LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op stervens na dood.....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Maar ook wanneer die mensen enkel spullen voor zichzelf kopen, dan veroorzaken ze omzet ( al zal het niet veel zijn) én dan verdien je daar weer over.
Ja... en toch besparen zij méér dan jij verdient!!!
En het blijft omzet die er niet zou zijn geweest zonder jouw toedoen...

TRuste.

SBI

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Vandaag kon ik de krant (Telegraaf, financiele sectie) lezen dat Philips het afgelopen jaar 901 patenten op haar naam heeft geschreven.
Jij begon leuk met je 600 patenten voor Alticor. Om zodra je daarop wrerd aangesproken weer te komen met:
Luister, Chris Maarschalk....
Ik heb één tégenvraag voor je:
Hoeveel haren heeft een Gooise springkipklipdas.... in het voorjaar?????
Jammer toch, dat als je elke keer weer om je oren wordt geslagen met feiten je zo kinderachtig moet reageren.

Maarschalk

Zo, heb even doorgelezen vind het weer welletjes...
Je toon bevalt me niet.

De waarheid interesseert je geen f*ck!
En opnieuw druip je af zodra je met je eigen cijfers om de oren wordt geslagen.

So be it

En opnieuw druip je af zodra je met je eigen cijfers om de oren wordt geslagen.
En ongetwijfeld zijn dezelfde leden van de RADARsekte het met je eens.....
De waarheid IS helemaal niet van belang hier!!!! :oops:

So be it
En deze uitspaak van je is gewoon lachwekkend....! :lol:

So be it

Vandaag kon ik de krant (Telegraaf, financiele sectie) lezen dat Philips het afgelopen jaar 901 patenten op haar naam heeft geschreven.
Vraag even aan je Guru hoe hij denkt over patenten.....!!! :lol:
En bewijzen? Links? 8)
Jij begon leuk met je 600 patenten voor Alticor. Om zodra je daarop wrerd aangesproken weer te komen met
Waarom ZOU men mij moeten aanspreken op dit feitje??? :shock:
Wanneer ik zou hebben verteld dat Bush op de TV is geweest is voor jullie gelijk reden om mij aan te moeten spreken! :lol:
Jammer toch, dat als je elke keer weer om je oren wordt geslagen met feiten je zo kinderachtig moet reageren.
Ik weet wel wie... wie om de oren slaat..... :oops:
Het is altijd opeens hardstikke stil wanneer ik heb aangetoond dat jullie uit je nek kletsen!! :twisted:

Bij vlagen komt er nog wel een halve zool hier verkondigen dat de bovenste altijd het meest verdient!
Dat probleem is opgelost en de harde kern hier hoor je daar ook nooit mee over!!! :)
Zélf zullen jullie nooit het lef hebben iemand terug te fluiten die uit zijn nek kletst natuurlijk, want elke roddelaar is welkom hier!! :roll:

Ben in de running uit te leggen dat jullie er helemaal naast zitten te knallen met je stelingen over mlm...., haal jullie keihard onderuit.... en de enige reactie is dat jullie over andere onzin beginnen en hopen dat jullie stommiteit weer over waait!
Kan je vertellen dat dat je niet méé zal zitten wat ik BEN er ..... als een bok op een haverkist!! :lol:
Sterker nog....
Zal inderdaad een topic starten met de complete, vereenvoudigde uitleg van echte mlm..., waar ELKE cent uit een product komt.

Niet voor jullie, maar voor de mensen die wel eens willen weten hoe het nu kan dat
-mlm niet bonus... over bonus.... over bonus is.....!!!
-mlm géén "geluksspelletje" is!
-niemand financieel nadeel kan lijden in echte mlm....
Dingen die jullie helemaal niet WILLEN weten...., maar daar is nu net het voordeel van dit forum, dat allang gebleken is dat degenen die zeggenschap hebben over de inhoud hier... in elk geval niet partijdig zijn!!!! 8)

De tijd in nabij dat je beter je biezen kunt pakken en naar een ander forum kunt uitkijken.... of realischtische kritiek gaat uiten en normaal vragen kunt stellen over iets waar je niks vanaf weet!!! :wink:

Het wordt een keer tijd dat iemand jullie verstandloze hetze in één keer flink onderuit haalt...... en geen welles/nietes meer speelt met jullie!!!!

