LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aangifte tegen Dexia wegens fraude
-
Re: Aangifte tegen Dexia wegens fraude
Het is dat ik tot een bepaalde hoogte kan meepraten over deze frauduleuze kwestie. Echt kaas van die aandelen/opties heb ik niet gegeten. Ik was zo'n dwaas, die mij in april 1999 op straat in Leeuwarden een contract liet aansmeren. Was ik maar zo slim geweest om toen 'nee' te zeggen. Maar ja, overtuigingskracht hebben die gladde verkopertjes wél. De contactpersoon in kwestie was ook niet lang daarna vertrokken. De stoelendans bij zulke instellingen is hoog.
Ach, het is één groot abracadabra. Ik ben blij dat er in ieder geval een PAL en een Leaseproces is om te vechten tegen de grote man. Jij alleen als burgertje redt het niet......
Desondanks had ik een paar dagen geleden wel mijn twijfels over Leaseproces (zie topic "hoe betrouwbaar is Leaseproces?"). Maar ja, die wankeling was te wijten aan de vriendjes van Dexia, het VEB.
Ik begin me zo langzamerhand groen en geel te ergeren aan deze witteboordencriminaliteit. Des te meer heb ik geen vertrouwen in de bemoeienis van de politiek, die alleen maar kijken naar het economisch belang dan het burgerbelang.
Ik volg zeer nauwkeurig deze ontwikkelingen.
Last, but not least; Piet ---> top!
Ach, het is één groot abracadabra. Ik ben blij dat er in ieder geval een PAL en een Leaseproces is om te vechten tegen de grote man. Jij alleen als burgertje redt het niet......
Desondanks had ik een paar dagen geleden wel mijn twijfels over Leaseproces (zie topic "hoe betrouwbaar is Leaseproces?"). Maar ja, die wankeling was te wijten aan de vriendjes van Dexia, het VEB.
Ik begin me zo langzamerhand groen en geel te ergeren aan deze witteboordencriminaliteit. Des te meer heb ik geen vertrouwen in de bemoeienis van de politiek, die alleen maar kijken naar het economisch belang dan het burgerbelang.
Ik volg zeer nauwkeurig deze ontwikkelingen.
Last, but not least; Piet ---> top!
Piet,
Als PAL en/of Payback aanwezig mag zijn bij het onderzoek naar de aankoopbewijzen,vraag dan aan de rechters of PAL en/of Payback
inspraak mag hebben over de te nemen steekproeven.
Als PAL en/of Payback geen inspraak mag hebben over de te nemen steekproeven,dan worden de gedupeerden alsnog genaaid,want de steekproeven staan dan al aan het begin van het onderzoek bij voorbaat al vast.Dexia zou per ongeluk(via Zalm) deze steekproevenlijst in handen kunnen krijgen.
Als er 100 steekproeven genomen worden en in 80 hiervan kunnen geen aankoopbewijzen getoond worden door Dexia,dan mogen we concluderen dat Dexia de boel bedonderd heeft!
Als PAL en/of Payback aanwezig mag zijn bij het onderzoek naar de aankoopbewijzen,vraag dan aan de rechters of PAL en/of Payback
inspraak mag hebben over de te nemen steekproeven.
Als PAL en/of Payback geen inspraak mag hebben over de te nemen steekproeven,dan worden de gedupeerden alsnog genaaid,want de steekproeven staan dan al aan het begin van het onderzoek bij voorbaat al vast.Dexia zou per ongeluk(via Zalm) deze steekproevenlijst in handen kunnen krijgen.
Als er 100 steekproeven genomen worden en in 80 hiervan kunnen geen aankoopbewijzen getoond worden door Dexia,dan mogen we concluderen dat Dexia de boel bedonderd heeft!
Hallo dejongh1,
PAL en/of Payback zijn niet aanwezig tijdens het onderzoek door een deskundige bij Dexia omtrent de aan-en verkoop van de aandelen.
