LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Beste en zeer gewaardeerde 4AllClients-klanten,

Hoewel het natuurlijk heel vervelend is wanneer er een situatie ontstaat waaruit een klacht voortkomt, weten we dat dit soms onvermijdelijk is en willen we er vervolgens alles aan doen om klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen.

Hoewel wij dit jaar enkele honderdduizenden bestellingen succesvol hebben uitgeleverd, hebben wij opgemerkt dat er onrust is ontstaan op een aantal fora betreffende de orderafhandeling bij 4AllClients.

Het jaar 2008 is een jaar geweest van een enorme groei. Door het lanceren van onze internationale websites zijn het aantal bestellingen fors toegenomen, waardoor wij niet altijd even goed in staat zijn geweest om klachten naar tevredenheid af te handelen.

Wij erkennen dit probleem en zijn ons er goed van bewust dat bovengenoemde uitbreiding niet had mogen leiden tot een verslechtering van de dienstverlening.

Wij nemen uw klachten en suggesties zeer serieus en hebben daarom het volgende e-mailadres beschikbaar gesteld: [email protected]

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn vragen wij u om uw klacht van de volgende informatie te voorzien: uw naam, e-mailadres en telefoonnummer.

Het streven is uw klacht binnen 1 week afgehandeld te hebben. Het kan zijn dat u gebeld wordt voor een mondelinge toelichting. Ook een reactie per e-mail is mogelijk.

Wij danken u bij voorbaat voor het gestelde vertrouwen en bieden onze welgemeende excuses aan voor het eventuele ongemak dat is ontstaan.

Met vriendelijke groet,

Namens de directie van 4AllClients

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Aan: 4AllOplichters

Uw product is afgelopen week afgeleverd.
Wanneer een probleem is opgelost, zou het prettig zijn als dit ook gemeld wordt. Anders lijkt het net of alle zaken lopende zijn.
Onderzoek wijst echter uit dat meer dan 95% van de besproken gevallen reeds is opgelost tewijl dit niet wordt aangegeven.

Mocht een probleem niet opgelost zijn, mail dan naar [email protected]

Wij garanderen u dat het wordt opgelost.

Onze mensen nemen uw klacht zeer serieus.

Met vriendelijke groet, Team 4AllClients

4AllOplichters
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2009 13:13

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllOplichters »

"Uw product is afgelopen week afgeleverd."
Juist, maar heb er een hoop grijze haren aan overgehouden.

"Wanneer een probleem is opgelost, zou het prettig zijn als dit ook gemeld wordt."
Opgelost? Wat verstaan jullie onder opgelost? Ik heb jullie weken van te voren, meerdere malen, gevraagd mijn bestelling te annuleren! Na aandringen krijg ik pas te horen dat dit niet mogelijk is omdat de bestelling in het verzend traject zat.. Weken later is het artikel dat in het 'verzendtraject' zou zijn pas aangeleverd. Hoewel ik het recht als consument heb de bestelling te annuleren/weigeren heb ik dit toch niet gedaan aangezien ik dan nog lang niet van jullie af was, ik voelde mij eerder genoodzaakt om de bestelling aan te nemen...

"Anders lijkt het net of alle zaken lopende zijn.
Onderzoek wijst echter uit dat meer dan 95% van de besproken gevallen reeds is opgelost tewijl dit niet wordt aangegeven."

Dat is nog steeds 5% teveel. Ervan uitgaand dat dit niet weer een van de vele onjuistheden van jullie zijn.

"Mocht een probleem niet opgelost zijn, mail dan naar [email protected]"
Ik ben nog steeds aan het wachten op een reactie op mijn mails die ik naar dit e-mail adres heb gestuurd...

"Wij garanderen u dat het wordt opgelost."
Oplossen heeft bij 4AllClients een heel andere betekenis dan menig ander mens er onder zou verstaat.

