LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brutaliteit van Lasercards-service

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
beja3
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2008 22:33

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door beja3 »

Ben inbezit van een lasercard via Volkswagen.
De laatste keer dat ik mijn rekening overzicht heb kunnen bekijken is eind september geweest. Dit kwam omdt e de site aan het vernieuwen zijn. Heb geprobeert via e.mail contact met ze te maken maar er is geen mail adres. Kreeg 22okt. een mail dat ik mijn overzicht weer beschikbaar was. Geprobeerd om in te loggen maar dat lukt niet. Op 23 okt met klantenservice gebeld,dit lukte na een half uur proberen want mijn optie zat niet in het keuze menu. Als je geen keuze maakte werd de verbinding afgebroken. Ok verschillende andere keuze b.v. rekening overzicht bekijken werd er geantwoordt dit wordt u via e mail toegezonden en verbinding werd verbroken. Daarna verschillende keuze geprobeerd en eindelijk had ik contact. Deze mevr kon me niet vertellen hoe lang het nog zou duren ik moest elke dag maar proberen in te loggen. Ik vertelde dat we binnenkort op vakantie gingen voor een langere periode en ik dan toch wel wilde dat ik terecht kon op de site.
Haar antwoord was dat dat nu nog niet aan de orde was en dat ik eventueel maar moest bellen om te informeren naar wat er afgeschreven was. Ik vertelde dat dat moeilijk ging vanaf het vakantie adres punt 1 de kosten en punt 2 de bereikbaarheid. Mevr werd erg kort af en zei dat dat haar probleem niet was. Ze vroeg of ik nog iets anders wilde weten ik zei nee ik wil alleen dit weten en ze zei toen daar hebben we het over gehad nog een goede dag.
Zijn er mischien mensen die ook met dit probleem zitten en hiervoor een oplossing hebben.
Alvast bedankt
Beja

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

Je kunt weer inloggen doch moet een nieuw wachtwoord aanmaken.
Vervolgens krijg je een bericht teruggestuurd waarmee je de zaak bevestigd..

Heb ik ook gedaan.

Wat schertst mijn verbazing..... Ik heb weer een nieuw creditkaartnummer waar geld op is afgeboekt. Ik heb dan wel geen creditkaarten maar negatief saldo wel.

Ik geef het uit handen.

Bianca84
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2008 13:56

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Bianca84 »

Och mensen.... Ik kan wel janken

Ik heb in 2006 een tv en monitor gekocht op afbetaling bij It's. Ik was helaas wel zo dom de bijgevoegde creditcard te gebruiken en geld op te nemen. Ik heb een rekening bij hun van (nu nog) 2000,-
Er zijn veel dingen die niet kloppen, ik betaal elke maand netjes want ik wil er vanaf. Maar er staat rente over aankoop wat in oktober 2007 al afbetaald is op mijn overzicht en een beschermingsbijdrage waar ze vorig jaar over gebelt hebben of ik dit wilde en heb aangegeven dit NIET te willen. En nu word het er alsnog afgehaalt.

Ik heb gebelt en kreeg een onvriendelijke vrouw aan de lijn die me even indirect duidelijk maakt dat het door mezelf komt want ik heb een bedrag open staan van 2000,- en er zal vast wel een keer een automatische incasso niet zijn gelukt. Ik word hier niet goed van... Ik betaal netjes elke maand, wil binnenkort ook eens een huisje gaan kopen... Straks kan dit allemaal niet door dit gezeik. Ik had voor mezelf uitgerekend hier halverwege komend jaar vanaf te zijn maar als er elke keer dingen bij komen kom ik er nooit vanaf.

De rente over aankoop zei die vrouw over, dat ik wel wat zal hebben gekocht met mijn creditcard, ik heb niet eens een pincode. Ik heb alleen extra geld aangevraagd.

