dagen bellen (en dus een hoop kosten maken) belde ik Tele2 weer, en kreeg een medewerker aan de telefoon die me eens een keer WEL begreep, en uitlegde waarom we zo van het kastje naar de muur gestuurd werden. Ik mocht tegen KPN NIET zeggen dat het voor Tele2 was.

Deze jongeman legde daarbij ook piekfijn uit hoe ikzelf die ISRApunt aan kon sluiten, dus dat deed ik, en Viola, Internet.

Bellen deed het nog niet, maar dat zou door een storing komen volgens weer een andere medewerker.

Nu kan ik, na 2 weken, wel bellen, maar niet gebeld worden. Dus dat weer op zien te lossen :(

Ook internetten is heel erg traag. Simpele paginas zoals die van google laden snel, maar als ik een website wil bekijken zoals Telegraaf.nl, duurt het +/- 3 tot 5 minuten voor alles er staat, en dat lijkt steeds weer met advertenties te maken te hebben. Ik zie onderaan ook de adressen van ad-sites staan die traag laden.

Speedtest resultaaten :

Download : 797.0 KByte/sec (=6376 kbps)
Upload: 1.4 KByte/sec (=11 kbps)

Dus ver onder wat er beloofd is. Vooral de upload is enorm traag.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  Desphex

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

Inspiration
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mei 2009 19:34

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Inspiration »

Als ik zo de reacties hier vergelijk met mijn eigen ervaring met bellen+internet van Tele2 dan zie ik veel overeenkomsten.

1) Communicatie tussen Tele2 en KPN is simpelweg slecht. Als er een probleemticket bij Tele2 bekend is en die is doorgegeven aan KPN dan is er geen haan meer die er naar kraait bij Tele2. Als KPN dus niet reageert dan gebeurt er simpelweg niks.

2) Constant bellen met klantenservice heeft geen nut, zij kunnen alleen zien dat het probleem doorgegeven is en geeft aan te wachten op reactie van KPN. Via de beste meneer van [email protected] kan je dan wel direct contact opnemen, maar dit contact zou na 2 (twee!!!) weken toch niet vanuit de klant hoeven te worden geinitieerd.

3) Als het probleem dan na 15 dagen eindelijk bij iedereen bekend is, ben je nog maar overgeleverd aan wat voor prioriteit Tele2/KPN aan je probleem geven. Hierbij maakt het geen enkel verschil of je nou 1 dag, 5 dagen of 3 weken zonder internet en telefonie zit.

4) Aangezien er geen enkele prioriteit blijkt te zijn voor de klant zijn problemen, wordt er met speels gemak enkele dagen tussen elk contactmoment geplakt. "We gaan er achteraan, we bellen na het weekend terug" is behalve een klap in het gezicht omdat je heel het weekend zonder internet en telefoon zit ook nog eens een loze belofte aangezien er helemaal niet wordt teruggebeld, dit mag je zelf doen.

5) Technische dienst schijnt tot 21:30 's avonds te werken, maar bellen ondanks belofte niet in de avonduren terug. Ook zou er na meerdere weken zonder product wel een prioriteit achter zitten waarbij ook in avonduren/weekend doorgewerkt zou mogen worden.

Kortom: als klant die al ADSL van Zonnet kreeg, toen van Versatel en nu van Tele2 is het een regelrechte schande dat ik nu al sinds begin mei zonder internet/telefoon zit. Tevens belachelijk dat ik hier zelf constant achteraan moet jagen om hier uberhaupt aandacht voor bij Tele2 te krijgen. Wat het helemaal afmaakt is dat er nog steeds geen deadline of prioriteit van dit probleem bekend is. Morgen (vrijdag) word ik (hopelijk) teruggebeld door Tele2 hoofdkantoor, maar eerlijk gezegd verwacht ik gewoon dat ik ook het hele Pinkster weekend mijn product niet kan gebruiken.

Op naar de volle maand zonder telefoon/internet!

