https://www.spamklacht.nl/klacht-indienen/dorpsmeisje schreef:Hoi Jan927,
het klopt dat je tegoed nog niet verandert, je krijgt momenteel zogenaamde "triggers", smsjes die je moeten lokken omdat je al een aantal uur niet gereageerd hebt. Ik wil je adviseren om gewoon "stop" te smsen, ook om te voorkomen dat je geïrriteerd toch een keer reageert. Na je stopsms zou je dan geen enkele sms meer kunnen ontvangen. Krijg je die toch, neem dan contact op met je provider (net zoals malle eppo gedaan heeft), zodat ze al je verstuurde en ontvangen smsjes kunnen zien. Hiermee ga je dan naar de politie om aangifte te doen, want na "stop" mogen ze niet meer smsen, ook geen gratis triggers. Overigens maken de meeste programma's waar deze sites mee werken een automatische blokkade aan na het woord stop. Voorwaarde is wel, dat er verder niets in je sms staat, dus geen naam, geen zinnen, alleen het woordje stop. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, sterkte.
@ malle eppo: ik heb geen idee hoe die dienst aan je nummer is gekomen, wellicht heeft een van je vrienden een rotstreek uitgehaald, of is er ingetuind en heeft het goed bedoeld. Ook voor jou geldt: stop smsen, dan ben je er vanaf.
Er is zojuist een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven. In dat bericht staat een link. Nadat u op die link heeft geklikt, is uw klacht definitief bij OPTA aangemeld.
@ Dorpsmeisje: Teminste een degelijk antwoord