Pagina 6 van 16

Re: pc4everyone

Geplaatst: 15 dec 2010 14:10
door El Qalem
Hierbij mijn ervaring met PC4everyone.

Ik heb op 18 augustus een advertentie gezien van een MacBook in de METRO en meteen dezelfde dag besteld. Na veel mailen en bellen heb ik de Macbook ontvangen op 4 oktober.Toen ik de MacBook ontvangen had was ik niet helemaal tevreden omdat er krassen opzaten

Op 6 oktober heb ik de Macbook teruggestuurd, netjes binnen zeven werkdagen conform de Wet koop op afstand en conform de voorwaarde van PC4everyone (aangetekend, goed ingepakt met retourformulier). Twee dagen later gebeld de Macbook was goed ontvangen.

Inmiddels is de wettelijke afhandeltermijn voor PC4everyone om het geld terug te storten van 30 dagen na ontvangst ruim verstreken (meer dan twee maanden). Na veel mailen en bellen heb ik mijn geld tot op de dag van vandaag nog steeds niet ontvangen. Ik begin er echt moe van te worden en begin nu echt te denken aan een rechtzaak. Blijkbaar kan het niet op een andere manier opgelost worden.

Conclusie:
PC4everyone houd zich niet aan de afspraken
PC4everyone houd zich niet aan de eigen algemene voorwaarde
PC4everyone houd zich niet aan de wet koop op afstand

De vraag is doet men dit bewust of zijn er te weinig medewerkers om alles goed te laten verlopen.

Mijn advies is dan ook koop niet bij PC4everyone.
Het lijkt aantrekelijk door de prijzen maar je haalt jezelf veel ellende op de hals.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 18 dec 2010 19:12
door niksnut
wat mij nu nog het meest verbaasd is dat er na zo een lange reeks van klachten nog steeds niet iets wordt ondernomen door ,hetzij Tros radar, of door iemand anders die de weg goed weet te bewandelen of de mogelijkheid heeft op hiervoor media aandacht te krijgen.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 19 dec 2010 00:12
door Raian
Koop niks bij dit bedrijf, de klantenservice is absoluut waardeloos en ze leveren altijd later. Ik bestelde een pc voor een redelijke prijs, met 2 GB werkgeheugen om Windows 7 op te zetten. Na veel vertragingen eindelijk geleverd, blijkt er maar 1 GB geïnstalleerd te zijn! Even bellen dan, na 45 min. in de wacht gestaan te hebben werd de verbinding verbroken.
Dan maar een email gestuurd, die werd binnen 20 minuten beantwoord dat het in orde zou komen. Je snapt het al, verder hoor je niks meer....
Drie weken later nogmaals gemaild, stilte....
Wat dat refurbish gedoe betreft, laat je niet gek maken want ze verkopen gewoon oude spullen en doen er verder weinig aan. Openmaken, luchtspuit er over, even de schijf formatteren en eventueel een XP licentie erop zetten.
Wanneer je even zoekt, kun je beter krijgen voor hetzelfde geld, of zelfs nieuw kopen!

Re: pc4everyone

Geplaatst: 20 dec 2010 10:26
door Gjan1
Zelfde problemen hier.
30 oktober bestelde ik een iMac
1 november kreeg ik een mail -> bestelling wordt 8 november geleverd
1 november tweede mail -> bestelling wordt 15 oktober (????)
1 november derde mail -> bestelling wordt 15 november
15 november niet ontvangen (speciaal thuis gebleven) meteen gemaild en gebeld
17 november storing bij klantenservice nogmaals een mail wanneer computer komt
18 november ontving ik de volgende mail: Uw bestelling is helaas vertraagd. Het door u bestelde product komt later bij ons binnen dan wij voorafgaand hadden verwacht. De iMac komt volgende week bij ons binnen. Wij zullen uw bestelling dan direct in orde maken en naar u toe sturen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
19 november: weer een storing bij klantenservice, wel bereikt uiteindelijk, order geannuleerd
19 november mail ontvangen: Conform uw verzoek is de bestelling bij deze geannuleerd. Uw volledige aankoopbedrag wordt via Multisafepay aan u gecrediteerd. Het bedrag wordt gecrediteerd naar de rekening van herkomst, dit kan vanaf vandaag maximaal 14 dagen duren.
4 december: geen betaling ontvangen; gebeld, wettelijke termijn is 30 dagen meneer sorry. Bel dan nog maar een keer
20 december: geen geld ontvangen (wettelijke termijn verlopen), weer storing bij klantenservice. Uiteindelijk medewerker gesproken. Ja, inderdaad wettelijke termijn is al verlopen, ja de financiele afdeling zit nu in overleg. Woensdag wordt het mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen. Eens kijken of ik dan mijn geld heb.