Ik kan serieus wel janken.... Ik weet echt niet wat ik nog kan doen, ik heb een klacht / brief gemaakt op de site en nu maar hopen op een reactie. Ik heb ook al meerdere keren geprobeert een andere "betere" lening af te sluiten zodat ik deze kan aflossen en van hun gezeik af ben maar dat kan dus ook niet vanwege het BKR.

Ik sta open voor suggesties en tips... Dus mijn email staat hier als het goed is ook bij. Als iemand een tip voor me heeft laat het aub weten want ik weet het niet meer...

Bianca

myhome
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jan 2006 14:35

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door myhome »

Bianca die beschermings bijdrage kun je gewoon stop laten zetten,ze zullen wel moeilijk doen maar het lukt wel het is mijn zoon ook overkomen er werd gewoon een bedrag afgeboekt voor bescherming bijdrage hij had er niet voor getekend of om gevraagd.
Je moet gewoon vragen of ze kunnen laten zien of jij daar voor hebt getekend.
En anders een aangetekende brief sturen met het verzoek om het stil te laten zetten.
het heeft bij mijn zoon in ieder geval gewerkt.

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

Vandaag papieren opgestuurd naar Kifid in Den Haag.

Als zodanig een officiele klacht ingediend.

mentos
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2008 17:26

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door mentos »

Had ik dit topic maar eerder gezien. Het verhaal is hetzelfde. Scheer& Foppen in Almere. Koop nu betaal in 2009 (was in 2007), contract getekend in november 2007, niet goed gekeken (te veel vertrouwen in mens – dom, dom, dom) nu komt het moment. Bijna 250 euro rente!

Naar de winkel – wij weten van niets – wat staat in uw contract? Bellen met beLaserCards – “u had 1 jaar tijd om te betalen!” Maar de actie is tot 01.01.2009 !!! Wij weten van niets, regel het met Scheer & Foppen! Jullie hebben niet eens een rekening gestuurd! Maar het is niet nodig, u heeft contract getekend. O, overigens, wij hebben wel een rekening naar u gestuurd. Wanneer? Wat is het factuurnummer? – Stilte als antwoord!

Wat een boevenbende! Grote bek, zij proberen je te intimideren en onder druk zetten. Zielige cursusjes gevolgd en denken meteen dat zij iedereen aankunnen. Ik zou wel langs willen komen en even persoonlijk met Anja of Toni dit bespreken. Piepen over de telefoon is echt iets anders als een licht geïrriteerde klant voor je neus staat.

Drie mensen vandaag gesproken (S&F en 2 van LaserCards). Wat wel erg opvallend is – alle drie stellen exact dezelfde vraag “Wat staat in Uw contract”. Mijn vermoede is ook dat S&F provisie krijgt per beLaserde klant.

Officiële klacht (gestuurd per aangetekend schrijven) ingediend bij LaserCards. Volgens Kifid moet ik eerst met LaserCards het probleem proberen op te lossen. Als het niets wordt – meteen klacht naar Kifid.

Ach, velen schreven het hier. Waarom is het mogelijk dat dit soort halve criminele clubs bestaan? Politici doen (zoals altijd) niets. Radar besteedt hier ook geen aandacht. Save Yoursef!

Wat ook verbazend is dat mensen die daar werken - mevr. A. Huizen, dhr. T. Snapper (als het tenminste hun echte namen zijn) – zij weten toch dondersgoed dat zijn mensen belazeren. Hoe kunnen zij nog zichzelf in de ogen kijken, elke ochtend in de spiegel zien zij een oplich(s)ter. Het is toch erg?

Kortom, boycotten S&F en vergelijkbare “goedkope” winkels en deze absoluut WALGELIJKE club LaserCards...

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

Het vreemde in alle verhalen is dat consumenten met open ogen worden belazerd door de handelaars.

In principe heeft LaSeR hier geen boodschap aan en kan hier dan ook niets aan doen.
LaSeR handelt in geld en Scheer en Foppen zijn detailhandelaren.