So will it be!!! :) :D :lol: 8)

So be it

Hoeveel (patenten) krijgt Philips er per jaar op hun naam? Idem voor IBM? Of GE? Of Siemens?
In een discussie in een nieuwsgroep hekelt Arnoud Engelfriet, octrooigemachtigde bij Philips, op persoonlijke titel de werkwijze van het European Patent Office (EPO).
Deze organisatie zou volgens de jurist te snel een octrooi verlenen op `triviale vindingen'. Zo schrijft hij: "Ik krijg de indruk dat de EPO-mensen denken `ja whatever, het zal wel, ik verleen gewoon een patent'."

Eerst gaat men de procedures hekelen en vervolgens komt men met de volgende cijfers!!! :lol: "
Philips heeft vorig jaar 1353 patenten verworven in de Verenigde Staten, ruim zestig procent meer dan in 2002. Het bedrijf staat hiermee op een achtste plaats in de lijst met bedrijven die meeste patenten in de Verenigde Staten wisten te bemachtigen. Aan kop staat voor het elfde achtereenvolgende jaar IBM. (3415!!!)
Blablabladiebla!!!! Hè, Eco....! :lol:

SBI

jan jansen============

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

mlm niet bonus... over bonus.... over bonus is.....!!!
Niet eens lullig bedoeld SBI, maar je spreekt nu zelf over mlm in het algemeen, terwijl je meerdere keren uit je slof geschoten bent als een ander dat doet
-niemand financieel nadeel kan lijden in echte mlm....
Noem eens een paar bedrijven (buiten amway) die in jouw ogen echte mlm bedrijven zijn ofwel bedrijven die volgens jou het mlm principe op de goede manier toepassen.
Dit omdat jij volgens jezelf de enige hier bent die echt verstand van mlm heeft..en nee dit bedoel ik niet cynisch.
Ben in de running uit te leggen dat jullie er helemaal naast zitten te knallen met je stelingen over mlm...., haal jullie keihard onderuit.... en de enige reactie is dat jullie over andere onzin beginnen en hopen dat jullie stommiteit weer over waait!
Dit vind ik dus een beetje(erg) hoogdravend, vind je dat zelf ook niet?
Het wordt een keer tijd dat iemand jullie verstandloze hetze in één keer flink onderuit haalt...... en geen welles/nietes meer speelt met jullie!!!!
Dat was jij toch al ruim 1600 posts lang aan het doen SBI, sorry dat ik het zeg maar er zijn gelukkig meer meningen dan alleen de jouwe of de onze.
En waarom de term ''onderuit halen''? Ik ben er in ieder geval niet mee bezig on jou onderuit te halen.
Wellicht vat je het allemaal een beetje te persoonlijk op, die fout heb ik ook gemaakt toen ik niet op dit forum kwam.
Jij zit hier al langer en het is keer op keer een herhaling van stappen.
De tijd in nabij dat je beter je biezen kunt pakken en naar een ander forum kunt uitkijken.... of realischtische kritiek gaat uiten en normaal vragen kunt stellen over iets waar je niks vanaf weet!!!
Om voor mezelf te spreken, toen ik net op dit forum kwam was ik tegen alle vormen van mlm.
Die mening heb ik enigzins bijgesteld, enigzins omdat ik nog steeds van mening ben dat het bij veel mlm bedrijven een eng sektarisch zooitje is waar mensen simpelweg besodemieterd worden.

En SBI, er worden hier vaak genoeg normale vragen aan je gesteld waar jij vervolgens geen normaal antwoord op geeft.
Vaak zoek je toevlucht tot cynisme en spot en word je volgens mij ook echt boos op je ''tegenstanders''.