Heel vreemd bedrijf. Nooit kopen!

Re: pc4everyone

Geplaatst: 20 dec 2010 21:08
door niksnut
en het blijft maar doorgaan .

je kunt trouwens ook de website van pc4e een uw eigen review schrijven.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 22 dec 2010 14:01
door thiresias
Ik heb mijn klacht voorgelegd aan de geschillencommissie, pc4everyone is dan wel niet aangesloten bij de thuiswinkel organisatie, maar wellicht dat ze toch meer succes boeken dan ik zelf via de mail of telefonisch kan bereiken bij het bedrijf.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 22 dec 2010 19:44
door niksnut
ben erg nieuwsgierig naar de aflloop hiervan, wellicht is daar ook wat mee te doen ten aanzien van de andere probleem gevallen.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 18 jan 2011 14:21
door Linnyjay
Ook ik heb Macbooks besteld bij pc4everyone. En ook bij mij werd de leverdatum steeds uitgesteld. Toen ik ging zoeken naar hun site kwam ik dit forum tegen en schrok in eerste instantie.
Maar ik heb wel normaal antwoord gekregen toen ik vroeg hoe het zat. Zij blijken zelf het schip in te zijn gegaan met een leverancier in Amerika. Natuurlijk hebben wij consumenten daar niets mee te maken en moet je gewoon of je spullen ontvangen of je geld terugkrijgen. Dat vonden zij ook gelukkig. Ik heb dan ook kunnen annuleren en gewoon mijn geld terug gekregen binnen de wettelijke termijn.
Onbereikbaar waren ze niet en er werken dus ook gewoon mensen die je best te woord willen staan.
Gelukkig ook een positieve ervaring dus. :mrgreen:

Groetjes Linda

Re: pc4everyone

Geplaatst: 21 jan 2011 10:29
door 76Esther
Op 20 december 2010 heb ik een Dell Optiplex GX270 incl. 15" TFT gekocht bij PC4Everyone. Tot op heden heb ik de pc nog niet ontvangen, noch mijn geld retour gekregen. Herhaaldelijk bellen leverde niets op, ook op de mail die ik verzonden heb heb ik nog steeds geen reactie.

Vanmorgen ben ik aangiften gaan doen van internetoplichting.

Ik verzoek alle gedupeerde van PC4Everyone ook naar de politie te gaan, hoe meer bekende slachtoffers, des te beter kan de politie iets betekenen.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 21 jan 2011 17:25
door El Qalem
Op 15 december 2010 had ik een bericht geplaatst over een Macbook, die ik teruggestuurd had en dat PC4everyone het bedrag nog moest terugstorten aan mij.

Dit is inmiddels gebeurd op 20 december om precies te zijn. Het is wel veel te laat maar goed ik ben al blij dat ik mijn geld heb.