KOOP NIETS BIJ DEZE LIST & BEDROG FIRMA

[/i]

Bazeman
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 dec 2003 15:00

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Bazeman »

Beste mensen van het radarteam:

Hoeveel mensen moeten er nog meer bedonderd, opgelicht en aangiftes worden gedaan, tegen de firma 4allclients, voordat er landelijke ruchtbaarheid aan wordt gegeven???? Wat ik eigenlijk nog veel erger vindt is dat deze firma volop bezig is om ook in het buitenland spullen te verkopen (leveren is een 2e stap.... :( ) waar ongetwijfeld een factor 10 of 100 meer klachten en oplichtings praktijken uit voort gaan komen. Het zou ook wel eens aardig zijn om bij de stichting consuwijzer aan te kloppen om te vragen waarom deze voor consumenten opgerichte organisatie zo bar weinig (concrete) stappen zet om dit soort bedrijven actief een halt toe te roepen.

Ik heb inmiddels weinig hoop dat ik ooit mijn spullen en geld nog terug krijg en ik leef liever een jaar langer dan me nog een paar maanden kapot te frusteren hoe achterlijk alle wet en regelgeving in nederland in elkaar zit, terwijl de diverse "consumenten" stichtingen via radio en televisie spotjes, zichzelf de hemel in lopen te prijzen dat ze de consumenten zo goed helpen.... :x

Mochten [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] dit berichtje nog lezen dan wil ik u beiden een goed en lang leven achter de gevangenis tralies wensen, maar dit zal waarschijnlijk alleen in fairy tail land gaan gebeuren, maar goed je kunt ook altijd nog een keer de verkeerde mensen tegen het lijf lopen, die net als jullie schijt hebben aan de wet en regelgeving......

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Beste en zeer gewaardeerde 4AllClients-klanten,

Hoewel het natuurlijk heel vervelend is wanneer er een situatie ontstaat waaruit een klacht voortkomt, weten we dat dit soms onvermijdelijk is en willen we er vervolgens alles aan doen om klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen.

Hoewel wij dit jaar enkele honderdduizenden bestellingen succesvol hebben uitgeleverd, hebben wij opgemerkt dat er onrust is ontstaan op een aantal fora betreffende de orderafhandeling bij 4AllClients.

Het jaar 2008 is een jaar geweest van een enorme groei. Door het lanceren van onze internationale websites zijn het aantal bestellingen fors toegenomen, waardoor wij niet altijd even goed in staat zijn geweest om klachten naar tevredenheid af te handelen.

Wij erkennen dit probleem en zijn ons er goed van bewust dat bovengenoemde uitbreiding niet had mogen leiden tot een verslechtering van de dienstverlening.

Wij nemen uw klachten en suggesties zeer serieus en hebben daarom het volgende e-mailadres beschikbaar gesteld: [email protected]

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn vragen wij u om uw klacht van de volgende informatie te voorzien: uw naam, e-mailadres en telefoonnummer.

Het streven is uw klacht binnen 1 week afgehandeld te hebben. Het kan zijn dat u gebeld wordt voor een mondelinge toelichting. Ook een reactie per e-mail is mogelijk.

Wij danken u bij voorbaat voor het gestelde vertrouwen en bieden onze welgemeende excuses aan voor het eventuele ongemak dat is ontstaan.

Met vriendelijke groet,

Namens de directie van 4AllClients

kantoor
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2009 13:20

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kantoor »

Beste mensen van het radarteam:


Ook ik heb inmiddels weinig hoop dat ik ooit mijn spullen of het geld nog terug krijg. Ik moet potverdorie wel hard werken om € 588,04 over te houden. Toen ik hun per telefoon vroeg wat de levertijd van de cartridges betrof was hun antwoord dat ik eerst het geld moest betalen want dan werd de order pas in behandeling genomen. Eenmaal het bedrag van € 588,04 overgemaakt te hebben kreeg ik a la minuut hele vage emails dat de order geannuleerd is. Ik heb toen gebeld met RACHIDA ...... ACHTERNAAM MAG NIET GEGEVEN WORDEN en zij kon verder niets zeggen. Een LEIDINGGEVENDE IS TELEFONISCH NIET BREIKBAAR. Het emailadres [email protected] WERKT OOK NIET. Dus ze leveren en doen niets alleen geld incasseren.Het is echt te gek om los te lopen dat zoiets door de KAMER VAN KOOPHANDEL VAN HENGELO IS GOEDGEKEURD EN WORDT TOEGESTAAN. Beste TrosRadar pakt u de heren LUNDIG eens flink aan want zo kan dit nog heel lang duren voordat deze slechte ondernemers nog meer slachtoffers maken in binnen en buitenland en ook daar misbruik maken van de regelgeving.

