LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuw logo UPC
Re: Nieuw logo UPC
Oh Beertje dus als ik veel reclame over bijv. ferrari maak dan zal ik er ook wel werken, wou dat het waar was. (niet dat ik iets tekort kom hoor)
En je schreef ook iets over (eerst je huiswerk doen) tja mischien kan je dat in het vervolg zelf beter eerst doen, dan hoef je nml hier niet iets neer te zetten wat uiteindelijk niet waar is.
En je schreef ook iets over (eerst je huiswerk doen) tja mischien kan je dat in het vervolg zelf beter eerst doen, dan hoef je nml hier niet iets neer te zetten wat uiteindelijk niet waar is.
NijMeGeN,
Ik weet dat de waarheid over UPC voor sommige mensen moeilijk te vatten is(onwil), maar bij jou is lezen ook niet je sterkste punt.
Ik weet dat de waarheid over UPC voor sommige mensen moeilijk te vatten is(onwil), maar bij jou is lezen ook niet je sterkste punt.
wat heeft in godsnaam waarheid te maken met wel of niet werken bij UPC.
En lezen hoef ook niet mijn sterkste punt te zijn, heb ik ook nooit beweert, maar mocht dat wel zo zijn graag een link.
En lezen hoef ook niet mijn sterkste punt te zijn, heb ik ook nooit beweert, maar mocht dat wel zo zijn graag een link.
NijMeGeN,
Probeer maar eens ( is misschien moeilijk voor jou ) met de zoekfunctie alle postings van Henri42 alias Laurent op te zoeken en door te lezen.
Probeer maar eens ( is misschien moeilijk voor jou ) met de zoekfunctie alle postings van Henri42 alias Laurent op te zoeken en door te lezen.
wat een mooie worden ze
konde ze dat maar eens naar doen bij upc
o nee laat maar daar zijn ze ook te dom voor
konde ze dat maar eens naar doen bij upc
o nee laat maar daar zijn ze ook te dom voor
Oke Beertje maar daaruit blijkt nog steeds niet dat hij bij UPC werkt, en waarom zou het werken met de zoekfunctie te moeilijk zijn?
Voor de Duizelse clan, te weten Agro Rene Ron Hoffie Beer Hashman etc met een ID is lezen en zoeken problematisch, hij-zij zijn wel sterk in scheldpartijen,vermoedelijk zijn ze allemaal geloosd door UPC.(mooie logo)
kom nou eens met bewijsen nee dat kan je niet
Wie moet met bewijzen komen.
Laatst gewijzigd door NijMeGeN op 10 jul 2007 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
*gaaaaaaaaaaaap*
En ik maar denken dat het in deze topic ging over het nieuwe logo van UPC en de 'goede' kwaliteit die UPC aan haar klanten levert.
Ik vind het persoonlijk altijd erg jammer dat topics als deze uiteindelijk meestal een persoon in kwestie gekwetst of aangevallen moet worden. Wat heeft het er uberhaupt mee te maken of iemand werkzaam is bij UPC of niet? Wat heeft het er mee te maken of iemand zijn/haar spelling niet helemaal goed is? Diep triest dat er steeds weer mensen zijn die een discussie uit de weg gaan en mensen op persoonlijke vlak proberen aan te vallen. *blegh*
En ik maar denken dat het in deze topic ging over het nieuwe logo van UPC en de 'goede' kwaliteit die UPC aan haar klanten levert.
Ik vind het persoonlijk altijd erg jammer dat topics als deze uiteindelijk meestal een persoon in kwestie gekwetst of aangevallen moet worden. Wat heeft het er uberhaupt mee te maken of iemand werkzaam is bij UPC of niet? Wat heeft het er mee te maken of iemand zijn/haar spelling niet helemaal goed is? Diep triest dat er steeds weer mensen zijn die een discussie uit de weg gaan en mensen op persoonlijke vlak proberen aan te vallen. *blegh*
Ik heb helemaal niks gezien over spelling.
Oh ik zie het al, zal het even wijzigen.
