LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Meneer Maastricht
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jan 2009 22:10

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Meneer Maastricht »

Ja, daar is ie dan weer!
Meneer is in de lucht als "pensioenadviseur".
BTW is niet nodig natuurlijk.

Het onderstaande bericht werd recent gepost door xxxx

Zullen we wat afspraken gaan plannen?
Misschien dan ook meteen met de politie erbij?


Gepost door: XXX
Datum: 13 mei 2009 11:40


Goedemiddag,

Ik ben een thuiswerker die 's avonds pensioenafspraken maakt. Niet goed geld terug of een andere afspraak. De prijs is 100 euro per afspraak. er is geen BTW bij betrokken want ik ben een particulier.

voor meer informatie kunt een e-mail sturen naar [email protected]

met vriendelijke groet,

XXX

Esmi
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 dec 2008 13:43

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Esmi »

Tja, helaas, mobile discounter bestaat niet meer. Ik zit nog wel met de erfenis, want al na 8 maanden doet de door de heer Doelwijt geleverde Nokia 6310 het niet meer. Weggegooid geld, en geen enkele garantie dus. Ik voel me ontzettend stom dat ik bij zo'n telefoonboef gekocht heb. :evil:

Cor Gelderland
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:44

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Cor Gelderland »

Ook ik ben gedupeerd met 2 Nokias 3410 gekocht op 26 dec 2008.
Bij de politie intussen aanifte gedaan.
Op 18 maart ook bewuste brief ontvangen met binnen 8 weken bericht van een notaris voor afhandeling.
Hem diversen e-mail herrenineriongen gestuurd.
Vandaag heeft hij gereageerd met het volgende bericht, ter info.

Dit is de reactie van XXX
Ik ben bezig met de schuldsanerig vanwege het langw wachten zit ik nog steeds in dat traject.


--------------------------------------------------------------------------------
From: cor
To: [email protected]
Subject: 7e verzoek tot contact opnemen.Re: Ordernummer: 6ab3992a.(Zie kopie als bijlage) 31 december 2008 om 14.22 uur door u bevestigd. Nokia 3410 2 stuks á 50, = euro totaal bedrag 108,33 euro betaalt inclusief 8,33 euro aan transportkosten.
Date: Tue, 11 Aug 2009 14:29:34 +0200


7e verzoek.
Laat iets horen van je.

Gesloten