Ik wil iedereen die nog een zaak heeft lopen met PC4everyone succes en sterkte wensen.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 21 jan 2011 21:10
door Slachtoffer2011
Goedenavond beste mensen,
Helaas ben ik nu ook slachtoffer van dit bedrijf.
* 3 januari een laptop besteld
* een paar dagen later kreeg ik een mail dat mijn laptop vrijdag 14 januari opgeleverd wordt. Dus je raadt het niets gekregen.
* Maandag 17 januari een mail gestuurd naar pc4everyone. Haar antwoord kan ik samenvatten in : "wacht maar hij komt eraan. Wij zijn afhankelijk van ...."
* Vandaag gebeld. Eerst kreeg ik zo'n antwoordapparaat, daarna de vrouw in kwestie. Ik mijn probleem nog een keer uitgelegd. Haar antwoord luidt als volgt: ja sorry wij zijn afhankelijk van andere bedrijven maar U krijgt uw laptop binnen twee weken.... en bedankt voor uw geduld.

Gezien wat ik op deze site heb gelezen kan ik lang wachten op mijn bestelde produkt.

Ik was zo woedend dat ik bijna niets kon zeggen. Nu ben ik nog steeds boos, teleurgesteld en vooral machteloos. Maar dit is onrechtvaardig, oneerlijk en een grote zonde voor en tegen de consumenten.

Voor alle slachtoffers: kom op voor rechten en voor je geld. We moeten dit bedrijf hun gang niet laten gaan. Wat mij betreft PC4EVERYONE ik ben nog niet klaar met jullie, stelletje oplichters.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 22 jan 2011 16:47
door javadkani112
Ik heb in de krant een leuke advertentie gelezen(20-09-2010). Ik wou een iMac kopen voor €502.50, maar nergens stond in de krant dat het tweedehands was. Nou ik had 2 dagen(22-09-2010 later het besteld en het geld overgemaakt. Nou was ik blij dat ik een goedkope computer had. Maar al gauw gaat het mis: ik zou het binnen 5 werkdagen krijgen, maar het blijkt dat ik het niet kreeg. Dus ik bel op en vraag: "waar blijft mijn product". De medewerkster zegt:" Ja u moet wachten op u bestelling omdat het product niet aan ons is geleverd uit America", " maar je krijgt het volgende week". Dus ik gewacht op het product, maar hij kwam nog steeds niet. Ik bel terug en vraag " waar blijft mijn product".De medewerkster zegt:"Wij hebben het nog steeds niet ontvangen uit Amerika hij komt volgende week u kunt ook u bestelling annuleren". Dus ik zegt okay dan wacht ik wel ik kon de bestelling ook annuleren maar dat had ik niet gedaan. Hij kwam nog steeds niet bij ons aan.Ik bel weer op en ze hebben het ze zeiden"hij is vanochtend bij ons gekomen, u product wordt zo snel mogelijk geleverd". En uiteindelijk kwam hij aan 3 dagen later(het duurde 5 tot 6 weken tot dat het werd geleverd), maar goed ik blij eindelijk een iMac.

Maar als ik de doos open maak zie ik een vieze beschimmelde toetsenbord, en ik had een upgrade van de geheugen gekocht maar het blijkt dat dat er niet in is geïnstalleerd. Er zaten allemaal krasjes op het beeldscherm. Ik wist elefoon gesprek nog 5 keer gebeld. Ik kreeg het zelfde verhaal te horen. Het is nu 22-01-2011 en ik heb mijn geld nog steeds niet. Op e-mails reageren ze niet. Ik wacht bijna 2 maanden op mijn geld. Op internet lees ik veel verhalen over dit onderwerp uit eindelijk kwam ik hier.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 23 jan 2011 20:46
door DvOff
javadkani112 schreef:Ik heb in de krant een leuke advertentie gelezen(20-09-2010). Ik wou een iMac kopen voor €502.50, maar nergens stond in de krant dat het tweedehands was. Nou ik had 2 dagen(22-09-2010 later het besteld en het geld overgemaakt. Nou was ik blij dat ik een goedkope computer had. Maar al gauw gaat het mis: ik zou het binnen 5 werkdagen krijgen, maar het blijkt dat ik het niet kreeg. Dus ik bel op en vraag: "waar blijft mijn product". De medewerkster zegt:" Ja u moet wachten op u bestelling omdat het product niet aan ons is geleverd uit America", " maar je krijgt het volgende week". Dus ik gewacht op het product, maar hij kwam nog steeds niet. Ik bel terug en vraag " waar blijft mijn product".De medewerkster zegt:"Wij hebben het nog steeds niet ontvangen uit Amerika hij komt volgende week u kunt ook u bestelling annuleren". Dus ik zegt okay dan wacht ik wel ik kon de bestelling ook annuleren maar dat had ik niet gedaan. Hij kwam nog steeds niet bij ons aan.Ik bel weer op en ze hebben het ze zeiden"hij is vanochtend bij ons gekomen, u product wordt zo snel mogelijk geleverd". En uiteindelijk kwam hij aan 3 dagen later(het duurde 5 tot 6 weken tot dat het werd geleverd), maar goed ik blij eindelijk een iMac.