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Via het emailadres van bovenstaande klacht hebben wij de klant kunnen achterhalen. Deze order was geannuleerd op 28-01-2009
Het aankoopbedrag is teruggeboekt op 02-02-2009

[email protected]

Met vriendelijke groet,

4AllClients

StevenQ
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2008 10:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door StevenQ »

er zijn meer mensen die de klachten zijn opgevallen:

http://www.hardware.info/nl-NL/news/ymi ... rgelijker/

Stevenedel
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jul 2008 11:09

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Stevenedel »

Ik vind het een beetje vreemd 4allclients op een forum als dit krokodillentranen te zien huilen over hun eigen praktijken. Dat maakt me alleen maar wantrouwender. Damage control om te voorkomen dat ze straks Radar op stoep hebben staan?

Volgens mij kunnen ze hun tijd beter besteden door hun bedrijfsvoering en website aan te pakken, dat wil zeggen:

- Stoppen met dagelijks misleidende nep positieve reviews te plaatsen op een site als Ciao en zo klanten te lokken. Laat echte klanten hun mening geven, zorg maar dat je bedrijf zo werkt dat die meningen positief zijn. Zolang 4allclients doorgaat met dit soort belazerij geloof ik er niks van dat ze hun leven gebeterd hebben. Bovendien hoeven ze er hopelijk niet aan herinnerd te worden dat ze hun tijd wel beter kunnen besteden dan met rondhangen op internetfora - met het helpen van klanten, bijvoorbeeld.
- De website eens flink opschonen. Realistische levertijd informatie, en verwijdering van alle producten die ze helemaal niet kunnen leveren
- Ophouden de klantenservice onder een 0900 melkkoe te verstoppen, en zorgen dat klanten deugdelijk en servicegericht te woord worden gestaan in plaats van aan het lijntje gehouden met flauwekul over 'verzendtrajecten'. Zolang een zending niet daadwerkelijk bij TNT is afgegeven kan die altijd worden geannuleerd, dat is normaal
- Geld terugstorten zodra een bestelling vervalt. Heus, dat is in deze tijden van internetbankieren echt helemaal niet zo moeilijk. Waarom moeten mensen eerst met aangifte dreigen voor er eens iets gebeurt? Omdat 4allclients in de tussentijd nog even rente kan innen, vermoed ik.

Kortom, eerst zien, dan geloven. Het is goed te merken dat het de Lundigs een beetje warm wordt onder de voeten, maar de praktijk moet eerst maar eens uitwijzen of het warm genoeg is. Bovendien zijn er webwinkels zat, dus waarom zou je het risico nemen met deze dubieuze club?

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Geachte dames en heren,

Graag ontvangen wij de identiteit van de nog lopende klachten.
Zonder concrete informatie valt er voor ons helaas niets op te lossen.
Mocht iemand de identiteit weten, emailadres of klantnummer, gelieve te sturen naar [email protected].

Wij willen eindelijk eens af van al die narigheid. Al die mensen die geen zaken met ons gedaan hebben, gelieve ook geen berichten meer plaatsen. Zo wordt het aleen maar moeilijker om de gegronde klachten op te lossen

Stevenedel
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jul 2008 11:09

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Stevenedel »

Gaat 4allclients nou ook nog voorschrijven wie er wel en niet iets op dit forum mogen plaatsen? Het moet niet gekker worden! Voor het oplossen van klachten hebben ze toch hun eigen website en klantenservice??

Een paar simpele vragen. Waarom staat het klachten-mailadres dat ze hier aanbieden niet op hun eigen site? Waarom staat het product dat ik er bestelde en dat na eindeloos draaien en liegen helemaal niet leverbaar bleek daar nog steeds als direct leverbaar vermeld? Waarom verschenen ook gisteren weer twee door 4allclients vervalste positieve klantenreviews op Ciao? Waarom is 4allclients geen lid van de Thuiswinkelwaarborg? Waarom hebben verschillende prijsvergelijkingssites 4allclients uit hun bestand verwijderd? Waarom zijn er meerdere aanklachten tegen 4allclients ingediend bij de politie?

