LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierenverzekering Pico Bello

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Laantje
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 mar 2007 14:07

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Laantje »

Hoi Maxiem,

Dat schrijf ik toch ook?! :roll:

MAXIEM

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Nogmaals dag laantje,

Wat je schrijft is me duidelijk, maar ik voeg er twee zaken aan toe die niet onbelangrijk zijn.

Collegiale groet, Maxiem.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Dat hoef je me ook niet te vragen, dacht je nou werkelijk dat ik daarop ging zitten wachten.

MAXIEM

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 07 mar 2007 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

hahahah draai om me oren hahaha laat zien dat je een vent bent :lol: en kom me die draai dan maar geven, of mag je in het donker Amersfoort niet uit.

MAXIEM

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 07 mar 2007 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Laantje
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 mar 2007 14:07

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Laantje »

Wat je schrijft is me duidelijk, maar ik voeg er twee zaken aan toe die niet onbelangrijk zijn.

Collegiale groet, Maxiem.
Het begint een beetje vermoeiend te worden, maar ik zie maar één (overigens niet onbelangrijke) toevoeging op datgene wat ik gepost had.

Ik vind het een beetje jammer, dat er nu zoveel onzin door dit topic gaat lopen, want het lijkt me toch geen onbelangrijk iets; wanneer ene verzekeraar fraude pleegt met zijn verzekeringsnemers. Misschien dat we het daar weer over kunnen hebben, zodat de oorsprong van dit onderwerp niet verloren gaat?

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Dag keubels ook weltrusten toegewenst :wink:

MAXIEM

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

NijMeGen: je reakties slaan als een tang op een varken als je nu het draadje doorleest. Maar als slotaccoord zal ik speciaal voor jouw nog even mijn informatie over goede en solide dierenverzekeraars hier plaatsen:
Hier kun je terecht voor een betrouwbare en solide huisdierenverzekering :

Proteq Dier&Zorg

http://www.proteq.nl/index.asp?Navigationid=797

http://www.petplan.nl/
Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 07 mar 2007 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag laantje,
Quote:
Ik vind het een beetje jammer, dat er nu zoveel onzin door dit topic gaat lopen, want het lijkt me toch geen onbelangrijk iets; wanneer ene verzekeraar fraude pleegt met zijn verzekeringsnemers. Misschien dat we het daar weer over kunnen hebben, zodat de oorsprong van dit onderwerp niet verloren gaat?

Je hebt gelijk laantje. Zoals je ziet heb ik mijn straatje schoongeveegd. Wel zal het zo zijn dat ik om de twee bladzijden mijn informatie over betrouwbare en solide dierverzekeraars zal plaatsen. Er zijn altijd consumenten die niet het hele draadje lezen. Dat plaatsen van die info is namelijk helemaal mijn zaak en wat een ander daar van denkt is zijn probleem.

Vriendelijke groet, Maxiem.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Hoezo straatje schoongeveegd, ben benieuwd.

mr Floppy
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 jan 2006 13:49

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door mr Floppy »

Maxiem is een forumverzieker, en is niet 100% in orde.

Ook een beetje flauw om zelf zijn/haar eerdere berichten te wissen, en vervolgens het commentaar te geven dat de reacties van anderen nu ineens nergens meer op slaan.

Je kunt het beste geen aandacht meer schenken aan dat soort personen, want dan blijft het aan de gang en wordt het forum nog meer vervuild.

Een advies aan Maxiem om de forumregels eens door te lezen.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

mr Floppy dat bedoelde ik dus ook, ze wilt ook alleen maar horen wat in haar straatje past.

Kicken
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2007 21:38

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Kicken »

Beste maxiem... stop ermee

géén dierenverzekering is betrouwbaar!!!

Dier en polis kwam in 2004 als BESTE uit de bus!!! ALS BESTE beter en betrouwbaarder als proteq... toen nog dier en zorg!!!

dus waar hebben we het over... het blijft een risico.

wil je dat nemen!? doe het... zo niet dan niet

maar geef mensen zoals ons geen vasle hoop! PLEASE

Nogmaals GEEN dierenverzekering is betrouwbaar onthoud dat goed! volgende keer is jou verzekering aan de beurt!

groetjes Ralf

geajan
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 feb 2007 21:34

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door geajan »

Ja en hoe zit het nu. Zijn jullie nu allemaal al bij de politie geweest. Hoe meer mensen Pico Bello aangeven hoe beter, dan gaat de politie het bundelen en er ook eerder achteraan. Vermeld daarbij dat al meerdere mensen aangifte hebben gedaan. En blijf radar mailen, ik heb het ook al een aantal keren gedaan. En misschien is bellen wel beter, als je er tenminste doorkomt.

Laantje
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 mar 2007 14:07

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Laantje »

Nogmaals GEEN dierenverzekering is betrouwbaar onthoud dat goed! volgende keer is jou verzekering aan de beurt!
Hoi Ralf,

Hoe kom je hier bij?

Laantje
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 mar 2007 14:07

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Laantje »

En blijf radar mailen, ik heb het ook al een aantal keren gedaan. En misschien is bellen wel beter, als je er tenminste doorkomt.
Ja, als je er doorheen komt inderdaad... Tot nu toe is ons dat nog niet gelukt, helaas...
Laatst gewijzigd door Laantje op 08 mar 2007 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Kicken
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2007 21:38

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Kicken »

Quote:
Nogmaals GEEN dierenverzekering is betrouwbaar onthoud dat goed! volgende keer is jou verzekering aan de beurt!



Hoi Ralf,

Hoe kom je hier bij?
Omdat dier en polis in 2004 als beste uit de bus kwam... meest betrouwbaar... waar zijn zij nu?! ook failliet... dier en zorg? ook overgenomen... nu lijken ze perfect, net als dier en polis dat toen ook leek. enige wat ik wil zeggen... wees voorzichtig.

en diegene die zegt dat er verzekeringen zijn die wel te vertrouwen zijn? tja dat dacht ik dus ook...

en nu ben ik me geld kwijt

Laantje
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 mar 2007 14:07

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Laantje »

dier en zorg? ook overgenomen... nu lijken ze perfect, net als dier en polis dat toen ook leek. enige wat ik wil zeggen... wees voorzichtig.
Volgens mij is Dier&Zorg (nu dus Proteq) altijd al een betrouwbare verzekeraar geweest? Ik ken er alleen maar positieve verhalen over in elk geval.

konima
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 mar 2007 19:20

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door konima »

Ik sta hier wel even heel raar van te kijken, ik heb de uitzending
gemist en hoorde het net van een vriendin, wiens zoon er
problemen heeft.
Maar IK moet zeggen, dat ik er nog nooit problemen heb gehad.
Zelfs de hele grote rekeningen werden heel vlug uit betaald, net
zo vlug als de kleine rekeningen.

Juist omdat ik er voor 100% tevreden mee ben, geef ik deze verzekering vaak door aan andere.
En tot op heden heb ik nog geen enkele negatieve berichten uit
mijn kennissen kring gehoord.

M.Vermeij....Hilversum.

Gesloten