Maar als ik de doos open maak zie ik een vieze beschimmelde toetsenbord, en ik had een upgrade van de geheugen gekocht maar het blijkt dat dat er niet in is geïnstalleerd. Er zaten allemaal krasjes op het beeldscherm. Ik wist niet dat het tweedehands was dus ik heb gebeld waarom zit er krasjes op, en waarom heb ik een vieze beschimmelde toetsenbord. "Ja het is tweedehands het staat duidelijk op de website" ik kon het niet vinden". Ik kon het nergens vinden, maar vandaag wel 22-01-2011. Ik zei ik wil het product retourneren. De medewerker zei " het kan, het moet binnen 7 dagen na de levering dat u het retourneert anders nemen wij het niet aan omdat het met de wet heeft de maken" "WET KOOP OP AFSTAND" maar ik moest hun verbeteren met het "COLPORTAGE WET". Het zijn slechte opgeleide personen. Ik krijg het retourformulier op mijn mijn e-mail die had ik uitgeprint en opgestuurd naar PC4EVERYONE. Ik moest het laten retourneren en dat heb ik gedaan op het postkantoor moest €12.50 betalen en laten verzekeren voor €500 (datum 07-11-2010. Hoppa die is opgestuurd ik krijg m'n geld. Het was 3 weken later en ik bel weer op voor de zoveelste keer. Ik vraag aan de medewerkster wanneer ik mijn geld krijg. De medewerkster zegt binnen 30 dagen krijgt u geld terug. Dus ik kijk op mijn rekening (datum 08-12-2010) geen geld gekregen. Ik bel nog een keer en vraag waar blijft mijn geld. De medewerkster zegt ik ga een creditfactuur maken dus ik zeg: "nu pas het had voor 08-12-2010 al gemoeten" de medewerkster zegt: "ja het is druk bij ons ik zal het naar de afdeling administratie sturen. Ik na dit telefoon gesprek nog 5 keer gebeld. Ik kreeg het zelfde verhaal te horen. Het is nu 22-01-2011 en ik heb mijn geld nog steeds niet. Op e-mails reageren ze niet. Ik wacht bijna 2 maanden op mijn geld. Op internet lees ik veel verhalen over dit onderwerp uit eindelijk kwam ik hier.

[commercieel e-mailadres verwijderd door de Moderator]
Toch wel héél erg jammer, dat je hier personeel zwart maakt over een "niet goede opleiding", terwijl je zelf maar eens héél goed moet gaan lezen wat de Colportagewet en de "wet koop op afstand" inhouden, tevens staat je post vol met structurele grammaticale fouten, die een kind uit groep acht niet eens meer maakt.

De Colportage wet is alleen van toepassing wanneer iemand iets koopt van een colporteur, je weet wel, iemand die aan JOUW deur een product probeert te verkopen.

