LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euro Media Team blad Wapiti
-
- Contacteer:
Re: Euro Media Team blad Wapiti
Liesbat -
Toch even terug naar de bank.
Als je geen toestemming hebt gegeven MOET de bank meewerken.
Het kan zelfs tot na 1 jaar na afschrijving.
De selectieve blokkade is correct - maar er kan meer.
Desnoods meld je aan de bank dat je anders aangifte gaat doen, en ook naar de bank wegens medeplichtigheid aan diefstal.
Enneh, de naam van je bank hier noemen zou ook al kunnen helpen.
Dan weten mensen in ieder geval waar ze NIET moeten zijn.
Toch even terug naar de bank.
Als je geen toestemming hebt gegeven MOET de bank meewerken.
Het kan zelfs tot na 1 jaar na afschrijving.
De selectieve blokkade is correct - maar er kan meer.
Desnoods meld je aan de bank dat je anders aangifte gaat doen, en ook naar de bank wegens medeplichtigheid aan diefstal.
Enneh, de naam van je bank hier noemen zou ook al kunnen helpen.
Dan weten mensen in ieder geval waar ze NIET moeten zijn.
-
Hallo allemaal,
Vandaag kwam ene Johan van Euro Media Team BV aan de deur hier in Nijmegen. Leuk praatje over teruglopende resultaten in het onderwijs in het algemeen en afnemend bewegingspatroon van de kinderen. Hij deed zich voor als student die een studie heeft opgezet om de leerprestaties van kinderen te verbeteren, wij zouden geheel gratis voor 9,95 euro porto kosten gedurende 6 maanden een proefpakket krijgen met daarin leuke stimulerende bladen voor de jeugd.
Dom als ik was heb ik een contract getekend, maar gelukkig kreeg ik een ingeving om op internet te zoeken via google naar de dolfijn club. Al snel kreeg ik wat negatieve info over deze club te lezen en ben met mijn hond naar buiten gerend om te zeggen dat ik dit toch niet wilde. Johan verwees mij naar het kopietje van het contract, maar ik heb het origineel met mijn handtekening opgeeist en gekregen.
Ik neem aan dat ik nu nergens aan vast zit, maar klopt dit ook.
Wie kan mij antwoord geven.
Groeten Michel
Vandaag kwam ene Johan van Euro Media Team BV aan de deur hier in Nijmegen. Leuk praatje over teruglopende resultaten in het onderwijs in het algemeen en afnemend bewegingspatroon van de kinderen. Hij deed zich voor als student die een studie heeft opgezet om de leerprestaties van kinderen te verbeteren, wij zouden geheel gratis voor 9,95 euro porto kosten gedurende 6 maanden een proefpakket krijgen met daarin leuke stimulerende bladen voor de jeugd.
Dom als ik was heb ik een contract getekend, maar gelukkig kreeg ik een ingeving om op internet te zoeken via google naar de dolfijn club. Al snel kreeg ik wat negatieve info over deze club te lezen en ben met mijn hond naar buiten gerend om te zeggen dat ik dit toch niet wilde. Johan verwees mij naar het kopietje van het contract, maar ik heb het origineel met mijn handtekening opgeeist en gekregen.
Ik neem aan dat ik nu nergens aan vast zit, maar klopt dit ook.
Wie kan mij antwoord geven.
Groeten Michel
Hallo allemaal.
Vandaag keek ik mijn rekening na en bleek er een bedrag afgeschreven te zijn door Euro Media Team. Het werd abbonnementsgeld genoemd. Erg vreemd, aangezien ik géén abbonnement heb, en zoals ik in eerdere berichten hier op de site lees, ook niet eens benaderd ben voor iets dergelijks. Ik had zelf nog nooit van ze gehoord, maar zodra ik ze intikte op google kwamen er allerlei berichten over oplichting tevoorschijn.
Tegenwoordig schrijven ze blijkbaar geld van rekeningen af, zonder je ook maar te kennen of ooit gesproken te hebben!!!
Ik heb contact gehad met mijn bank, die het geld laat terug storten en ze blokkeerd.
Ik wil dus iedereen waarschuwen voor deze fraudeurs!!
En daarbij, kan hier niks aan gedaan worden, kunnen ze zomaar hun gang gaan?
