Ok, net gebeld door Els Beltman, en zij nam mijn zaak gelukkig wel meteen zeer serieus. Heel fijn om eindelijk eens gehoord te worden door iemand bij het NTI.
Gelukkig voor mij zijn alle problemen nu opgelost, met de excuses van het NTI.
Dank u mevrouw Els Beltman!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft ook problemen met NTI?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 17 mei 2010 09:39
Re: Wie heeft ook problemen met NTI?
Hallo,
Ik heb juist hetzelfde probleem en ga een aangetekende brief sturen. Dat ze zo te werk gaan is gewoon schandalig! ik heb nooit iets aangevraagd of een mail gekregen met een bevestiging in!
Ik heb ook een mail naar [email protected] gestuurd hopend op een oplossing!
Iemand die mij nog enige informatie kan geven om mij verder te helpen?
Met vriendelijke groeten,
Chantal
Ik heb juist hetzelfde probleem en ga een aangetekende brief sturen. Dat ze zo te werk gaan is gewoon schandalig! ik heb nooit iets aangevraagd of een mail gekregen met een bevestiging in!
Ik heb ook een mail naar [email protected] gestuurd hopend op een oplossing!
Iemand die mij nog enige informatie kan geven om mij verder te helpen?
Met vriendelijke groeten,
Chantal
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 17 mei 2010 09:39
Re: Wie heeft ook problemen met NTI?
Ik ben wel woonachtig in België, maar als ik zo'n grietje aan de telefoon krijg van de klantendienst is er geen leidinggevende aanwezig en moet ik nog maar eens terug bellen!
Ik heb een juristenbureau ingeschakeld om mij hierbij te helpen en zolang hun mij niet kunnen aantonen van inschrijving of bevestiging betaal ik geen rooie cent en krijgen ze het pakket ook niet terug!
Iets op sturen ongevraagd kunnen ze niet terug eisen!
Ik heb een juristenbureau ingeschakeld om mij hierbij te helpen en zolang hun mij niet kunnen aantonen van inschrijving of bevestiging betaal ik geen rooie cent en krijgen ze het pakket ook niet terug!
Iets op sturen ongevraagd kunnen ze niet terug eisen!