Vraag me dan toch wel af wie hier niet van een opleiding heeft genoten.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 24 jan 2011 00:53
door alfatrion
javadkani112 schreef:Maar als ik de doos open maak zie ik een vieze beschimmelde toetsenbord, en ik had een upgrade van de geheugen gekocht maar het blijkt dat dat er niet in is geïnstalleerd. Er zaten allemaal krasjes op het beeldscherm. Ik wist niet dat het tweedehands was dus ik heb gebeld waarom zit er krasjes op, en waarom heb ik een vieze beschimmelde toetsenbord. "Ja het is tweedehands het staat duidelijk op de website" ik kon het niet vinden".
Naar mijn oordeel mag je bij een tweedehands product ook verwachten dat dit vrij is van schimmel. Daarom kun je m.i. de koop op grond van non-conformiteit ontbinden. Van de verkoper heeft u in dit geval recht op een vergoeding voor de gelden schade.
javadkani112 schreef:Ik kon het nergens vinden, maar vandaag wel 22-01-2011. Ik zei ik wil het product retourneren. De medewerker zei " het kan, het moet binnen 7 dagen na de levering dat u het retourneert anders nemen wij het niet aan omdat het met de wet heeft de maken" "WET KOOP OP AFSTAND" maar ik moest hun verbeteren met het "COLPORTAGE WET".
Nope dit is de wet koop op afstand. De termijn is 7 werkdagen of drie maanden afhankelijk van of de verkoper zich aan alle bijgaande verplichtingen heeft gehouden.
javadkani112 schreef:De medewerkster zegt ik ga een creditfactuur maken dus ik zeg: "nu pas het had voor 08-12-2010 al gemoeten" de medewerkster zegt: "ja het is druk bij ons ik zal het naar de afdeling administratie sturen. Ik na dit telefoon gesprek nog 5 keer gebeld. Ik kreeg het zelfde verhaal te horen. Het is nu 22-01-2011 en ik heb mijn geld nog steeds niet. Op e-mails reageren ze niet. Ik wacht bijna 2 maanden op mijn geld. Op internet lees ik veel verhalen over dit onderwerp uit eindelijk kwam ik hier.
Mijn advies is om schriftelijk te klagen. In de mail kun je zetten dat ze in verzuim zijn, nu ze niet binnen 30 dagen, het bedrag hebben terug betaald en je daarom de wettelijke rente wil.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 24 jan 2011 13:43
door Jouri
Ook ik heb dramatische ervaringen met dit bedrijf die ik graag bekend wil maken om anderen veel ellende te besparen. Hieronder volgt een chronologische opsomming van de feiten:

4-11-2010 Bestelling geplaatst Dell 170L incl. 17" TFT + uitbreiding werkgeheugen & wifi t.w.v. 237,50. Vervolgens bevestiging ontvangen incl. leverdatum: woensdag 17 november.
18-11-2010 (Te laat) bericht: bestelling vertraagd, Dell PC komt volgende week binnen.
25-11-2010 Bericht: bevestiging leverdatum woensdag 1 december.
30-11-2010 Bericht: bevestiging leverdatum vrijdag 3 december.
2-12-2010 Bericht: bestelling vertraagd, bevestiging leverdatum dinsdag 7 december.
3-12-2010 1ste keer telefonisch contact met klantenservice [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Deze dame kwam op mij zeer brutaal over, ze liet me niet uitspreken en toonde geen begrip voor de situatie (het veelvuldig niet nakomen van bevestigde leverdata). Van haar de mondelinge bevestiging gekregen dat de pc binnen was en uiterlijk 7 december geleverd zou worden. Schriftelijke bevestiging gekregen van ontvangst speakerset t.w.v. 24 euro ter compensatie.
6-12-2010 Bericht: bestelling vertraagd i.v.m. onverwachte drukte, levering zal volgende week geschieden.
8-12-2010 Bericht: excuus doorgeven onjuiste leverdata, bevestiging leverdatum volgende week. Vervolgens weer telefonisch contact gehad met klantenservice [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Geklaagd over de leugen van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] (pc was nog niet binnen). Er werd begrip getoond en zowel mondeling als schriftelijk een UITERSTE leverdatum van vrijdag 17 december afgesproken.
16-12-2010 Bericht: verzetten van de leverdatum i.v.m. succes van de actie, bevestiging leverdatum volgende week.
17-12-2010 Wederom telefonisch contact met klantenservice [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Directeur was niet bereikbaar, uiterlijk maandag zou ik bericht krijgen over de financiële compensatie voor het niet halen van de uiterste leverdatum.
20-12-2010 Telefonisch contact met klantenservice [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Niks bekend over financiële compensatie. Vervolgens heb ik de bestelling geannuleerd en geklaagd over de service. In plaats van het inleiden van het einde van het gesprek (zoals later per mail werd beweerd) werd er gewoon opgehangen. Na een aantal malen terugbellen kreeg ik een schriftelijke bevestiging van de annulering. Een schriftelijke bevestiging van het bedrag én de terugstortdatum bleek teveel gevraagd. Ze zeggen zich te moeten houden aan een betalingstermijn van 30 dagen. Dit is een geheel eigen interpretatie van de Wet Koop op Afstand.
19-01-2011 Het bedrijf is verplicht om binnen 30 dagen te betalen. Nog niks ontvangen dus het bedrijf is in overtreding. Telefonisch contact gehad met de klantenservice [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Uiteindelijk heb ik schriftelijk een bevestiging gekregen van de terugstorting. Vervolgens heb ik nog telefonisch contact gehad met Multisafepay of de transactie bij hen bekend was. Dit bleek zo te zijn.
24-01-2011 Het volledige bedrag is teruggestort.