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  Inspiration

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

Jack76
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jun 2009 09:10

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Jack76 »

Aangezien ik een tevreden klant was van Tele 2 wilde ik het pakket in januari 2009 mee laten verhuizen naar onze nieuwe woning. De vorige bewoner (schoonvader) maakte ook gebruik van het Tele 2 compleet pakket. Ik had dan ook de verwachting dat de verhuisopdracht snel gerealiseerd zou zijn aangezien op dit nieuwe adres de KPN lijn al door Tele 2 was overgenomen. In tegenstelling tot een snelle realisatie rol ik echter van de ene verbazing in de andere.

Half februari 2009 nog steeds geen aansluiting en bij Tele 2 bleek er geen verhuisopdracht geregistreerd te staan (doorgegeven in december 2008 per TNT verhuisservice dus het zou kunnen zijn dat deze service niet goed heeft gefunctioneerd). Nadat ik de verhuisopdracht eind februari 2009 alsnog telefonisch heb doorgegeven werd mij uitleg gegeven over de verhuisopdracht en werd aangegeven dat het pakket eind maart 2009 beschikbaar zou zijn op het nieuwe adres. Heel aardig allemaal maar eind maart was er echter nog niets gerealiseerd dus wederom contact opgenomen met de klantenservice. Het hele gesprek van eind februari 2009 was niet geregistreerd in het systeem en de verhuisopdracht was dan ook niet in gang gezet. Daarnaast kwam de nieuwe postcode niet in het systeem voor zodat er geen Tele 2 aansluiting mogelijk is op het nieuwe adres. Naar mijn uitleg dat de nieuwe postcode ook tijdens eerdere gesprekken met de klantenservice is doorgegeven (en het blijkbaar geen probleem was) en het feit dat de vorige bewoner tot januari 2009 Tele 2 op dit nieuwe adres heeft ontvangen werd niet geluisterd. Op mijn aanbod om e.e.a. even goed uit te zoeken en mij terug te bellen wilde de medewerkster niet ingaan omdat het systeem aangaf dat het onmogelijk was.

Het contract heb ik per direct opgezegd omdat het niet te verwachten was dat de verhuisopdracht nog snel gerealiseerd gaat worden. Vanaf februari tot half mei heb ik extra kosten gemaakt voor mobiel bellen (vanwege het niet kunnen gebruiken van de vaste telefoon), de kosten voor het bellen met de klantenservicelijn van Tele 2 (waar afspraken / gesprekken niet worden geregistreerd) en ook zijn de abonnementskosten in rekening gebracht terwijl er maanden niets is geleverd. Ik vind dit schandalig en heb daarom op 19 april een klachtbrief gestuurd incl. wat onderbouwende stukken mbt de eerder aansluiting op dit adres. Gisteren informeerde ik via de Tele 2 site hoe het met de behandeling van de brief staat. Er werd weliswaar snel gereageerd maar het antwoord zegt genoeg... "helaas kon de verzonden brief niet teruggevonden worden in het systeem".

stofzuigertje

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je TNT post de verhuizing van Concurent Tele 2 laat verzorgen?

Dat is vragen om problemen.
Ik zou dit liever zelf online doen en dan gaat het meestal wel goed.

Soms is stoppen oude goedkoper (meestal boete over enkele nog lopende maanden) en nieuwe nemen want dan krijg je korting.

Ook is dan op 2 adressen als je eerst gaat klussen en tijdelijk 2 woningen hebt ook mogelijk.
Dus nooit een andere verhuis service van grote concurrerende firma gebruiken want dat vertrouw ik niet meer.


Via E mail adres Webservice is soms nog iets te regelen zie adres hier vlak boven...