Nu weet je dus dat je op die plekken niet moet kopen en laat je niks wijs maken, over een jaar betalen zonder rente is hetzelfde als uit gaan eten en over een jaar betalen, of naar de walletjes en over een jaar betalen.

Neemt niet weg dat LaSeR de kluit op andere manieren belazert maar daar moet je mijn bijdrage op dit forum maar op naslaan.

Je bent er nog niet vanaf en je komt er niet vanaf. De rente is 17,75% per maand. Niet slecht toch.

Je hebt een BKR-registratie welke ze niet opschonen.

Ga snel naar een bankinstelling en probeer daar geld te lenen tegen normale percentages en los LaSeR zo snel mogelijk af. Nog beter, laat de bank dit voor je doen voor 4,50 euro. Dan heb je bewijzen waar LaSeR niet onderuit kan.

mentos
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2008 17:26

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door mentos »

@Cesar. Ik denk dat je gelijk heb.

Vandaag (wat toevallig) kreeg ik weer een krantje van Scheer & Foppen, en weer "koop nu - betaal in 2010". Wat een *** winkel. Ik ben een zegen voor de economie maar Scheer&Foppen's zullen NOOIT meer onze centen zien. Never!

Wat ik jammer vind dat ik geen bezoek kan brengen aan LaserCards. Over de phone zijn zij super stoer, overigens, zodra zij een koekje van eigen deeg krijgen, hangen zij meteen op. Stelletje lafbekken! Ik hoop dat zij dit ook lezen, ook hoop ik dat ik vroeg of laat iemand van deze club tegen kom (ik zit in de medische branche). Dan piepen zij ECHT anders! Soms krijg ik het gevoel dat ik niet alle levens wil redden!

In ieder geval zal ik iedereen die ik ken waarschuwen. Tevreden klant bregt 3 klanten mee - ontevreden neemt 10 mee. Ik zal mijn best doen.

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

LaSer Nederland B.V.
Postbus 3220
5203 DE 's-Hertogenbosch

Larenweg 78-96 5234KC 's-Hertogenbosch

Meer adresgegevens heb ik niet.

mentos
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2008 17:26

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door mentos »

@ Cesar. Bedankt voor het adres, misschien zal ik het nodig hebben.

Lasercards was, is en zal altijd een bende blijven. In principe is het niet erg, wel erg is dat zij met winkels zoals Scheer & Foppen (alleen maar de naam – daar moest toch een lampje bij mij branden) samenwerken. Samen lichten zij consumenten op.

Uit betrouwbare bron is vernomen dat de winkeliers op provisiebasis werken.

PROVISIE. Elke verkoper ($cheer & Foppen, BCC, Modern) heeft eigen contactpersoon (directe telefoonnummer en eigen ID) bij Lasercards. Dus, verkopers zullen u NOOIT vertellen hoe het echt in elkaar zit. Juist andersom, hoe groter is de kans dat u te laat betaalt, hoe groter is de kans op provisie. Schoften (beide)! :x

Dus, praktijken op het randje. Het is een bittere les voor mij geweest maar goed, ik overleef het wel.

Maar $cheer & Foppen ziet mij NOOIT terug. Aanbieding of niet. Never! :x

By the way. Laser gebruikt nog het volgend trucje.
Als je belt en vraag naar je openstaand saldo (bijv. Euro 1000) dan geven zij je een bedrag van (bijv) 969,- Je betaalt het maar een maand later schrijven zij 15 (geen 31) euro + rente van je rekening. Veel mensen zien het niet, maar de rente is nog steeds 17% (!!!!!) procent op jaar basis. Als je niet klaagt, blijven zij van de resterende 16 euro alleen maar rente afschrijven. Vuile dieven!

P.S. O, ja, op mijn klacht hebben zij niet gereageerd, dus, alles richting KIFID. Wordt vervolgd.