Ik denk dat je al die energie die je in de in mijn ogen vaak oeverloze discussies steekt ,beter kunt steken in het bestrijden van malafide mlm-bedrijven, die zijn in mijn ogen veel schadelijker voor mlm, dan die posts van eco, walter,maarchalk, mlmangel en mezelf.
Aangezien mlm je duidelijk erg aan het hart gaat, lijkt dat me veel verstandiger, wie weet krijg je nog hulp uit onverwachte hoek :wink:

So be it

Hi JJ,
mlm niet bonus... over bonus.... over bonus is.....!!!
Niet eens lullig bedoeld SBI, maar je spreekt nu zelf over mlm in het algemeen, terwijl je meerdere keren uit je slof geschoten bent als een ander dat doet
De algemene mening over mlm is nu even ook aan de orde. En dat is vaak het bovenstaande.
Noem eens een paar bedrijven (buiten amway) die in jouw ogen echte mlm bedrijven zijn ofwel bedrijven die volgens jou het mlm principe op de goede manier toepassen.
Dit omdat jij volgens jezelf de enige hier bent die echt verstand van mlm heeft..en nee dit bedoel ik niet cynisch.

In ieder geval Energetix.
Verdiep me niet echt in veel andere bedrijven.
Ik stel enkele vragen over het beloningssysteem..., waar het geld vandaan komt bijv..... en ik weet of ik met "echte" mlm te maken heb of met een systeem wat gestoeld is op mlm, maar het niet is!
daarna verlies ik mijn interesse.....

Dit vind ik dus een beetje(erg) hoogdravend, vind je dat zelf ook niet?
Kan je vinden..., maar het is WEL de waarheid.
Het is niet mijn schuld dat mensen zonder enige kennis OVER mlm.... wel hun mening er over geven....
Ikzelf zou in dat geval vragen stellen ipv van rotopmerkingen te maken!!! 8)

Dat was jij toch al ruim 1600 posts lang aan het doen
Vind van wel...., maar niet georganiseerd.... :?
Moest duizend maal hetzelfde uitleggen...... :lol:
sorry dat ik het zeg maar er zijn gelukkig meer meningen dan alleen de jouwe of de onze.
Jazeker wel.
Maar een mening over iets verkondigen waar je NIETS vanaf weet... is erg stom... of vind jij dat niet??
Je zult best wel gemerkt hebben dat je mij niet hoort over diverse onderwerpen.
Neem de "magneten/magneetsierraden......
Mijn pakkie-an is het niet, hoewel we ze ook in het assortiment hebben.... (ja, ja..., óók patenten"...! :lol: ), maar ik weet er te weinig van.
WEL vind ik dat mijn klanten, en anderen het recht hebben hun mening te uiten of zij er baat bij hebben/ voelen of niet, zonder dat zij hier belachlijk gemaakt worden!
De wetenschapsgeschiedenis staat BOL van de vergissingen!!!! :roll:
En waarom de term ''onderuit halen''? Ik ben er in ieder geval niet mee bezig on jou onderuit te halen.
Dat jij dat in grote lijn niet van plan bent, dat geloof ik wel, maar ik heb wél de indruk, door div. opmerkingen van je, dat je liever zou zien dat het (mlm) zo is als het hier wordt voorgesteld.
Wellicht vat je het allemaal een beetje te persoonlijk op, die fout heb ik ook gemaakt toen ik niet op dit forum kwam.
Jij zit hier al langer en het is keer op keer een herhaling van stappen.

Persoonlijk?
Nee. niet echt.
Heb een hekel aan onrechtvaardigheid. Ben eigenlijk een "eitje".... :lol:
En herhaling van stappen?
Is ook DE reden dat ik een topic zal starten waar in één keer..... alle flauwekul over mlm wordt ontzenuwd..., zonder de kans op "welles/nietes"..., want ik plaats het welliswaar in méérdere postings, maar in zó'n tempo, dat ze achter elkaar komen te staan, zodat het niet mogelijk zal zijn en een "welles/nietes" spelletje van te maken!! :) :D :lol:
De tijd in nabij dat je beter je biezen kunt pakken en naar een ander forum kunt uitkijken.... of realischtische kritiek gaat uiten en normaal vragen kunt stellen over iets waar je niks vanaf weet!!!