Inspiration
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mei 2009 19:34

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Inspiration »

Morgen (vrijdag) word ik (hopelijk) teruggebeld door Tele2 hoofdkantoor, maar eerlijk gezegd verwacht ik gewoon dat ik ook het hele Pinkster weekend mijn product niet kan gebruiken.
Zoals ik al had verwacht, wederom niet gebeld afgelopen vrijdag hoewel dat de woensdag ervoor wel was beloofd. Heel Pinksterren geen telefoon en internet gehad, door het goede weer hier gelukkig niet lang bij stilgestaan.
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Heel fijn dat Tele2 via dit soort berichten wat aan damage control probeert te doen op fora als deze, maar als ik dan mail en wederom niks te horen krijg gaat dat op den duur averechts werken. Sinds 20 mei is bekend dat er iets "ergs" aan de hand is met mijn aansluiting en sinds begin vorige week is de exacte (technische) oorzaak bekend. Mijn logische vraag is dan ook: waarom is dit nog niet opgelost???

Blijkbaar is 25 dagen zonder product zitten voor Tele2 nog geen reden om een stapje harder te gaan werken.

JohNNy2009
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2009 01:58

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door JohNNy2009 »

Wij zijn nu bijna anderhalve jaar klant bij tele 2 en wij hebben constant ellende.

Het Begon al met de aansluiting....
de aansluiting werkte niet eens op de afgesproken datum.
Dat is uitgelopen met 3 weken.

Nadat het eindelijk allemaal werkte en je zogenaamd dat geweldige interactieve tv van hun moet bekijken op een 42 inch scherm.
Krijg je constant blokjes beeld en liep de decoder constant vast.

Klantenservice gebeld en na aanleiding daarvan werdt mij ff verteld dat het aan mijn nieuwe tv lag.
Dus heb ik na aanleiding daarvan een monteur laten komen van de televisie leverancier.
Deze een uur of 2 bezig geweest met de conclussie dat mijn spiksplinter nieuwe tv niks mankeerde.

Ondertussen bleeft het TV probleem zich maar opstapelen.

Na een enige tijd zijn wij verhuisd naar een andere gemeente en natuurlijk moesten wij onze aansluiting meenemen.
dus dat hebben we keurig aangegeven bij tele 2.

daar hadden wij de hoop dat misschien de tv beter zou werken op een andere aansluiting.
Maar dit viel dus ook zwaar tegen.
Niet alleen de decoder ging gek doen. maar ligt regelmatig het internet eruit en moet het modem constant opnieuw opgestart worden.

Toen begon de ellende na de verhuizing van de rekeningen.
Tele 2 wil graag rijk worden op een hele gemene manier.

Je betaald de rekening automatisch en dan storten ze het bedrag terug op je rekening na 10 dagen. met de melding ( administratieve redenen )
Dan sturen ze gelijk een incassobureau naar je toe omdat je volgens hun niet betaald zou hebben.
dus daar nog eens extra ellende mee gehad.

Inmiddels is de decoder vervangen 2 weken geleden en werkt het nog steeds waardeloos.
het zappen duurt te lang.
Het beeld is waardeloos.
het modem dat iedere keer opnieuw opgestart dient te worden.
zonder enige aankondiging de digitale diensten uitschakelen omdat ze met het netwerk bezig zijn.. en dan ineens VOETBAL en film 1 en 2 als een dom excuus door krijgt.
Dan kan je de facturen niet eens inzien en krijg je ze niet eens in je mailbox van tele 2.
En als slappe excuus daarvoor komen ze met het verhaal dat je computer te oud is en dat ik mischien moet gaan denken aan een nieuwe laptop.
en of je je cookie's wil leegmaken.

Wat een onzin !!!

Nou mijn laptop is nog geen 4 maanden oud en draai inmiddels windows 7.
dus ik weet niet hoe nieuw mijn computer moet wezen om deze facturen te kunnen bekijken.. of de link werkend te krijgen.
waarschijnlijk dus met windows 2012 miisschien.