Groeten, Atalante
Vandaag keek ik mijn rekening na en bleek er een bedrag afgeschreven te zijn door Euro Media Team. Het werd abbonnementsgeld genoemd. Erg vreemd, aangezien ik géén abbonnement heb, en zoals ik in eerdere berichten hier op de site lees, ook niet eens benaderd ben voor iets dergelijks. Ik had zelf nog nooit van ze gehoord, maar zodra ik ze intikte op google kwamen er allerlei berichten over oplichting tevoorschijn.
Tegenwoordig schrijven ze blijkbaar geld van rekeningen af, zonder je ook maar te kennen of ooit gesproken te hebben!!!
Ik heb contact gehad met mijn bank, die het geld laat terug storten en ze blokkeerd.
Ik wil dus iedereen waarschuwen voor deze fraudeurs!!
En daarbij, kan hier niks aan gedaan worden, kunnen ze zomaar hun gang gaan?
Groeten, Atalante
-
- Contacteer:
Atalante,
simpel.
Behalve een selectieve blokkade en storneren (terug laten storten van het gestolen geld) - ook bij de politie aangifte doen.
Hoe meer mensen dit doen, hoe beter.
simpel.
Behalve een selectieve blokkade en storneren (terug laten storten van het gestolen geld) - ook bij de politie aangifte doen.
Hoe meer mensen dit doen, hoe beter.
Heb ze net een pissige mail gestuurd, en bel ze morgenochtend wanneer ze weer bereikbaar zijn. Als ik geen bevredigend antwoord krijg ga ik rechtstreeks naar de politie.
Gisteren stond ook bij mij een vriendelijke verkoper aan de deur. Aangezien ik al sceptisch sta tov verkopers aan de deur vroeg ik twee maal of ik zeker nergens aan vastzit. Hij verzekerde me tot tweemaal toe dat dat niet zo was. Ik wilde niet het volledige pakket maar wilde wel een proefpakket proberen voor één keer. Dit kon. Gelukkig heb ik het schriftelijk laten neerschrijven op de bestelbon.
Nu staat echter in de algemene voorwaarden dat je er wel aan vastzit en dat mondelinge afspraken met de verkoper niet gelden. Ze zijn dus duidelijk op de hoogte dat hun verkopers alle middelen inzetten om toch maar mensen vast te zetten aan een contract want ze dekken zich wel heel erg duidelijk in.
Kan dit zomaar dat wat ze vertellen volledig tegen de algemene voorwaarden ingaat - dus bewust liegen?
Nu staat echter in de algemene voorwaarden dat je er wel aan vastzit en dat mondelinge afspraken met de verkoper niet gelden. Ze zijn dus duidelijk op de hoogte dat hun verkopers alle middelen inzetten om toch maar mensen vast te zetten aan een contract want ze dekken zich wel heel erg duidelijk in.
Kan dit zomaar dat wat ze vertellen volledig tegen de algemene voorwaarden ingaat - dus bewust liegen?
-
Wij hebben toen voor onze jongste zoon een abonnement bij Euro Media Team genomen op WAPITI, hij is inmiddels te oud voor een dergelijk blad, heb ongeveer 1,5 jaar geleden contact gehad met Euro Media Team om het blad op gezegd, oké, dit kan vanaf November, als jullie dan terug bellen dan wordt e.e.a geregeld, nou in November 2007 terug gebeld en het antwoord was "helaas jullie zijn te laat en probeer het over één jaar opnieuw". en wat schetst onze verbazing, vanaf dat moment kregen we er twee in de bus. Heb hierop gebeld, gemailt, maar niets heeft geholpen, we krijgen nog steeds twee exemplaren voor één kind in onze bus gedeponeerd.
Ik heb langzaam de pis behoorlijk lauw van dergelijke praktijken en ben voornemens om die firma maar eens persoonlijk op te gaan zoeken.
Ik heb in jullie forum meerdere klachten gelezen over het Euro Media Team, misschien is het voor jullie wel waard om hier een uitzending over te maken.
Met vriendelijke groet
GJ Huls
Dinxperlo
Ik heb langzaam de pis behoorlijk lauw van dergelijke praktijken en ben voornemens om die firma maar eens persoonlijk op te gaan zoeken.
Ik heb in jullie forum meerdere klachten gelezen over het Euro Media Team, misschien is het voor jullie wel waard om hier een uitzending over te maken.