Conclusie:
Zoveel onrecht, onmacht en boosheid is het absoluut niet waard. Dit bedrijf doet maar wat, belooft van alles maar komt nooit iets na. De twee dames van de klantenservice zijn in mijn ogen vaak onredelijk, kunnen niet omgaan met de (terechte) kritiek en verder is er nooit iemand bereikbaar. Hoe deze dames met plezier daar werken is mij een raadsel, maar ze gaan in ieder geval volledig mee in de filosofie van het bedrijf: het doen van leugens en valse beloftes. Je hebt constant het gevoel dat je wordt opgelicht dus koop hier nooit iets… Voor iets meer geld bespaar je jezelf een hoop problemen.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 26 jan 2011 10:28
door Jouri
Beste forumleden en potentiële klanten van pc4everyone,

na het plaatsen van enkele negatieve berichten over het bedrijf (24 januari j.l.) is het management er plotseling als de kippen bij om hierop te reageren. Op zich vreemd dat ze het pas nodig vinden om ten tonele te verschijnen zodra ze vinden dat henzelf schade berokkend wordt. De schade voor de klant vinden ze totaal niet interessant, zo blijkt maar weer uit onderstaande correspondentie. Zie hieronder de mail van de algemeen manager van 25 januari j.l. en mijn antwoord daarop:

Geachte,

Door mijn collega’s van onze klantenservice werd ik gewezen op een aantal posts dat op diverse klaagfora is achtergelaten door jou.

Vooropgesteld is het natuurlijk een bijzonder vervelende geschiedenis en is het maar al te duidelijk dat je gedurende de periode dat je hebt gewacht op je pc behoorlijk wat frustraties hebt opgebouwd. Wellicht wat laat, maar onze excuses hiervoor.

Naar aanleiding van jouw acties op de diverse fora heb ik een verzoek aan jou. Niet om de berichten te verwijderen, dat zal je toch niet doen en dat valt ook onder de vrijheid van meningsuiting die wij allemaal waarderen. Maar wat wel wat ver gaat is dat je herhaaldelijk voor- en achternamen van mijn collega’s noemt. Daar overschrijd je de Nederlandse wet en bovendien val je mensen in persoon aan, terwijl ze in functie (dus in opdracht van ons management) hebben gehandeld. Of ze dit goed of niet goed hebben gedaan, laat ik in het midden. Of [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] tegen je hebben gelogen waag ik zelfs ten zeerste te betwijfelen, maar het is aan de betreffende leidinggevende om hen hierop aan te spreken en niet aan een klant via deze weg.