MaffeDarkie verder heb je gelijk hoor, en of UPC goede kwaliteit levert geen idee.
nee want dat kunnen zo nog steeds niet
rene117
Geplaatst op: 10 Jul 2007 21:26 Onderwerp:
Ach Agro cs jammer voor jullie
Geplaatst op: 10 Jul 2007 21:26 Onderwerp:
Ach Agro cs jammer voor jullie
-
1) Digitale Televisienee want dat kunnen zo nog steeds niet
UPC ging per Juni 2007 enkele regionale zenders verwijderen uit het digitale televisie pakket. Dit werd volgens hun algemene voorwaarden niet 30 maar 7 dagen van te voren aan mij als klant kenbaar gemaakt doormiddel van een brief.
Oplossing van UPC? één jaar gratis Mediabox inclusief het extra pakket.
Oplossing goed bevonden door mij? Ja!
------
2) UPC Internet Extreme
Internet was vanaf ca 17:00 uur trager dan normaal, snelheid was dan meestal 50% van het maximum (extreme = 20mbit).
Oplossing van UPC? Monteur naar de wijkcentrale sturen en de capaciteit verhogen. Sindsdien een continue snelheid (zonder gelazer) op 20,7MBit/s.
------
3) UPC Digitale Telefonie
Er waren vreemde stemmen aan de lijn bij inkomende en uitgaande telefoontjes kreeg ik op willekeurige momenten een wild vreemde persoon aan de telefoon. Probleem heeft 3 1/2 maand geduurd omdat het probleem niet kon worden gevonden.
Oplossing van UPC? Overzetten van VoIP naar het nieuwe SIP platform. Omdat het probleem geen 24/7 aanwezig was maar willekeurig en het onmogelijk was voor UPC om uit te zoeken wanneer en hoelang het probleem in totaal geduurd heeft, heeft men besloten maarliefst 2 maanden volledig abonnementsgeld in mindering te brengen inclusief de gemaakte telefonie kosten.
------
Tuurlijk, ik heb genoeg problemen gehad maar ben wel voor een geruime tijd goed op de hoogte gehouden. Ook de 2 maanden gratis abonnement hebben mij over de streep getrokken om bij UPC te blijven. Nu is alles geheel probleemloos en werkt alles perfect.
Op enkele punten kan het bij UPC verbeterd worden maar als ik eerlijk moet zijn is alles op een nette en correcte manier opgelost.
Ik ben overigens zeer benieuwd hoe recent de klachten van de klagers hier inmiddels zijn. Als iemand één keer een fout gemaakt heeft, dan wilt men hier ook niet levens lang op aangesproken worden (vergelijkbaar met: eens een dief, altijd een dief).
Mijn conclusie, UPC begint qua service en producten steeds beter te worden. Er zijn eigenlijk ook maar weinig concurrenten tegenover UPC.
Inderdaad de vernieuwde UPC met 600.000 klanten is een vooruitstrevend bedrijf, de internet tak Chello gaat vanaf 16 juli verder als @UPCmail.nl met gratis nieuwe account mogelijkheden,voor bestaande klanten blijft @chello.nl uiteraard gehandhaafd.
Vergelijk dit nu eens met KPN en de wederom terrecht opgelegde boete door Opta !!!!!!!!!!!!! Het nieuwe logo geeft UPC vleugels
Vergelijk dit nu eens met KPN en de wederom terrecht opgelegde boete door Opta !!!!!!!!!!!!! Het nieuwe logo geeft UPC vleugels
vleugels van een lamme eend zeker.
vleugels van een lamme eend zeker. Beer-Agro-Rene-Ron -Hoffie -Hashmen weet je niets anders te bedenken dan onzinnige one liners. Heb jij de witte schotel op de voorgevel in Duizel staan ?????
hahahah hoe is het met je gasfles op de caping
zeker ook upc daar op de caping nou draai maar open hahaha
het is een balle bedrijf en het blijft een balle bedrijf en kom nou eens met bewijsen dat upc er 600000 bij heb
zeker ook upc daar op de caping nou draai maar open hahaha
het is een balle bedrijf en het blijft een balle bedrijf en kom nou eens met bewijsen dat upc er 600000 bij heb