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

Het bevreemd me wel dat schijnbaar ik de enige ben met klachten, althans volgens LaSer.
Volgende week moet ik naar Den Bosch met mijn Acer laptop en dat is vlakbij LaSer.
Jullie horen hier nog van.

jcroy
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2009 18:09

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door jcroy »

Heb ik nog wel wat bizars:

Ik heb al jaren een greencard/lasercard/primelinecard, hoe ze het dan ook noemen, maar naar tevredenheid
Na plusminus 1 maand niet bereikbaar te zijn geweest was dan eindelijk de nieuwe website online. Op de eerste pagina zag ik staan en ik knip en plak dit van hun website:
3x per dag pinnen
U kunt nu met uw LaserVisa Card 3x per dag
€ 350,- pinnen!

Dus ik dat gedaan op een dag, niets aan de hand...tot een week later
Ik probeer te pinnen, kaart werkt niet! Ik was niet geinformeerd hierover, dus heb zelf maar gebeld naar Lasercards. Krijg ik te horen:
"Vanwege een afwijkend bestedingspatroon hebben wij uit voorzorg uw kaart geblokkeerd". Prima, vanuit beveiligingsoogpunt goed geregeld, dus ik vraag of ze hem weer willen deblokkeren.
Ne nee dat kon niet. Ik moet eerst wat zaken opsturen:
Bankafschrift met inkomen erop
kopie ID bewijs
Kopie Loonstrook
Ik geef aan dat ik geen nieuwe kaart wilaanvragen, maar men was onverbiddelijk, het was nodig ter verificatie. Toen vroeg ik waarom ik wel als kaarthouder wordt geidentificeerd door de callcentermedewerkers door slechts 3 a 4 controlevragen en dus alles te weten kom wat ik maar wil, maar dat voor deblokkade dat niet voldoende is? Moeilijk, wisten ze niet, ging de afdeling fraude over.

Goed, paar weken verder niets gehoord, maar eens bellen.
1e reactie
"Ja meneer, uw bankafschrift, daar staat uw vaste lasten niet op en dat moet ook zichtbaar zijn"
ZUCHT, dit opgestuurd, geen reactie van ontvangst dus na een paar dagen maar weer eens..jawel, BELLEN.
2e reactie:
"Nee meneer, we kunnen de kaart niet deblokkeren, want er staat nog een ander krediet geregistreerd, dat onderzoeken we eerst" Nu ben ik volgens mensen die het weten kunnen de meest schone BKR geregistreerde die er in NL rondloopt, maar goed...ik door het lint, callcenterdame sjagrijnig. Tja, ik geen goed weekend, niemand een goed weekend

Na een paar/veel dagen weer eens gebeld wat de status was:
3e reactie:
"Ja nee, ik zie dat de kaart nog geblokkeerd is...en dat we deze nog niet mogen deblokkeren van afdeling acceptatie..." Wat nou accpetatie? Ik heb toch geen aanvraag ingediend voor een nieuwe ? Hoorn eropgedonderd, Internetbankieren opgestart, afboeking terug laten boeken.
BINNEN 2 DAGEN EEN BRIEF!!!
"Uw incasso is mislukt, graag contact opnemen"
Ik gebeld, vriendelijke meneer die mijn problemen begrijpt maar dat bij een andere afdeling neerlegt. Hij is van incasso en als ik niet zelf zorgdraag voor betaling komt er een achterstand en ja, die melden we bij BKR...
1 dag later WEER EEN BRIEF met daarin verzoek zelf zorg te dragen voor overboeking van de gemiste incasso.
Daarnaast wordt ik gebeld door een nauwelijks te verstaan, half frans half nederlands sprekende computer die korte vragen stelt om de automatische incasso NOG EENS TE PROBEREN!! We hebben het over dezelfde incasso. Blijkt een nieuw speeltje te zijn van lasercards.