De moderators van TrosRADAR hebben de namen reeds verwijderd, maar het lijkt me netjes als je zelf de overige posts veranderd.

Ik denk namelijk dat je je niet bewust bent van de gevolgen van deze posts. Daarom een kleine uitleg: ik, mijn collega’s en onze werkgevers ontvangen door deze uitingen meermaals bedreigingen en verwensingen van ziektes die je je ergste vijand niet wenst. Ik weet niet of je dit zelf wel eens hebt meegemaakt, maar dit gaat je simpelweg niet in de koude kleren zitten. Wanneer je doel is om ons als bedrijf zoveel mogelijk schade te berokkenen, dan doe je dat inderdaad door dergelijke teksten te plaatsen op deze fora. De schade loopt in de duizenden euro’s, en misschien wel meer dan dat. Ik kan mij echter niet voorstellen dat je nog veel grotere schade wilt aanrichten bij mensen in persoon, dat is wat er nu gebeurd.

Ondanks dat je lang gewacht hebt, wij hebben geen enkele wet overschreden: het aankoopbedrag is binnen de wettelijke 30 dagen aan je gecrediteerd.

Ik vertrouw erop dat je je teksten aanpast en op zijn minst de namen verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Reactie:

Beste J.,

afgezien van de spelfouten in jouw mail die ik overigens erg storend vind, wil ik graag reageren op jouw verzoek. Het verbaast mij overigens zeer dat ik pas na mijn actie van gisteren iemand te spreken krijg buiten de klantenservice. Telefonisch heb ik hier meerdere malen om gevraagd. Echter jij en je collega's zijn zo vaak in vergadering, dat het voor de klant onmogelijk is om iemand van het management te spreken. Dat dat pas mogelijk is nadat er publiekelijk negatieve uitlatingen over het bedrijf worden gedaan, zegt mijns inziens voldoende over het bedrijf en haar werkwijze.. Als ik eerder iemand buiten de klantenservice had gesproken en als er vanuit het bedrijf begrip getoond zou zijn voor mijn situatie, dan had deze discussie misschien niet eens plaats hoeven vinden. Jullie hebben er echter bewust voor gekozen om buiten beeld te blijven. Gevolg is dan dat jullie ook de gevolgen moeten aanvaarden.

Wat betreft de frustraties heb je helemaal gelijk, die zitten diep. Het punt is alleen dat er in Nederland nog veel meer mensen geconfronteerd worden met jullie praktijken, en dat is ook de reden dat ik mijn verhaal aan zoveel mogelijk mensen bekend wil maken. Jullie excuses neem ik allang niet meer serieus, aangezien er al zo vaak excuses zijn gemaakt dat dit totaal niet meer geloofwaardig is.

Dat ik ver ga door bewust de namen van de dames in kwestie te noemen geef ik toe. Dat ik hier de Nederlandse wet overtreed betwijfel ik, maar neem ik verder ter kennisgeving aan aangezien ik op dat punt ook nog wel wat ijzers in het vuur heb. Ik heb er bewust voor gekozen om de namen te noemen omdat hun manier van communiceren en omgaan met de klant ook heel ver gaat. Dat jij aangeeft dat dit in opdracht van het management gebeurt bevestigt nog meer met wat voor bedrijf ik de afgelopen tijd te maken heb gehad.