Voor mij is dat tele 2 gebeuren heel gauw klaar.. ik hoef gelukkig nog maar een maand of 5 met dit bedrijf te leven.
en als dit niet binnen 2 weken opgelost is zorg ik dat mijn contract ontbonden word.
dit wegens het niet nakomen van hun zogenaamde diensten die hun beloven.

en mensen met een plasma of LCD scherm... zeker niet aan te raden om deze provider aan te schaffen.
Ik denk eerder dat je TV er aan verrot van gaat dan dat je er plezier van hebt.

Dus Ik zou het niemand aanraden.

Misschien erg goedkoop ( maar zeker geen kwaliteit ) !!!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door jor »

Duidelijk verhaal, 1 van mijn kinderen ( nu ja, 33jaar :wink: ) wilde goedkoop uit zijn en klant worden bij tele 2. Hij twijfelde al omdat er meer van dit soort horror-story's te vinden zijn maar na jou verhaal zal hij het zeker denk/hoop ik niet doen, bedankt.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  Jack76 en Johnny2009

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

stefan10
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2009 14:31

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door stefan10 »

een jaar geleden heb ik opgezegd bij tele 2 ,daarna nooit meer wat gehoord geen automatische incasso meer gehad en van de week opeens doodleuk een brief van het deurwaarders kantoor of ik even 1250 euro wilde betalen voor achterstallige kosten :? .
maar probeer nu tele 2 maar eens te bereiken...
via de klantenservice kom ik alleen bij een verkoop afdeling en daar wordt ik doorverwezen naar een afdeling die niet te bereiken is als je geen klantnummer of telefoonummer hebt
is mijn opzegging nou verwerkt ? geen flauw idee en ik ben bang dat ik er ook nooit meer achter ga komen ook
wie heeft hier ervaring mee en kan me verder helpen ?

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  Stefan 10

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

xbetty1957x
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2009 10:30

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door xbetty1957x »

goedendag
ook ik wil een klacht doorgeven van tele2, wij hebben een zoon met een verstandelijke beperking en die is helemaal gek van voetbal met name PSV. Dus wij hadden tele2 aangeschaft zodat hij mooi de wedstrijden kon volgen dachten we, dus niet want iedere keer lag de provider eruit en kon hij dus geen voetbal zien, nu leg zo'n kind maar eens uit waarom dat niet kon. Dan wilde hij een programma terugkijken en dit ging dus ook al niet. Al met al wel iedere maand betalen en hoge rekening voor iets wat dus niet ging.
Had een hoge tel., rekening dus vroeg wat hun hier mee gingen doen en wat denk je helemaal niks.
Ben opgestapt bij tele2 en gaan nu wel ergens anders als mijn zoon maar voetbal kan kijken.

Ik begrijp niet dat ze zo met klanten om kunnen gaan. Het liefste zou ik ze ook nog eens een koude douche geven maar dan een ijskoude want gewoon koud is eigenlijk nog te warm

gr mevr v/d beek

stefan10
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2009 14:31

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door stefan10 »

vorige week heeft iemand van tele2 mij verzocht om via een website contact met hun op te nemen althans om mijn gegevens achter te laten.
ze hebben me gebeld op een oud nummer en me vervolgens verzocht mijn nieuwe nummer door te geven
die zelfde avond heb ik dat netjes gedaan met als resultaat dat ik na 1 week wordt terug gebeld om 13.44 ( terwijl ik had aangegeven bellen na 18.00 uur ) dat ik na 18.00 uur wordt terug gebeld!
nou mooi geen bericht van Tele 2 en nu een week of 2 later weet ik dus nog steeds niet waarom ik 1250 euro zou moeten betalen voor een dienst die ik niet gebruik

Inspiration
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mei 2009 19:34

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Inspiration »

stefan10, eerlijk gezegd snap ik niet veel van je bericht. :?
Kan me voorstellen dat Tele2 zo'n onduidelijk bericht ook niet begrijpt.

Om terug te komen op mijn probleem situatie, waarover ik op pagina 8 begonnen ben. Afgelopen week wél vaker contact gehad met zowel Tele2 en KPN en er zit nu eindelijk wat vaart achter.