De advocaten van het Samenwerkingsverband hebben de rechter verzocht om bij dit onderzoek aanwezig te zijn.
Dexia heeft hier bezwaar tegen gemaakt.
Dat wil niet zeggen dat de invloed van de verweerders nihil is omtrent dit onderzoek.
Achter de schermen wordt hier druk aan gewerkt, maar daar kan ik geen mededelingen over doen.
Hoe en door wie het onderzoek wordt gedaan horen we op 2 juni om 1400 uur van het hof.
Dit is openbaar en wordt uitgesproken in het gerechtshof in Amsterdam.
Groeten,
Piet
PAL en/of Payback zijn niet aanwezig tijdens het onderzoek door een deskundige bij Dexia omtrent de aan-en verkoop van de aandelen.
De advocaten van het Samenwerkingsverband hebben de rechter verzocht om bij dit onderzoek aanwezig te zijn.
Dexia heeft hier bezwaar tegen gemaakt.
Dat wil niet zeggen dat de invloed van de verweerders nihil is omtrent dit onderzoek.
Achter de schermen wordt hier druk aan gewerkt, maar daar kan ik geen mededelingen over doen.
Hoe en door wie het onderzoek wordt gedaan horen we op 2 juni om 1400 uur van het hof.
Dit is openbaar en wordt uitgesproken in het gerechtshof in Amsterdam.
Groeten,
Piet
-
Beste Piet,
Min of meer heeft het Hof dus toegestemd in het verzoek van mr F.Bots uit Maastricht gedaan in punt 3 van zijn verzoek in zijn verweerschriftie
Zie bij documenten bij site Pay Back.Het is overigens een uitstekend verweerschrift van deze jurist.
Min of meer heeft het Hof dus toegestemd in het verzoek van mr F.Bots uit Maastricht gedaan in punt 3 van zijn verzoek in zijn verweerschriftie
Zie bij documenten bij site Pay Back.Het is overigens een uitstekend verweerschrift van deze jurist.
Het is maar goed dat Piet de vinger aan de pols houdt
Belangrijk is Piet zeker en ik wil hem bedanken voor zijn tomeloze inzet en er toch maar weer steeds zijn .Klasse!!!!!
Margriet.
Margriet.
Sorrygast,Min of meer heeft het Hof dus toegestemd in het verzoek van mr F.Bots uit Maastricht gedaan in punt 3 van zijn verzoek in zijn verweerschriftie
Min of meer klopt hetgeen je stelt.
Dexia heeft met name gereageerd op dit verweerschrift van mr F Bots door bv jaaropgaves te overleggen. Hierop is zgn een één tweetje ontstaan tussen de verweerders onderling wat geleid heeft tot het instellen van een onafhankelijk onderzoek. Zie ook topic:
Lease-schandaal moet volledig uit de wereld
Hoezo splintergroeperingen die elkaar tegenwerken?
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Het zijn wel Piet en Lourens die voor niemand bang zijn en aangifte doen
Waar zouden wij gedupeerden zijn zonder PAL
Kun je daar iets meer over vertellenIn België is die bank al een paar maal aangeklaagd, wie weet wat ze nog meer op hun kerfstok hebben...
-
Ach fonie, ga zelf eens zoeken op Internet.
vbld.
vbld.
Één van de verschillende voorbeelden..KPMG en Dexia verdacht van fraude in België
het faillissement van het spraaktechnologiebedrijf Lernout & Hauspie in Belgie. Zo stond afgelopen week te lezen in de krant van Gooi- en Eemlander.
Bij Lernout & Hauspie, dat aanvankelijk werd gezien als parel aan de kroon van de moderne Belgische technologie, bleek jarenlang met dochterbedrijven in Azië te zijn gerommeld. Na een lange voorhechtenis zijn de oprichters voorlopig weer op vrije voeten.
Het is nu een stuk duidelijker geworden voor me, bedankt voor de tip
Een stuk dichter bij huis als je het mij vraagt.Het zijn wel Piet en Lourens die voor niemand bang zijn en aangifte doen