LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NKL Duitse Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
pc.bakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2009 16:32

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door pc.bakker »

Ben de gehele afgelopen week dagelijks gebeld met de vraag of ik geen gebruik van hun aanbod wilde maken: 97% kans op prijs. Bellen soms 2 keer per dag. Toen ik nog eens heel nadrukkelijk NEIN zei werden ze boos aan de andere kant en werd de verbinding verbroken. Aardige mensen!

pebbles1234
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2009 14:39

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door pebbles1234 »

ik doe al 2 jaar mee met de nkl heb vorig jaar 50.000 euro gewonnen.
dus mensen het kan wel dat je een grote prijs wint.

johan1977
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 okt 2007 11:31

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door johan1977 »

Ik heb ooit eens mee gedaan en dacht yes hoppa 120,000,- euro gewonnen te hebben.

Ik kreeg geen gehoor van die nkl en ben zelf maar eens na 4 dagen gaan bellen.

Wat krijg je te horen :shock: Sorry maar wij zijn vergeten het bedrag af te schrijven van uw rekening nummer .

Nou er was wel degelijk wat afgeschreven maar niet voor 4 loten maar voor 3.

En NKL Fijne vakantie gehad ???????????

jaymay06
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2009 15:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door jaymay06 »

hallo,heeft er iemand het juiste nr om dit op te zeggen?? probeer het al een tijdje op te zeggen maar dit lukt niet!! help!!!

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

welk nummer bel je?

jaymay06
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2009 15:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door jaymay06 »

09004636655 en 09004006001 en bij allebij krijg ik dus een bandje dat ze je graag te woord willen staan maar niet via dit nr ... weet jij misschien een andere????

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Bel naar Hamburg. Het nr. staat op een van de vorige pagina's

stephaniemr
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2009 16:52

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door stephaniemr »

Lieve mensen..
helaas was ik ook zo verschrikkelijk achterlijk om erin te trappen.. zo'n charismatisch jongen aan de telefoon die nog beweert dat ie de zelfde 4 cijfers koos als mij omdat hy op dezelfde dag als mij geboren was..
toen vertrouwde ik het al niet maar dacht ag is maar een wervingsstunt..
ik was na dat gesprek toch benieuwd wat voor lotterij het was en zag gelijk deze site. ik dacht omg! hoe kan ik zo stom zijn.. maar dat doet er niet toe.. ik belde mijn bank om te vragen of ik de reknr kon blokkeren die ik hier eerder op het forum had gevonden. kon niet. de medewerkster vertelde me dat ik 3 dagen bedenktijd had ookal had ik toestemming gegeven. ik op telnr jacht. geen 1 tel nr deed het. (ik had mijn moeder laten bellen want die spreekt duits, held die ik ben) toen belde mijn moeder opeens het nr (let op!) : 004940809049380 bleek te kloppen en ik moest zelf terug bellen want de mvr spreek ook nog perfect nederlands! het was een zeer aardige mvr en ze heeft mij uitglegd dat het niet om oplichterij gaat maar op verkeerde handelswijze van de wervers. de nr die zij opgeven zijn fout en ze moeten het na checken.Daardoor is opzeggen heel moeilijk. de mvr adviseerde mij haar nr door te geven aan iedereen die dit probleem heeft. dus bij deze!
groetjes een ex-gedupeerde
004940809049380
004940809049380
004940809049380
004940809049380
004940809049380
004940809049380
004940809049380

voor de duidelijkheid dat mensen er niet overheen lezen;)

John84
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2009 15:23

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door John84 »

Lieve mensen,

Ook ik ben vanmiddag benaderd door een verkooppunt van de NKL en ben ook zo stom geweest om erin te trappen. De vrouw aan de lijn vertelde me dat ze van de Nederlandse staatsloterijshow was. Ik krijg binnenkort de papieren thuis gestuurd, maar na jullie reacties gelezen te hebben ga ik gelijk stoppen met deze loterij. Ik hou mijn bankrek. nu in de gaten, en zal het bedrag meteen laten stoneren. De vrouw aan de telefoon zei dat er pas geincasseerd zou worden na de ontvangst van de papieren, maar mijn gevoel is dat dit al veel sneller zal gaan gebeuren.

