LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afronden bij Albert Heijn

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Afronden bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 28 Mrt 2007 18:55 door Toolboy


--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben slecht ziende ,en wordt door de winkel geloodst door een vriendelijke werknemer die alle boodschappen voor mij pakt en ze in het karretje doet ,edoch de vriendelijke werknemer van de super verteld niet dat alles wordt afgerondt.


Toolboy het eindbedrag wordt afgerond dus we
hebben het hooguit over twee cent op de
boodschappen.

Toolboy

Re: Afronden bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door Toolboy »

Tja bot 321 max 2% maar dat maal 300 dagen per jaar???
Maar ik rond deze discussie ook af hoor.
Edoch 300x2cent is toch een half vaatje voor je tender :lol:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Afronden bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door bot321 »

45x2cent Toolboy.
Doe 1x in de week boodschappen.
Die andere 7 weken ben ik op vakantie. :D

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Afronden bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door Shine »

Natuurlijk heb ik gedurende enkele weken eens goed opgelet bij de verschillende winkels (landelijk verspreid) van Meneer Heijn.
1). Ik zoek me over het algemeen suf om die sticker of enige andere aanduiding inzake de afronding.
2). Van de (procentueel) 5 AH winkels, staat het slechts in 2 aangegeven.
3). Als het pas en alléén bij de kassa staat aangegeven zitten ze dus fout. Dan ben ik namelijk al het entree poortje gepasseerd, zonder te weten wat de geldende voorwaarden/spelregels zijn.
De winkelier moet wel duidelijk aangeven met een sticker op de pui en bij de kassa dat er wordt afgerond
Dus voordat u binnenstapt, éérst goed naar die aanduiding op de pui of voordat u het entreepoortje bet gepasseerd zoeken dan weet u waar u aan toe bent.
Staat het pas bij de kassa aangegeven heb je als consument het recht om contant te betalen zonder akkoord te hoeven gaan met die eurocenten afronding.

Patty1988
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 apr 2007 18:11

Re: Afronden bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door Patty1988 »

Ik vind het allemaal een beetje achterlijk...Het gaat om 1 cent.
Als in de schap 0,59 staat aangegeven MAG jij 0,59 betalen.

Bij ons in de winkel wordt alles aangeslagen en wordt het totaalbedrag niet afgrond. Als de klant in centen contant kan en wil betalen (bijv. 59 cent) dan betaald hij 59 cent...Geen gezeik, geen kasverschil en niemand krijgt op de kop.
Als elke winkel zo zou werken zou dit topic niet nodig zijn... veel makkelijker.

Gesloten