Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Geplaatst: 31 aug 2009 09:56
Op Telecomvergelijker heb ik ook al geklaagd, net als anderen. Het betreft de juli-factuur waarover ik dit mailde naar ze:
Kreeg deze reactie terug:de factuur over de maand juli 2009 klopt niet. Zie hieronder de info van de site MijnSimpel.
Ik heb 100 minuten plus 20 minuten naar Simpel-nummers in de SimOnly zitten. Er is in totaal 116 minuten gebeld, waarvan 69 minuten naar andere Simpel-nummers. Het laatste gesprek van 19 minuten is conform de 'maximaal 10 minuten wanneer je buiten de bundel belt' getarifeerd voor 2,50. Graag dan ook dit corrigeren op de volgende maandfactuur.
Dan moeten ze hun facturenrondje elke maand gewoon pas gaan draaien als alles binnen is van de maand ervoor! Dus gelijk teruggemailed:Op uw factuur van juli zijn enkele gesprekken of sms-berichten 30 juni meegerekend.
Omdat er enige vertraging kan liggen tussen het moment van bellen of sms-en en het moment van registratie, zijn deze belminuten/berichten bij de maand juni gerekend.
In onze algemene voorwaarden heeft u kunnen lezen dat een vertraging mogelijk is en Simpel is hierdoor niet verantwoordelijk voor de eventuele kosten welke hieruit voortvloeien.
Kortom: bij Simpel is er een hoop om simpel van te wordenGeachte Simpel, uw reactie klopt van geen kant. Pas op 11 juli is de factuur van juni aangemaakt, en wanneer na zoveel dagen Simpel de gegevens niet heeft ontvangen, dan heeft U een organisatorisch/technisch probleem met KPN. Ik doe zaken met Simpel, niet met KPN. Daarachter kunt u zich niet verschuilen.
Het betreft deze gesprekken van juni:
(knip)
In de genoemde algemene voorwaarden (http://www.simpel.nl/AlgemeneVoorwaarden.aspx) kan ik uw escape op uw aansprakelijkheid nergens terugvinden, dus verneem ik graag welk artikel u denkt hier op te laten gelden?
Derhalve blijf ik bij mijn standpunt dat u dit dient te corrigeren. Graag uw reactie binnen 14 kalenderdagen.