Affijn, het "mislukte"bedrag zelf overgemaakt...INCASSEREN ZE ALSNOG EEN 2E KEER!!!!

laaiend gebeld, krijg een meisje aan de lijn, TOP DAME!!!! pakt mijn dossier op, werkt er 2 dagen voor oud en nieuw aan en belt , helaas, terug met de mededeling dat doordat de incasso "mislukt" is, de afdeling incasso nu eerst 7 incasso's (7 maanden dus!!!) wil wachten voordat mijn kaart gedeblokkeerd kan worden...dubbel op slot heet dat geloof ik...maar aan haar heeft het dan niet gelegen..meisje, als je leest :

GA WEG DAAR, mensen als jij verdienen een betere werkplek!


En nu?
Geld geleend, wordt komende week overgemaakt, opzeggingsbericht gestuurd met het verzoek om na ontvangst per direct het overgebeleven bedrag terug te storten naar mijn rekening...binnen 5 dagen, zo niet dan pak ik een nest advocaten en flikker die hele zooi onder beslag...kom nou!

Samengevat, asl je niet betaalt schrijven en bellen ze wel naar je, voor de rest mag je het lekker zelf uitzoeken

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

Alleen wil ik dit er nog aan toevoegen: leen ergens anders even geld en reken af met die ballentent.

Kijk wel bij het BKR of je bent afgemeld.
Met betrekking tot mijn vorig antwoord kan ik mededelen dat er een procedure is opgestart.
Dit komt doordat BKR niet werd afgemeld van mijn nooit ontvangen, nooit geactiveerde en nooit gekende kaart waar ik ook nooit voor getekend heb.

Ik ben benieuwd hoelang dit gaat lopen.

henk netjes
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 jan 2009 17:50

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door henk netjes »

Bij Its, kon ik een laptop kopen binnen een limiet van 3termijnen anders kom er rente en onkosten,naar twee maanden vroeg ik aan its of ik het kon overmaken ,terstond kreeg je twee visacards ,waar ik niet om gevraagt heb, het geld kon ik met moeite overmaken.2009 krijg ik terstond een rekening van 29.95 {kaartbijdrage}.Wat een brutaliteit om mensen te manipuleren
hopelijk zijn er meer mensen gedupeerd door deze manafide praktijken,en kunnen fiot medwerkers deze zaken eens bestuderen,net als fortis. 8)

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

hopelijk zijn er meer mensen gedupeerd door deze manafide praktijken
Ik hoopte dat eigenlijk niet, Henk. Da's niet zo Netjes, die malafide praktijken.

Ik heb trouwens deze week geld gekregen al was het niet veel. In ieder geval te weinig om de aasgieren met de rest te laten zitten. Ik wil ook mijn gemaakte kosten zien.

Ik heb een lange adem. En je ziet, de aanhouder wint.

Ik moet wel een kanttekening plaatsen m.b.t. de reactie en medewerking van het KiFiD.
Die doen dus helemaal niks, nada, nothing.

Ex-beheerder
Berichten: 238
Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Het bevreemd me wel dat schijnbaar ik de enige ben met klachten, althans volgens LaSer.
Volgende week moet ik naar Den Bosch met mijn Acer laptop en dat is vlakbij LaSer.
Jullie horen hier nog van.

Ben je nog langsgeweest? Was wel benieuwd.

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

Zoals het brichtje net boven jou al aangeeft heb ik de boel weer vlot.
Men is overgegaan tot het uitbetalen van een bedragje maar dit is ruim onvoldoende. Men heeft o.a. wel de kosten vergoed van het opvragen bij het BKR. twee maal €4,50 + nog wat rente.

Vervolgens staan er teksten in hun brief van afgelopen vrijdag wat totaal niet strookt met hun schrijven van januari 2008.

Fictief voorbeeld;
11-01-2008; u heeft €1100,00 schuld (middels mail).
12-01-2008; u heeft €1000,00 schuld (middels brief).
Welke zou nu rechtgeldig zijn?
Voor mij nummer twee.