Met vriendelijke groet
GJ Huls
Dinxperlo
-
Wij zitten ook al jaren vast aan dat rot blad, heb e.e.a via telefoon en mail afgezegd, tsja dat kan was hun antwoord, in November ff terug bellen en dan komt alles goed, nou in november 2007 terug gebeld met de mededeling om het abonnement te cancelen, "helaas meneer U bent te laat"was het antwoord, en wat schept onze verbazing, vanaf dat moment krijgen we twee exemplaren in huis, heb gemailt, gebeld etc etc, maar we komen er niet vanaf, ben voornemens om die gasten in Geleen maar eens een keer op te zoeken, en ik hoop een grote aanhang mee te krijgen die in het zelfde scheepje zitten als ons.
ik heb net ook wapiti opgezegd. nadat ik het forum had gelezen ben ik wel geschrokken. ook ik ben er met beide ingestonken. hopelijk gaat de afhandeling van het opzeggen goed. ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
dan heb ik een vraagje
elke maand word van mn bankrekening 9,95 afgeschreven van
Euro Media INT
ik heb 000000000% toegestemd dat er iets zou worden afgeschreven
zou ik gewoon naar de bank kunnen gaan en dit stopzetten
?????????????????????
fijne dag verder
elke maand word van mn bankrekening 9,95 afgeschreven van
Euro Media INT
ik heb 000000000% toegestemd dat er iets zou worden afgeschreven
zou ik gewoon naar de bank kunnen gaan en dit stopzetten
?????????????????????
fijne dag verder
-
- Contacteer:
Als je daar nooit toestemming voor hebt gegeven - zeker wel.
Het beste wat je kan doen is persoonlijk naar de bank gaan, en vragen of ze zoveel mogelijk kunnen storneren, en aangeven dat jij nooit toestemming hebt gegeven.
Laat ook gelijk een 'selectieve blokkade' op dat bedrijf zetten, kan dat rekeningnummer niet meer afschrijven.
Het beste wat je kan doen is persoonlijk naar de bank gaan, en vragen of ze zoveel mogelijk kunnen storneren, en aangeven dat jij nooit toestemming hebt gegeven.
Laat ook gelijk een 'selectieve blokkade' op dat bedrijf zetten, kan dat rekeningnummer niet meer afschrijven.
Ook ik zag vandaag inene een bedrag ad € 42 afgeschreven van mijn bankrekening en heb (na wat berichten hier op het forum te hebben gelezen de volgende mail gestuurd:
Beste Euro Media Team,
Tot mijn verbazing was er afgelopen dagen een bedrag van € 42,00 van mijn bankrekening afgeschreven.
Ik kan mij niet herinneren een abonnement te zijn aangegaan en heb dit bedrag dus ook gestorneerd hedenmiddag.
gegevens transactie
afgeboekt bedrag EUR -42,00
boekdatum 02-02-2010
naam tegenrekeninghouder INZ EURO MEDIA TEAM
tegenrekening P8591791
omschrijving GIRO 8591791 INZ EURO MEDIA TEAM BETALINGSKENM. 9000000006213593 FACT*34911781 DEB NR*1026019 PER*04/10-29/10 6% BTW E2,38 KNUTSELEN
Ik wens dat mijn gegevens uit uw bestand zullen worden verwijderd.
Tevens wens ik hiervan een bevestiging te ontvangen.
Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd,
verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
T V
Nu maar afwachten wat de reaktie is...
Heb wel bewust om een ontvangst- en leesbevestiging gevraagd bij de mail...
Grtz,
T@mmie
PS:
Zal een ander mailadresmoeten zoeken. Kreeg het volgende direct al binnen:
---------------------------------------------------------------------------------
The message you sent to xoftware.net/EMTgeleen was rejected because it would exceed the quota for the mailbox.
The subject of the message follows:
Subject: Knutselen
Beste Euro Media Team,
Tot mijn verbazing was er afgelopen dagen een bedrag van € 42,00 van mijn bankrekening afgeschreven.
Ik kan mij niet herinneren een abonnement te zijn aangegaan en heb dit bedrag dus ook gestorneerd hedenmiddag.
gegevens transactie
afgeboekt bedrag EUR -42,00
boekdatum 02-02-2010
naam tegenrekeninghouder INZ EURO MEDIA TEAM
tegenrekening P8591791
omschrijving GIRO 8591791 INZ EURO MEDIA TEAM BETALINGSKENM. 9000000006213593 FACT*34911781 DEB NR*1026019 PER*04/10-29/10 6% BTW E2,38 KNUTSELEN
Ik wens dat mijn gegevens uit uw bestand zullen worden verwijderd.
Tevens wens ik hiervan een bevestiging te ontvangen.
Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd,
verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
T V
Nu maar afwachten wat de reaktie is...
