LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door So be it »

Nou.... erg veel meer "persoonlijker" kan het niet worden, hè mlmscammertje....? :lol:

Eens kijken:
Gedragsregels:

Agressieve, lasterlijke, schadelijke, misleidende of anderszins ongepaste, irrelevante of "vervuilende" bijdragen zijn niet toegestaan.
Ik heb diegenen laten staan, waar JIJ je aan bezondigt.... :wink:
Bezoekers zullen elkaar en anderen respecteren ...
Dan wordt het tijd dat je stopt met ons voor oplichters uit te maken! :roll:
Uitspraken van SBI:
Ben JIJ nu met haar getrouwd?
(Haar man was toch ook weggelopen door HL?)
Is haar terminale ziekte nu ook over?

Niet kinderachtig gaan doen, scammertje....
Jullie geven mlm overal de schuld van! :lol:
Maar wat vindt je misleidend, obsceen, etc?
En ja hoor, SBI doet het weer tracht zijn gelijk te halen door persoonlijk te worden.
Wat een constructieve bijdrage weer van deze overtuigde MLM'er

Aardig van je dat je me nu mlm-er noemt..... Is óók wel eens wat anders geweest!
Zijn uitspraken en manier van omgaan met anderen, zijn gebrek aan respect, zijn nietzeggende uitspraken en zijn ontwijkende, kinderachtige en vulgaire antwoorden zijn veelzeggend betreffende MLM.
:shock: .... :roll:
Andere van zijn uitspraken op dit forum zijn te lezen op via:

http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/sobeit.html
Wat vind ik het fijn dat je me een eervolle vermelding waard vindt op je eigen website...
Er zijn er hier wel een paar die er blij mee zullen zijn, maar vermoedelijk ook wel een paar die dat niet zijn..... :wink:

Ga wel eens kijken, vanavond.....

mvg, So be it.... :lol:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ik heb diegenen laten staan, waar JIJ je aan bezondigt....
Pfff, weer lachwekkende bluf van SBI. Wanneer ga je je uitspraken nou eens onderbouwen? Of blijf je vulgaire, kinderachtige en ontwijkende berichtjes plaatsen? :oops:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door So be it »

@ anti-mlmscammertje.....,
Heb even hartelijk moeten lachen......... :lol:

Mijn vrouw in eerste instantie niet, want die werd gelijk belaagd met één of ander virus op je site!!!! :twisted:
En het was niet het anti-mlmvirus!!!!!! :evil:

Maar later hebben we ons samen verbaasd over je kinderlijke reacties......

Een advies voor je:
Ik zou het gauw weghalen.... :?
Niet omdat ik "snode plannen" heb, maar je zet jezelf voor "paal".....
(Deze KUN je erbij zetten, natuurlijk, Oelewapper...! Knurft! eh, eh eh, prolurk! :shock: ... :lol: )

So beat it.....

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ik zou het gauw weghalen....
NEE

Het geeft perfect aan hoe MLM'ers met tegenstanders omgaan ...

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door E-nergetix »

NEE

Het geeft perfect aan hoe MLM'ers met tegenstanders omgaan ...
Het geeft aan hoe 1 mlm'er met tegenstanders omgaat...

Het wordt eens tijd dat jij je gaat afvragen of je nog objectief bezig bent met je hetse....

Je begint de laatste tijd erg veel Ad de Beer trekjes te vertonen hier op dit Forum...

Je bent bekend met het gezegde: "Doet een ander niet, wat jij niet wilt dat jou geschied?" (Schrijfwijze daar gelaten)

Is misschien een nadenker....

Oh ja, Ik wacht nog steeds op je excuus mbt mij tot oplichter bevorderen hier op het forum..

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

Energetix, dat was op een andere thread, hier gaat het over Herbalife.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 04 sep 2006 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

Het wordt eens tijd dat jij je gaat afvragen of je nog objectief bezig bent met je hetse....
Hetse? Ik geef mijn mening, stoort dit je?
Oh ja, Ik wacht nog steeds op je excuus mbt mij tot oplichter bevorderen hier op het forum..
Kan je lang op wachten ...

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Gisteren een ex Herbalife distributeur tegengekomen. Nu, twee jaar nadat ze begonnen is (na er twee jaar full time, inclusief avonden en weekends voor gewerkt te hebben), geeft ze volmondig toe dat ze financiëel onafhankelijk is.

Nu beseft ze maar al te goed dat de inkopen die door distributeurs worden gedaan, volop verkocht worden aan echte klanten.

Ze sprak van mensen die samen met haar begonnen zijn, er nog steeds full time voor werken, en ook al veel verder staan als toen ze begonnen zijn, 2 jaar geleden. Dus mensen die er keihard voor werken, en er leuk aan verdienen...

Ze sloot af met de opmerking dat ze heel blij is dat ze die uitdaging is aangegaan, en dat ze gelukkig mensen rond haar had die haar droom mee verwezenlijkt hebben.



Was weer een prima bewijs !!

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door E-nergetix »

en dan vooral deze trekst niet vergeten te lezen:
In summary, I found no test data that support the claims for improved engine performance made by vendors of magnetic fuel treatment devices. Until such data become available, considerable skepticism is justified. At present, it seems quite unlikely that any of the claimed benefits of magnetic fuel treatment are real.
Hij heeft geen test data gevonden dat genoemde claims in zijn aangehaalde artikel wel of niet kloppen. MAAR hij heeft geen enkel bewijs dat zijn verhaal klopt...

Ik citeer: "considerable skepticism is justified"

Sorry dat ik het schrijf... Zolang jij niet met onderbouwde tegenargumenten of bewijzen komt die andere dingen bewijzen, heb je dus niets, nadda, noppes in handen.. Allen het verhaal van 1 persoon die zegt dat men niet alles moet geloven...