Ik ben in mijn betoog nog redelijk mild geweest over de dames, want wat ik allemaal met ze heb meegemaakt is ongelooflijk. Ze hebben het lef gehad om mij als klant meerdere malen in de rede te vallen tijdens het telefoongesprek, mij in totaal uren in de wacht te zetten, ondertussen rookpauze te nemen(!), totaal geen begrip te tonen voor mijn situatie en zelfs op te hangen midden in een gesprek. En dat is dan een klantenservice. Kun je het je voorstellen? In mijn ogen maak je het er dan helemaal zelf naar. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Dat jij het betwijfelt of de dames tegen mij hebben gelogen doet totaal niet ter zake. Het gaat om mijn perceptie en hoe ik het heb ervaren. Maar inmiddels weet ik dat jullie nogal moeite hebben om je te verplaatsen in de klant. Het enige waar jullie aan denken is jezelf. Dat de leidinggevenden de dames aanspreken op hun gedrag is mijns inziens onmogelijk, omdat jullie totaal niet op de hoogte zijn van wat er zich tussen mij en hen heeft afgespeeld.

Je hebt het over bedreigingen en verwensingen aan hen persoonlijk. Zolang ik daar geen concreet bewijs van heb, neem ik het ook niet serieus. In mijn ogen valt dat namelijk allemaal wel mee en als dat wel zo is dan hebben ze het gewoon aan zichzelf te wijten. Ik hoop jullie inderdaad zoveel mogelijk schade toe brengen, simpelweg omdat bedrijven die er zulke praktijken op na houden aangepakt moeten worden. Klanten staan vaak machteloos en de psychische schade die jullie hen toebrengen is gigantisch.

Het komt er dus op neer dat ik niks ga veranderen aan hetgeen ik op internet heb gepubliceerd. Jullie hebben je meerdere malen niet aan de regels gehouden (ook het crediteren van het aankoopbedrag was te laat), en als jullie het echt hard willen spelen dan mag dat uiteraard. Echter of het verstandig is betwijfel ik. Jullie maken er al sinds 2008 een zooitje van en uit mijn ervaring blijkt dat jullie totaal geen moeite doen om ook maar iets ten gunste van de klant te verbeteren. Gevolg is dat je in sommige gevallen ontevreden ex-klanten zoals ik tegenkomt die het er niet zomaar bij laten zitten.

Mocht er nog iets onduidelijk zijn of mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard altijd mailen of bellen.

Ik hoor het wel,

Groeten Jouri

Re: pc4everyone

Geplaatst: 26 jan 2011 13:30
door niksnut
100% waar een keurig geformuleerd Jouri.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 26 jan 2011 13:57
door Tis weer bijzonder
Als het bedrijf niet gecharmeerd is van het noemen van de volledige namen van haar medewerkers dan is er niets wat hen tegen houdt ze te voorzien van artiestennamen.
Past wel een beetje bij het bedrijf ook, als ik de hoeveelheid klachten zo zie. :lol:
Tis weer bijzonder.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 26 jan 2011 22:29
door skilltone
Jouri schreef:
Maar wat wel wat ver gaat is dat je herhaaldelijk voor- en achternamen van mijn collega’s noemt. Daar overschrijd je de Nederlandse wet en bovendien val je mensen in persoon aan, terwijl ze in functie (dus in opdracht van ons management) hebben gehandeld.



Dat ik ver ga door bewust de namen van de dames in kwestie te noemen geef ik toe. Dat ik hier de Nederlandse wet overtreed betwijfel ik, maar neem ik verder ter kennisgeving aan aangezien ik op dat punt ook nog wel wat ijzers in het vuur heb.
Hier spreek pc4everyone over schade aan portretrecht in functie. En dat zijn dure rechtzaken. Lees dat even goed door, naast het feit het niet sociaal is, is dit strafbaar voor de Nederlandse wet, dus twijfel er niet aan!

Oja, en de rest heb ik gelezen, ben blij dat ik er geen zaken met pc4nobody hoeft te doen. s6 ermee verder.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 27 jan 2011 16:26
door javadkani112
telefoonnummer pc4everyone niet gratis -
Als je naar pc4everyone klantenservice belt dan zeggen ze hoeveel het kost per minuut. Ik kijk mijn factuur op intenet en zie een rekening van €9,32 extra (niet buiten bundel). Ik kijk naar welke nummer ik heb gebeld en ik zie het nummer 0887004700, natuurlijk is dit van pc4everyone zoals gewoonlijk niks melden.