Ik heb zojuist gebeld met het telefoonnummer wat in de vorige reactie is geschreven. Zij wist me te vertellen dat er 130 verkooppunten zijn. Ik hoop dat er in de formulieren een juist tel.nr staat om bij de juiste verkooppunt af te melden.

Mvg,

John

lycke
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2009 11:07

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door lycke »

Ik werd net gebelt, een vrouw met ongelovelijk gebrekkig accent.

"Goedenmiddag u spreekt met ..... van de NKL,, bent U mevrouw (zegmijnnaamlieverniet)?"

"Pardon? met wie spreek ik?"

"van de NKL de noord (..niet te verstaan..) loterij, bent U mevrouw??"

"Als ik dat was, waarvoor belt u dan?"

"U heeft hoogste prijs gewonnen in uw straat, u bent net millionair geworden, woont u nog steeds op de (straatnaam)? "

"het spijt me, met alle respect,, ik hang nu op. U belt privé en dit komt super ongeloofwaardig over"




Belachelijk, dit soort dingen kunnen toch achterhaald worden? Dit soort bedrijven (zo kun je het eigenlijk niet noemen, maar toch) moeten toch gewoon worden vastgezet.

kulletje
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2009 20:07

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door kulletje »

ben vandaag ook benaderd door een dame van de nkl loterij. na haar eerst het praatje te laten doen heb ik gevraagd of ze nog in sinterklaas gelooft, maar daar kon ze niet om lachen. tijdens het gesprek via de telefoon heb ik gelijk even op internet gekeken en zag via google deze site staan. daar heb ik de dame op gewezen en heb een paar passages voorgelezen. de dame werdt zelfs een beetje boos op mij, maar ik heb haar een prettige dag toegewenst en veel succes toegewenst met verdere verkoop. het klonk aan de telefoon te vaag voor woorden. dus mensen, kijk uit voor deze praktijken. als je geld wil winnen kan je beter alle inleg in een potje doen. dan heb je meer over aan de eind van de rit

Victor11233
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2009 00:09

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Victor11233 »

Mensen, wat zie ik hier veel simpel gepraat staan van impulsieve mensen! De nkl en skl zijn gewoon echte staatsloterijen van duitsland. Ik las net op het forum dat nederlanders officieel niet benaderd mogen worden om mee te spelen.. Dit is misschien niet juist, maar je bent er toch zelf bij!! Waar ben je in vredesnaam ingetrapt als er wordt opgenomen waar je in mee speelt en alles met een 'ja' beantwoord? Je moet volwassen zijn om mee te spelen en volgens mij kun je ook gewoon 'nee' zeggen, maar ja, volgens mij ruiken jullie op dat moment alleen geld..

pietershof
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2009 10:00

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door pietershof »

Ik doe mee met de skl lotrij en niet de nkl loterij, maar het klinkt allemaal hetzelfde. Ik kon ook met de telefoonnummers die jullie hebben gemaild gewoon bellen met "mijn"loterij. Dus ze werken wel samen blijkbaar.
Ik heb vorige maand opgegeven, maar nog geen post gehad. Ze waren heel vriendelijk en stuurde meteen opnieuw de post door. Ik heb ook een gratis telefoonnummer gekregen: 00800-45632553. Als de post er over 3 dagen nog niet is, mocht ik opnieuw bellen. Ik ben erg wantrouwend en houd het in de gaten, maar het klinkt wel goed. Dus mijn proeftermijn houd ik wel vol.
Nu maar hopen dat alles goed komt!

Groetjes,
Linda

Emmertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2009 16:49

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Emmertje »

Ook ik werd 2 weken geleden gebeld door een zeer volhardende vrouw die mij verzekerde dat ik na een maand zonder problemen kon stoppen. Uiteindelijk, nadat ze lang op me heeft ingepraat, toch ja gezegd en enkele dagen later had ik m'n papieren al binnen met de loten, maar zonder e-mailadres om op te zeggen (heeft iemand dit?).

Nadat ik wat verhalen op deze site had gelezen heb ik besloten dit per direct op te zeggen. Ik heb 't nummer 004940809049380 gebeld en na een minuut kreeg ik een Duitse vrouw van NKL aan de telefoon. Nadat ik m'n klantnummer had verteld en in m'n beste Duits/ Engels haar had verteld dat ik per direct wilde stoppen werd zij kortaf en weigerde schriftelijk te bevestigen dat ik was gestopt met NKL. Na wat gelobby van mijn kant heeft ze toch mijn emailadres opgenomen om via de e-mail een bevestiging te geven. Dit moest zij echter door een collega laten doen omdat zij zelf geen e-mails kon versturen (?!!). Zeer benieuwd of ik uberhaubt een e-mail krijg.

