Pagina 6 van 6
Re: Ik was callcenteragent van een energiebedrijf
Geplaatst: 21 sep 2007 08:55
door Shine
Kyle:
bij het COC zoeken ze nog wel personeel
COC? Wat heeft het COC met Amneris van doen en wat heeft Amneris met het COC van doen? Wat impliceer je hier nou weer mee Kyle?
Re: Ik was callcenteragent van een energiebedrijf
Geplaatst: 22 sep 2007 23:43
door amneris
Nou dan zou ik zeggen Kyle veel plezier bij het COC.
Maar ik zal niet weten wat ik met het COC van doen heb.
Of wat het COC van mij moet.
Re: Ik was callcenteragent van een energiebedrijf
Geplaatst: 23 sep 2007 08:38
door Shine
Daarnaast riekt de opmerking referentie naar het COC erg naar een vorm van discriminatie naar personen die een homoseksuele voorkeur hebben.
Bah Kyle, ga je mond spoelen.
Re: Ik was callcenteragent van een energiebedrijf
Geplaatst: 23 sep 2007 08:42
door Henri42
callcenters zijn bezet met goedwillende studenten die een snabbel bij verdienen, voor hun neus hebben ze een a4 papier met standaard antwoorden, voor afwijkende vragen loppt er eenmanager rond.
Dit probleem doet zich in alle branches voor van banken internetproviders verzekeraars nutsbedrijven tot telefoonbedrijven etc etc.
De callcenters worden door de klanten niet serieus genomen vanwege hun ondeskundigheid.
Re: Ik was callcenteragent van een energiebedrijf
Geplaatst: 23 sep 2007 13:44
door Shine
Dan valt dan dit niet de callcenter medewerker te verwijten, alswel het bedrijf die haar eigen callcenter welbeschouwd niet serieus neemt.
Het is jammer dat een bedrijf dat een callcenter heeft, nog steeds kwantiteit boven kwaliteit stelt. Voldoet de callcenter agent hier niet aan, dan vliegt hij/zij er uit.
Re: Ik was callcenteragent van een energiebedrijf
Geplaatst: 24 sep 2007 09:40
door Henri42
er uit vliegen ?? wlke student ligt daar wakker van ???
Re: Ik was callcenteragent van een energiebedrijf
Geplaatst: 24 sep 2007 09:57
door Shine
Meer dan je lief is.
Daarnaast zijn het echt niet alléén studenten die werkzaam zijn in een Callcenter. (ook zo'n idee waar men maar krampachtig als vooroordeel aan vast houdt)
Re: Ik was callcenteragent van een energiebedrijf
Geplaatst: 24 sep 2007 20:54
door Henri42
Shiny natuurlijk zijn het studenten die een snabbel bij verdienen, welke volwassen mens gaat dan voor jan doedel in een CallCentre werken , om de bellers voor de mal te houden ???
Re: Ik was callcenteragent van een energiebedrijf
Geplaatst: 26 sep 2007 23:06
door Suusjuh1985
Ontzettend veel mensen.
mensen die door bezuinigen uit hun huidige baan geflikkerd zijn bijvoorbeeld. en neer je zit er niet om mensen op te lichten maar een op maat gemaakte aanbieding te doen.
Een vriendin van mij heeft er ook gewerkt.
Re: Ik was callcenteragent van een energiebedrijf
Geplaatst: 16 dec 2008 17:31
door herfkens
Er bestaan helaas organisaties waar niet netjes gehandeld wordt. Er zijn echter ook veel callcenters waar het wel leuk is om te werken.
Kijk eens op
callcenter vacatures voor alle leuke telefonische vacatures.[/url]
Re: Ik was callcenteragent van een energiebedrijf
Geplaatst: 17 dec 2008 09:25
door Shine
Shiny natuurlijk zijn het studenten die een snabbel bij verdienen, welke volwassen mens gaat dan voor jan doedel in een CallCentre werken , om de bellers voor de mal te houden ???
Ik vind dat nogal wat om alle werknemers die in een callcenter werken als Jan Doedels te bestempelen en bij uitstek als leugenaars de betitelen. Hiermee doet u de goede agents behoorlijk tekort.
Mb tot het standaard A4 papier. Er zijn wettelijke regels vastgelegd mbt wat er gezegd moet worden in een gesprek. En tja, dan krijg je helaas en vanzelfsprekend standaard zinnetjes. Dit valt niet de callcenteragent te 'verwijten' alswel de overheid. Zij hebben dit bepaald. Getuige het burgelijk wetboek.
Zie:
http://consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_ove ... he_verkoop