Fiore, Marloes 88 ,Salinah, Juultje en cs.
Tutje F Halsema valt zeker niet op mannelijke sukkels, alleen op 500 milj. vr personen.
Halsema moet zich toch wel onnozel overkomen door alle hoon van de mannelijke sukkels van kamerleden over zich te voelen.
De Hema verkoopt nu vlees van dieren die voor het slachten verdoofd zijn en daarna de hals afgesneden worden om het bloed op te vangen, het vlees wordt wel 5 % duurder met dank aan de vegetariers.
Ik zie mijn opa nog 50 jaar geleden als slachtmeester een varken door het voorhoofd schieten, de beesten waren gelijk dood en werden daarna geslacht en gekeurd.
Ooit in een kippenslachterij geweest ??, de kippen worden lichtjes verdoofd en daarna machinaal van de kop ontdaan, allemaal volgens de internationale voorschriften.
Drinken jullie melk, eten jullie kaas etc , kijk eens naar de huidige koeienmelk-bedrijven.
Natuurlijk eten we wel eens iets anders dan vlees, namelijk vis, ooit gezien hoe vissen gevangen worden en op de droge gelegd worden.
Dames, jullie kunnen schelden op mij zoveel jullie willen, maar blijf wel realistisch met de benen op de grond staan, de mensheid zal vlees en visproducten blijven consumeren, wisten de vegetariers nu meer eens wat in hun eten zit.????
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)