Veel burgers zijn zich hier niet van bewust maar zo werkt het systeem nu eenmaal. Elke keer, elke dag ....klagen!
NB Behalve bij diarree mogen mijn 3 honden ook blaffen als er ,n boze man/vrouw voor m,n raam staat

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
ROTFLOver een goed half uurtje gaat mijn pc blaffen tot 23:00 uur. En zaterdag om 07:05 uur en zondag om 08:05 uur
''Deze halsbanden geven bij de twee grootste honden een elektrische schok zodra de stembanden trillen tengevolge van het blaffen. De twee kleinste honden hebben een halsband om die een ultrasoon signaal geeft wanneer de hond blaft. Dit is lange tijd goed gegaan, todat de 4e hond erbij kwam. Deze is nu 6 maanden oud en uiteraard ontzettend speels en nieuwsgierig en blaft daardoor wel eens, ondanks de anti-blafband''
De laatste quote is tevens mijn mening over u als ''dierenvriend''''Met een dergelijke opmerking heb je bij mij meteen alle "credits" verspeeld. Het zijn dus beslist geen dierenliefhebebrs. ''
Denkt u nu echt dat als je een gesprek voert met zo'n man/vrouw, die kennelijk toch al nauwelijks enig gevoel in hun donder hebben om hun huisdieren goed en -als het éven kan ook- liefdevol te verzorgen, hij zegt "u heeft helemaal gelijk, ik voed mijn honden helemaal verkeerd op, ik zal ze nu gelijk binnenlaten en uitgebreid knuffelen"... helaas, de praktijk wijst vaak iets anders uit. Als goede buur mag je zelfs nog uitkijken dat je door diezelfde 'dieren liefhebbende' buur niet weggepest of geterorisseerd wordt, omdat je hem 'de les' hebt willen lezen. Zo gaat dat tegenwoordig (het lijkt wel een modetrentron1 schreef:dat is nl het grote probleem in dit bekrompen land, mensen praten niet meer op een normale manier met elkaar.....