Als ze af willen van alle narigheid zouden ze er beter aan doen daar te beginnen waar het er echt toe doet, namelijk in hun eigen winkel, in plaats van hier mooi weer te spelen en te proberen kritische tegengeluiden tot zwijgen te brengen.

ZIJ willen eindelijk eens af van alle narigheid?! Wat je noemt een gotspe...

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllClients »

4AllClients wil niemand iets voorschrijven.

Het kan zijn dat sommige mensen ons niet per telefoon kunnen bereiken.
Ook kan het zijn dat mensen niet met een 0900 willen bellen.

Ook kan het voorkomen dat de berichten afkomstig van ons Customer Care Messagesysteem tegengehouden worden door een spamfilter. Deze berichten bevatten namelijk HTML code.

Dus voor de mensen die ons niet via de normale weg weten te bereiken hebben wij een speciale ingang gecreëerd, te weten [email protected]

Dit emailadres is een groot succes gebleken, vandaar de voortzetting hiervan.

Om op uw vragen terug te komen:

Waarom staat dit emailadres niet op onze eigen site. Omdat iedereen dan via dit emailadres gaat mailen. De prioriteiten raken dan zoek. Dit emailadres is voor personen die reeds geprobeerd hebben om contact te zoeken.

De reviews bij CIAO. 4AllClients schrijft geen reviews zelf. Er zijn genoeg bedrijven te vinden met vele honderden positieve reviews.
Voorbeelden hiervan lijken ons niet nodig. 4AllClients is in tegenstelling tot de meeste Nederlandse internetwinkels zeer groot. Dit verklaart ook het aantal reviews. Zoals wij al eerder aangaven is het aantal klachten t.o.v. het orderniveau zeer gering. Dit houdt concreet ook in dat het aantal negatieve klanten t.o.v. het aantal positieve klanten ook zeer gering is. En tot slot het aantal negatieve berichten t.o.v. het aantal positieve berichten ook zeer gering is. Wellicht is het nu iets duidelijker geworden voor u.

Lid van de thuiswinkelwaarborg. De directeur van de thuiswinkelwaarborg heeft zich een uitstekend salaris toebedeeld. Dit salaris wordt betaald door de aangesloten webwinkels. Het te betalen bedrag wordt berekend a.d.v. de omzet die men jaarlijks haalt. Stelt u zich eens voor: 1% van 50 miljoen euro. Wij berekenen deze besparingen door in de kostprijs van onze producten. Mede daarom zijn wij de goedkoopste webwinkel in Nederland. Winkels als wehkamp hebben voldoende marge om dergelijke percentages af te staan.

Vergelijkingssites. 4AllClients is niet afhankelijk van bezoekers afkomstig van vergelijkingssites. Zelfs na het verbreken van de contacten met kieskeurig en tweakers blijft het aantal bezoekers aanzienlijk stijgen. Steeds meer Internetgebruikers weten hun weg naar 4AllClients te vinden buiten de vergelijkingssites om.
Ook vergelijkingsites berekenen steeds meer kosten per bezoeker. Zo kost een bezoeker afkomstig van een vergelijkingssite tegenwoordig al 15 eurocent. 4AllClients werkt nu enkel nog samen met Nederlands grootste vergelijkingssites, en vergelijkingssites die internationaal georiënteerd zijn.

Aangifte politie. Als er meerdere aangiften zijn gedaan, hoe kan het dan zijn dat de politie dit nimmer doorgecommuniceerd heeft aan ons. Wellicht zijn deze aangiften te voorbarig en/of onterecht, of is juridische grond van de aangifte ver te zoeken. Anders kunnen wij dit niet verklaren.