Om voor mezelf te spreken, toen ik net op dit forum kwam was ik tegen alle vormen van mlm.
Die mening heb ik enigzins bijgesteld, enigzins omdat ik nog steeds van mening ben dat het bij veel mlm bedrijven een eng sektarisch zooitje is waar mensen simpelweg besodemieterd worden.
Fijn dat je wat objectiever tegen (echte?) mlm bent gaan aankijkern, maar komt dat door de beledigingen van de tegenstanders van mlm?
Of door juiste, logische info?
En SBI, er worden hier vaak genoeg normale vragen aan je gesteld waar jij vervolgens geen normaal antwoord op geeft.
Vaak zoek je toevlucht tot cynisme en spot en word je volgens mij ook echt boos op je ''tegenstanders''.
Dan zou ik nu graag een voorbeeld van een "normaal" gestelde vraag willen zien, die ik belachelijk heb gemaakt.
Het is een enkele keer gebeurd, waarna ik mijn excuses aanbood.
Wil graag de kans krijgen dat alsnog te doen wanneer ik iets zou hebben gemist.
En "echt boos op je ''tegenstanders''.....???
Nee.
Maar de "domheid" die ik hier meestal zie is geen ECHTE domheid, maar komt voort uit arrogantie en échte boosheid.... en ik durf zelfs te stellen uit "boosaardigheid", maar zal geen namen noemen....!
Ik denk dat je al die energie die je in de in mijn ogen vaak oeverloze discussies steekt ,beter kunt steken in het bestrijden van malafide mlm-bedrijven, die zijn in mijn ogen veel schadelijker voor mlm, dan die posts van eco, walter,maarchalk, mlmangel en mezelf.
Aangezien mlm je duidelijk erg aan het hart gaat, lijkt dat me veel verstandiger, wie weet krijg je nog hulp uit onverwachte hoek

Zoals iedereen zou kunnen weten ben ik erg fel gekant tegen bedrijven waar hoge investeringen worden aangemoedigd of mensen daarvoor onder druk worden gezet.
Ik beschouw zulke bedrijven ook niet als mlm bedrijven.
Waarom ik zo fel van leer trek, is omdat enkele mensen hier zonder onderscheid alle bedrijven die zich een mlm-bedrijf noemen over één kam scheren....
Wel, daar hebben ze blijkbaar lol in.... :?
OK. Ik houd óók van scheren........!
Niet zozeer van geschoren worden, dus ik heb inmiddels in mijn nog jonge leventje geleerd wat voorzichtiger te zijn met "pertinente beweringen".....!! :oops:

So be it

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

In ieder geval Energetix.
Verdiep me niet echt in veel andere bedrijven.
Aha, zo zit dat, SBI verdiept zich slechts in enkele MLM bedrijven, maar meent wel alles te weten over MLM...

So be it

Aha, zo zit dat, SBI verdiept zich slechts in enkele MLM bedrijven, maar meent wel alles te weten over MLM...
Juist!
Omdat ik genoeg van mlm weet , zie ik met enkele vragen waar het om gaat.....!
Ik vraag dan bijvoorbeeld niet of ze weleens last hebben van gordelroos met klapstuk......, waar JIJ bijvoorbeeld weer de conclusie uit zou kunnen trekken dat mlm illegaal is! :roll:

SBI
Gelukkig heb ik meer verstand van mlm....., dan jij! :lol:

Maarschalk

Omdat ik genoeg van mlm weet , zie ik met enkele vragen waar het om gaat.....!
Ik vraag dan bijvoorbeeld niet of ze weleens last hebben van gordelroos met klapstuk......, waar JIJ bijvoorbeeld weer de conclusie uit zou kunnen trekken dat mlm illegaal is!
Nee, jij probeert het aantal patenten wat Amway op haar naam heeft als bewijs op te voeren dat mlm fantastisch is. Om direct weer kinds te reageren zodra er mensen met feiten komen die jouw patentverhaal in een andre licht zetten.

So be it

Nee, jij probeert het aantal patenten wat Amway op haar naam heeft als bewijs op te voeren dat mlm fantastisch is. Om direct weer kinds te reageren zodra er mensen met feiten komen die jouw patentverhaal in een andre licht zetten.
Tje vindt het nogal belangrijk?