Volgende kreet; Dit bedrag is alleen juist als u de voorafgaande periode niets heeft gestorneerd. Dan wordt op 31-01-2008 de rekening gesloten. Op 18-01-2008 krijg ik bericht dat het saldo €0,00 is.
Vervolgens wordt er in de brief van eergisteren gezegd dat ik een bedrag had gestorneerd op 02-02-2008 en dat mocht niet.
Dit lag volgens mij na sluitingsdatum van de rekening en niet voorafgaand.

Ik kan ze dus weer letterlijk pakken op hun eigen woorden en zal dit niet nalaten ook.
Let wel... dit is niet seq de tekst. Dat begrijpen jullie wel.
Verder kan ik nog niet letterlijk op ze zaak in gaan. Dat is nog even afwachten. Maar ik had meer steun verwacht van het KiFiD.

Ik ga er maar van uit: zodra er één schaap over de dam is, volgen er meer.

Laatste waarschuwing: Ga niet in zee met LaSeR, Primeline, enz.

Ga naar een gewone bank, daar ku je ook lenen, indien nodig.

Ex-beheerder
Berichten: 238
Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Het heeft bij mij precies een jaar geduurd voor ik het definitief op papier had staan en dat de registratie bij BKR ongedaan was gemaakt. Typisch eigenlijk dat je door een aankoop bij Dixons geregistreerd wordt bij de BKR en dat terwijl je daar nooit mee te maken heb gehad.

Ik had wel een klacht ingediend en na veel heen en weer faxen, mailen en schrijven is het uiteindelijk goed gekomen. De Kifid heb ik wel mee gedreigd, maar zover is het niet gekomen.

Alleen Dixons heeft nooit meer iets van zich laten horen, die pakken het profijt van de onwetende klant nog steeds en doen bewust mee aan deze malafide praktijken van Lasercard/Primeline. Overal waar je zo'n zgn. creditcard krijgt ( ook Gamma) is verbonden aan Lasercards/Primeline. Dus iedereen is gewaarschuwd, gratis bestaat niet!

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cesar »

Bij ons gebeurde dit in 2004 bij Motoport.

Even opfrissen: wij kochten voor mijn vrouw een andere motorfiets en kregen prompt na twee weken twee creditcards toegestuurd.

In de tekst stond, "indien u de kaart niet activeert zijn er geen kosten aan verbonden".
Dus ik denk, we leggen ze wel op zolder bij de andere papieren en daar is de kous mee af.

Vervolgens wordt er vanalles bij en afgeschreven en na diverse pogingen om opheldering te krijgen bleek dat men bij mij vanalles boekte terwijl dit van een ander was. Een brief met excuses als gevolg. Wel werd ik nog steeds belast voor de rente, en die betaal ik dus echt niet.

Waar het nu allemaal om draait is mijn gemaakte kosten terug te krijgen. Ik kom dan wel bij Mediamarkt maar ik ben toch niet gek.

Het lullige in het verhaal is nog het volgende;
Wij zijn overgestapt van hypotheekverstrekker en dat kon pas wanneer ik mijn schuld inloste.
Dus de notaris moest een bedrag overmaken van €104,00 anders konden we onverichter zake naar huis.

Dit zijn nou de vieze spelletjes die men speelt.
Het gaat niet om het bedrag want dat overleef ik wel. Maar Primeline heeft hier geen recht op.
Nou hebben ze €16,00 overgemaakt en denken daar mee weg te komen.
Niet dus.

doclex
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2009 21:46

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door doclex »

Ook banken laten zich blijkbaar misbruiken door Lasercards:
afgelopen zomer de incasso laten blokkeren(lasercard incasseerde van mijn rekening zonder geldige machtiging en handtekening: ik had ook niks gekocht), echter feb 2009: wederom een incasso, nu met een andere tegenrekening!! Weer laten storneren en blokkeren. Wel de postbank attent gemaakt om de illegale!! incasso.
Wordt vervolgd
Doclex

Gesloten