Voor de mensen die een eventuele klacht graag snel opgelost zien, gelieve direct te emaillen naar [email protected]

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Team 4AllClients

kantoor
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2009 13:20

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kantoor »

Mede doordat ik hier op de site het juiste emailadres heb gevonden, wat geplaatst was door andere gedupeerden. Heb ik kunnen reageren bij 4allclients. Ik heb mijn telf. etc achtergelaten en mede dankzij mijn schrijven hier op de site werd ik onmiddelijk gebeld. Zoals telefonisch beloofd is het betaalde bedrag inmiddels teruggestort op mijn bankrekeningnummer. GELUKKIG: IK BEN ER KLAAR MEE!
Succes voor de andere klanten met klachten van 4allclients.

rbwrdr
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:58

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door rbwrdr »

Stelt u zich eens voor: 1% van 50 miljoen euro.
Dan ben ik toch erg benieuwd naar de publicatie van de jaarcijfers. Want hiermee classificeren jullie jezelf als grote onderneming met volledige publicatieverplichting.

Maar ik vind het erg moeilijk om dit te geloven en denk dat de omzet in werkelijkheid vele malen lager is. Ik heb namelijk het vermoeden dat een aanzienlijk deel van de orders bij 4allclients in de afgelopen maanden inmiddels wel de openbaarheid heeft gehaald in de vorm van een bericht in een van de fora die over 4allclients handelen.

De bedrijfshistorie:

Opgericht als VOF op 11/5/2004, vennooten [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] als onderneming voor "De ontwikkeling van maatwerksoftware en hardware". Per 1/1/2005 veranderde de bedrijfsomschrijving in "Verkoop van Wireless en Mobile Technologies, Internet Services & Professional webdesign. Profession software Development". Per 7/4/2005: Verkoop van ICT producten en overige innovatieve microprocessor gestuurde electronica technieken. Per 1/5/2007: 4AllClients, The Internet Superstore, is een internationale online... (blabla verwijderd).

Per 23/5/08: Bedrijfsvoering ondergebracht in een BV met als omschrijving "De exploitatie van een internetwinkel". Aandeelhouders zijn via twee andere BV's weer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is sinds 26/6/06 uitgestapt en lijkt sinds die datum niets meer met 4AllClients te maken te hebben. Hij heeft sinds die tijd voor een aantal bedrijven gewerkt en werkt momenteel bij het zuid-afrikaanse Senet (bron: eigen LinkedIn pagina).

Gezien de historie van de onderneming lijkt me een omzet van EUR 50 miljoen extreem hoog. Ter vergelijking: bol.com doet ca 100 miljoen, en dat is naar nederlandse maatstaven extreem veel. Als je de reisbranche even vergeet dan is een dergelijke omzet goed voor een positie hoog in de top-10 van webwinkels, net onder bedrijven als Wehkamp, Bol, Albert.nl, Dixons en de rotterdamse Coolbue met de omzet van veertien webwinkels en 4 reguliere winkels bij elkaar geteld. Maar we wachten met smart op de publicatie van de jaarcijfers.

De beste tip lijkt me nog: Stop gewoon per ommegaande met deze praktijken, betaal alle openstaande vorderingen en probeer een nuttige bijdrage te gaan leveren aan deze maatschappij. Bij voorkeur natuurlijk niet als ondernemer, want dan ben ik bang dat we de naam [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] binnen niet al te lange tijd weer op dit soort fora tegenkomen.

Stevenedel
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jul 2008 11:09

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Stevenedel »

@4allclients:

Ik snap dat jullie het niet nodig vinden voorbeelden te geven van andere bedrijven op Ciao met honderden reviews. Die zijn er namelijk niet. Op Ciao heeft 4allclients per vandaag 413 reviews. Vrijwel alle positieve reviews zijn geschreven door mensen die op de datum van het review speciaal lid zijn geworden van Ciao om drie regels over 4allclients te schrijven. Het bedrijf met het eerstvolgend hoogste aantal reviews is Bol.com: 62 stuks. En dan moet ik geloven dat jullie geen reviews faken? En dat jullie zoveel keer groter zijn dan Bol?? Bovendien, voor zo'n grote webwinkel is de aanpak dan wel helemaal tranentrekkend amateuristisch. Ik denk niet dat Bol snel discussies gaat zitten voeren op een forum van Radar, en ik weet uit ervaring dat zij een echte klantenservice hebben.