Ik noem zo iemand "een detaillist"......... 8)

Zegt iemand:
"Er waren wel 20.000 mensen i op het strand"........,
dan hoor je de detaillist zeggen:
Nee, nee... het waren er 19.265.............! :twisted:

Lekker belangrijk...... :roll:

Truste , Schalkje, van me!!! :lol:

No hard feelings toch???
SBI
(Zijn we soms concurrrenten van je, Maarschalk?!!!!! :shock: :shock: )

mlmangel
Contacteer:

Weer typisch SBI, eerst met het blufverhaal over de 600 patenten van Amway afkomen, maar als dan blijkt dat multinationals als Philips elk jaar een veelheid van dat aantal aan patenten heeft, dit afdoen als een "detail". Echter, als je wat verder graaft merk je onmiddellijk dat het allemaal grootspraak is. Het zegt voldoende over de manier waarop distributeurs MLM beschrijven, en door middel van grootspraak personen overtuigen erin te stappen.

So be it

verhaal over de 900 patenten is "bluf" (Omdat het een mlm bedrijf is?) maar het verhaal van Philips van 1300 patenten per seconde is géén bluf... want jullie doen het bluffen?? :shock:
als je wat verder graaft
Jij? Graven? Poging tot BEgraven, bedoel je?
Het zegt voldoende over de manier waarop distributeurs MLM beschrijven, en door middel van grootspraak personen overtuigen erin te stappen.
Je hebt helemaal gelijk,....
Dat is ook de reden dat we een 90 dagen garantie hebben dat je alles, maar dan ook alles terug kunt geven en volledig je geld terug krijgt als je ook maar enige onregelmatigheid ontdekt!!! ONVOORWAARDELIJK!
(Onze lieverheer heeft RARE mensen geschapen....., tóch houdt hij nog van ze..! En dat vind ik knap!!!!!! )

Ja, ja.... ik wordt steeds gemakkelijker met knippen/plakken....
Jullie steeds dezelfde onzin verkopen.... en ik hoef alleen even te knippen/plakken om je weer voor paal te zetten!

SBI

mlmangel
Contacteer:

Philips bezit 115.000 patenten. Philips verkreeg zijn eerste patent in 1905 voor een gloeilamp. (http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieu ... tenten.xml) Dus per jaar zo'n 1100 per jaar. Toch net iets meer dan de 12 per jaar bij Amway...

Wat is het verband tussen de patenten en de teruggaafgarantie?

So be it

Eco zei het al....
Erg gemakkelijk om patenten aan te vragen... en niet duur.
Heb het zelf ook gedaan....,
Na zoveel tijd werd er iets bevestigd, geloof ik en dan krijg je een paiertje met een mooi lintje!!!!!

En de big boys maken er een wedstrijdje van????? :lol:
Want dan zijn ze meer"vernieuwend" en "vooruitstrevend"....?
Als ik jou was zou ik een forum tegen ze starten!!! 8)
Wat is het verband tussen de patenten en de teruggaafgarantie?

Even leren lezen... Wat staat er nou???
JIJ SCHREEF:
Het zegt voldoende over de manier waarop distributeurs MLM beschrijven, en door middel van grootspraak personen overtuigen erin te stappen.

En ik schreef:
Je hebt helemaal gelijk,....
Dat is ook de reden dat we een 90 dagen garantie hebben dat je alles, maar dan ook alles terug kunt geven en volledig je geld terug krijgt als je ook maar enige onregelmatigheid ontdekt!!! ONVOORWAARDELIJK!
(Onze lieverheer heeft RARE mensen geschapen....., tóch houdt hij nog van ze..! En dat vind ik knap!!!!!! )
En daarom schrijf ik nu wéér:
(Onze lieverheer heeft RARE mensen geschapen....., tóch houdt hij nog van ze..! En dat vind ik knap!!!!!! ) [/quote]

En TELKENS als je kletskoek vertelt over het misleiden en vérleiden van mensen door mlm-ers krijg je dit voor je kiezen! :lol:
Léér jij nooit van je vaute?? :oops:

So be it

mlmangel
Contacteer:

Ja, ok, jullie hebben een teruggaafgarantie van 30 dagen. So what, dat hebben andere bedrijven ook. Braaf nou SBI, ga maar terug in je hoek en probeer daarna op de proppen te komen met een echt onderscheidend kenmerk...

Dit belet echter niet dat de melding dat AMWAY 600+ patenten heeft, met de bedoeling indruk te maken, grootspraak is. Vandaar mijn voorgaande vraag.

