LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beëindigen abonnement onmogelijk zegt Canal Digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bamos
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 apr 2008 10:43

Re: Beëindigen abonnement onmogelijk zegt Canal Digitaal

Ongelezen bericht door bamos »

Heb afgelopemn Maandag Email gestuurd over die 15 Euro, die ik als nog betaald had.
Antwoord CD ;Ja ze hebben het ontvangen , maar ze willen ook de afsluitkosten en een Euro admin. kosten nog hebben.
Heb ze een mail terug gestuurd met de opmerking of ze het normaal vinden dat als je abonnement nog loopt tot (31 Mei 2010), dat ze dan tijdens je abbo afsluit kosten en admin kosten in rekening brengen.Het lijkt wel op de Nigeriaanse Maffia.
Ik eindigde met , de groetjes en ik zie jullie wel bij de rechtbank.
Wat een ******.
Groetjes
Bamos








snepke schreef:
bamos schreef:. In Maart 2009 heb ik toen schriftelijk opgezegd.
Ik heb netjes een bevestiging ontvangen dat het abonnement per 31 Mei 2010 beeindigd is.Ik kon nog kijken van April 2009 t/m 14 Sept 2009 stond in de brief.Na Sept 2009 is er ook niets meer afgeschreven , tot ze in April 2010 weer 7,50 gingen afschrijven heb ik meteen gestoneerd en in Mei 2010 herhaaalde dit zich.
Heb hierover nog gebeld , men vertelde mij dat het abbo tot eind Mei is en dat je dan gewoon April en Mei nog moet betalen , dan ben je er vanaf. Waar slaat dat op he.
Heb toch op 14 Mei maar die laatste 2 maanden 15 Euro online overgemaakt , en wat dacht je 20 Mei een nieuw Nota in de bus 15 Euro , 16,95 afsluit kosten en 1 Euro adm kosten totaal 31,95.
.
Heb jij die bevestiging nog?Goed bewaren.
Je hebt nu toch tot eind mei betaald.
Heb jij de brief nog dat jou abo tot eind mei liep.Nooit wegdoen.
Ik vind het vreemd als jou abo tot eind mei 2010 liep,je maar tot sept 2009 kan kijken.
CD heeft altijd van die rare streken,ze sluiten je af ,halen te veel geld van je rekening,je moet betalen voor een abo dat je niet hebt,ze slepen je onterecht voor de rechter.

marc-paul
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 feb 2012 20:08

Re: Beëindigen abonnement onmogelijk zegt Canal Digitaal

Ongelezen bericht door marc-paul »

Heb ook mijn Abo opgezegd per 31-12-2013. Eerste mogelijkheid tot dan loopt mijn Abo. Prima brief ontvangen dat ze me per dan afsluiten. Kreeg ik telefoontje of alles naar tevredenheid was. Nee dus. Ook gezegd waarom. Ze zouden nog kijken of ze wat aan de problemen konden doen. Daar niks meer van gehoord wel een brief dat ze me bedankten dat ik mijn abo met nog een jaar verlengd had. Meteen email gestuurd dat ik dat niet gezegd heb. En dat ik ervan uit ga dat ze dat dus corrigeren. Na dagen email dat ik het voor 15 cent per minuut telefonisch moet opzeggen. Er valt niks op te zeggen daar ik in niks heb toegestemd. Heb afgelopen maand vrijwel uitsluitend telefoonkosten aan CD gehad, en nu willen ze al weer geld zien. Ik heb ze het al gemeld via email, dus ze corrigeren hun fout maar, naar aanleiding van mijn email.
Je zou denken dat ze na zoveel jaar wel verbeteringen aanbrengen.

marc

Gesloten