Weet iemand dus een e-mailadres om alsnog op te zeggen via e-mail? En hoe kan ik nu al de bank informeren dat wanneer er geld wordt afgehaald zij dit moeten blokkeren? Er staat nml geen bankrekeningnummer op de brief.

Ik hoor graag van iemand, krijg namelijk flink de zenuwen hiervan en BAAL d'r van dat ik me door zo'n vrouwtje heb laten beetnemen...

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Emmertje:
E-Mail: [email protected]

Emmertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2009 16:49

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Emmertje »

bedankt, heb ze direct een mail gestuurd en nu maar hopen dat 't door is gekomen en de mail niet terugkomt :-S

CCVDriver
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2009 18:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door CCVDriver »

Goedendag mede gedupeerde van NKL,

Ik ben gister avond 7/7/09 gebeld door NKL om mee te doen,
normaal doe ik hier nooit aan mee maar dacht voor deze keer...... he laten we het eens proberen TOT ik op de site van Radar ging kijken en al jullie reacties las.

Vraag aan jullie:
Is het bedrag bij jullie direct afgeschreven of pas later en hoeveel later?
En weten jullie een mogelijkheid om dit zo spoedig mogelijk stop te zetten.

Alvast bedankt voor de hulp en lees jullie reacties graag door.

Croissanne
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2009 09:18

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Croissanne »

Net werd ik ook gebeld door deze staatsloterij. Ik had een dame met een gebrekkig accent aan de lijn, die niet van ophouden wist. 96% winkans, miljoenen euro's die op mijn straat gevallen zijn, voor 70 euro kon ik 4 loten krijgen die ik gegarandeerd weer terug zou verdienen, blablabla.
Toen ik haar vertelde dat ik haar niet geloofde verzekerde ze me ervan dat ze volstrekt legaal bezig was.
"Nee bedankt, ik doe hier niet aan mee."
"Maar mevrouw, vertelt u mij wat u tegen houdt."
"Ik geloof u gewoon niet."
"Maar mevrouw, waarom niet?"
Dit ging maar door en ging maar door. Na een tijdje begon ze weer een heel verhaal op te hangen en ik liet haar maar even lullen, ik luisterde toch niet. Intussen ging ik de NKL Staatsloterij even googlen en kwam ik op dit forum uit. Bedankt mensen!
"Volgens mij bent u gewoon een oplichter en daarom doe ik hier niet aan mee."
"Maar mevroouuuuw, ...?"
Ik heb minstens tien keer nee gezegd voordat ik ophing. Het mooie is, dat ze me weer terugbelde en mijn voicemail heeft ingesproken:
"Mevroouuw, dat u niet mee wilt doen is prima hoor. Maar gaat u nou niet zomaar ophangen he. Die manieren heeft u toch niet van uw moeder geleerd?" Over manieren gesproken...

jellemans
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 jan 2009 13:06

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door jellemans »

@Victor11233

'volgens mij ruiken jullie op dat moment alleen geld..'
Is dat niet de enige reden om met een loterij mee te doen dan?
Je lijkt een beetje een verbitterde verkoper die te vaak 'nee'heeft gehoord.Het zijn vaak deze verkopers die andere telefonisch lastigvallen ,niet andersom.

El Blanco
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jul 2009 11:52

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door El Blanco »

Goedenmiddag,

Net een zeer slecht sprekende man aan de lijn gehad en er ook ingetrapt door de bandopname in te spreken. Nu ik deze site aan het lezen ben, wil ik er eigenlijk meteen vanaf.

Ik krijg binnen 2 weken de informatie binnen en ik ga dan meespelen van 1 oktober t/m eind maart. Voor die tijd kunnen ze toch geen geld van mijn rekening afhalen ofwel?

Wat kan ik nu het beste doen? Ik heb verder nog geen enkele informatie. Kan iemand mij vertellen welk nummer nu werkelijk goed is om te bellen??

Alvast bedankt,

Groetjes

Gesloten