Heb wel bewust om een ontvangst- en leesbevestiging gevraagd bij de mail...
Grtz,
T@mmie
PS:
Zal een ander mailadresmoeten zoeken. Kreeg het volgende direct al binnen:
---------------------------------------------------------------------------------
The message you sent to xoftware.net/EMTgeleen was rejected because it would exceed the quota for the mailbox.
The subject of the message follows:
Subject: Knutselen
Nou, dat valt dan weer geheel niet tegen!
Vandaag al een bevestiging per mail ontvangen dat mijn gegevens uit het bestand zijn verwijderd en ik (waarschijnlijk vanwege stornering) de faktuur als niet verzonden mag beschouwen!!!
Welke faktuur begrijp ik niet, maar ik ben blij met de snelle en correcte afhandeling.
Voor mensen die net als ik een mailadres nodg hebben... via deze heb ik mijn reaktie ontvangen:
[email protected]
Groetjes,
T@mmie
Vandaag al een bevestiging per mail ontvangen dat mijn gegevens uit het bestand zijn verwijderd en ik (waarschijnlijk vanwege stornering) de faktuur als niet verzonden mag beschouwen!!!
Welke faktuur begrijp ik niet, maar ik ben blij met de snelle en correcte afhandeling.
Voor mensen die net als ik een mailadres nodg hebben... via deze heb ik mijn reaktie ontvangen:
[email protected]
Groetjes,
T@mmie
OHHHHHHHHHHHH..
Ik ben ook al jaren met dit rot blad bezig om het op te zeggen.
De kinderen zijn inmiddels 21....ja leuk blad dus.
Ook ik ben destijds ingestonken...en iedere keer weer opzeggen.
Hoeveel brieven ik geschreven heb....inmiddels 6 jaar..ieder jaar weer.
En dan...het abbonnement zal stop gezet worden.
Inmiddels ben ik het zat en zag dat er weer van de rekening is gesnoept.
Hou jullie op de hoogte...de mail is verzonden en de terug boeking ook.
Ik ben ook al jaren met dit rot blad bezig om het op te zeggen.
De kinderen zijn inmiddels 21....ja leuk blad dus.
Ook ik ben destijds ingestonken...en iedere keer weer opzeggen.
Hoeveel brieven ik geschreven heb....inmiddels 6 jaar..ieder jaar weer.
En dan...het abbonnement zal stop gezet worden.
Inmiddels ben ik het zat en zag dat er weer van de rekening is gesnoept.
Hou jullie op de hoogte...de mail is verzonden en de terug boeking ook.
Onlangs werd ik gebeld door een aardige dame van deze firma. Zij verkocht mij ook het blad Wapiti.
Toen ik het thuis gestuurd had gekregen had ik inmiddels de info op dit forum gelezen. Ik werd super achterdochtig, in de brief die erbij zat stond eerst 'proefabonnement' en later 'jaarabonnement', en iets over de opzegtermijn waar ik mijn vraagtekens bij had. Het zat me allemaal niet lekker en heb een email gestuurd dat ik van het abonnement afzag.
Uiteraard was ik erg benieuwd wat ik terug zou horen, de firma bleek een vakantie sluiting te hebben en het zag er niet veel belovend uit. Later kreeg ik een keurige mail met uitleg van mijn vragen. En de mededeling dat mijn abonnement per direct geannuleerd zou worden.
Ik had beloofd het blad terug te sturen, dat heb ik gedaan en inmiddels heb ik een bevestiging gekregen dat de annulering in orde is.
Wat mij betreft een zeer correcte afhandeling.![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Toen ik het thuis gestuurd had gekregen had ik inmiddels de info op dit forum gelezen. Ik werd super achterdochtig, in de brief die erbij zat stond eerst 'proefabonnement' en later 'jaarabonnement', en iets over de opzegtermijn waar ik mijn vraagtekens bij had. Het zat me allemaal niet lekker en heb een email gestuurd dat ik van het abonnement afzag.
Uiteraard was ik erg benieuwd wat ik terug zou horen, de firma bleek een vakantie sluiting te hebben en het zag er niet veel belovend uit. Later kreeg ik een keurige mail met uitleg van mijn vragen. En de mededeling dat mijn abonnement per direct geannuleerd zou worden.
Ik had beloofd het blad terug te sturen, dat heb ik gedaan en inmiddels heb ik een bevestiging gekregen dat de annulering in orde is.
Wat mij betreft een zeer correcte afhandeling.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)