Toedeloe!!

MLMangel was zo slim om zijn Nikken verhaal te verplaatsen.... Ondanks dat laat ik het hier staan...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

Het interessante artikel Ripped Off By Herbalife, is te vinden via http://www.mlmwatch.org/13Victims/fox.html

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

Tja, Energetix, het gaat hier over Herbalife, niet over magnetisme. :oops:

Wel je bijdrage toevoegen aan de juiste topics ... :roll:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door So be it »

@ Anti-mlmscammertje......,
Het geeft perfect aan hoe MLM'ers met tegenstanders omgaan ...
Wat is dat voor vieze verdachtmaking?
Wat is er mis mee dat ik zeg dat je jezelf voor paal zet als je die flauwekul niet weghaalt?

Raar mannetje ben je....? :roll:

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

Canadian Herbalife Marketers Fined $150,000

for Operating Illegal Pyramid Scheme.
Competition Bureau, Ottawa, Canada
November 23, 2004

BRON: http://www.mlmwatch.org/04C/Herbalife/herbalife09.html

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

The Dubious Promotion of Herbalife's Niteworks

In May 2004, the Proceedings of the National Academy of Sciences published an article by Ignarro and 11 co-authors about a study in which mice with high cholesterol levels who exercised and were given arginine, vitamin C, and vitamin E were compared to sedentary mice and to mice who exercised but did not get the supplements.

The researchers found that the supplemented mice developed fewer problems with their coronary arteries.

Scientific journals require authors to disclose any financial interest they have in the subject matter they write about.

However, the article did not disclose Ignarro's tie to Herbalife or his financial interest in a product related to the study.

In fact, the lack of disclosure and extent of the connection did not come to light until David Evans, an investigative reporter for Bloomberg News, learned how much amount of money was involved as reported in documents submitted to the Securities and Exchange Commission as part of Herbalife's application to become a publicly-held company.

BRON: http://www.mlmwatch.org/04C/Herbalife/niteworks.html

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door So be it »

@ Anti-mlmscammertje,
Contrary to the Act, participants were compensated for the recruitment of new participants and had to buy specific quantities of products as a condition of joining the plan. In addition, GOLS and its participants—through its Web sites and other promotional materials—recruited new participants by exaggerating income expectations without disclosing the income of a typical participant.
Één van de zéér zeldzame gevallen dat je een ernstige overtreding terecht meldt!
Bravo! Goed gedaan! Ga zo door....! (Zal helaas wel niet... :cry:

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

Permanent Injunction against Herbalife (1986)
Making false or misleading representations with respect to any specific goals for participants in defendants' marketing program relating to the number of new customers or new participants a participant may obtain within a specific time period or an amount of money a participant may earn through bonuses and overrides.
BRON: http://www.mlmwatch.org/04C/Herbalife/1986order.html

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

"Herbalife is very careful about what we say on the label," Ignarro said. Herbalife, based in Los Angeles and reporting $1.8 billion in worldwide sales in 2002, has been the subject of more than 100 complaints about deceptive marketing practices filed with the FTC against its independent distributors, who advertise through the ubiquitous homemade signs ("Lose 30 lbs. in 30 days") and on their own Web sites.

BRON: http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dy ... 9-2003Oct6

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

... Thomas Michel, associate professor of medicine at Brigham and Women's Hospital in Boston, a nitric oxide researcher (said:)

The efficacy of simply taking amino acids by mouth, which theoretically could prompt the body to produce nitric acid, "has yet to be established scientifically," Michel said.

For instance, some people with cardiovascular disease might not be able to convert amino acids into nitric oxide. Or an excess of amino acids, like certain vitamins, may simply be excreted. Meanwhile, Michel said, there are very effective ways for many people to improve heart health, namely exercise and smoking cessation.

Walter Bortz, a retired Stanford University medical professor, calls nitric oxide a "wonderfully important molecule," ... He said the greatest challenge for any dietary supplement, however, is making it available in the body at the right time, in the right place and in the right quantity.

BRON: http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dy ... 9-2003Oct6

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door So be it »

@ Anti-mlmscammer,
Niet materiaal van 10 jaar oud vermelden, aub.
Voor de rest.........?
Ga zo door..., zolang als het duurt..... :lol:

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Herbalife: handelaar in kwakzalverij en illusies…

Ongelezen bericht door mlmangel »

Niet materiaal van 10 jaar oud vermelden, aub.
Leuk dat je het vriendelijk vraagt, maar op deze en andere threads wachten we nog steeds op wetenschappelijk onderbouwde artikels uit onafhankelijke bronnen die aantonen dat de producten die Herbalife verkoopt daadwerkelijk doen wat H. beweert.

Zoals eerder aangeggeven, het maakt niet uit of een wetenschappelijk artikel 1 jaar, 10 jaar of 100 jaar oud is, zoalang het niet is werlegd, is het correct. Falsificatie heet dit ...

En waarom mag er geen materiaal van meer dan 10 jaar oud vermeld worden??? Ga jij bepalen wat mensen wel of niet mogen lezen om zich een beeld te vormen betreffende Herbalife??? :oops:

Trouwens, slechts 1 van de onderstaande artikels is van voor 2000, en het betrof geen wetenschappelijk artikel, maar veroordeling van Herbalife distributeurs ...

2004, Ripped Off By Herbalife
2004, Canadian Herbalife Marketers Fined $150,000
2004, The Dubious Promotion of Herbalife's Niteworks
2003, Herbalife ... more than 100 complaints about deceptive marketing practices
2003 ... efficacy of simply taking amino acids by mouth, ... "has yet to be established scientifically ...
1986, Permanent Injunction against Herbalife

Gesloten