dat is geen kwestie van kunnen begrijpen,ik denk dat jij het wel begrijpt,maar gewoon mij op de kast wil jagen omdat jij veilig op een andere plaats zit zodat ik je smalle en fijne armpjes niet kan breken.En wie kan het verhaal van polka naar het Nederlands vertalen voor mij, zodat ik het ook kan begrijpen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internet gaat nooit
Re: internet gaat nooit
Adim,
kan deze toppic gesloten worden?
Met name het laatste antwoord van Polka, doen mij de haren recht over eind staan en weinig met respect te maken hebben.
kan deze toppic gesloten worden?
Met name het laatste antwoord van Polka, doen mij de haren recht over eind staan en weinig met respect te maken hebben.
Kom op Polka!, niet zo gewelddadig!,
Zo steek je van nature niet in elkaar!, er wordt al genoeg gevochten in de wereld en zinloze oorlogen gevoerd, dus laten we het hier op het forum maar vredig houden,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Zo steek je van nature niet in elkaar!, er wordt al genoeg gevochten in de wereld en zinloze oorlogen gevoerd, dus laten we het hier op het forum maar vredig houden,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Nou polka ik denk dat jij andere met je vage discussies op de kast wilt jagen.
Polka mag graag provoceren.
Terwijl hij dus duidelijk op internet zit, schrijft hij Internet gaat nooit.
Hoe kan dat dan?
Terwijl hij dus duidelijk op internet zit, schrijft hij Internet gaat nooit.
Hoe kan dat dan?
als internet gaat waarom zijn er dan zo weinig jongeren die reageren doen,zodat de grotere sterkere snellere ouderen pech zouden krijgen
Je hebt helemaal gelijk.als internet gaat waarom zijn er dan zo weinig jongeren die reageren doen,zodat de grotere sterkere snellere ouderen pech zouden krijgen
Jongeren zitten inderdaad nooit op internet. Is echt alleen iets voor bejaarden, zoals jij, om dat wel doen.
Het is me wat KPN,
Je hebt het er maar druk mee met al die internetters!.
Klopt als een bus man, ik heb er een f*cking dagtaak aan!Geplaatst op 30 Apr 2007 08:22 door Ulbe
Het is me wat KPN,
Als het dan ook nog naar behoren schuift, is het toch een leuke bezigheid?Klopt als een bus man, ik heb er een f*cking dagtaak aan!
Nu heb ik een heel lange vakantie van mijn werk
Geplaatst op: 01 Mei 2007 15:14
Als het dan ook nog naar behoren schuift, is het toch een leuke bezigheid?
Dit is liefdewerk. Gewoon een vrijwilliger, daar heb ik nu alle tijd voor.
-
ik denk dat polka zien goed wies kapotte hef.
vast kapotte sloan teg'n een boom of mure.
en verder denk ik dat er wel meer jongeren op internet zit'n dan ouderen. omdat de jeugd er tegenwoordig mee op groeit.
vast kapotte sloan teg'n een boom of mure.
en verder denk ik dat er wel meer jongeren op internet zit'n dan ouderen. omdat de jeugd er tegenwoordig mee op groeit.