Vorige week woensdag is er een onderdeel in de centrale vervangen.

Vorige week vrijdag een afspraak met KPN monteur gemaakt maar die kwam niet opdagen. :roll:

Vandaag wel een monteur over de vloer en die gaf aan dat de wijkcentrale geen signaal doorgaf aan mijn huis. Dus die is gaan informeren, blijkt dat er sluiting te zijn gemaakt/geweest in de wijkcentrale (waarschijnlijk door die reparaties van vorige week) en nu hebben nog meer mensen geen verbinding in mijn buurt. :shock:

Mooi verhaal dus, nu is het 1-2 dagen wachten tot die wijkcentrale weer "gefixt" is. Hopelijk dus ook inderdaad vóór komend weekend weer internet/telefoon. Mag ook wel een keer, zal dan rond de 35 dagen zijn.

stefan10
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2009 14:31

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door stefan10 »

oke misschien voor niet iedereen duidelijk dus nog even in het kort het hele verhaal!
ik heb van begin 2007 tot halverwege 2008 gebruik gemaakt van tele 2, omdat ik ivm scheiding weg ging uit mijn huis heb ik tele 2 in juli 2008 opgezegd, geen bevestiging ontvangen maar er werd niet meer afgeschreven door tele 2 dus ik dacht dat is geregeld.
nou mooi niet dus want nu heb ik een brief ontvangen van de deurwaarder of ik even 1250 euro wil betalen aan Tele 2 omdat ik het afgelopen jaar niet heb betaald.
als de opzegging niet is doorgekomen hadden ze moeten blijven afschrijven zodat ik er achter was gekomen dat de opzegging niet was verwerkt en had ik nu geen deurwaarder aan mijn broek gehad
tele 2 is onbereikbaar en de deurwaarder werkt niet mee om verdere info te verstrekken
vervolgens heb ik een bericht geplaatst op deze site en werd mij door een medewerker van Tele 2 vriendelijk verzocht mijn gegevens door te geven en er zou contact met mij worden opgenomen. heb alle gegevens die ik nog had doorgegeven maar vervolgens belde ze op mijn oude telefoonnummer en ik heb dus nogmaals een mail gestuurd of ze me wilde bellen op mijn nieuwe nummer maar dan na 18.00 uur want dan ben ik bereikbaar
vervolgens wordt ik gebeld maar om 13.44 uur ( dus niet om 18.00 uur ) dat ze me om 18.00 zullen bellen omdat ik dat had gevraagd :? nou mooi niet dus ik zit nog steeds te wachten op een telefoontje.
ik wil weten waarvoor ik nu moet betalen voor diensten die ik niet gebruik?

Carolinesmen
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2009 23:48

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Carolinesmen »

Tele-2 stuurt een monteur langs (gratis) :?: Wel aansluitkosten betalen, hoezo gratis. Monteur is hier en zegt waar is je KPN kastje. KPN kastje? U bent toch van Tele-2? Ja maar ik maak gebruik van de bekabeling van KPN. Oh okay en wat voor kastje moet dat zijn dan, nou dat zit meestal in de meterkast, hij gaat kijken en vind niks. Hij pakt zijn spullen en vertrekt.
Later belt Tele-2 dat ik zelf verantwoordelijk ben voor het aanschaffen van een ISRA punt...........een ISRA wat? Okay dus ik aan het bellen geslagen, KPN doet wat moeilijk omdat ik daar geen klant ben uiteindelijk word me verteld dat ik wel zo'n kastje kan laten installeren tegen een kostprijs van €320,- :? Dat geld heb ik niet.
Aangetekende brief verstuurd dat ik dat geld niet heb en niks heb gelezen in de voorwaarden over een ISRA punt.
Tele-2 wenst me succes met het betalen van het jaarcontract.
Ik heb dus nu niks maar moet wel betalen.
Kan dit zomaar?

Gesloten