Als er zoveel redenen zijn waarom mensen jullie niet langs reguliere weg kunnen bereiken is er des te meer reden om dat te verbeteren op jullie site, in plaats van de oplossing te verstoppen op een forum dat verder los staat van 4allclients. En hoezo worden jullie dan overstroomd met mails? Kennelijk toch erg veel klachten dus? Dat jullie klachtenmail adres zo'n succes is is bepaald geen reclame. Ik denk dat al jullie inspanningen hier er vooral toe dienen te voorkomen dat je straks Tros Radar op stoep hebt staan.

Interessante reactie op die Thuiswinkelwaarborg. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. De besparing op kostprijs is een sprookje. Jullie adverteren goedkoop, maar nadat de bizar hoge verzendkosten plus mysterieuze transactiekosten plus btw zijn verrekend is van een prijsvoordeel vaak weinig meer over. Bovendien, wat boeit een paar tientjes voordeel als een product nooit geleverd wordt? Na afronding van mijn eigen ervaring met jullie heb ik geen cent bespaard, geen zending gezien, maar wel ruim 10 euro kosten gemaakt aan die peperdure klantenlijn; dan laat ik 7 weken rentederving over mijn aankoopbedrag nog maar buiten beschouwing.

Ik denk dat klanten graag een klein beetje meer betalen voor de garantie dat ze niet in narigheid verzeild raken zoals die bij 4allclients schering en inslag is. Ik vind het ook raar dat Wehkamp (17 reviews bij Ciao) zich de marge voor zo’n waarborg wel kan veroorloven en zo'n enorm grote webwinkel als jullie zelf zeggen te zijn niet.

Dat jullie banden met Tweakers en Kieskeurig verbroken zijn is niet jullie keuze geweest en spreekt boekdelen. Ik vermoed dat Ciao jullie belangrijkste vangnet is, vandaar de dagelijkse positieve nepreviews. Als ik Google vind ik jullie op Koopkeuze (allemaal klachten, rapportcijfer 4), op een paar andere sites als Kelkoo waar het patroon hetzelfde is als bij Ciao: enkele zeer negatieve echte recensies en meer eenvormige positieve neprecensies. Bij de Hardware.info Prijsvergelijker zijn jullie er heel recent nog uit gegooid nadat de site na een regen van klachten zelf een proefbestelling deed en erachter kwam hoe het er bij jullie toegaat. Verder kom je jullie tegen bij Opgelicht, Internetoplichting, Consumentenbond, Radar etc., wat vast geen toeval is.

Als aangiftes (nog) niet tot meer hebben geleid is dat enkel omdat jullie heel fijntjes weten tot hoe ver je kunt gaan, en misschien ook omdat Justitie (boffen jullie even) niet zo snel optreedt in geschillen tussen klant en winkel. Maar jullie weten natuurlijk zelf als de beste dat jullie de boel aan het flessen zijn. Daar verandert het toneelstuk dat op deze site wordt opgevoerd verder niks aan.
Laatst gewijzigd door Stevenedel op 06 feb 2009 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.

StevenQ
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2008 10:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door StevenQ »

aanvulling: tweakers,kieskeurig en hardware.info(toch een site van mensen die regelmatig als computer/electronica expert bij consumenten TV te zien zijn), dat zegt lijkt mij genoeg.

Dilo
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 feb 2009 18:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Dilo »

Ik heb LCD TV op maandag besteld, op de website gaaf 4allclients levertijden van 1-2 dagen aan, het is 5 dagen en nog steeds niets otnvangen, Ik heb wel spijt van en overweeg bestelling te anulleren.
Laatst gewijzigd door Dilo op 16 feb 2009 22:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Dilo
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 feb 2009 18:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Dilo »

:( :( :( :( :(
Laatst gewijzigd door Dilo op 16 feb 2009 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Dilo
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 feb 2009 18:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Dilo »

Ik heb op 13-02 een email naar de klachtenemail gestuurd en wacht even af, gaan ze zoals ze beweren oplossen :?:
Laatst gewijzigd door Dilo op 16 feb 2009 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Dilo
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 feb 2009 18:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Dilo »

Vandaag 16-02 gebeld en te horen gekregen dat vrijdag mijn order geleverd wordt :!: :!: :!:

Gesloten