Zolang je totaal niets kunt onderbouwen kun je net zo goed helemaal niet reageren. Het enige wat je zegt is "dat is niet waar en dat is flauw als je daar om vraagt". Wat is er flauw aan om om een onderbouwing te vragen???Beste Magel,
Wat een stapel communicatie in een paar uur . We zijn al weer 2 pagina's verder.
De stelling van Magel dat een fabrikant minder winst maakt op zijn artikelen als hij deze aan een webwinkel verkoopt dan aan een traditionele winkel is onwaar.
Het is eerder het omgekeerde, dat de fabrikant een hogere prijs voor webwinkels hanteert om de verkoop bij de traditionele winkels te stimuleren. Er zijn inmiddels al enkele rechtzaken geweest waarbij webwinkels de gelijke prijs bedongen hebben als waarvoor de traditionele winkels kunnen inkopen.
De fabrikanten gaan dus ook niet failliet als er geen traditionele winkels meer zijn. Dit betekent dat internet winkels best kunnen bestaan zonder dat er traditionele winkels zouden zijn.
Het vervolg dat ik dan maar de oplossing van de ideale winkel (zo die al zou bestaan ) moet genereren en op dit forum moet plaatsen is een beetje flauw.
De essentie van mijn betoog is immers dat je de klant geen verwijten moet maken over zijn koop en korting-eis-gedrag maar iets extra's moet bieden waardoor hij juist naar jouw winkel komt.
Als je daartoe niet in staat bent , heeft jouw winkel geen bestaansrecht
Het zou niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat op deze manier een soort winkels uit de steden verdwijnt. so be it.
Je komt er zelf mee dat winkels maar aan al die eisen moeten doen, maar vervolgens vind je het flauw als ik dan vraag hoe dat financieel zou kunnen. Als je zo zeker van je zaak bent moet een onderbouwing niet zo moeilijk zijn lijkt me? Zal ik het dan maar voor je doen?
- Service als installeren/afleveren kost geld
- Winkelpand kost geld
- Voorraad houden kost geld
- Garantie zolang de klant wilt kost geld
- Personeel kost geld
- Laagste prijzen hanteren kost geld
- Omruilgarantie zolang de klant wilt kost geld
Dan mag jij me vertellen hoe je OOIT geld binnen gaat krijgen als je bovenstaande ALLEMAAL wilt leveren. Dat kun je namelijk niet. Het is het één of het ander. Flauw hé?