Soit, het is nu voor iedereen wel duidelijk dat het vergaren van een tiental patenten per jaar niet zo moeilijk is. Hé, hoeveel wetenschappers heeft Amway ook weer in dienst? Wat doen die eigenlijk heel de dag, moeten die geen fantastische producten uitvinden en patenten aanvragen???

So be it

Je bent ECHT leesblind...... :?
Ja, ok, jullie hebben een teruggaafgarantie van 30 dagen.

90 Dagen...., 90 dagen......
So what, dat hebben andere bedrijven ook.

Tuurlijk...
heeft elk bedrijf!!!!!!
Je koopt bij Appie een tandpasta.... en na 6 weken bijv. ga je met een halve tube naar de balie...., zegt dat je de kleur van het dopje toch niet mooi vindt... en je krijgt gewoon je geld terug.... :roll:
Braaf nou SBI, ga maar terug in je hoek en probeer daarna op de proppen te komen met een echt onderscheidend kenmerk...
Zeg het toch al....
Heeft iedereen toch??? :) :D :cry:
Dit belet echter niet dat de melding dat AMWAY 600+ patenten heeft, met de bedoeling indruk te maken, grootspraak is. Vandaar mijn voorgaande vraag.
Ik vind het nogal wat.... Aangezien ze blijkbaar niet mee doen met de patentenrace..., want zó groot is die onkostenpost nu ook weer niet!!!
Soit, het is nu voor iedereen wel duidelijk dat het vergaren van een tiental patenten per jaar niet zo moeilijk is. Hé, hoeveel wetenschappers heeft Amway ook weer in dienst?

Iets van in de 4, 500 honderd.....
Wat doen die eigenlijk heel de dag, moeten die geen fantastische producten uitvinden en patenten aanvragen???
Voorbeeldje....:
the Alticor family has been granted more than 600 patents worldwide, with a further 450 pending. This isn't surprising when you realise Alticor employs more than 500 Research & Development and Quality Insurance scientists.

One of the many cutting edge technologies Alticor has developed is eCoupled wireless electrical power technology. Anyone with an eSpring water filter is using this technology every day. What is it? Well, it allows transfer of electricity and data without wires. In eSpring, this allows the power unit to be fully sealed, yet still transfer electricity to the Ultraviolet light unit - all without risk of water intruding.

eCoupled technology is being developed by Alticor subsidiary Fulton Innovation LLC. Fulton Innovation is partnering with companies like Visteon, Motorola, Herman Miller and Mobility Electronics to further commercialise the technology. Think for example of being able to charge your mobile phone by simply placing it in the right spot - no more cables!

The technology is to be publicly demonstrated at The 2007 International Consumer Electronics Show
http://www.thetruthaboutquixtar.com/ind ... 0/lang,nl/
Verder ben een beetje grote nul, dus ik verspil mijn tijd niet langer....
Je bent geen waardig discussiepartner, maar een kind.

So beat it.

So be it

Tja...., op stervens na dood, toch???
Daarom is wederom een regulier internetbedrijf toch ook maar in zee gegaan met een mlmbedrijf???
Dom van ze hè?? :wink:

www.internetverzekeren.com

Uiteraard alleen méér voordeel wanneer je via het mlmbedrijf inlogt! 8)

Fijne avond en leuke koninginnedag morgen.

So be it

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Bijzonder bevreemdend dat de anti-MLM mafia geen enkele reactie geeft op het bericht dat Euphony inmiddels is uitgeroepen tot het 6st (eigenlijk 5de) snelst groeiende bedrijf in Belgie.
Doet je toch denken...past dat niet in hun straatje.

Lullig he, als een bedrijf diensten veel goedkoper aanbiedt (daar gaat je argument dat MLM dure, niet te verkopen dingen aanbiedt) en er goed te verdienen is (wat volgens jullie ook onzin was) ook nog eens razendsnel groeit (en niet in percentages maar in absolute getallen, wat volgens jullie ook nooit ging gebeuren).

Wat zei ik een aantal jaren geleden ook al weer? Let maar op, over 5 jaar piep je wel anders? Juist, en die vijf jaar zijn nog lang niet verstreken.

Wie het laatst lacht.... (en echt, het lachen is nog niet begonnen van mijn kant, al moet ik eerlijk zijn, lachen om jullie kapriolen heb ik van dag één gedaan).

Gesloten