LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

ja heel erg bedankt voor je mail ,eindelijk eens iemand die iets doet .ik heb helaas maar 1 bon voor de rest alleen de aankoop bon en wat facturen meer helaas niet ,ben ook benieuwd wat ik nog van it,s hoor ,houd jullie op de hoogte .gr

mirellab
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:43

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mirellab »

Dit is het enige wat ik heb toolboy.

Ben je al iets verder mestreech met it's of em service? Ik heb er nog nog niets van weer gehoord.

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

nee ook niet veel ,moest een brief naar consumenten belangen sturen van it,s dat zou snel gaan ,nou dus niet moeten weer copieen van alles en heb ook nog niet alle bonnen :( zie het echt niet zo zitten en een nieuwe wasmachine kan ik niet betalen , ik moet nu mijn was naar andere brengen .dus al met al veel gemail op en neer en gesprek maar nog niets verder :cry:

Toolboy

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door Toolboy »

Wordt aan gewerkt.
Ik ben nog effe aan het uitzoeken wie de zaken van fa frenko alhier doet.
Dat kan even duren.

mirellab
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:43

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mirellab »

oke ik wacht af.

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

ok ,hoop dat je ons verder kunt helpen toolboy

Toolboy

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik zal zeker m`n best doen.
Edy nordland en nog andere merken zijn onder gebracht bij fa Frenko.
Fa Frenko heb ik al meerdere malen gebeld .
Edoch de tijden via de site van hun worden niet gehanteerd.
Elke dag bereikbaar van??? tot ??? maar als je belt zijn ze er niet.
Maandag weer een dag.

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

komt me erg bekend voor ,ook als ik bel bij em service krijg ik ze er niet aan ,en dan zal frenko wel hetzelfde zijn.

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

vandaag bij de post een rekening van 65 euro gekregen terwijl er niets gedaan is en ik nog garantie heb ,met it,s maastricht gebeld maar willen ons niet meer te woord staan :?: erg fijn hoe ze met de klanten omgaan.

mirellab
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:43

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mirellab »

Wat belachelijk. Ik vind het echt te gek voor woorden dan It's niets onderneemt voor jullie mestreech.

Ikheb vandaag maar weer eens een mailtje gezonden, dat ik nog op antwoord wacht. (maar dan iets subtieler).

Toolboy

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door Toolboy »

Hoi wat staat er op de rekening?onderzoeks raport

mirellab
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:43

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mirellab »

Heb inmiddels een antwoord gekregen van EM service/Nordland.

---------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,

Bij deze delen wij u mede dat wij uw apparaat alleen kunnen repareren tegen het aangeboden maximaal reparatietarief van 170,17 euro.

Mocht u een afspraak willen maken dan kunt u ons dit wederom per e-mail laten weten.

Met vriendelijke groet,

EM Service.
---------------------------------------------------------------------------------

Nou dacht het dus niet. Heb een mailtje gestuurd dat ik het met mijn rechtsbijstandverzekering ging opnemen, maar daar hebben ze nog niet weer opgeregageerd.

Mestreesch heb jij inmiddels al wat van IT's, Nordland of EM Service gehoord?

Toolboy

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik heb een mailtje naar de fabrikant gestuurd en ben nog steeds in afwachting van hun antwoord.
Ik hoop dat ik spoedig wat van hun verneem,en zal jullie het dan melden

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

heb ook brieven de deur uit gedaan naar em service over die rekening ,die ga ik dus echt niet betalen ,want hij heeft niet uitgevoerd.
verder naar it,s consumenten belangen een brief gestuurd ,dus ben benieuwd hoe het nu verder loopt. we hebben ook in de brief gezet mocht het niet worden opgelost we gerechterlijke stappen ondernemen . maar voor ons nooit meer it,s of nordland . moet nu nog steeds met mijn was naar andere ,en dat terwijl ik ook nog ziek ben ,nee dan je dit er echt niet bij hebben .

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

inmiddels een brief gekregen van EM service dat ik de rekening moet betalen want is iets aan de kraan ,nou echt niet monteur loopt wegf kijkt niet eens naar het defect en zou dan 65 euro moeten betalen . verder nog van its een brief dat ze een omruil voorstel hebben krijg dan ter waarde van 390 euro ja dag dacht het dus niet de wasmachine vertoonde al problemen het 1e jr gan dus echt niet akkoord met zo weinig .hij koste toch 449,00 euro en ik wil echt meer zo,n rot ding ,verder moeten we de was nu ook steeds weg brengen en ook nog schade aan de kleding ,nee 390 euro is dus echt te weinig. hebben nu weer brieven geschreven ben benieuwd hoe het verder gaat .maar word ondertussen gek ervan :twisted:

mirellab
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:43

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mirellab »

Ben je dan verplicht om weer een nordland te nemen?

Wij hebben inmiddels een miele gekocht en hoop er heeeeeeeel lang plezier van te hebben.

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

stond niet in de brief maar wil ook geen nordland meer ,maar helaas hebben we geen groot budget dus kan een miele helaas niet betalen :cry: helaas kunnen we het geld niet zo krijgen ,want mijn schoonmoeder heeft een miele en gaat kleiner wonen en wilde ons die geven maar 2 machines is wel wat veel .

mirellab
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:43

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mirellab »

als ik jouw was zou ik erop aandringen bij It's dat je die 390 euro wilt hebben en geen vertrouwen meer hebt in Nordland en It's en elders een wasmachine wilt aanschaffen.

Dan kun je altijd nog die Miele overnemen.

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mestreech123 »

foutje is maar 320 wat ze vergoeden :cry: en helaas moet ik een andere wasmachine nemen en krijg geen geld

mirellab
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:43

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door mirellab »

service is er niet bij he hoor ik wel.

I.p.v. dat ze zeggen. Goh wat vervelend allemaal mevrouw hier heeft een nieuwe (GEEN Nordland natuurlijk). Nee lekker moeilijk doen.

Gesloten