Dus is de mondelinge reclame van een MLM distributeur (leverancier) geen mond-tot-mond-reclame.Geplaatst op 26 Aug 2008 07:31 door antileugens
Ik ben overigens best bereid jouw definitie van leverancier te accepteren; helaas is in dat geval ook de MLM distributeur een leverancier.
Inderdaad. Dat ben jij.Het is in elk geval duidelijk wie hier rookgordijnen probeert te leggen.
Dat is enkel jouw mening. Niets meer, niets minder. Kom daar dan eerlijk voor uit i.p.v. het hier te poneren als een feit (rookgordijn).Je toont ook mooi aan met deze post dat je beweringen deze week over mij jouw eigen karakter heel duidelijk bloot leggen.
Je had je thread ook aangepast. Alleen om een andere reden dan welke ik dacht. Vervolgens heeft jor daar op gewezen (van jou geloofde ik het gewoon niet) en heb ik vervolgens mijn excuses daarvoor gemaakt. Jij blijft er maar over door zaniken (rookgordijn).Je beschuldigde mij van het aanpassen van mijn thread
Je kan beter even je huiswerk doen voordat je iemand ergens verkapt van beschuldigd. Blijkbaar wordt die Wiki vrij regelmatig aangepast:terwijl het er nu wel heel sterk op lijkt dat jij voor je eigen doeleinden even de definitie van mond-tot-mond reklame op wikipedia aanpast.
De meest recente wijziging van voor mijn reactie was van FlaBot op 24 augustus 2008.# (huidig) (vorige) 26 aug 2008 07:49 81.206.108.205 (Overleg) (3.669 bytes) (ongedaan maken)
# (huidig) (vorige) 26 aug 2008 07:46 81.206.108.205 (Overleg) (3.479 bytes) (ongedaan maken)
# (huidig) (vorige) 24 aug 2008 00:22 FlaBot (Overleg | bijdragen) k (3.669 bytes) (robot Erbij: fr, pl, pt, sv) (ongedaan maken)
# (huidig) (vorige) 5 aug 2008 15:30 193.202.109.254 (Overleg) (3.579 bytes) (→Voorbeeld van negatieve mond-tot-mondreclame) (ongedaan maken)
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?tit ... on=history
Ben jij nu ook zo sportief om je excuses te maken?Deze account is een bot gebruikt door de:Benutzer:FlaBot.
De bot heeft een botflag, waardoor zijn of haar wijzigingen niet in de recente wijzigingen voorkomen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruiker:FlaBot
Nu is het geen verkapte maar een regelrechte beschuldiging geworden. Ik heb niets neergepend. Het was een qoute van de Wiki. Dat is een betrouwbare bron en in ieder geval actueler dan de Van Dale. Jij beweerde dat de bioscoop geen leverancier is. Natuurlijk is een bioscoop ook een leverancier. Vervolgens schreef ik het volgende:Je beschuldigd mij ervan dat ik bepaalde woorden niet begrijp maar ook als ik jou definitie (in elk geval zoals je hem neerpende) toepas blijk niet ik, maar jij de taal niet goed te begrijpen.
"Of je probeert zoals gewoonlijk weer rookgordijnen te leggen óf je begrijpt de definitie 'leverancier' niet goed."
Als je de definitie van leverancier wel goed begrijpt, is mijn conclusie dat je wederom een rookgordijn probeerde te leggen om je eigen blunder te verbloemen.